bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozvody Kawasaki ZXR 750L
Zdravim, nevite nekdo, je nutno pri vymene rozvodoveho retezu na ZXR 750 model L tahat motor z ramu, nebo to jde bez vyndani?

1 reakcí na tento příspěvek Rozvody Kawasaki ZXR 750L

Skvělá odpověď, děkuji! 28.12.2011 v 10:37 | Nahoru | #1
Uděláš to v rámu. Ale za předpokladu, že ho budeš nýtovat.
ZXR už ho má na boku, ale bohužel dole pod pastorkem je taková "pánvička", která Ti nedovolí ho sundat celej ale budeš ho muset rozpojit a vyvléct.
měl jsem tu jednu ZX-7R a tam byla pánvička vydřená a řetěz šel dolů v celku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvody Kawasaki ZXR 750L

28.12.2011 v 11:44 | Nahoru | #2
Dřík> Tyo, tak to mám radost , objednal jsem D.I.D. a je prej vcelku, takže pokud tomu dobře rozumím, pokud bych ho chtěl nasadit vcelku, musím vyhodit motor z rámu, ta pánvička jak píšeš jde pak nějak odmontovat, aby bylo možno ho nasadit vcelku? Ď.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvody Kawasaki ZXR 750L

Skvělá odpověď, děkuji! 28.12.2011 v 13:37 | Nahoru | #3
illegal-race> Zdravím, jen pro upřesnění, co přesně za ZXR máš? V názvu tématu píšeš L a na profilovce máš model H. Je v tom totiž hodně velký rozdíl. Jinak jak už psal kolega víše, tak rozvoďák v celku tam nedáš, brání tomu nálitek na bloku motoru(pánvička) Pokud máš nový rozvoďák rozdělaný, tak je to v poho, jen ho provlečeš a snýtuješ, ale i tak bych možná doporučil motor ven z rámu, protože je v místě kde jsou vačky, prostě vršek motoru, hlava kde bys ten řetěz nýtoval není zrovna nejlepší přístup. Ale pokud máš ten řetěz v celku jak píšeš, tak motor musí ven a musíš ho rozpůlit, bloky od sebe. Sám sem se tímto nachytal, když sem skládal svůj motor a říkal sem si že rozvoďák tam šupnu až nakonec a pak sem zjistil že to nejde kvůli tomu nálitku, takže sem musel motor znova rozpůlit, dár rozvoďák a zas složit zpět, takže moc dobře vím, že rozvoďák v celku tam nenasadíš. Pohledám ještě nejakou fotku kde je vidět ten nálitek ať přesně víš o co se jedná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvody Kawasaki ZXR 750L

28.12.2011 v 13:56 | Nahoru | #4
mischa638> sefe mam origa blinkriky na zxr kdybys chtel.
Jeste bych dodal ze by si mel osefovat ten sekundarni retez na altec co take o sobe dava vedet.
jestli to tedy ma jak zx7r

Naposledy editováno 28.12.2011 13:58:52

Rozvody Kawasaki ZXR 750L

28.12.2011 v 14:20 | Nahoru | #5
už Ti to řekl mischa638. Musíš rozpůlit motor. Tady se moc při konstrukci nepřemýšlelo. Takhle se musely měnit rozvoďáky na středem hnaným rozvodu, ale tady nechápu proč dali ten nálitek, kterej to znemožňuje. Jak jsem říkal, ta 7mička ho měla tak obroušenej (byl špatnej napínák) že to šlo nasadit vcelku...a jezdí doteď. Co si pamatuju, tak není potřeba moc a jde ven..to je jedna cesta.
Druhá je rozpůlit motor, vše si projít a koupit všechno co je špatný nový. Pak to dát na anaerobní tmel a složit.
A třetí je nýtovat...což se samo dělá líp venku, ale jde to i vevnitř rámu.

(reakce na) Rozvody Kawasaki ZXR 750L

28.12.2011 v 14:55 | Nahoru | #6
z-x-r> podle toho v jakým jsou stavu, pošli mě fotky do PM, zájem bych měl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvody Kawasaki ZXR 750L

28.12.2011 v 17:13 | Nahoru | #7
Ahoj, v profilovce mám Hčko, ale jde o L model, Hčko je babča na koukání a jednou dvakrát za rok navrknout a jet jí opatrně ohřát, ta není na lítání . Mám toho víc, něco málo od Hondy z 80tých let, do Kawy mi chybí jen K, M a nějaký pěkný J, ale chtěl bych mít kompletní sestavu ZXR... Takhle, ještě mi ten řetěz nepřišel, volal jsem tam a příjde až po novým roce, takže to jde ještě změnit, říkáš tedy objednat roznýtovaný, provlíknout a snýtovat. Někde nabízejí řetěz se spojkou, to je jako článek připravený na nýtování, nebo regulerní spojka? Fakt se radši ptám jak pitomec, protože zatím na všem, co jsem dělal rozvody, tak to šlo ven i z5 v celku. Je na ten nýtovaný spoj spoleh? Nerad bych aby pan píst pak někde ve 12000ot/min potkal pana ventila...

