globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Úpravy motocyklu
Zdravím všechny a mám dva dotazy.

1)Prováděl někdo na starším ročníku výměnu původní zadní bubnové brzdy na diskovou?Co je k tomu zapotřebí?

2)Lze nějak snížit výšku tohoto mota v sedle ?

Děkuji za informace

Úpravy motocyklu

23.11.2011 v 20:32 | Nahoru | #1
kotouč tam dostaneš,to není problém,nejjednodušší je dopasovat kolo z jiné motorky prímo i s kotoučem,stejně tak i třmen z něčeho hotový-jen vyřešit uchycení...

i sedlo samotné lze upravit-rozčalounit a seříznou pěnu uvnitř....

Úpravy motocyklu

Skvělá odpověď, děkuji! 23.11.2011 v 21:05 | Nahoru | #2
jiná pružina ... z jiný motorky ...zadní úchyt třmenu vyřešit půjde ...ale proč takové upravy nestojí to za to ... není lepši vyměnit stroj\?

2 reakcí na tento příspěvek Úpravy motocyklu

23.11.2011 v 23:04 | Nahoru | #3
No,měnit moto kvůli zadní brzdě nebudu.Dobře mi slouží a mám ji vpořádku.Fakt ale je,že ten buben je velmi málo účinný.Musí se s tím počítat.Děkuji za poskytnuté rady.

(reakce na) Úpravy motocyklu

24.11.2011 v 06:58 | Nahoru | #4
Edrig> Stejně tak málo účinný je kotouč. O tom jsi přemýšlel? Neměň to, raději motorku prodej a kup si o pár let novější.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy motocyklu

24.11.2011 v 07:24 | Nahoru | #5

Edrig píše: No,měnit moto kvůli zadní brzdě nebudu.Dobře mi slouží a mám ji vpořádku.Fakt ale je,že ten buben je velmi málo účinný.Musí se s tím počítat.Děkuji za poskytnuté rady.



Jak už psal Filipvele, kotouč je stejně málo účinný, zadní brzdou stejně nic neubrzdíš, buď bude brzdit málo nebo si zablokuješ zadní kolo (a to dokážeš i s tou bubnovou). Pokud ti nestačí brzdnej účinek předního kotouče (radši než ten zadní nesmysl dej radši lepší desky, třeba EBC HH apod...), tak hledej spíš problém mezi spojnicí sedadla a řidítek, v zadní brzdě ten problém není, věř mi ....nějakou dobu už jezdím a zadní brzdu jsem používal a používám akorát na třindě, kde přední buben nestačí, tak použít zadní je nutnost, u novějších motorek vybavených přední kotoučovou brzdou (brzdami) používám zadní maximálně při stání v kopci

Za mě jsou to jen vyhozený prachy, radši bych je projezdil v benzínu a zkusil se naučit používat přední brzdu tak jak se má.

a to sedlo nechat přečalounit, u nás v republice to dělá myslím DD Tuning a určitě další zruční čalouníci.

Naposledy editováno 24.11.2011 07:28:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy motocyklu

24.11.2011 v 08:52 | Nahoru | #6
Cooker> souhlas, mám vzadu sice kotouč ale taky žádnej velkej efekt, takové plynulé zpomalení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy motocyklu

24.11.2011 v 08:55 | Nahoru | #7

Hustokrutej píše: Cooker> souhlas, mám vzadu sice kotouč ale taky žádnej velkej efekt, takové plynulé zpomalení



Navíc ta motorka je lehká, ten jeden kotouč s tím nemá moc problémy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy motocyklu

24.11.2011 v 10:54 | Nahoru | #8
Cooker> každá motorka je lehká, ale jen do doby než leží na tobě....

(reakce na) Úpravy motocyklu

24.11.2011 v 10:56 | Nahoru | #9

Hustokrutej píše: Cooker> každá motorka je lehká, ale jen do doby než leží na tobě....



..nesmíš se nechat zalehnout

Úpravy motocyklu

24.11.2011 v 11:06 | Nahoru | #10
ono každopádke kotouč i lépe vypadá než buben,ale brzdí to zhruba stejně...

Úpravy motocyklu

24.11.2011 v 11:23 | Nahoru | #11
tez souhlasim,zatim sem se setkal pouze s 2 druhy zadni brzdy: a) nebrzdi b) blokuje kolo....S t-catem sem byl ve smyku porad v kazde vetsi kryzovce..ale vyresit se to da vymenou kola + kotouc origo u toho a pridelat trmen...a vysku sedla ufiknes a nechas precalounit a nebo snizit celou moto pomoci kosti...

Úpravy motocyklu

24.11.2011 v 11:30 | Nahoru | #12
Souhlasím s většinou, taky bych to nevyměňoval, stějně většinou brzdíš přední....

(reakce na) Úpravy motocyklu

24.11.2011 v 13:23 | Nahoru | #13
Cooker> asi tak

Úpravy motocyklu

29.11.2011 v 22:48 | Nahoru | #14
Já teda CB nemám, ale na jedný jsem jel a druhou má kolega v kanceláři a na toto téma jsme vedli několikrát diskuzi a jemu to bez problémů jede po smyku a vůbec mu kotouč nechybí. Spíš bych řešil, jestli ta bubnovka brzdí jak má. Pokud jezdíš stylem jako já, kdy si kvůli pohodlí při normální jízdě raději přibržďuji zadní brzdou a s přítelkou prakticky jinak nebrzdím, tak to může bejt problém. Co jsem si ale pořídil TL a dal nový kotouče, tak jsem po letech změnil styl a všechno dávám předkem, protože výkon TLka mě k tomu prostě nutí. U lehký motky, jako je CB ta bubnovka, pokud brzdí jak má, úplně stačí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
CB 500 Palivový ventil daruji Honda CB 500 mta 0 18.12.2023 v 14:28 mta
radost Honda CB 500 Sunshine011 16 20.11.2023 v 07:08 ja1
Ukazatel zařazené rychlosti CB 500 ... Honda CB 500 Starouš1968 4 14.10.2023 v 21:40 Kokin
Honda CB500 Four 1976 - Motor se př... Honda CB 500 JakubZaremba 7 5.7.2023 v 14:36 combust

TOPlist