bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Opraváři všech krajů spojte se ! (Varouch opravy)
Zdravím všecky příznivce jedné stopy a zvláště potom ty, kteří mají už nějaký ten šroubek ze své motorky vyšroubovaný

Dneska jsem se dal do zábavy a počátku oprav Varaderka a dospěl jsem hned k několika dotazům.
Snad se tu najde i takový, který měl přimo rozdělaného celého malého Varouše.

První, menší peklo:



Hmatatelně věc, kterou si Honda určitě nechala patentovat, je to plastové kurvítko, které se roztahuje, když se (plastový) šroubek utahuje, vpodstatě je to tady tohle (součástka pořízena externě - z auta )



Nějaký jiný nápad než to odvrtat ? (Povolit to nejde ani za pytchu, plastový závit toho moc nevydržel a je asi v pjerdeli)
Vyřešeno: Za většího využití hlavy a dostatečné síly jsem dostal ven všecky oné bazmeky - jeslt to někdo někdy bude dělat a nepůjde mu to zlehka, je třeba opatrně tlačit protože když si ožužleš ten šroubek zezhora tak se to musí páčit jaxviňa. Jde to vesměs normálně vyšroubovat...

Dvojka - dotaz

Je normální ta fólie (spodek nádrže) ?



Vyřešeno: Je to vehement (by R4Zzy) aneb odstínění tepla od motoru (zřejmě stejně na vagínu)

Třetí - co se týče karburátorů, když se koukám na to jeslti jsou čisté, stačí se dostat k jehlám nebo se musí ještě dál ?
(Dokonce jsem zjistil, že je tam taková fajn pružinka, co ráda lítá po garáži...)

Čtverka - Stržený závit svíčky

Našel jsem nějaké thready ohledně této problematiky nicméně odkazy vedly k něčemu již neexistujícímu, nebo na homepage nějakého výrobce, kde nevím co dál
Jediné co jsem vyčetl, že hlava bude muset asi určitě dolů, což mě opravdu velmi těší, poněvadž to bude chtít trochu laborování...

Edit: Pětka !
Co se týče teplotního čidla které mám na chladiči, s rostoucí teplotou dává větší odpor nebo jak to funguje ? Potřebuju oblbnout natolik, abych simulovaně vařil vodu, respektive abych dosáhl takové "teploty" aby se mi rozjel větrák, nemám totiž tušení jeslti je funkční (Nikdy mi nesepl a nevím jeslti proto, že nepotřeboval, nebo proto, že nefakčí - maximální Varouš teplota jsem měl 5 čáreček)

Vyřešeno: Teplota potřebná pro roztočení větráku je 6 Varo-čárek

Naposledy editováno 28.11.2011 13:07:54

Opraváři všech krajů spojte se ! (Varouch opravy)

27.11.2011 v 19:34 | Nahoru | #1
Tu bude prdel

Opraváři všech krajů spojte se ! (Varouch opravy)

27.11.2011 v 19:34 | Nahoru | #2
2 - mám jí tam taky. Za jakým účelem tam je ale netuším

1 reakcí na tento příspěvek Opraváři všech krajů spojte se ! (Varouch opravy)

27.11.2011 v 19:39 | Nahoru | #3
1)spatny
2)spatny)
3)spatny
4)v pyci
5)nevim

Opraváři všech krajů spojte se ! (Varouch opravy)

27.11.2011 v 19:40 | Nahoru | #4
Ta folie je beztak na odstínění tepla na nádrž...

Opraváři všech krajů spojte se ! (Varouch opravy)

Skvělá odpověď, děkuji! 27.11.2011 v 19:42 | Nahoru | #5
no svíčka se dá opravit tak že sundáš hlavu a necháš udělat novej závit na vězší svíčku.... a tu teplotu uděláš tak že vymontuješ čislo uvaříš vo du v konvičce na čaj čidlo do ní ponoříš a ukostříš drátkem k motoru a mělo by to zafungovat..

