Téma: hotnoty alternátoru
18.10.2011 v 11:41
Vlastním suzuki GSXR 750 r.v. 2001 a mám dotaz jaké hodnoty by měl dávat alternátor při dobíjení?

hotnoty alternátoru

18.10.2011 v 11:59 | Nahoru | #1
napis kolik ti dava a pak ti reknu esli je to dobry

hotnoty alternátoru

18.10.2011 v 12:51 | Nahoru | #2
mezi fazema bys mel namerit +- to same napeti, na volnobeh to bude kolem 20V stridavejch, v5ti tis kolem 60V

presnejsi hodnoty najdes v manualu, ale plus minus v tehle sferach se to musi pohybovat.

1 reakcí na tento příspěvek hotnoty alternátoru

18.10.2011 v 13:13 | Nahoru | #3
A dá se zjistit jestli je dobrej stator když není namontovanej v alternátoru?

(reakce na) hotnoty alternátoru

18.10.2011 v 13:28 | Nahoru | #4

pecka3 píše: A dá se zjistit jestli je dobrej stator když není namontovanej v alternátoru?



muzes zmerit jednotlivy faze-vinuti proti sobe - ale ne napeti aleodpor, mely by mit opet vsechny +- stejne, tipuju kolem 5-10Ohm, nesmis namerit rozpojenej obvod, zkrat, nebo nejak hodne rozdilnou hodnotu-jo a taky bys nemel namerit obvod na kostru tzn na cast kterou se pak stator sroubuje na motor. to mereni napeti je lepsi, u toho se motorka klepe, rotor se toci... tzn spis se pozna pokud je tam nekde nakej studenak a nema to dotek jen obcas apod... ale jako zakladni test to promereni odporu staci.

hotnoty alternátoru

18.10.2011 v 13:30 | Nahoru | #5

hotnoty alternátoru

18.10.2011 v 15:53 | Nahoru | #6
Z vlastni zkusenosti muzu rict, ze nejlepsi je, merit stator jak na odpor, tak i na volty. Ja mel vsechny tri faze proslehnuty na kostru a pritom mezi fazema daval o 5V min, nez mela byt spravna hodnota a samozrejme vubec nedobijel.

1 reakcí na tento příspěvek hotnoty alternátoru

5.11.2017 v 20:36 | Nahoru | #7
Přidám se, Při volnoběhu mám na baterce 12,7V, při přidání se občas dostane napětí až na 13,2V ale i tak je to nejspíš dost málo, že?

(reakce na) hotnoty alternátoru

5.11.2017 v 20:38 | Nahoru | #8

Fruity píše: Přidám se, Při volnoběhu mám na baterce 12,7V, při přidání se občas dostane napětí až na 13,2V ale i tak je to nejspíš dost málo, že?



Jo. Ale taky dost zalezi na baterce, pokud je uplne vybita nebo po smrti tak nameris blbosti...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak vyndat gufero z vidlice Suzuki GSX-R 750 Luko91 5 19.7.2018 v 21:37 Eastrider
Ochotný domácí kutil či mechanik v ... [1, 2] Suzuki GSX 1400, Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX-R 750, ... Tomas463 40 11.7.2018 v 21:09 Julip
Dynojet kit Suzuki GSX-R 750 Diq 13 11.7.2018 v 20:12 Diq
GSXR 750 SRAD - elektrika - check Suzuki GSX-R 750 RadimGSXR 2 10.7.2018 v 10:28 RadimGSXR
CDI řídící jednotka GSX-R 750 k5 Suzuki GSX-R 750 EclipseGST 1 9.7.2018 v 21:37 27paja

TOPlist