globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ladiči a brusiči 2taktu
Jaká povrchová úprava má být v sání ze strany karburátoru(označení šipkou).Vím že přepoušťěcí kanály mají mít hrubý povrch a výfukovej leštěný.
Taky jakou povrch. úpravu spalovacího prostoru(spalovací prostor hlavy válce,dno pístu,atd..)
Předchozí
1 2
Následující

Ladiči a brusiči 2taktu

Skvělá odpověď, děkuji! 28.12.2011 v 10:38 | Nahoru | #1
hlavu bych vyleštil jak výfukovej, aby se neusazoval karbon a dno psítu taky, tam už by snad nemělo tolik probíhat míchání směsi tak by neměl být problém.

1 reakcí na tento příspěvek Ladiči a brusiči 2taktu

28.12.2011 v 12:49 | Nahoru | #2
Víc ladičů tu není?Zpackanej život

(reakce na) Ladiči a brusiči 2taktu

28.12.2011 v 16:09 | Nahoru | #3
Madball> zase takovej ladič nejsu, nemám trpělivost si s tím hrát .... jen čtu pravidelně jawamanii a tam se to řeší co chvila

1 reakcí na tento příspěvek Ladiči a brusiči 2taktu

28.12.2011 v 18:25 | Nahoru | #4
všechny kanálky saci a přepouštěcí vyleštit .výfuk a spalovací prostor není potřeba řešit. jestli chceš přidat,dej klapky a uprav píst

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladiči a brusiči 2taktu

28.12.2011 v 18:41 | Nahoru | #5

ja1 píše: všechny kanálky saci a přepouštěcí vyleštit .výfuk a spalovací prostor není potřeba řešit. jestli chceš přidat,dej klapky a uprav píst



sací a přepouštěcí neleštit, pouze zahladit velký hrboly a přepouštěcí slícovat s blokem, ostatní se leští jen proto, aby se zmenšila plocha a neusazoval se tolik karbon.

Ladiči a brusiči 2taktu

28.12.2011 v 18:49 | Nahoru | #6
Přečasovat to.Bud přečasovat kanály a nebo jen na pístu dělal jsem to u fichtla a tam to bylo znát dost,pak jsem to zkoušel u čízy 175/450 a tam to tolik znát nebylo,ale to spíš pro to,že ten motor byl vylítanej jako blázen

Ladiči a brusiči 2taktu

28.12.2011 v 18:53 | Nahoru | #7
ale nevím jak u tohodle motoru,to je uz trosku ostrejsi dvoutakt a ne jako ten muj stabilak kazdopadne jestli nevis o co jde tak dej urcite vedet :) mel bych vyhrabat i nejakej nakres

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladiči a brusiči 2taktu

28.12.2011 v 19:16 | Nahoru | #8

vitan1 píše: sací a přepouštěcí neleštit, pouze zahladit velký hrboly a přepouštěcí slícovat s blokem, ostatní se leští jen proto, aby se zmenšila plocha a neusazoval se tolik karbon.


ten píst stejně max po roce vyhodíš tak proč? je to půllitr motokros a těch koníků ,když to vytočíš je tam dost i tak

2 reakcí na tento příspěvek Ladiči a brusiči 2taktu

28.12.2011 v 19:56 | Nahoru | #9
jednoznačně vyleštit dno pístu, hlavu a výfukový kanál, přepouštěcí kanály slícovat s blokem a jen zahladit frézkou na mikrobrusce, to samé se sacím kanálem. V žádném případě neleštit do zrcadlového lesku!!!!! Nezapomenout na slícování přírub u sání a u výfuku a důkladně, odkarbonovat výfuk.

(reakce na) Ladiči a brusiči 2taktu

28.12.2011 v 20:04 | Nahoru | #10


Naposledy editováno 28.12.2011 20:05:22

1 reakcí na tento příspěvek Ladiči a brusiči 2taktu

28.12.2011 v 20:36 | Nahoru | #11
Škoda práce škoda peněz.

