globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: zapalovací svíčky
Ahoj všem, sedím a dumám, čím ještě vylepšit motorku. Narazil jsem na svíčku NGK iridium. Chtěl bych se zeptat, jelikož jsem to nikde nenašel, jestli kvalita skutečně odpovídá zvýšené ceně, oproti normálu NGK. A jaký je vlastně rozdíl mezi oběma svíčkami? Doporučujete měnit? Dík Tonda

zapalovací svíčky

Skvělá odpověď, děkuji! 3.1.2012 v 20:54 | Nahoru | #1
tonda5500>

Síla jiskry je znatelně rozdílná. Nejlíp je to vidět na termosnímku. Nejde až tak o max. výkon, ale nejvíc se to projevuje při startování, následnému chodu motoru a akceleraci.
Před časem jsem je dával kámošovi da Alfy - má to 2 svíčky na válec. To už by mělo stačit k dokonalýmu zapálení směsi a tak jsem nějakej znatelnej rozdíl ani neočekával. Když pak ale přijel a povídá, že ani laděnej vejfuk se svodama nedal motoru tolik jak iridiový svíčky za podstatně menší investici... A v motorkách je to podobný. Kolikrát už dovedly zlepšit průběh, eventuelně zlepšit výkonový propad v určitejch otáčkách.Ale zázraky to taky neumí.

zapalovací svíčky

Skvělá odpověď, děkuji! 4.1.2012 v 18:31 | Nahoru | #2
Dnes jsem je zrovna namontoval. A muzu rict,ze je to uplne neco jineho.Alespon co se tyka startu. V lete jsem nekam prijel,dve hodinky moto stalo,ale bez sytice proste nechytla. Dnes moto stalo 14 dni,benzin zavreny,moto mam v plechovem hangaru,takze venku,baterie mela 10,2 V. Dal jsem nove svicky,pustil benzin,zatahl sytic,zapnul klicek a zmackl start. Motor se jednou pretocil a vrnel jako kote. Za deset sekund jsem sytic stahnul a motor nechcipl. Starty pred tim probihaly tak,ze motor se pretocil tak petkrat,chytil a po trech sekundach chcipl,na druhy start uz ale chytil na prvni otoceni (ted v zimnim obdobi. V lete po prvnim startu nechcipl). Puvodni svicky tam byly taky NGK,ale nepatral jsem jake. Hodil jsem je do krabice s nahradnima dilama pro pripad,ze by se nekomu mohly hodit. Jsem zvedavy,jak se to projevi pri jizde,ale nepocitam s tim,ze to nejak znatelne prida na vykonu. Spalovani a zapaleni smesy bude dokonalejsi,ale to bude asi tak vsechno. A dalsi vyhoda tehle svicek je dlouha zivotnost,ale taky choulostivost na uliti. Takze pokud se nekomu motorka casto uchlastava,tak mu dlouho nevydrzi.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
čím to muže být? Kawasaki LTD 454 Radiatorrr 3 9.4.2017 v 13:22 Radiatorrr
Prosím o pomoc-Rozměry součástky Kawasaki Zephyr 1100, Kawasaki VN 1500, Kawasaki LTD 454 Anti 11 30.10.2013 v 20:40 Anti
podle čeho si vybrat dobrej stroj [1, 2, 3] Yamaha XV 535 Virago, Kawasaki EN 500, Honda VT 750C... mopikus 65 1.12.2011 v 18:51 mopikus

TOPlist