globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Seřízení ventilů
Ahoj,můžete mi někdo dát polopatickej návod na seřízení ventilu u Hondy CB 450 S r.v. 1986(motor PC17E-
300xxxx,přiškrcená verze)? Předtím jsem měl jem dvoutakty,takže nemám skušenosti.Popřípadě
poradit jak seřídit karburátory?Díky

Seřízení ventilů

1.12.2011 v 07:28 | Nahoru | #1
Jestli jsem se dobře díval, tak je to řešený naprosto ideálně pomocí "šroubku - červíka" a kontramatky, takže v klidu sundat víko, změřit a případně doladit vůle a zase zadeklovat ...pokud seš trochu zručnej a na motorkách si dělal, tak to sám pochopíš, jen co sundáš ten dekl

Seřízení ventilů

1.12.2011 v 09:03 | Nahoru | #2
Servisní manuál...

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení ventilů

Skvělá odpověď, děkuji! 1.12.2011 v 10:13 | Nahoru | #3
Sundas viko (do manualu jsem nekoukal, ale mozna i nadrz, to uvidis podle toho jestli se k tomu da dostat), zboku,zleva nad radicko sundas ty dve krytky aby si mohl tocit motorem (to je ta vetsi).
MNo a potom otacis motorem aby si nemel rameno ventilu v zaberu a bylo volny, jinak tam tu vuli nenameris. (obvykle pod tou malou krytkou jsou znacky pro oba typy ventilu, motorem se otaci proti smeru hodinovych rucicek). Mno pak vsunes mezi ventil a a to raminko merku (podle toho jaky vule mas mit). A v pripade ze lze volne protahnout ale je na ni citit mirny tlak, tak je to ok. V pripade ze nelze je vule mala, v pripade ze tam narves vic plisku nez je tvoje predepsana vule tak bude nutno vuli zmensit. Serizeni se dela tak ze povolis na raminku tu kontramatku a sroubem, kterej ma nahore osazeni takovej 4 hran otacis bud doleva nebo doprava. Upravis vuli, utahnes matku (scitem) , Prekontrolujes vuli. Kdyz je to OK zadeklujes. Kdyz ne tak, se cela akce opakuje.
DELA SE TO NA STUDENYM MOTORU.
Mozna jsem to napsal nepochopitelne, jestli jo tak sorry.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení ventilů

1.12.2011 v 10:14 | Nahoru | #4

gugo píše: Sundas viko (do manualu jsem nekoukal, ale mozna i nadrz, to uvidis podle toho jestli se k tomu da dostat), zboku,zleva nad radicko sundas ty dve krytky aby si mohl tocit motorem (to je ta vetsi).
MNo a potom otacis motorem aby si nemel rameno ventilu v zaberu a bylo volny, jinak tam tu vuli nenameris. (obvykle pod tou malou krytkou jsou znacky pro oba typy ventilu, motorem se otaci proti smeru hodinovych rucicek). Mno pak vsunes mezi ventil a a to raminko merku (podle toho jaky vule mas mit). A v pripade ze lze volne protahnout ale je na ni citit mirny tlak, tak je to ok. V pripade ze nelze je vule mala, v pripade ze tam narves vic plisku nez je tvoje predepsana vule tak bude nutno vuli zmensit. Serizeni se dela tak ze povolis na raminku tu kontramatku a sroubem, kterej ma nahore osazeni takovej 4 hran otacis bud doleva nebo doprava. Upravis vuli, utahnes matku (scitem) , Prekontrolujes vuli. Kdyz je to OK zadeklujes. Kdyz ne tak, se cela akce opakuje.
DELA SE TO NA STUDENYM MOTORU.
Mozna jsem to napsal nepochopitelne, jestli jo tak sorry.



(reakce na) Seřízení ventilů

1.12.2011 v 10:35 | Nahoru | #5
Cooker> NJN tak to je jako dej si ruce za zada a popis me funki rumpalu . Vis, delals ale..... BTW: jinak vtom manualu co je na m.cz serizeni vule jako takovy popsany neni. Nebo jsem to alespon nenasel. Takze jestli chces presne princip HOW TO, tak koukni napr do haynes manualu pro Transalpa 600, tam je to popsane celkem slusne, a je to stejny princip. Osobne si nejsem u tvy hodny jistej tema znackama pro jenotlivy valce (protoze tam mas znacky i pro serizeni zapalovani, jelikoz to ma jeste kladivka) Ale ze ten ventil neni v zaberu proste poznas).

Seřízení ventilů

1.12.2011 v 10:47 | Nahoru | #6
Díky,tak to zvládnu v poho,ale raději jsem se zeptal,abych neudělal víc škody než užitku.

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení ventilů

1.12.2011 v 12:20 | Nahoru | #7
ja se na to chytstam u Suzuki GSX750 nevíte jak u ni???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení ventilů

1.12.2011 v 12:41 | Nahoru | #8

drobek.mch píše: ja se na to chytstam u Suzuki GSX750 nevíte jak u ni???



Tipl bych, že to samý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení ventilů

1.12.2011 v 12:52 | Nahoru | #9

Cooker píše: Tipl bych, že to samý


No to si nemyslim, tedy jen typuju podle toho jak ten motor vypada, protoze manual tam neni , ale typnul bych si ze to je OHV a tam je to drobet horsi a nastaveni vule se obvykle resi podlozkama.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení ventilů

1.12.2011 v 13:01 | Nahoru | #10

gugo píše: No to si nemyslim, tedy jen typuju podle toho jak ten motor vypada, protoze manual tam neni , ale typnul bych si ze to je OHV a tam je to drobet horsi a nastaveni vule se obvykle resi podlozkama.



Mě se zdá, jestli tam není stejnej motor jako u GSX750F 1998-2003 ....pokud je, tak je to stejný.

(reakce na) Seřízení ventilů

1.12.2011 v 13:05 | Nahoru | #11
Cooker> Hele ja nevim jen typuju a asi blbe, ted jsem koukal do fora a vypada to ze to bude stejne.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CB 450 S Honda CB 450 WanDooM 6 8.4.2023 v 11:22 combust
Honda CB 450S PC17 Honda CB 450 WanDooM 4 23.5.2022 v 12:54 WanDooM
Pístní kroužky CB450 N rv 1985 Honda CB 450 fifa85 6 7.6.2019 v 22:15 fifa85
Honda cb 450 r.v.1987 [1, 2] Honda CB 450 Richard089 43 20.5.2019 v 15:10 zdenysrx6
Honda CB 450N Pneu Honda CB 450 hrada5 11 26.12.2018 v 16:15 Slávek-TDM


TOPlist