Opraváři všech krajů spojte se ! (Varouch opravy)

Skvělá odpověď, děkuji! 27.11.2011 v 19:51 | Nahoru | #6
ad 1: musíš vytlačit ten čuribrk zevnitř toho plastovýho vehementu, pak už půjde vyndat
ad 2: odstínění tepla od motoru k nádrži, moc to nefunguje, když to sundáš tak se houbeles stane
ad 3: sundej zespod karbíků kryt plovákové komory, tam se usazuje nejvíce bordelu
ad 4: sundat palici a zanést do servisu na opravu, či někomu kdo to umí (zámečník atd...)
ad 5: viz. Dejv3

Opraváři všech krajů spojte se ! (Varouch opravy)

Skvělá odpověď, děkuji! 27.11.2011 v 19:57 | Nahoru | #7
1, pokud je závit v p**** tak už je to úplně jedno bud‘to to ulom nebo to dostaň jinak.
2,Kvůly teplu od motoru? Nevim, typuju.
3, Pokud to funguje tak do toho nehrab, rozladíš směs a pak vznikne další téma. Pokud chceš čistit, tak demontuj úplně.
4, Závitový vložky helicoil nebo jak se to píše. Doma to lze udělat za 100kč jinak u nás ve městě chce za opravu 250 kč -> samozřejmě tykev musí dolů
5,Teplotní čidlo se měří za pokojový teploty TJ: 20 °C při tétoo teplotě bys měl namřit určitý odpor myslim že 1,24ohm

EDIT: proč píšu tak pomalu?!

Naposledy editováno 27.11.2011 19:59:15

Opraváři všech krajů spojte se ! (Varouch opravy)

27.11.2011 v 20:11 | Nahoru | #8
pružinka co ráda lítá po garaži

Opraváři všech krajů spojte se ! (Varouch opravy)

Skvělá odpověď, děkuji! 27.11.2011 v 20:19 | Nahoru | #9
pružinka co ráda lítá po garaži EPIC ! ..

1) Pár těchto blbostí sem měl v ruce .. nějak dostat ven ten šroubek .. pak zmáčkneš tu blbost a vytáhneš .. potom jak to budeš dávat zpět .. dáš první tu mrchu .. pak do toho vrazíš šroubek .. teda .. u mě to šroubek nebyl, ale takový čep ..

2)Tu folii sem viděl na kámošově Varanovi .. asi to maj všechny

3) sundáš spodní kryt (první vypustíš karbec) mrkneš na plovákovou komoru .. vytáhneš trysky (počítej závity)a mrkni na světlo přes ně jestli nejsou přicpané a pro jistotu je profoukej .. všechno vyčisti a zpětně slož ..

4) Nikdy sem neřešil

5) Jak psal Dejv a Dman ..

---------------------------------------------------

Na děkování je tady tlačítko

Opraváři všech krajů spojte se ! (Varouch opravy)

27.11.2011 v 20:33 | Nahoru | #10
Tak poděkováno všem, od kterých to mělo přínos

R4Zzy pochopitelně taky dostal kluk jeden ušatá

Budu se v tom hrabat průběžně přez zimu, čeká mě sundat ta hlava takže přez karburátory se nějak prohrabu ;)

Za pružinku se mi nesmějte Byl to docela kumšt jí tam dostat zpátky

Opraváři všech krajů spojte se ! (Varouch opravy)

27.11.2011 v 20:37 | Nahoru | #11
Si otevřel vrch karbecu ne ? Tam je ta podtlaková komora díky které ti padají otáčky u jehly .. tam je pěkná pružinka .. když sem to oddělal na CBR 125R tak sem jí pak 2 hodiny hledal po garáži

Opraváři všech krajů spojte se ! (Varouch opravy)

27.11.2011 v 20:46 | Nahoru | #12
2. jo folie je normalni, ale je tam asi k hov...
5. Odpoj draty od ventilarotu a pripoj je rovnou k baterce, kdyz funguje bude se tocit. Krom toho mam pocit ze odporovy cidlo vede jen na pristojovku, sahara se spina bimetalem. Ale tim si nejsem jistej. Kazdopadne mela by se sepnout kdyz se ti to vohreje na display na 6 carek.

