globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.
23.10.2011 v 23:02
Poradil by někdo,...dnes jsem na MadAssovi sundal karbec a zjistil jsem, že je prasklé to 3-mm těsnění-z nějakýho plastu (ten černej mezikus na fotce) mezi přírubou karbece a kolínkem. Zatím tedy netuším, kde ho objednám, ale jde mi o to,...může to tam být bez toho?V přírubě karbece je těsnící gumový kroužek v drážce, takže i bez toho 3mm mezikousku to těsní, ikdyž je to příruba na přírubu.K čemu to tam je?...jako tepelná izolace, aby se nehřál karbec?...či kuli nějaké roztažitosti materiálů? Díky za radu,...kdyby někdo věděl.



Naposledy editováno 23.10.2011 23:04:49
Předchozí
1 2
Následující

Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.

23.10.2011 v 23:41 | Nahoru | #1

1 reakcí na tento příspěvek Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.

23.10.2011 v 23:43 | Nahoru | #2
izolace

1 reakcí na tento příspěvek Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.

23.10.2011 v 23:43 | Nahoru | #3
Tank: Ona v tomtěsnění je ale drážka a v ní gumovej těsnící kroužek, kterej dosedá na přírubu toho hrdla.

(reakce na) Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.

23.10.2011 v 23:44 | Nahoru | #4

Pjercak píše: izolace


...tepelná?

(reakce na) Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.

24.10.2011 v 00:03 | Nahoru | #5
Matess727x>

Takže něco jako pertinax...a vyfrézovat osazovací drážku pro o-kroužek
případně teflon - ten má tepelnou odolnost dostatečnou.

Naposledy editováno 24.10.2011 00:30:50

Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.

24.10.2011 v 00:18 | Nahoru | #6
Je to tepelná izolace.

2 reakcí na tento příspěvek Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.

24.10.2011 v 06:19 | Nahoru | #7
asi jsem blbej, ale jediny na fotce viditelny cerny tesneni JE U VYFUKU!

(reakce na) Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.

24.10.2011 v 06:53 | Nahoru | #8

pesastor píše: asi jsem blbej, ale jediny na fotce viditelny cerny tesneni JE U VYFUKU!



Klíd, nejseš blbej, jenom slepej.
Pro podobně postižené jako jsi Ty, jsem těsnění označil šipkou.



Naposledy editováno 24.10.2011 06:54:32

2 reakcí na tento příspěvek Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.

24.10.2011 v 06:59 | Nahoru | #9
Já bych jen podotknul, že ty umíš i motor vyfotit tak krásně, že je na to radost pohledět

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.

24.10.2011 v 07:22 | Nahoru | #10

dva_hrnce píše: Já bych jen podotknul, že ty umíš i motor vyfotit tak krásně, že je na to radost pohledět


...néééé,...to sem nefotil já. ...tu jsem stáhl na netu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.

24.10.2011 v 07:29 | Nahoru | #11
Matess727x> takže ti tu lezu do prdele zbytečně? Tos mě teda po ránu nasral

(reakce na) Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.

24.10.2011 v 07:32 | Nahoru | #12

dva_hrnce píše: Matess727x> takže ti tu lezu do prdele zbytečně?


...ano.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.

24.10.2011 v 07:33 | Nahoru | #13

pesastor píše: asi jsem blbej, ale jediny na fotce viditelny cerny tesneni JE U VYFUKU!


...tam právě naopak žádný těsnění není,...to se ti jen zdá,...to je stín.

Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.

24.10.2011 v 07:51 | Nahoru | #14
Veškeré ND na Sachs koupíš na Motorent.cz

Naposledy editováno 24.10.2011 07:51:42

Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.

24.10.2011 v 07:53 | Nahoru | #15
Přesněji tady najdeš si díl, zkopiruj číslo do vyhledavače , potom stačí obědnat

Naposledy editováno 24.10.2011 07:54:15

Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.

24.10.2011 v 07:55 | Nahoru | #16
A v motorentu pracuje Piki

(reakce na) Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.

24.10.2011 v 09:50 | Nahoru | #17

Matess727x píše: ....K čemu to tam je?...jako tepelná izolace, aby se nehřál karbec?...či kuli nějaké roztažitosti materiálů? Díky za radu,...kdyby někdo věděl.


Tak to vím úplně přesně . To je výsledek vývojářů ze Sachse při laboraci s proměnnou délkou sacího potrubí k zajištění vysokého krouťáku v nižších otáčkách a max výkonu ve špičce. Tohle je prostě kompromis a aby se ušetřilo na nákladech, je tam ta podložka. Zajistí ti "optimální průběh točivého momentu v širokém spektru otáček, což se projeví dobrým zrychlením mopédu a příjemnou pružností motoru". . Jak jsem napsal, to vím úplně přesně .
Tu podložku měla i stará škodovka, Wartburg,... Pokud jsou ty příruby na karburátoru a kolínku rovný, stačilo by to utěsnit i těsnícím papírem, "O" kroužky nejsou potřeba a tu podložku udělat, jak psal Tank. Obávám se ale, že se jedná o čínský odlitky, kde je nějaká přesnost ta tam a proto je pro ně jednodušší prsknout tam kroužek.
Pokud nebude stát origo majlant, tak to asi nemá cenu se s tím dělat.

Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.

