Bandaska píše: nějak mi uniká smysl celého tunění produkčních motorů....sám mám(vaším měřítkem) chcípáka 66kW a to mám ještě těch pár kiloweverek nějakejch unavenejch, po těch třinácti letech provozu a nějak nevnímám to, že bych strádal, nebo nestíhal... zajímá mně smysl toho pinožení za výkony a číslíčky... to je pro někoho fakt tak tak důležitý, mít nejvýkonější auto na vesnici?(něco ve stylu" ty jardo, přestaneme mrdat ty ovce, a necháme si vytunit naše chrochtáky s větrákem, to bude prdel) aby mohl super předjíždět a aby to mohl natírat slabším a pomalejším? no tak to potom nechoďte k čiptuzikářovi, ale zajděte si na dopravku, tam odevzdejte řidičák, hned potom si zajděte na psychiatrii za chocholouškem a hned bezprostředně potom jděte do prdele...copak nevidíte, že právě kvůli lidem(dobytkům) jako jste vy, je ježdění po českejch silnicích nebezpečný, zahuštěný, nevypočitatelný...že právě vy, autoonanisti můžete za to, že je tu spousta zbytečnejch nehod, který jsou jen a jen zaviněný vlastní nekázní a naprostou netolerantností vůči ostatním...nevidíte, že ten provoz, je už tak nahovno, že každej další zběsilej element ohrožuje jeho funkci? vy, co si myslíte , že auto je středobod vesmíru, kterej musí každýho ohromit ať stojící, jedoucí, kouřící nebo bourající, vážně si myslíte, že to na normální lidi působí tak, že si řeknou, hmmm to je frajer..asi budoucí president....ne, nepůsobí...jste jen stejný kokoti jako ti kokoti s uřvanejma rádiama a světýlkama pod autem...jen trochu jiný...uřvanci jsou k smíchu...vy s přemotorovanejma historickejma TDI jste jen nebezpeční....
to jsem se zas nasral...tolik kokotství pohromadě...
Což ty jsi mi dobrej romantik .
Auto nechipuju proto, abych s ním jezdil rychleji. Chipuju ho proto, aby se mi snáz předjíždělo či vozidlo jelo lépe v plném zatížení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
BagoBorec píše: Hele whitesi, já už nějak nemám sílu se s tebou hádat, jen ti doporučím jedno.
Snaž se co nejméně vyjadřovat k věcem, o kterých toho skutečně moc nevíš.Ono je tady totiž doopravdy docela dost lidí, jejichž znalosti téhle problematiky jsou nepoměrně hlubší nežli tvoje - no a ve výsledku to vede jen k tomu, že kdyby ses naučil bučet, tak už budeš totální vůl...
Neříkej mi, co mám dělat, sokolíku. Já sám to totiž vím nejlíp.
Bandaska píše: nějak mi uniká smysl celého tunění produkčních motorů....sám mám(vaším měřítkem) chcípáka 66kW a to mám ještě těch pár kiloweverek nějakejch unavenejch, po těch třinácti letech provozu a nějak nevnímám to, že bych strádal, nebo nestíhal... zajímá mně smysl toho pinožení za výkony a číslíčky... to je pro někoho fakt tak tak důležitý, mít nejvýkonější auto na vesnici?(něco ve stylu" ty jardo, přestaneme mrdat ty ovce, a necháme si vytunit naše chrochtáky s větrákem, to bude prdel) aby mohl super předjíždět a aby to mohl natírat slabším a pomalejším? no tak to potom nechoďte k čiptuzikářovi, ale zajděte si na dopravku, tam odevzdejte řidičák, hned potom si zajděte na psychiatrii za chocholouškem a hned bezprostředně potom jděte do prdele...copak nevidíte, že právě kvůli lidem(dobytkům) jako jste vy, je ježdění po českejch silnicích nebezpečný, zahuštěný, nevypočitatelný...že právě vy, autoonanisti můžete za to, že je tu spousta zbytečnejch nehod, který jsou jen a jen zaviněný vlastní nekázní a naprostou netolerantností vůči ostatním...nevidíte, že ten provoz, je už tak nahovno, že každej další zběsilej element ohrožuje jeho funkci? vy, co si myslíte , že auto je středobod vesmíru, kterej musí každýho ohromit ať stojící, jedoucí, kouřící nebo bourající, vážně si myslíte, že to na normální lidi působí tak, že si řeknou, hmmm to je frajer..asi budoucí president....ne, nepůsobí...jste jen stejný kokoti jako ti kokoti s uřvanejma rádiama a světýlkama pod autem...jen trochu jiný...uřvanci jsou k smíchu...vy s přemotorovanejma historickejma TDI jste jen nebezpeční....
to jsem se zas nasral...tolik kokotství pohromadě...
