globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zapnu klíček a nic
30.10.2011 v 08:20
Zduř, asi v půlce sezony mi monstřík (1998) začal dělat toto: zapnu klíček a nic, po nějaký chvíli kontrolky naskočily a v poho nastartuju a jedu. To se dělo nepravidelně, třeba několikrát za den. Někdy zapnu a fungovalo hned, někdy se rozsvítily až za minutu nebo dvě. Nezávisle na tom, jestli jsem nejel týden, den anebo 5 minut, jestli byl stroj studenej nebo zahřátej. Baterku jsem dobil (moc nepotřebovala), kontakty na baterce, kostru vepředu i vzadu u kyvky očistil. Zkoušel jsem různě prohejbávat spoje kabelů - bez reakce. Prostě zapalko se zaplo až když chtělo. Někdy se 2-3 dny chovalo, zcela normálně, jako by žádnej problém nebyl. Chcípu klíčkem, nemůže bejt vypálená třeba spínací skříňka? No a včera už se nezaplo vůbec. Ani po 2 hodinách. Ještě, že je konec sezony. Jdou rozsvítit jenom parkovací světla, jak zamkneš řízení a ješte otočíš doleva. Jinak nic nejde. Baterka dobrá. Při otočení klíčkem relátko pod sedlem cvaká. Po mechanický stránce udělám dost, ale elektrika je hrůza. Nerozumim. Poraďe please, na servis nemám neníze. Díky.

1 reakcí na tento příspěvek Zapnu klíček a nic

30.10.2011 v 08:42 | Nahoru | #1
to vypadá na nějaký utřepaný kontakt nebo přeohýbaný drátek

(reakce na) Zapnu klíček a nic

30.10.2011 v 09:11 | Nahoru | #2
Ale při jízdě mi to nikdy nechcíplo, což by se asi při utřepaným kontaktu či drátku někdy stalo. Když už se kontrolky rozsvítily, normálka jsem natočil a jel a vše fungovalo. Až když jsem chcíp a chtěl znovu jet, nešlo to třeba zapnout.

Zapnu klíček a nic

30.10.2011 v 10:12 | Nahoru | #3
To neubude utrepanej kontakt, to bude zoxidovanej kontakt. Proste to ta vzniknul takovej polovodic, kterej se ridi sam podle sve nalady. Ale kde bude je fakt tezky rict. Muze bejt na pojistce na jakymkoliv konektoru nebo ive spinaci skrince. Sel bych systematicky od baterky az po spinaci skrinku, jediny ci ti muze napovedet (pokud mas multimetr) ze ten kontakt bude mit za normalniho funkcniho stavu vetsi odpor (radove ohmy). Az ho najdes tak budes vedet ze je to on bude zelenej nebo bilej. Hodne stesti.

Zapnu klíček a nic

30.10.2011 v 10:13 | Nahoru | #4
pokud máš možnost zkus vyměnit spínačku. Problém bych viděl v ní...

Zapnu klíček a nic

30.10.2011 v 10:14 | Nahoru | #5
chybu bych hledal v nějakém relé .zkus vyměnit.ještě to mužeš vyzkoušet tak že ono by v něm mělo po otočení klíčkem cvaknout jako že seplo

Zapnu klíček a nic

30.10.2011 v 11:53 | Nahoru | #6
No to si uži-teď sem to řešil a než sem prolezl všechny možný kombinace,tak to trvalo 2 tejdny-kolikrát je lepší závada na motoru než v elektrice.A nakonec to byl kontakt ve spínačce a zrovna ten sem na začátku přehlídl

1 reakcí na tento příspěvek Zapnu klíček a nic

30.10.2011 v 12:56 | Nahoru | #7
Pěkně multimetr do ruky a přeměřovat, jinak nebudeš mít nikdy jistotu.

(reakce na) Zapnu klíček a nic

30.10.2011 v 17:10 | Nahoru | #8
Tak to mám na celou zimu a třeba na to nepřijdu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 Honziikk 8 9.6.2023 v 07:22 honzabiker
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 25 12.5.2023 v 19:01 honzabiker
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 12 15.10.2022 v 12:09 honzabiker
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 syrrius 31 21.9.2022 v 12:44
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) ramesse 2 4.5.2022 v 06:56 honzabiker


TOPlist