Téma: Pády v nulové rychlosti a následky

31.10.2011 v 19:58
Zdarec, jelikož jsem prodělal pád v nulové rychlosti a dopadlo to zlomenou nohou, tak mě zajímá, kdo jste takhle spadli a něco si zlomili nebo se stalo něco jinýho.Měl jsem tu smůlu, že mi motorka spadla na pravou nohu a zlomila mi ju v oblasti bérce.Chvíli jsem měl nohu pod mašinou než jsem se vyprostil.Na motorce ani šrám.Tak jsem zvědavej na vaše zážitky.Letos si poslední pěkný dny už holt neužiju, takže až na jaře, to už to budu mýt snad srostlý.
Anketa: Když na někoho z vás spadla motorka, byly zlomeniny?
Ano
Ne
94%
1 2 3 4

31.10.2011 v 20:03 | Nahoru | #1
Zlomeninu ne naštěstí. Ale měl sem odřený obě ruce, když mi virago padlo v garáži a povalilo mě na zeď To je tak, když to nečekáš.....

A naražený koleno, když mi upadla úplně nová Jawa 350 před garáží, pár chvil po přivezení z prodejny.

31.10.2011 v 20:14 | Nahoru | #2
Jednou, když jsem najížděl na obrubník ( cca 30 cm vysokej), tak mi před Dominátora vběhl pes. Zabrzdil jsem a jelikož jsem malej a nedosáhl jsem na zem, tak mi motorka padla na nohu. Naštěstí se neodřela ( motorka), jen kotník trochu (trochu víc) bolel.

31.10.2011 v 20:19 | Nahoru | #3
Já sem skončila akorát s modrákem, zato motorka to schytala celkem dost

31.10.2011 v 20:22 | Nahoru | #4
já padl v nulové rychlosti jeden den asi 10x...a až na nějaký odřeniny tak v pohodě....polehčující okolností mi budiž že to bylo na kole a měl jsem tak 4 promile

31.10.2011 v 20:34 | Nahoru | #5
Tak hlavně že se motorce nic nestalo..
...joke, koukej se dát dokupy!

31.10.2011 v 20:38 | Nahoru | #6
Kamarád se vybulil se simsonem na trávě jak zastavil a stupačka mu rozdrtila kotník.

31.10.2011 v 20:43 | Nahoru | #7
Kamarád spadnul po zastavení a nedošlápnutí a (půjčená)motorka mu zlomila lýtkovou i holenní kost hodně dlouho se dával do kupy. Pro zajímavost:pár měsíců potom, co zase začal jezdil rozflákal svoji motorku ve velmi svižném tempu a neměl ani škrábanec.. Asi si tu smůlu vybral už předtím...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pády v nulové rychlosti a následky

31.10.2011 v 20:43 | Nahoru | #8
Danielos> Tak to muselo být docela hnusný

31.10.2011 v 20:44 | Nahoru | #9
Cos dělal woe?

Spadnout v nulové rychlosti to už musí být nějaká vyšší dívčí né a tak hlavně že se ti nic nestalo

31.10.2011 v 20:45 | Nahoru | #10
Sema> To se mi přesně stalo.Před 3 rokama jsem spadl asi v 70km rychlosti na silnici a ještě skončil pod autem a nestalo se mi vůbec nic.A teď jsem spadl na trávě s blatem a zlomená a sešroubovaná noha, zato na motorce ani šrám i na helmě nic .Teď se budu dávat do kupy.

Naposledy editováno 31.10.2011 20:46:15

31.10.2011 v 20:46 | Nahoru | #11
No tak to je drsne, nekdo padne ve 100kmh a dopadne lip. Mne padlo 2x SV. Jednou RR . Pri otaceni. Nasledky zadne, dosto mi ze uz to fakt pada najednou jsem stal vedle. A premeslel kolik mne to zase bude stat... Na to muze pomoci padak. Neodre se to a necha ti tam nejke misto pro nohu.

Naposledy editováno 31.10.2011 20:47:36

31.10.2011 v 20:47 | Nahoru | #12
Horneťák900>Přeji úspěšné a rychlé léčení

31.10.2011 v 20:51 | Nahoru | #13
Takhle jsem si vrknul, v zatáčce, na jedničku, ale byl tam neutrál... Sedřený úplně nový chrom, člověk O.K. Ale z té ostudy - bylo to před fabrikou - z té jsem si mohl ušít klidně, ehm, novou kombinézu

(reakce na) Pády v nulové rychlosti a následky

31.10.2011 v 20:52 | Nahoru | #14
Horneťák900> A - přeji hodně rychlé uzdravení!

31.10.2011 v 20:58 | Nahoru | #15
u garáže, když jsem začal čerstvě jezdit na velký mašině, tak se mi to stalo. Nějak jsem to blbě nahnul a už jsem ležel , jen nějaký škrábanec na motorce naštěstí

Naposledy editováno 31.10.2011 20:58:27

31.10.2011 v 21:44 | Nahoru | #16
Já nic ale motorka odřená 3x

31.10.2011 v 22:00 | Nahoru | #17
Já tuhle vyšší dívčí padací absolvoval už 2x, ale moje holka je lehká, takže nic, jen špinavé kalhoty (a jen zvenčí ). Jednou si to ale obs*aly plasty .

Každopádně jsem to bral vždycky jako varování a měl na to zaděláno už od otočení klíčku.

