Po 30 km jsem značně znaven,nedá se na tom jet dlouhodobě víc než 130km/h.Brzdy nic moc,v každém málinko větším náklonu jsem byl na stupačce,řve to sice hezky,ale jaksi rychlost nenarustala...
Na dírách je to šílenost,ovladatelnost při rozjezdu je tragédie.
Třeba VTX se mi dokonce i opticky moc líbí,ale stabilní ježdění si s ní nedokáži představit.
Na naše silnice se dají přece pořešit daleko vhodnější biky.
Znovu opakuji,nechci rýpat.Takže,co kromě vzhledu vás nutí přemýšlet o koupi tohoto stylu ježdění?
Naposledy editováno 06.11.2011 21:20:07
Pro ty co se potřebujou vyřádit (třeba mě) jsou právě ty jiný biky co 3N nemají - tak to teda vidím já, ale to jsi asi nechtěl slyšet
edit: písmenko mi vypadlo :)
Naposledy editováno 06.11.2011 21:30:26
3 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete Choppery a Cruisery?
Nechci rejpat, ale to prostě nepochopíš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?
b0b4n píše: Nezajímá Tě to, nebaví Tě to, tak proč to chceš vědět? Už vzhledem k tomu cos napsal je vysvětlování zbytečné.
Nechci rejpat, ale to prostě nepochopíš.
jo hochu,srdíčku neporučíš. Jo a je to těžký jako kráva,na to jsi zapoměl.
1 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete Choppery a Cruisery?
Navíc s čoprem se dá i vorat Nějakej plastovej supersport by byl s pluhem v hajzlu
1 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete Choppery a Cruisery?
Ale nic jiného bych nechtěl.
Edit. Aha vidím, že popisuješ VTX a podobné, takže tam máš možná pravdu.
Naposledy editováno 06.11.2011 22:13:59
2 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete Choppery a Cruisery?
jak nekdo muze cist literaturu faktu? vzdyt ...
chce to bud vic empatie nebo mene alkoholu v krvi
na VTX jsem jel 900 km v kuse bez bolave prdele a uplne v klidu... to ze se na tom neda moc jezdit rychleji nez 130 kmh jsem vedel jeste driv, nez jsem si na to sednul tobe to doslo az na tebe zaclo foukat? vtipny na brzdy na VTX si nemuzu stezovat ani nahodou a lital sem na tom obcas i k 200 kmh... snad mi proste jen nevadil ten vanek kolem
3 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete Choppery a Cruisery?
1 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete Choppery a Cruisery?
Položená otázka je nesmyslná a ty na ní odpověď máš vlastní.Všechno je to jen o cestování a užívání si jízdy na dvou kolech a každej má svůj styl.Někomu se líbí to a jinýmu to.
Taky nechápu že někoho baví jezdit rovinky a co nejvíc na tachometru.
A dobrej řidič na chopru je kolikrát lepší a rychlejší než blbec na silniční motorce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?
2 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete Choppery a Cruisery?
Design- to je věc velmi subjektivní a mě osobně se líbí víc pěkný naháč, než sebenastrojenečjší chopper/cruiser.
Jízdní vlastnosti- to je prostě neoddiskutovatelná tragédie. Pokud se na tom hodně zamaká, budou ty jízdní vlastnosti tak maximálně průměrný, ale nic víc. Nevhodná geometrie celé motorky se prostě občůrat nedá.
Motor- dobře, choppráci tvrdí jak to drtivě tahá od spodních otáček a dunící véčko rve ruce. Nevím, asi nikdy nejeli na větším naháči jako třeba i obyčejný B12, natož porovnat to s něčím jako je busa. Natož kdyby se na ní dal převod, aby to jelo max. 190 jako většina chromových pozlátek.
A kouzlo plutí po krajině? To zvládne vklidu i můj srad i ninja, natož třeba právě zmiňovaný bandit, s mnohem větším komfortem.
Takže pokud nejde "o styl za každou cenu", tak to asi nemá smysl, racionální vysvětlení neexistuje.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?
Design - věc názoru. Každej má jinej vkus. Mě se třeba vůbec nelíbí kašpárkovsky pomalovaná ječící supersportovní motorka, obalená plechem, vlastně plastem, jak báň na kostelní věži. Fuj.
Jízdní vlastnosti - znám Virgla a poznal sem pár jinejch menších chopperů, na VTX a pod. sem nejel, nemohu tedy soudit. Můžu odpovědně říct, že Virago je velmi dobře a snadno ovladatelný, a to i ve dvou lidech. V zatáčce sedí dobře a nemusím to do zatáčky nijak přemlouvat, jde hned a naprosto poslušně. Brzdy sice nejsou hi-tech, pravda, ale při NORMÁLNÍ jízdě fungují naprosto spolehlivě a neztrácí krok za váhou motorky a dvou lidí na ní.
Motor - nerve ruce, na co taky, žejo. Vyjíždět z červený po zadním? Leda pro puberťáky. Na předjetí ávie nebo žigula co ti smrdí pod nos to úplně stačí. Maximálka je někde na 150, což je naprosto dostačující i pro vyjímečný najetí na dálnici. Kolikrát do roka potřebuješ víc? Leda na okruhu. Všude jinde porušuješ zákon . (ale to beru, to je náš národní sport, už sem si zvyknul na hordy blbů na motorkách a v autech, pro který je 90 km/h doporučená nejnižší rychlost).
Kouzlo plutí po krajině - na to jsou choppery určeny, proto nepotřebujou nic víc. A už vidím, jak pluješ po krajině na Ninje. Kolik že? 70 km/h? Možná na dvojku bez plynu....A v tej přirozenej poloze "na pejska" co? No to musí bejt teda kochačka, to ti povím.
Takže tak to vidím já a možná i pár ostatních majitelů obstarožních chopprů typu Virago.
Ale respektuji vkus druhých a uznávám, že proti gustu žádný dišputát.
Tak, a teď mi dejte kouř....
2 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete Choppery a Cruisery?
Edit: Jo, a nepochopil sem, co je za problém s ovladatelností cruisera při rozjezdu - pokud teda nehapruje ta součástka mezi sedlem a řidítkama!
Naposledy editováno 07.11.2011 09:21:38