Ty vole,že ty patříš k dědkům,co se serou v zatáčkovitým úseku s jedinou krátkou rovinkou svých 60km/h,nalepení na středové čáře se smrtí v očích,a za nimi jede 6 nasranejch řidičů?
Tak právě na tyhle situace je dobrý mít výkonnější nebo čiplý auto.protože než toho debila předjedeš s litrovým autem o výkonu celých 33kW,tak tě dávno smete auto z protisměru a zse budou na TV Hovna reportáže o tom,jak pirát silnic při nebezpečném předjíždění poslal lidi do špitálu a k smrti vylekal starého pána,co přeje jel táááák pomalu .
Tak se kurva zamysli nad tím cos napsal,každej nemá auto čiplý jen kvůli egu.A ano,mám taky auto čiplý a stejně pokud někam extra nespěchám,jedu svých 90-100.Hlavně,že to jede do 5.5l/100km
1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning
za kolik km se Ti vrati tech 5-10kkc za ten chip?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
MedWed píše: checht... hlavne, ze jezdi za 5,5... predtim jezdilo za kolik? za 6?
za kolik km se Ti vrati tech 5-10kkc za ten chip?
Ježiškriste,další co četl jen poslední řádek...
Tak za prvý - Jak to jezdilo předtím nevím,koupil jsem to už s čipem (o tom jsem nevěděl).
Za druhý - Tyhle motory jezděj všechny kolem 5 litrů,jde mi o to,že když občas ty koně potřebuju,že tam jsou,čili šlápnu-jedu.
O žádnou úsporu čipováním tu nejde,a auto jako investice?To snad nemyslíš vážně...
2 reakcí na tento příspěvek Chiptuning
Bandaska
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
Krovak píše: Ježiškriste,další co četl jen poslední řádek...
Tak za prvý - Jak to jezdilo předtím nevím,koupil jsem to už s čipem (o tom jsem nevěděl).
Za druhý - Tyhle motory jezděj všechny kolem 5 litrů,jde mi o to,že když občas ty koně potřebuju,že tam jsou,čili šlápnu-jedu.
O žádnou úsporu čipováním tu nejde,a auto jako investice?To snad nemyslíš vážně...
aha.. a predchozi majitel byl predpokladam samaritan... aa cenu chipu do prodejni ceny nezapocital :D :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
MedWed píše: aha.. a predchozi majitel byl predpokladam samaritan... aa cenu chipu do prodejni ceny nezapocital :D :D
Předchozí majitel byl šprechťák,po dotažení k nám to měla firma,pak to šlo na komisi do bazaru.Jestli započítal,nebo ne,to netuším,ale každopádně to někdo stočil o +/-100tis.km.
To že tam je čip jsem zjistil až u čiptunera a i bratránek říkal,že je to na těch psaných 72kW nějak moc živý,páč jel v sériový.Ještě nějaké otázky?
edit:Tak promiň,neměla to firma,ale předchozí (jediný český) majitel na lízačku.
Nebyl jsem línej otevřít ten techničák
Naposledy editováno 16.10.2011 22:17:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
Krovak píše: Předchozí majitel byl šprechťák,po dotažení k nám to měla firma,pak to šlo na komisi do bazaru.Jestli započítal,nebo ne,to netuším,ale každopádně to někdo stočil o +/-100tis.km.
To že tam je čip jsem zjistil až u čiptunera a i bratránek říkal,že je to na těch psaných 72kW nějak moc živý,páč jel v sériový.Ještě nějaké otázky?
edit:Tak promiň,neměla to firma,ale předchozí (jediný český) majitel na lízačku.