(reakce na) Ladiči a brusiči 2taktu

28.12.2011 v 20:44 | Nahoru | #12

PEPAFJR píše: Škoda práce škoda peněz.


souhlas

1 reakcí na tento příspěvek Ladiči a brusiči 2taktu

28.12.2011 v 21:00 | Nahoru | #13
Díky všem.Nechci dělat moc velké úpravy těhle motorů zase tolik není.Vložka je slícovaná výfukovej slícovanej a vyleštěnej.Taky musím poděkovat téhle mašince

1 reakcí na tento příspěvek Ladiči a brusiči 2taktu

28.12.2011 v 21:04 | Nahoru | #14
PEPAFJR Dolph-cz Proč?Tohle není fechtl ani fichtl ten motor má potenciál.

2 reakcí na tento příspěvek Ladiči a brusiči 2taktu

28.12.2011 v 21:18 | Nahoru | #15
Já si myslim že tenhle motor nemá cenu moc tunit,je to škoda a stejnak se už moc nevylepší.
Jediné tak předělat spojku na mokrou

(reakce na) Ladiči a brusiči 2taktu

28.12.2011 v 21:24 | Nahoru | #16
czechino> Slicováni vložky a zaleštěni výfukového kanálu není tunění.Mokrá spojka bere koně

(reakce na) Ladiči a brusiči 2taktu

28.12.2011 v 22:02 | Nahoru | #17

czechino píše: Já si myslim že tenhle motor nemá cenu moc tunit,je to škoda a stejnak se už moc nevylepší.
Jediné tak předělat spojku na mokrou

Ladiči a brusiči 2taktu

29.12.2011 v 08:00 | Nahoru | #18
ten motor letí jak píchlá svině sám o sobě, a většina úprav mu jen ublíží...

514 nemá problém s nízkým výkonem, výkonná je až z toho jde strach, ale spíš, že těžce nestíhá podvozek, hlavně brzdy...

1 reakcí na tento příspěvek Ladiči a brusiči 2taktu

29.12.2011 v 12:06 | Nahoru | #19
Já jsem leštil všechno jak sací,přepouštěcí a výfokový kanál tak i Spalovací prostor (po vyleštění jsem karbon v klidu setřel hadrou:) ) a pak ještě klikový prostor :) A myslím že dobrý :)) :)

(reakce na) Ladiči a brusiči 2taktu

29.12.2011 v 13:00 | Nahoru | #20
-MaňaS-> přesně takle to být nemá, díky vyleštění se nemísí tolik směs a dochází k horšímu spalování.

Ladiči a brusiči 2taktu

29.12.2011 v 13:30 | Nahoru | #21
Proč by se neměla mísit směs? Má menší odpor a tak jde rychleji do válce,ne?

4 reakcí na tento příspěvek Ladiči a brusiči 2taktu

29.12.2011 v 13:54 | Nahoru | #22
Sice jde rychleji do válce ale jení promísená jak má, ten hrubej povrch zajišťuje výření směsi. K lepšímu spalování potřebujeme homogenní směs, která se líp vytvoří když je povrch přepouštěcích a sacích kanálů hrubší.

(reakce na) Ladiči a brusiči 2taktu

29.12.2011 v 17:04 | Nahoru | #23

vitan1 píše: Sice jde rychleji do válce ale jení promísená jak má, ten hrubej povrch zajišťuje výření směsi. K lepšímu spalování potřebujeme homogenní směs, která se líp vytvoří když je povrch přepouštěcích a sacích kanálů hrubší.


tak a vyleštěním vyfukového kanálu ted bude mít vysoké emise a nepustí ho na trat. proto je karburátor uvnitř tak drsnej na to mísení. a spalovací prostor tuto směs dostatečně nepromísí? jde především o rychlost a množství směsi ve spalovacím prostoru za mne docela zbytečná úprava

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladiči a brusiči 2taktu

29.12.2011 v 17:06 | Nahoru | #24
Madball> prosím tě uvažuji o koupi toho 90° nástavce jaka je jeho velikost? dostanu se s tim do vnitřku válce ke kánálům? průmer válce mam 56mm.

