1 reakcí na tento příspěvek 450ccm
mimochodem na KLX 250 jsem se vozil a že by měla 106 kg mi teda nepřišlo *no* :D ..mrcha těžká,ono jedna věc je to co je napsáno v katalogu,a realita věc druhá...
a treba prvni motocross stroje 250 4t byli taky kawasaki KX-f ale pravda nebyli hned tak uspesne ten boom opravdu zacal az po vitezstvich jezdcu co jeli na yzf 250 ve 125
Hele,YZF 250 vyjela 2001 a KX-F až 2004.
A srovnávat KLX 250 s WRF mi přijde jako dát proti sobě R6 a Thundercat.
Revoluce YZF400 byla v tom,že v 1997 nastoupil 4T do MX500 proti 2T s 60 PS,dovolili si nevyužít naplno limit objemu a přesto vyhrávali,zkus si vydumat proč.
I při zavedení Moto GP jely 4T s 2-násobným objemem proti 2T,takže pro mě byla YZF vždycky pecka.
Tak nevím proč bych to měl mít popletené.
Prostě Yamaha začala tu éru nových 4T jednoválců u motokrosů a následně u endur.
Ale jinak už ta vaše diskuze je o ničem.
Joraell-TE - když jsi tak nadšený z KLX300, tak si ji kup a basta.
Ono to není jen o motoru, ale taky o podvozku.
Já nevrdím, že je jenom Yamaha, pak dlouho nic a potom ostatní.
KTM jsou asi taky dobré motorky a jasně vyhrávají MS v enduru, ale proč???
Protože do toho valí velké prachy a mají nejlepší jezdce.
To samé platí o Dakaru. Ale já bych si od KTM koupil jedině 2T.
Dobrý jezdec zajede skoro na všem.