Téma: Pády v nulové rychlosti a následky

31.10.2011 v 19:58
Zdarec, jelikož jsem prodělal pád v nulové rychlosti a dopadlo to zlomenou nohou, tak mě zajímá, kdo jste takhle spadli a něco si zlomili nebo se stalo něco jinýho.Měl jsem tu smůlu, že mi motorka spadla na pravou nohu a zlomila mi ju v oblasti bérce.Chvíli jsem měl nohu pod mašinou než jsem se vyprostil.Na motorce ani šrám.Tak jsem zvědavej na vaše zážitky.Letos si poslední pěkný dny už holt neužiju, takže až na jaře, to už to budu mýt snad srostlý.
Anketa: Když na někoho z vás spadla motorka, byly zlomeniny?
Ano
Ne
94%
1 2 3 4

14.8.2020 v 22:39 | Nahoru | #91
Taky dobrý příběh - bez pádu a s poldama. Jel jsem mamině koupit motyčku takouvou na záhonky menší. S tím, že si ji hodím za triko a mažu. Ale oni už je nedělají s 50 cm násadou ale aspoň s 1,2m násadou. Hodil jsem ji násadou za triko a na de mnou cca 20-30 cm se vznášela kovová kopací strana motyčky. Říkám si, rychle, ať mně někdo nezastaví. Tak jsem malinko přidal a změřili mně poldové samo i zastavili. Policajt na mně čumí a říká co je to ?? Já na něj jedu na zahrádku kopat jsme v zemědělské oblasti ne ? Vzal to s humorem a za rychlost si vzal litr a mně ubral 2 body.

Naposledy editováno 14.08.2020 22:42:07

15.8.2020 v 13:25 | Nahoru | #92
Metric> to je fikaný!!

17.8.2020 v 14:12 | Nahoru | #93
Vidím, že komicky či méně komicky padá kdekdo, tak na sebe taky něco prásknu. Stalo se zhruba před 2 měsíci, na obchvatu České Skalice. Silnice se opravuje, pruh směrem do HK byl zcela vyfrézovaný a tudíž uzavřený. Provoz byl směrem na HK (kam jsem potřebovala jet) veden pouze jedním pruhem, a to tím obvykle protisměrným. Přijíždím k rozkopané silnici po vedlejší ulici ze směru Malá Skalice. Bylo potřeba kolmo přejet ten vyfrézovaný pruh, přeskočit poměrně velký výškový rozdíl mezi vyfrézovaným a zdravým pruhem, na pravou ruku se protáhnout kolem přerušených svodidel a zařadit se do proudu aut přijíždějících zleva. Už když jsem dojížděla k inkriminovanému místu, blesklo mi hlavou, že to nedám. Vysoký skok, nekončící kolona aut zleva a v mých očích příšerně úzký rejd na to, abych se do zúženého pruhu vešla a zařadila. Ano, ano... najela jsem tam s přílišným despektem, krokem a v místě přeskoku mezi neasfaltem a asfaltem a při snaze co nejrychleji vjet do pruhu, když zrovna chvilku nic nejelo, se mi řidítka zavřela a v nulové rychlosti jsem šla i s motorkou k zemi. Nechápu, že to motorka neodnesla ani drobným šrámem, ani mi nezalehla nohu.
Naštěstí jsem se neválela přímo v tom zúženém jízdním pruhu, ale trochu bokem u těch přerušených svodidel. Projelo pár aut, nikdo ani nepřibrzdil. Bylo nutno jednat. Pumpoval ve mně adrenalin, mobilizovala jsem vzpomínku na youtube-instruktáž, jak zvednout stroj a ... jo! Zvedla jsem Bolta vážícího s plnou bandou kolem 250 kg. S rozklepanými koleny jsem nasedala a pokračovala k domovu. A to je vlastně všechno. Mohlo by to sloužit jako exemplární případ toho, jak člověk pošle mozku negativní myšlenku a ta se rázem zhmotní...

2 reakcí na tento příspěvek Pády v nulové rychlosti a následky

17.8.2020 v 17:18 | Nahoru | #94
to já to kdysi dokázal položit během asi 5 minut na 7 metrech 2x. Chtěl jsem jet do práce na motorce, tak jsem ji vzal z místa ze dvora do průjezdu, abych ji měl ráno připravenou. Ale pršelo, tak jsem to odpískal. Jenže zrovna jsem opravoval střechu, průjezdem měli chodit dělníci a tak jsem ji radši chtěl schovat, aby nezavazela a taky aby ji nepoškodili. Jenže dvůr je poměrně z kopce a tehdy tam byla stará dlažba z cihel prorostlá trávou. Blbec jsem si přibržďoval přední a samozřejmě mě to na předním uklouzlo a já s ní lehl. Já zam*daný, mokrý, po mě skákal šťastně pes, že je s ním někdo na dvoře, já pod motorkou a zrovna jsem měl pohlé záda, takže mě moc nešlo ji nadzvednout a vysoukat se ven. Nakonec nas*aný na ni sedám, ale přes vjezd na parkovací místo vedla zavlažovací trubka. Ve stresu že nestíhám do práce, nas*aný atd. jsem vzal víc za plyn, abych se přes trubku přehoupl a teď jsem šel na zem zase přes zadní kolo.
Na motorce naštěstí nic, zachránili to padáky a moje tělo.