24.10.2011 v 11:08 | Nahoru | #18
U spousty jiných motorek se tato podložka, vyrobená nejčastěji z pertinaxu nebo podobného materiálu, používá jako tepelná izolace karburátoru proti odpařování paliva z komory. Pod tímto názvem se prodává i jako náhradní díl. U Sachse možná plní ještě i jiný význam.

1 reakcí na tento příspěvek Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.

24.10.2011 v 11:17 | Nahoru | #19
hele, když se podíváš jak je situovanej karbec, tak nevím jestli izolace je ten správnej termín pro funkci té podložky, protože karb se sám zahřívá od válce a hlavy. Odstříknutý těsnění z plastu je prostě levnější, než sendvič (nolt čína)... Prdni tam normálně silnější těsnící papír a máš klid. Teda pokud ta tloušťka podložky nezkrátí skladbu karbce k airboxu (tam bych viděl spíš tu její fuknci) a Ty jsi neměl problém s nasazením airboxu.

(reakce na) Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.

24.10.2011 v 11:30 | Nahoru | #20
Dřík> To máš pravdu, ale podle mne se sáláním přenese daleko méňe tepla než vodivým spojením, a za jízdy ještě méně takže i tak by to těsnění mělo význam, ale hádat se nebudu, možná je to blbost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.

24.10.2011 v 12:01 | Nahoru | #21

dva_hrnce píše: Já bych jen podotknul, že ty umíš i motor vyfotit tak krásně, že je na to radost pohledět


Hlavne jak to ma cisty zavist

Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.

24.10.2011 v 12:05 | Nahoru | #22
Zjak tvrde gumy to je? nebude problem to udělat doma v garaži:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.

24.10.2011 v 12:07 | Nahoru | #23

gugo píše: Hlavne jak to ma cisty zavist


...už jsem to psal,...ta fotka je stažená z netu. Ale čistýho ho mám taky,..aby ne, když je novej s najetýma 250 km.

1 reakcí na tento příspěvek Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.

24.10.2011 v 12:08 | Nahoru | #24
janek: A já myslel, že to křižník Potěmkin. ....."tak to vím uplně přesně".

(reakce na) Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.

24.10.2011 v 17:31 | Nahoru | #25
Matess727x>
Tohle by asi šlo vyřešit bez o-kroužku, a použil bych cca 3,5 mm silné grafitové těsnění.
třeba...
Tím by se i vymezila vzdálenost na původní rozměr. A grafitu bych se nebál, dotěsní to i bez kroužku. Nebo na pertinax + grafit, vše v přiměřené tloušťce, tam je ale zbytečně moc styčných ploch.

Naposledy editováno 24.10.2011 18:21:19

1 reakcí na tento příspěvek Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.

24.10.2011 v 17:48 | Nahoru | #26
Tank: Díky za rady,...ale už jsem objednal to origo těsnění,...a dvakrát, kdyby náhodou.

(reakce na) Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.

24.10.2011 v 18:20 | Nahoru | #27
Matess727x>
jistota je jistota... ale pokud to je za rozumnou cenu, naco bastlit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.

24.10.2011 v 19:04 | Nahoru | #28
Matess727x> A to ti to prasklo po 250 km ???.

Osobne bych se vykaslal na pertinax je moctvrdej a popraska/ guma zase moc mekka. Vem korkovou dlazdici vyraz to zni a mas to i ta tloustka bude skoro stejna. A korek vydrzi hodne. Jinak si myslim ze to z ceho to bylo puvodne je nejakej blbej plast, ale spis by to melo byti z teflonu ne ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.

24.10.2011 v 20:26 | Nahoru | #29

gugo píše: Matess727x> A to ti to prasklo po 250 km ???.


...to já nevím,...já ho asi před 4 dny koupil,...s najetýma 250 km.Jednoho MadAsse už sice doma máme,...ale pro velký ůspěch mi byl ten první, co jsem ho koupil někdy v létě "zabaven" .Je to super vozidlo a doma si ho hned všichni oblíbili,....tak jsem si koupil jiného-dalšího jen pro sebe a toho trochu tuním. On byl z té strany co to bylo prasklé trochu jakoby "očuzenej" karbec, takže proto jsem to rozdělal a zjistil závadu.

Naposledy editováno 24.10.2011 20:29:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapci poraďte,...je to prkotina, ale já nevím.

15.11.2011 v 08:24 | Nahoru | #30
Matess727x> Drsný,.. sáhodlouhá diskuse jak vyrobit náhradu něčeho, co stojí nový 30korun .
Jo a je to tam jenom proto, aby se ti nehřál karburátor a nezplynovával se ti v něm benzín. Bez toho to občas trochu zlobí.
Nezapomeň, že je to klasickej motor Honda Monkey, takže až budeš hledat díly, hledej díly na pitbiky. Stojí fakt skoro nic,..
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nejlehčí levný bike 50-125ccm na "e... Yuki Smile 100, Sachs MadAss 125, Manet Korado, Moto... berry78 13 13.3.2021 v 11:20 hondaman1
saddas Sachs MadAss 125 Vlastik177 13 22.12.2020 v 08:56 Vlastik177
Motorka ztratila výkon Sachs MadAss 125 Fourmonx 2 3.6.2019 v 14:41 Fourmonx
Vše kolem Sachs Madass 125 Sachs MadAss 125 Ladik2 9 22.3.2018 v 19:06 Georgino1


TOPlist