Borec kerýmu sem to vezl přímo do firmy v opavě, tak dělá u lakýrnické firmy co mícha barvy a má spešl box, ale on to oproti slibu dělal doma.......
Určitě se ozvu, nespěchám, na vše mám čas katanu rozebírám již třetí rok a furt je přikrytá prostěradlem a sem tam ji vytahnu kolem komína
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS1200SS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS1200SS
c.j. píše: aifel202> Tak co? Byl ses na ní kouknout?
Ne dneska sem vyvětral po roce veterána a jel jiným směrem, chtěl sem se zajet na motce podívat, ale byla mi zima
aifel202.rajce.net/31.10.2011_ukonceni_sezony_s_veteranem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS1200SS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS1200SS
tak ja jsem se byl na ni vcera podívat .... obhližel jsem ji asi 2 minuty a když jsem poklekl křednímu kolu a uvidel svody už mi to stacilo a trada domu.
proste motoscoot vozi jen total zbourane motorky nebo zbourane a spatne opravne
moto vypadalo celkem slušne ale když jsem uvidel pomačkané svody u přředního kola.....
každy si domyslí sve...
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS1200SS
Opravdový motohřbitov
Z tama GS 1200SS nebrat
Škoda, těšil sem se
Nabídnul jsem že za cenu černé vezmu obě ať mu tam nezavází, jste měli vidět ten pohled a nekompromisní vytlačování na chodník
Již nikdy nevkročím do tohoto kšeftu a všechny známe budu odrazovat od tohoto vrakáče
Opravdu smutné, hlavně jejich dílna........
Tak a nevím jakou motku, zas rozhodovat co dalšího do garage
TL1000R?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS1200SS
aifel202 píše: Tak a nevím jakou motku, zas rozhodovat co dalšího do garage
TL1000R?
jj, jdi do něj:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS1200SS
dewwil píše: jj, jdi do něj:)
Jjjo, to je přesně ona
S prodávajícím sem v kontaktu
Uvažoval sem o RSV, ale nádrž mě hodně tlačí do pupíku bo sem velký jak cyp a pupek ešče větší
Toš další dfůůůfal je TLR
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS1200SS
e: jo a jezdil jsem dost právě i na bratrově RSV 1000 Mille 98 a na Factory 04 a ne, že by mě tlačila nádrž, ale vadily mi na tom řidítka resp. jejich úchop, při kalupu celkem v pohodě, ale do 100km/h ve městě mě z toho málem chytnul zánět šlach a karpálních tunelů, to na TLR nehrozí, na tom se dá i "kochat" na větší vzdálenosti, ve dvou v pohodě do Reichu 650km v dešti za 6 hodin...to si na jakymkoliv RSV neumím představit
Naposledy editováno 19.11.2011 19:17:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS1200SS
dewwil píše: aifel202> njn, já mít teď přebytečnejch pár peněz tak si ji hned koupím, bohužel mě teď čeká první výměna rozvodových řetězů po 132500km(preventivně, nechrastí a vše OK, ale už se mi to zdá na origo řetízky dost), poté mám vymyšlený airbrush, ten taky na celou moto bude něco stát, pak musím nechat udělat podle mých laděných svodů Shark jejich repliky pro pár známých, no a pak za Assassinem doladit podle lambdy směs, takže má kasa na druhý TLR je vyčerpána
Jooooo, to znám
Stará motojka je jak manželka.......
Padají do ní prachy jak do studny, ale na rozdíl od ženy mě motorka těší a davá spousty fajných zážitků, ne jen patnác minut jednou týdně večer a to se musím přemlouvat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS1200SS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS1200SS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS1200SS
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS1200SS
Stev píše: dewwil> Nejsou ty řetězy zbytečný? Jestli jsou v toleranci tak není důvod pro výměnu, ty se nepřetrhnou
Dyť stojí par korun
Já zapoměl na řetězovku (11tis/km) a jebla v plném záběru a motor kaput
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS1200SS
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS1200SS
Stev píše: aifel202> s tímhle přístupem bys rozvoďák na teleti měnil už v 50 tis., ono se to u nás i běžně dělá. A úplně zbytečně, rozvodovej řetěz vypadá jinak než na řetězovce. Ono i tech 11 tis. na sekundáru není nijak moc, normálně vydrží i 2-3x tolik. Já doufám že můj 520 řetěz s hliníkovou rozetou vydrží min 12 tis.
Mi jebnula 530 Did, a mazaný a čištěný byl pravidelně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS1200SS
aifel202 píše: Mi jebnula 530 Did, a mazaný a čištěný byl pravidelně
a čymz to masal,cype,Heru???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS1200SS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS1200SS
dewwil píše: aifel202> ty jo tak to jsi tam měl asi nějakou výrobní vadu, já tam mám 530 ZVM2 nějakej zesílenej D.I.D. a za 40tkm, jsem napínal jen jednou a v poho...sice nejezdím schválně po zadním a nedávám tomu (schválně) štosy, ale 11tkm je fakt málo na D.I.D., to už snad víc najede i ČZ Chains z páteční směny...
smůla no
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS1200SS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS1200SS
dewwil píše: aifel202> jj, je smutný, že už ani DID není zárukou kvality
DID kvalita je,jenže ten KOKOD má 154kg a jak sedne na hujdu,řetěz se natáhne o 26 cm!!!!!tak jak to může dopadnout???!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS1200SS
aifel202 píše: Mi jebnula 530 Did, a mazaný a čištěný byl pravidelně
To je divný Mám zlatej D.I.D a za 3 sezony (cca 16tis km) jsem napínal jen jednou
Ja vim ze klasika nejezdi na rejzi, ale ty japonsky youngtimery maj svy kouzlo
Naposledy editováno 08.05.2012 09:55:11
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|