Rozvody Kawasaki ZXR 750L

28.12.2011 v 17:50 | Nahoru | #8
spojka na rozvoďáku musí být na nýtování...jinak se rozvoďáky ani nespojují. Takže pokud to provedeš dobře, tak se nemáš čeho bát. Axiální síly jsou na řetězu minimální...neměj strach.
Nejlíp je to ale snýtovat nýtovačkou. I když i ručně se to dá.

Rozvody Kawasaki ZXR 750L

28.12.2011 v 18:32 | Nahoru | #9


Naposledy editováno 16.04.2024 09:21:58

(reakce na) Rozvody Kawasaki ZXR 750L

28.12.2011 v 21:36 | Nahoru | #10
illegal-race> Á spřízněná duše No taky bych rád někdy měl doma komplet sestavu ZXR Jestli někde nabízí řetěz se spojkou, tak určitě bude nýtovací jak psal Dřík, klasickou rozdělávací spojku jak je na sekundární řetěz sem na rozvoďáku ještě nikdy neviděl. Takže pokud nechceš půlit motor, určitě bych koupil řetěz s nýtovací spojkou, který protáhneš a snýtuješ. Starý řetěz musíš stejně rozřezat abys ho vytáhl, tak je dobré si pěkně odbrousit pak jeden čep a ten nový na to napojit, tím pomocí starého řetězu pěkně protáhneš ten nový motorem, pak jen starý vysuneš z nového a vyhodíš, nový snýtuješ. Jak již bylo zmíněno výše, de to udělat i v rámu, ale osobně bych ten motor vydělal asi ven z rámu, zase tolik práce to nedá a dělá se s tím pak mnohem líp. Stejně když budeš měnit rozvoďák, tak musíš sundat vačky a pak nastavovat rozvody a když je motor venku dělá se to fakt o dost líp, s vlastní zkušenosti vím co říkám Další věc, taky už to bylo psáno výše, určitě řetěz nýtovat nýtovačkou k tomu určenou a ne jak někteří jsou schopni to dělat kladivem

kawapepek> Nevím jestli je tam ten nálitek přímo kvůli zabránění přeskočení, ale každopádně řetězu v těch místech přeskočit nedovolí. Jenže kdyby ti třeba odešel napínák a řetěz byl moc volný tak ti to stejně může přeskočit na vačkách. No ale já bych ho určitě neodfrézoval jen aby se mě tam líp dával rozvoďák, to je podle mě opravdu prasečina, to si rači dám tu práci a rozpůlím motor, když už je venku tak to zas tak moc práce nedá ho rozpůlit, přehodit nový rozvoďák za starý a zas složit
No k ZX7R, co tak občas sleduju inzeráty na CZ webech, tak snad všechny tu sou 96-00 na ty 01-03 sem snad ještě nenarazil. Na km vůbec nehleď u starších motorek bych se údajem na taku vůbec neřídil.

1 reakcí na tento příspěvek Rozvody Kawasaki ZXR 750L

28.12.2011 v 21:49 | Nahoru | #11
[URL= fotce je vidět ten nálitek kvůli kterému řetěz v celku nejde protáhnout. Taky je na fotce krásně vidět řetízek pohánějící alternátor o kterém se zmiňoval z-x-r ve svém příspěvku. Když už bys rozdělával motor, je dobré ho zkontrolovat, hlavně pak řádně dopnout aby nebyl volný, altík je totiž to poslední co by vadilo že nejede, krom něho totiž pohání ještě vodní a hlavně olejové čerpadlo!
Jo a jen tak okrajem proč vůbec chceš měnit ten rozvoďák?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvody Kawasaki ZXR 750L

29.12.2011 v 13:29 | Nahoru | #12
mischa638> sefe blinkry jsou NOVE nepouzite tedy myslim ve stavu ok

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvody Kawasaki ZXR 750L

29.12.2011 v 14:21 | Nahoru | #13
z-x-r> co za ně?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvody Kawasaki ZXR 750L

31.12.2011 v 13:46 | Nahoru | #14
mischa638> Co za ne? ja nevim...jestli mas pristup lazer + soustruh tak klidne nic bys mi udelal takovou podlozku. Uvidime nejak se domluvime.

(reakce na) Rozvody Kawasaki ZXR 750L

31.12.2011 v 16:21 | Nahoru | #15
z-x-r> Super, může byt
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Renovace a čištění povrchu Deltabox... Kawasaki ZXR 750 Georg_moto 4 12.2.2024 v 21:43 Georg_moto
štítek ZXR 750 H2 Kawasaki ZXR 750 Grambldouch 10 27.2.2023 v 20:37 marekvjatrak
Kawasaki Zxr 750 H1 držák motoru Kawasaki ZXR 750 virgilm 1 30.1.2023 v 15:50 Krautkopf
Kawasaki ZXR 750 H2 v černo stříbrn... Kawasaki ZXR 750 Kába 9 29.1.2023 v 22:46 Kába
Kawasaki ZXR 750 Kawasaki ZXR 750 marekvjatrak 10 29.1.2023 v 08:22 Thunder


TOPlist