Opraváři všech krajů spojte se ! (Varouch opravy)

27.11.2011 v 21:00 | Nahoru | #13
jinak ten závit svíčky je ještě docela dobře spravitelná věc horší sou štefty u vejfuku to je hrozná morda to dostat ven i specializovanym nářadím a většinou stejně zkončíš u toho že se to musí vyjiskřit:D

(reakce na) Opraváři všech krajů spojte se ! (Varouch opravy)

27.11.2011 v 21:05 | Nahoru | #14

The_Kučí píše: 1)spatny
2)spatny)
3)spatny
4)v pyci
5)nevim



...:DDD

1 reakcí na tento příspěvek Opraváři všech krajů spojte se ! (Varouch opravy)

27.11.2011 v 21:46 | Nahoru | #15
Bod 1) vyřešeno: Za většího využití hlavy a dostatečné síly jsem dostal ven všecky oné bazmeky - jeslt to někdo někdy bude dělat a nepůjde mu to zlehka, je třeba opatrně tlačit protože když si ožužleš ten šroubek zezhora tak se to musí páčit jaxviňa. Jde to vesměs normálně vyšroubovat...

Editnut první post pro další soustruhy, co to budou kdy dělat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opraváři všech krajů spojte se ! (Varouch opravy)

27.11.2011 v 21:49 | Nahoru | #16
Legolend> 2jka vyřešeno .. je to vehement

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opraváři všech krajů spojte se ! (Varouch opravy)

27.11.2011 v 21:55 | Nahoru | #17

R4Zzy píše: Legolend> 2jka vyřešeno .. je to vehement



Editnul už jsem to

Jinak co se týče tepločidla - když jsem to na takové tři minutky ponořil do vařící vody, nehlo se mi to na displayi ani o čárku, ještě si s tím zkusím pohrát...

Nicméně těch 6 čárek, co tady už zaznělo by bylo docela řešení, protože 6ti jsem ještě nedosáhl ;)

Naposledy editováno 27.11.2011 21:57:38

(reakce na) Opraváři všech krajů spojte se ! (Varouch opravy)

27.11.2011 v 21:56 | Nahoru | #18
Legolend> Thx

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opraváři všech krajů spojte se ! (Varouch opravy)

Skvělá odpověď, děkuji! 28.11.2011 v 10:19 | Nahoru | #19
Legolend> Jo ono je to pomerne tezky dojit na 6 carek. To musi bejt 30 a musis stat ve fronte tak aspon 10 minut .

(reakce na) Opraváři všech krajů spojte se ! (Varouch opravy)

28.11.2011 v 13:05 | Nahoru | #20

gugo píše: Legolend> Jo ono je to pomerne tezky dojit na 6 carek. To musi bejt 30 a musis stat ve fronte tak aspon 10 minut .





Je pravda, že během prázdnin bylo 30° možná na tom nejvyžhavenějším místě v ČR a 10ti minutové kolonu bych čekal jedině v případě, že by byla cesta absolutně zastavená - přehrazená rosypaným kamionem co vezl led eskymákům nebo tak něco...

Naposledy editováno 28.11.2011 13:09:50

1 reakcí na tento příspěvek Opraváři všech krajů spojte se ! (Varouch opravy)

28.11.2011 v 16:18 | Nahoru | #21
a ukostřil si to čidlo drátkem?

(reakce na) Opraváři všech krajů spojte se ! (Varouch opravy)

28.11.2011 v 19:14 | Nahoru | #22

Dejv3 píše: a ukostřil si to čidlo drátkem?



Co jsem se díval, ukostřené to je u ventilátoru, vede tam samostatný drátek... Nebo tím chceš říct, že mám nadrzovku obmotat kus drátku okolo čidla a ukostřit ?

Napadlo mě nějak vypustit chladič a naplnit ho vařící I když asi zůstanu u pocitu, že jsem vždycky jel tak dobře, že tam těch 6 čárek prostě nebylo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nestartuje Varadero 125 Honda XL 125V Varadero Trollik1 6 13.4.2024 v 08:37 krokoš
Brzda přibržďuje za studena Honda XL 125V Varadero Namalorazce2408 7 19.3.2024 v 22:26 Slávek-TDM
Klepání od motoru po přidání víc ne... Honda XL 125V Varadero Moutindown 7 10.3.2024 v 22:57 Slávek-TDM
palivový filtr Honda XL 125V Varadero jardic 7 24.2.2024 v 23:13 Palucha
Rozebrání motoru Honda XL125 V Vara... Honda XL 125V Varadero Lokyn1 10 23.2.2024 v 21:42 Lokyn1


TOPlist