globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nastavení přivěry
9.1.2012 v 18:29
Nejde mi ideálně nastavit přívěra. To je tak, že je cejtit asi od 7t zátah a změní se zvuk na kovovej.

Takhle jsem ji měl nastavenou:

[url= jsem to podle rad pár lidí naštelovat takhle: pravej zobáček překrývá díru. Ale pořád žádná změna. Neví někdo?

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení přivěry

9.1.2012 v 18:40 | Nahoru | #1
podle tohohle se to nešteluje, sundej koleno a šteluj lanka až se ti přívěra bude krásně krýt s horní hranou výfukovýho kanálu, lanka napni tak aby nebyly moc našponovaný ani moc volný ( přívěru nejlíp i dekarbonizuj)

Naposledy editováno 09.01.2012 18:42:19

Nastavení přivěry

9.1.2012 v 18:53 | Nahoru | #2
Takhle už sme to nastavili a bylo to špatně. Udajně se to dotýkalo koužků nebo čeho.

Nastavení přivěry

9.1.2012 v 19:02 | Nahoru | #3
Mrkni na DT125.cz tam je to detailne popsany a jsou tam i jiny ruzny upravy

Nastavení přivěry

9.1.2012 v 19:10 | Nahoru | #4
Na DT125.cz je to právě špatně. Tam je to tak, ja to mam já. Plynulej nástup výkonu. Správně je to ale tak, že od 7t to zatáhne a změní se zvuk.

Nastavení přivěry

9.1.2012 v 19:15 | Nahoru | #5
ale prd, ta přívě neotvírá postupně ta prostě otevře nebo zavře, zas nečekej že ti to urve ruce tvl, pokud to máš jak je to na dt125.cz tak to máš dobře !

Nastavení přivěry

9.1.2012 v 19:25 | Nahoru | #6
tak to mám , a letí to docela , nastavil mi to servisák v Yamaze (za nemalý peníze) a fakt , jede to super , když jsem to měl podle návodu na dt125.cz , tak to jelo sice dobře od spoda , ale při otevření přívěry žádnej zátah , spíš zadušení , ted to jede stejně dobře od spoda a pak to ještě změní zvuk (ostřejší) a tahá jak svině

Nastavení přivěry

9.1.2012 v 19:28 | Nahoru | #7
Sám admin mi to dělal a bylo to prostě špatně! Mechanik mi to řikal.

Nastavení přivěry

9.1.2012 v 19:49 | Nahoru | #8
sory že ti budu zasírat vlákno , ale nevydržim to , jsem zvědavej
Nevíte lidi , jak je to možný , že moje DT jede hůř s kuchanym vejfukem než s tim co tam byl když sem ho koupil ?? (ten nevím jestli je kuchlej) přidávám foto

a toto je ten co tam byl , s tím to jede o dost líp (má i jinak spojení s koncovkou , je tam příruba místo tý gumy)



Nastavení přivěry

9.1.2012 v 22:00 | Nahoru | #9
Mýlím se nebo s jiným výfukem musí přijít seřízení směsi? Tedy alespoň u šestkových čtyřválců. Tam se přizpůsobuje vstřikování a řidící jednotka situaci do jisté míry sama. DTčkové CDI na jiný výfuk sere :D

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení přivěry

10.1.2012 v 14:34 | Nahoru | #10
Jak poznam, že je špatně nastavená přívěra a může kousnout do krožků? Bude to klepat?

(reakce na) Nastavení přivěry

10.1.2012 v 20:59 | Nahoru | #11
Daniel_cz> Je to dost výrazně slyšet i na volnoběh. Prostě bouchání

Nastavení přivěry

12.1.2012 v 20:49 | Nahoru | #12
Todle mi na klidu nepřidává. To černý místo pod kroužkem a ten bílej obtisk...

[url=

Nastavení přivěry

15.1.2012 v 22:34 | Nahoru | #13
Poradí někdo?