(reakce na) Ladiči a brusiči 2taktu

29.12.2011 v 17:19 | Nahoru | #25
vitan1> To je možný...co už no..tak příště

(reakce na) Ladiči a brusiči 2taktu

29.12.2011 v 17:26 | Nahoru | #26

vitan1 píše: Sice jde rychleji do válce ale jení promísená jak má, ten hrubej povrch zajišťuje výření směsi. K lepšímu spalování potřebujeme homogenní směs, která se líp vytvoří když je povrch přepouštěcích a sacích kanálů hrubší.

a nemicha se smes nahodou v karburatoru, jak by to teda potom bylo u ctyrtaktu, za me bych tak maximalne vylestil kanaly a mozna bych na to soup ladak, jinak sejne uz asi stoho motoru vic nedostanes.

(reakce na) Ladiči a brusiči 2taktu

29.12.2011 v 17:43 | Nahoru | #27

Madball píše: PEPAFJR Dolph-cz Proč?Tohle není fechtl ani fichtl ten motor má potenciál.



taky jsem kdysi leštil a lícoval...,ale výsledek žádný.možná je to tím,jak už psali jiní,že to má byt hrbolaté aby se lépe vířila směs,nevím...

je to dobrý pocit,kdy se leskne jako psí koule,ale to je tak celé.raději rozebrat kyvku a namazat a pod...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladiči a brusiči 2taktu

29.12.2011 v 17:55 | Nahoru | #28

the_duck píše: jednoznačně vyleštit dno pístu, hlavu a výfukový kanál, přepouštěcí kanály slícovat s blokem a jen zahladit frézkou na mikrobrusce, to samé se sacím kanálem. V žádném případě neleštit do zrcadlového lesku!!!!! Nezapomenout na slícování přírub u sání a u výfuku a důkladně, odkarbonovat výfuk.



Jenom žasnu, kde se berou názory neleštit, nebo rozhodně neleštit !!!Na to jsi přišel jak?
Posledních 40 let jsem nic podobnýho nečetl.Že by nová ladičská generace s novými poznatky?
Poděl se, člověk se učí celý život.

(reakce na) Ladiči a brusiči 2taktu

29.12.2011 v 17:58 | Nahoru | #29

the_duck píše: jednoznačně vyleštit dno pístu, hlavu a výfukový kanál, přepouštěcí kanály slícovat s blokem a jen zahladit frézkou na mikrobrusce, to samé se sacím kanálem. V žádném případě neleštit do zrcadlového lesku!!!!! Nezapomenout na slícování přírub u sání a u výfuku a důkladně, odkarbonovat výfuk.



Jenom žasnu, kde se berou názory neleštit, nebo rozhodně neleštit !!!Na to jsi přišel jak?
Posledních 40 let jsem nic podobnýho nečetl.Že by nová ladičská generace s novými poznatky?
Poděl se, člověk se učí celý život.

Ladiči a brusiči 2taktu

29.12.2011 v 18:51 | Nahoru | #30
A teď se to rozjede: leštit x neleštit

Madball: a myslím že u tohodle stroje je jedno jestli zmizne 5 koní a dovyrovná se to plynulejším rozjezdem a lepším doběhem řazení
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
motoplat sundani ČZ 380/514 mirek453 5 8.11.2017 v 10:17 cabrak
Toužím po ČZ 380 nebo 250 [1, 2, 3, 4] ČZ 250/513, ČZ 380/514 unn4m3d 114 5.12.2016 v 17:51 kakasek
Zapalovaní Čz 380 bezkontakt ČZ 380/514 Zbynek125 6 19.9.2013 v 19:38 petrktm250
ČZ Motokros tlumiče. [1, 2] ČZ 125/516, ČZ 250/513, ČZ 380/514 Madball 37 12.6.2013 v 13:31 kozivak
Rozlisování karterů ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 350/634, Jawa 350/638, ... petas.hofman 10 24.9.2012 v 21:01 Zx-10RCarlos


TOPlist