Naposledy editováno 23.10.2011 23:04:49
1 reakcí na tento příspěvek Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.
1 reakcí na tento příspěvek Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.
2 reakcí na tento příspěvek Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.
2 reakcí na tento příspěvek Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.
dva_hrnce píše: Já bych jen podotknul, že ty umíš i motor vyfotit tak krásně, že je na to radost pohledět
...néééé,...to sem nefotil já. ...tu jsem stáhl na netu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.
pesastor píše: asi jsem blbej, ale jediny na fotce viditelny cerny tesneni JE U VYFUKU!
...tam právě naopak žádný těsnění není,...to se ti jen zdá,...to je stín.
Matess727x píše: ....K čemu to tam je?...jako tepelná izolace, aby se nehřál karbec?...či kuli nějaké roztažitosti materiálů? Díky za radu,...kdyby někdo věděl.
Tak to vím úplně přesně . To je výsledek vývojářů ze Sachse při laboraci s proměnnou délkou sacího potrubí k zajištění vysokého krouťáku v nižších otáčkách a max výkonu ve špičce. Tohle je prostě kompromis a aby se ušetřilo na nákladech, je tam ta podložka. Zajistí ti "optimální průběh točivého momentu v širokém spektru otáček, což se projeví dobrým zrychlením mopédu a příjemnou pružností motoru". . Jak jsem napsal, to vím úplně přesně .
Tu podložku měla i stará škodovka, Wartburg,... Pokud jsou ty příruby na karburátoru a kolínku rovný, stačilo by to utěsnit i těsnícím papírem, "O" kroužky nejsou potřeba a tu podložku udělat, jak psal Tank. Obávám se ale, že se jedná o čínský odlitky, kde je nějaká přesnost ta tam a proto je pro ně jednodušší prsknout tam kroužek.
Pokud nebude stát origo majlant, tak to asi nemá cenu se s tím dělat.
1 reakcí na tento příspěvek Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.
dva_hrnce píše: Já bych jen podotknul, že ty umíš i motor vyfotit tak krásně, že je na to radost pohledět
Hlavne jak to ma cisty zavist
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.
gugo píše: Hlavne jak to ma cisty zavist
...už jsem to psal,...ta fotka je stažená z netu. Ale čistýho ho mám taky,..aby ne, když je novej s najetýma 250 km.
1 reakcí na tento příspěvek Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.
Tohle by asi šlo vyřešit bez o-kroužku, a použil bych cca 3,5 mm silné grafitové těsnění.
třeba...
Tím by se i vymezila vzdálenost na původní rozměr. A grafitu bych se nebál, dotěsní to i bez kroužku. Nebo na pertinax + grafit, vše v přiměřené tloušťce, tam je ale zbytečně moc styčných ploch.
Naposledy editováno 24.10.2011 18:21:19
1 reakcí na tento příspěvek Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.
Osobne bych se vykaslal na pertinax je moctvrdej a popraska/ guma zase moc mekka. Vem korkovou dlazdici vyraz to zni a mas to i ta tloustka bude skoro stejna. A korek vydrzi hodne. Jinak si myslim ze to z ceho to bylo puvodne je nejakej blbej plast, ale spis by to melo byti z teflonu ne ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.
gugo píše: Matess727x> A to ti to prasklo po 250 km ???.
...to já nevím,...já ho asi před 4 dny koupil,...s najetýma 250 km.Jednoho MadAsse už sice doma máme,...ale pro velký ůspěch mi byl ten první, co jsem ho koupil někdy v létě "zabaven" .Je to super vozidlo a doma si ho hned všichni oblíbili,....tak jsem si koupil jiného-dalšího jen pro sebe a toho trochu tuním. On byl z té strany co to bylo prasklé trochu jakoby "očuzenej" karbec, takže proto jsem to rozdělal a zjistil závadu.
Naposledy editováno 24.10.2011 20:29:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.
Jo a je to tam jenom proto, aby se ti nehřál karburátor a nezplynovával se ti v něm benzín. Bez toho to občas trochu zlobí.
Nezapomeň, že je to klasickej motor Honda Monkey, takže až budeš hledat díly, hledej díly na pitbiky. Stojí fakt skoro nic,..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nejlehčí levný bike 50-125ccm na "e... Yuki Smile 100, Sachs MadAss 125, Manet Korado, Moto... | berry78 | 13 | 13.3.2021 v 11:20 hondaman1 |
saddas Sachs MadAss 125 | Vlastik177 | 13 | 22.12.2020 v 08:56 Vlastik177 |
Motorka ztratila výkon Sachs MadAss 125 | Fourmonx | 2 | 3.6.2019 v 14:41 Fourmonx |
Vše kolem Sachs Madass 125 Sachs MadAss 125 | Ladik2 | 9 | 22.3.2018 v 19:06 Georgino1 |