17.8.2020 v 20:13 | Nahoru | #95
mmks> ) když se daří... )

17.8.2020 v 22:21 | Nahoru | #96
mmks> tak to fakt nasere.
Kamarád letos v červnu tlačil motorku z garáže, na mokré trávě mu ujely nohy, sekl sebou i s motorku, ale tak nešťastně, že se mu rám asi opřel o nohu. Zlomenina holní kost 3x ( málem otevřená ), lýtková kost, - prostě má po sezoně. Do dnes o berlích a problémy ale nezanevřel na mašinu. To jsou opravdu neuvěřitelné životní momenty.

Naposledy editováno 01.09.2020 15:55:35

1 reakcí na tento příspěvek Pády v nulové rychlosti a následky

22.8.2020 v 19:44 | Nahoru | #97
Ahoj. Dnes jsem sebou plácnul při otáčení . Asi 60km na motorce a když jsem jel domu ze si zkusím otáčení v malé rychlosti něco jako 8 v autoskole jsem sletel . Vůbec nevím kde jsme udělal chybu . Silnice byla trochu z kopce a já točil do práva dolu a už jsem šel na zem. Naštěstí jen závaží na riditkach a padák odřene.

23.8.2020 v 08:18 | Nahoru | #98
radunek11> To jsi neudělal chybu jen jsi zapomněl na zemskou přitažlivost

1 reakcí na tento příspěvek Pády v nulové rychlosti a následky

24.8.2020 v 12:23 | Nahoru | #99
V té chvíli jak se vypružila vidlice zpátky, tak jsem to samozřejmě neudržel na noze z kopce a..... bum...
v poslední chvíli jsem z motorky vyskočil, předvedl kotoul, hned k motorce a zvednout... Byla na kolech tak rychle, že jsem ji téměř přehodil do kopce na druhý bok....

Poučení: v malé rychlosti nešahej na přední brzdu...!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pády v nulové rychlosti a následky

24.8.2020 v 12:52 | Nahoru | #100

kuzmič píše: Projel jsem ceduli Passo di Stelvio ze směru od Bormia a řek si, že bych se u ní moh vyfotit, takže otočka na té úzké cestě, šup předek do protisměru a hmát na přední brzdu...

Poučení: v malé rychlosti nešahej na přední brzdu...!

No, tak to jsi měl jak přes kopírák to, co jsem psal o dvě stránky dříve. Přesně tak jsem žuchnul i já, ale před celou rodinou a bohatým obecenstvem.
A co válec? Dobrý?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pády v nulové rychlosti a následky

27.8.2020 v 09:47 | Nahoru | #101
staroch30> Né, to bylo ještě s Hondou
S GUZZI jsem se ještě neválel, ale pššššt.....

27.8.2020 v 11:19 | Nahoru | #102
kuzmič>

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pády v nulové rychlosti a následky

27.8.2020 v 13:25 | Nahoru | #103

27.8.2020 v 21:36 | Nahoru | #104
No kuwa, to jsem tomu dal...
Jsem si myslel, že ji vyvezu jen před garáž, umýt, dobře že jsem byl tak lenivý, určitě bych s tím praštil....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pády v nulové rychlosti a následky

28.8.2020 v 11:00 | Nahoru | #105

ynzha píše: kuzmič> ty vole to se neříká!! Murphy to slyší a vzápětí přijde pomsta.. To je věta z kategorie "už mě to docela jde" nebo v modelařině fatální "vylítám poslední baterku a jedu domů" nebo úplně nejhorší "už jsem dlouho nic nerozbil"..

31.8.2020 v 13:18 | Nahoru | #106

Přesně tak. Vždycky, když se mi něco stalo, tak tomu předcházela jedna z těch myšlenek, co popisuješ.

31.8.2020 v 13:18 | Nahoru | #107

Codo píše: Bacha, tyhle zaklínadla maj ještě svoje příbuzný. Taková věta "Dopiju a jdu" nebo "Jedno pivo mě neporazí" umí taky divy