Nebyl jsem línej otevřít ten techničák
dobra prace (s tim technicakem) :D
jinak ja nemam zapotrebi se hadat... ostatne ja jdu na chip+vynrani DPF 26.10.
jen me zarazi to, jak jsi psal o spotrebe jako malem o nejvetsi vyhode... :)
MedWed píše: dobra prace (s tim technicakem) :D
jinak ja nemam zapotrebi se hadat... ostatne ja jdu na chip+vynrani DPF 26.10.
jen me zarazi to, jak jsi psal o spotrebe jako malem o nejvetsi vyhode... :)
Tak tos mě nepochopil.Spotřeba je jedna z největších výhod,ale ne čiptuningu,ale toho auta.Prostě,po benzínový 2.2 co žrala přes 11 litrů i s kurevsky lehkou nohou jsem řekl,že další auto bude jezdit za polovic,s podobným výkonem.Takže z toho logicky vypadlo turbochrochtadlo.Sice je od francouzských soudruhů s pičou ve znaku,ale na nadávky koncerňáků nehledím,důležitý je,že jezdí,vyhovovalo mi výbavou,vzhledem,spotřebou a hlavně cenou
MAM PASSATA 96KW 310NM CHIPLEHO NA 127KW 420NM, A ME POZNATKY CHIP CIMBU (tovarni chip MTM, cena cca 24 tis) chipovani v cca 80tis km dnes 270tis, olej od vymene k vamene neresim, problemy 0 krom desticek atd.maximalni rychlost tacho 260 gps 238, ve 200 to jeste tlaci do sedacky, dlohodoba spotreba o cca 1,5 litru mene 5,3-5,6 a to jezdim svizne okresky 150 dalnice 160 - 190km/h jde o to nevyuzivat nadstandatni vykon stale, ale pouze castene.
pri tunibgu samo ze auto ktere melo maximalni spotrebu 9litru bude mit maximalku 15litru ale pri vyuziti plneho vykonu, ale ten v praxi ani nejde vyuzit, nejde litat pres 200 km,h stale, ale reakce na plyn a potrebna reserva pri predjizdeni, je jen bezpeci, a je bezne znamo ze pri vyuziti standartniho vykonu a stylu jizdy jako bez chipu spotreba diky vyzsimu vykonu razantne klesne. je potreba si pouze uvedomit ze vyrobce stavi motor pro max zivotnost a vsestrane vyuziti, pokud zvolite byt tovarni mapu (MTM a pod) a samo ze ne chip od kolika z gqaraze, kterej je chytrejsi nez miliardy E a spousty vedcu z automobilky.nejde pouzivat zvyseny vykon porad, samo ze se vse vyce hreje tlakuje a pod, zvyseny vykon lze pouzit jen na potrebnou dobu k predjizdeni ci zarazeni do pruhu a pod, ale pokud by se motor drzel na dalnici v maximu tak se normalne upece pak to stoji prasule, ale pri vyuziti s citem a rozumem, to motoru neublizi!!
toto za mne!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
2 reakcí na tento příspěvek Chiptuning
ale abych jen neprudil, tak když mi někdo přednese jeden opravdu rozumnej důvod, tak jsem ochoten připustit, že tím kokotem ten dotyčný není....vyjma MedWeda, to je kamarád a ten má vyjímku
předjíždění opravdu tím důvodem není...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
dabelskababicka píše: Rampa89> no ty se jsi take lecit!
asi jsem fak tupej, protože to cos napsal dává veliký smysl...chápu že to je překlep, ale takovej se může stát jen tobě...víš proč, viď? proto že seš .... s chipem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
...a ta radoby utírací reakce na klasickej preklep je vic nez uboha. tim ses celkem potopil
http://www.e-xenony.cz/nabijecky--startovaci-stanice/solarni-dobijec-baterii-udrzovaci-12v-2
Baterie mi dosluhuje, vlastně jako celý auto a nechce se mi kupovat novou , když stejně budu kupovat nový auto, stačí aby mi to přežilo zimu...
díky
2 reakcí na tento příspěvek Chiptuning
Je mozny ze par vyjimek to chipne tak, ze to nehuli jak fabrika neco to prida, zivotnost motoru o neco ubere, ale to chce zaroven udelat upravy na spojce na brzdach atd.
