globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: FZ1 dovoz z Francie
Ahoj,
koupil jsem Fazera FZ1 r. 2006 dovezenýho z Francie a teď až na STK zjistil, že pro tento trh je výkon omezený na 78 kW (namísto 110 kW!). Jedná se o model RN 162 s řídící jednotkou TBDF25 oproti modelu pro zbytek Evropy RN161 s jednotkou TBDF20.
Řešil to už někdo? Prý je to opravdu jen v software. Má někdo tip kde/jak to přeprogramovat?

1 reakcí na tento příspěvek FZ1 dovoz z Francie

2.11.2011 v 18:38 | Nahoru | #1
Já to asi pořád nechápu, jakej je problém tam prostě napálit Dyno Jet????

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 dovoz z Francie

Skvělá odpověď, děkuji! 3.11.2011 v 10:23 | Nahoru | #2

Horten píše: Já to asi pořád nechápu, jakej je problém tam prostě napálit Dyno Jet????



vykon nelze "srazit" pouze pozmenenim palivovych map a tyhle pridavne jednotky umi upravovat jen dodavku paliva. kdyz das plnej plyn tak je naplno otevrena klapka, motor saje max mozne mnozstvi vzduchu a palivo muzes dat jen ve spravnem pomeru.. kdyz das min-chudy, kdyz das vic-bohaty... tzn jedina cesta jak srazit ten vykon je ze privres i tu klapku... stary typy vstrikovani mely jen jednu klapku a tudiz se to muselo udelat mechanicky.. byla tam naka restrikce co zmensila prurez sani .. u francouzskejch modelu se casto davala ne restrikce do sani ale saci vacka s nizsim zdvihem, aby to neslo tak snadno "odskrtit".... novejsi vstrikovani maj uz druhou sadu klapek rizenou ridici jednotkou a tam je to prave reseno pres tyhle sekundarni klapky... skrcena ridici jednotka nechava i pri plnym plynu lehce privreny sekundarni klapky, takze tam vlastne neni plnej plyn.. rizeni klapek neumi power commander ovlivnit, takze se musi menit ridici jednotka.

(urcite reseni je i vykuchat ty sekundarni klapky, chova se to pak jako starej typ vstrikovani (jako ma treba TL) s tim ze to ma ruzny nectnosti ktery prave ty druhy klapky resi.. automatickej sytic, prechody mezi ruznymi rezimy - "ucukane" chovani apod...)

u toho ignitechu je tohle dost vec prave toho naladeni, u ty jednotky jde ladit strasny mnozstvi parametru a prave treba i mapu podle ktery se chovaj ty sekundarni klapky.. tohle vsechno naladit je fakt hodne prace a chce to fakt velky zkusenosti i teoreticky znalosti...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Spojka Yamaha FZ1 2006 Yamaha FZ1 Fazer Lajos98 21 18.1.2024 v 15:31 ja1
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N závoďáček-r1 11 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream
Oprava zipu na kožené bundě 4SR Yamaha FZ1 Fazer context 11 28.8.2023 v 12:46 honza_biker
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... KulímR1 28 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker
Jak poznat, že se jedná o stejný mo... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N ondra-krajon 5 30.7.2023 v 17:40 Ozzy_


TOPlist