Nastavení přivěry

18.1.2012 v 19:50 | Nahoru | #14
já ti poradim vyměň píst tendle už je hotovej

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení přivěry

18.1.2012 v 19:51 | Nahoru | #15
Přívěru nastavíš tak, že po otočení klíčkem by ti měl zabzučet servomotorek a když sundáš výfuk tak by měla být rovně s horní hranou výfukového kanálu. Když bude jinak zarovnáš pomocí lanek a zkontroluješ tak že vypneš a zapneš klíček a přívěra se znovu otočí. A co se tý fotky týče tak ten bílej flek je zářez do pístu od nějaký rány? Kolik máš na vršku najeto? Od přívěry to být nemůže, protože ta by šla nejdřív přes kroužky a to by si slyšel.

EDIT: Tohle musíš srovnat, nesmí tam být po otočení klíčkem žádný schod.
[img]

Naposledy editováno 18.01.2012 19:55:49

(reakce na) Nastavení přivěry

18.1.2012 v 20:08 | Nahoru | #16
[quote=Jack009]Přívěru nastavíš tak, že po otočení klíčkem by ti měl zabzučet servomotorek a když sundáš výfuk tak by měla být rovně s horní hranou výfukového kanálu. Když bude jinak zarovnáš pomocí lanek a zkontroluješ tak že vypneš a zapneš klíček a přívěra se znovu otočí. A co se tý fotky týče tak ten bílej flek je zářez do pístu od nějaký rány? Kolik máš na vršku najeto? Od přívěry to být nemůže, protože ta by šla nejdřív přes kroužky a to by si slyšel.

EDIT: Tohle musíš srovnat, nesmí tam být po otočení klíčkem žádný schod.
[img] že mechanik z Yamahy mi tam ten schod právě udělal a jede to snim několikanásobně líp , ale možná to je taky tim vejfukem

Nastavení přivěry

18.1.2012 v 20:44 | Nahoru | #17
Mám to nastavený ze schodem jako Čeplin podle něj sem to dělal a to je udělané dobře pro plné otevření přívěry...:)

Nastavení přivěry

18.1.2012 v 21:12 | Nahoru | #18
Jack009: Já todle všechno vim, ale nejede to podle mejch představ. Ten bílej obtisk a to černý pod kroužkem nevim od čeho je. Na pístu je asi 2 000 km.

Nastavení přivěry

18.1.2012 v 22:41 | Nahoru | #19
No mě několik lidí potvrdilo, že to má být nastavená tak aby to bylo zarovnané. Nevim je možný, že je to pak ostřejší když je to pootočený, já to mám zarovnaný a jede to pěkně.
Daniel: Pokud máš přívěru nastavenou dobře tak hledej problém jinde - seřídit a vyčistit karbec, vyčistit filtr, vypálit vejfuk a musí to lítat

Nastavení přivěry

29.8.2016 v 15:42 | Nahoru | #20
Na mém TDR neotvírá přívěra najednou, ale postupně, nějaký postup jak nejlépe nastavit? Od 7k otvírá a plně až v 10k

(reakce na) Nastavení přivěry

10.2.2019 v 17:33 | Nahoru | #21
Holmis> a vybrúsená hrana noža má isť k piestu alebo od neho?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha DT 125 R karburátor Mikuni Yamaha DT 125 R SirSpecny 1 18.3.2024 v 14:10 Remzy
Karburátor na Yamaha dtr Yamaha DT 125 R Adoš170 4 14.2.2024 v 10:15 Bugs
Yamaha dt nejde do otáček [1, 2] Yamaha DT 125 R Kanin 31 30.12.2023 v 23:04 Kanin
Yamaha dt nejde do otáček Yamaha DT 125 R Remzy 11 15.11.2023 v 19:48 Kohlstein
Dt 125 r Yamaha DT 125 R David_20 1 27.9.2023 v 19:56 Kohlstein

TOPlist