31.10.2011 v 22:05 | Nahoru | #18
Já to přežil taky absolutně v poho, ani na oblečení to prakticky nebylo vidět - ale bylo to teda lehounký CBR 125 R, no

31.10.2011 v 22:06 | Nahoru | #19
já si jednou děsně přimáčk koule když jsem se takovému pádu snažil zabránit. sice se mi to povedlo, ale ta bolest za to fakt nestála, příště to pusím ať to třeba shoří!

31.10.2011 v 22:07 | Nahoru | #20
Já, natažené zádové svaly.
Zastavil sem u krajnice a šlápl mimo asfalt do odvodňovací strouhy. Cca 10 čísel rozdíl. Mazlíka jsem chytl a jak jsem to rval za řidítka nahoru (neměl sem tehdy ještě padák a nechtěl sem aby to padlo) tak jsem si natáhl záda a pákou na řidítkách mi praskl můstek (či jak se říká tomu co drží shora řídítka). Bylo to sice na páce, ale je to kus železa a v tom leknutí to byl mazec to udržet.

31.10.2011 v 22:35 | Nahoru | #21
nic, skočil sem na druhou stranu ... ale blinkr v piči

31.10.2011 v 22:49 | Nahoru | #22
Mne povalila na bok, kdyz jsem po jizde rychle slezal a poradni nevyklopil bocak (desne jsem potreboval na hajzlik ), slezu a najednou koukam, jak se sklapi, tak jsem pod ni hopnul, skrabance na motorce minimalni, ja taky ok.
Pak jsem mel 2 kolize, oboje asi kolem 70 km/h, jednu s SUV, druhou s kamionem, poprve nic (jen pohmozdeny lytko), podruhe na par kousku polamana Benettova kost (v pr. ruce na palci, mezi kloubky).
Mel jsem holt z prdele kliku

31.10.2011 v 23:10 | Nahoru | #23
My měli nehodu počátkem června. Nulová rychlost to nebyla, ale nízká. Při odbočování na vedlejší silnici jsme vjeli do silné vrstvy písku. Mne to katapultovalo do příkopu, takže jen natažené vazy v obou kolenech. Tři měsíce to trvalo, než jsem to rozchodila a mohla opět začít cvičit. Řidič dopadl mnohem hůře, protože mu motorka rozdrtila právě holenní kost. Má tam šrouby a dráty. Teď teprve začíná chodit bez berlí, ale na motorce už se samozřejmě svézt musel Proces hojení urychlil Colafitem a Wobenzynem. Jenže i po 10hodinách rehabilitace stále kulhá. Takže za mne raději let s tvrdým přistáním než se prát s 200 kilovou mašinou. Aspoň, že se ti to stalo až na konci sezony. Přeji ti brzké uzdravení

(reakce na) Pády v nulové rychlosti a následky

31.10.2011 v 23:14 | Nahoru | #24

Morticianna píše: Teď teprve začíná chodit bez berlí, ale na motorce už se samozřejmě svézt musel

31.10.2011 v 23:54 | Nahoru | #25
Ahoj,u Tebe už nic,ale na tvé děti dohlížej,ať maj nějaký vápník v kostech.

1.11.2011 v 00:04 | Nahoru | #26
Mě padla Sůzi při parkování na nohu a zachránily mě kanady.. Maj hooodně tvrdou podrážku ale i tak to bylo chvíli cejtit.. Nicméně zlomenýho naštěstí nic a na Sůzi jen šrábanec na kapotě a vejfuku..

1.11.2011 v 10:53 | Nahoru | #27
Tak jo, přiznám se, i když se stydím. S přítelkyní jsem zajížděl k benzince a nějak zešikma jsem mířil předním kolem na obrubník před benz.stojanem. Stočil jsem řidítka doleva a prudce zamáčknul přední brzdu, abych zastavil u stojanu. Jel jsem asi tak 10 km/h. Je vám asi jasné, co se stalo. Taky že jo - jako podťatý jsem s motorkou padl doprava. Nestalo se nic, ale problém byl při zdvihání motorky. Zajímavé na tom všem ale bylo, že u vedlejšího stojanu tankoval jiný motorkář a jenom se díval, jak se dřeme s přítelkyní s motorkou. Obešel nás a šel zaplatit ke kase. To mě mrzelo nejvíc!

2 reakcí na tento příspěvek Pády v nulové rychlosti a následky

1.11.2011 v 10:56 | Nahoru | #28
taky jsem se vyvalil ... u benzínky, když jsem špatně vyklopil bočák a on se mrcha vrátil jen malej škrábanec na boční kapotě, nechtělo se mi s ním srát tak jsem to za tejden rozstřelil na hadry

1.11.2011 v 10:57 | Nahoru | #29
Ja motorku vzdycky odhazuju od sebe nebo z ni rovnou odlítám a zatim se mi to vždycky vyplatilo - krom nejakyho skrabance, natazeniny nebo narazeniny, vse vzdy ok a ne vzdy to byla nulova rychlost
Na takovy ty hrdinsky reci jako zachranoval jsem lak, motorku apod. z vysoka kaslu... kdyz padam, motorka je to posledni, co me zajima...ta me zajima az kdyz zjistim, ze mi nic neni...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pády v nulové rychlosti a následky

1.11.2011 v 10:59 | Nahoru | #30
Karlie> jseš divná, kosti srostou, kapoty ne