Ale jednu vyhodu chiptuning bezesporu ma.. o neco prodlouzi pero
Znam 4 lidi v mem okoli, kdo si nechal chipovat auto a ani jeden z nich neni spokojen a znova by do toho nesel. Je tedy fakt ze jenom jednomu to znicilo auto u ostatnich je to zatim jeste v procesu
A to ani nemluvim o tom jaky "odbornici" to vetsinou delaj a jaky zaruky davaj...!!!
boban01 píše: Bandaska> Co takhle čtu po fóru, jsi ten kokot jenom ty ... kdo říká, že když si nechá nachipovat auto, mimochodem u nás doma Tuareg i obě oktávky, musí zákonitě jezdit jak piča? při stejným tempu bude mít auto s větším krouťákem menší spotřebu, protože nepotřebuješ tak šlapat na plyn, aby to vůbec trochu jelo ... a určitě bezpečnější oktáva chiplá na 100kw s vyježděným řidičem než děda ve felicii 1.3 53kw ...
1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning
KrikriCBR píše: Je zvlastni kolik lidi neveri fyzikalnim zakonum a veri ze s vetsim vykonem se snizi spotreba,a vzdycky se smeju kdyz vidim ty zavodniky co maj chiplej motor jak jedou do kopce za nimi cerno a oni maji lepsi pocit ze se jim krivka kroutaku presunula nekam jinam a pocitove to lip jede
Je mozny ze par vyjimek to chipne tak, ze to nehuli jak fabrika neco to prida, zivotnost motoru o neco ubere, ale to chce zaroven udelat upravy na spojce na brzdach atd.
Ale jednu vyhodu chiptuning bezesporu ma.. o neco prodlouzi pero
Znam 4 lidi v mem okoli, kdo si nechal chipovat auto a ani jeden z nich neni spokojen a znova by do toho nesel. Je tedy fakt ze jenom jednomu to znicilo auto u ostatnich je to zatim jeste v procesu
A to ani nemluvim o tom jaky "odbornici" to vetsinou delaj a jaky zaruky davaj...!!!
Já měl čipnutý 2 auta a šel bych do toho znova, nevykurvilo se mi ani jedno turbo ani spojka ani nic....všechno v klídu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
Bandaska píše: no, vždyť to říkám, jste kokoti...strčte si ty žvásty do prdele... a dost hluboko, aby se vám za nima ještě vešly ty vaše čipovaný kraxny.....jste jen socky...místo aby jste si koupili výkonný auto, tak to děláte neofiko....abyste ušetřili...vlastně vy ne....vaši rodiče...
ale abych jen neprudil, tak když mi někdo přednese jeden opravdu rozumnej důvod, tak jsem ochoten připustit, že tím kokotem ten dotyčný není....vyjma MedWeda, to je kamarád a ten má vyjímku
předjíždění opravdu tím důvodem není...
Když to vztáhnu na sebe-máš pocit,že mi auto koupila maminka?Znáš mě?Tak co tu meleš za krávoviny?O co ti jde s tím tvým "neofiko"?Když se mi líbí auto i motorizace,která má jedinou nevýhodu v tom,že má relativně malý výkon,komu tím ublížím,že to nechám čipnout,když silnější se to nevyrábí?Když si koupíš procesor a přetaktuješ ho,bereš to jako strašlivě krutý podvod na prodejce?Jak si to vůbec nějaký overclocker může dovolit,takovou prasečinu,vždyť to zničí a určitě je to nelegální...kecy v kleci.
Co se týká důvodů,bylo jich tu předneseno dost,akorát ty je nechceš připustit.Takže ve finále jsi za debila ty a nebo mi dokaž,že to není pravda.
A ještě jedna věc.Nesnáším kretény,co maj furt plnou hubu socek,protože urážet někoho jen kvůli tomu,že nemá na účtě jen tak pár set tisíc může jenom duševní mrzák.
KrikriCBR píše:
Znam 4 lidi v mem okoli, kdo si nechal chipovat auto a ani jeden z nich neni spokojen a znova by do toho nesel. Je tedy fakt ze jenom jednomu to znicilo auto u ostatnich je to zatim jeste v procesu
A to ani nemluvim o tom jaky "odbornici" to vetsinou delaj a jaky zaruky davaj...!!!
Znám 4 lidi ve svém okolí kdo si nechal načipovat auto a všem ty jejich plechovky pořád jezděj,včetně mě.To,že u nich je znát podstatný nárůst výkonu,lepší zátah odpodu i vršek,je asi věc nepodstatná,že.A nemám to vycucaný z prstu,ale podložený grafem z diagnostiky,kdy turbo dosahuje maximálního plnícího tlaku zhruba od 1800ot/min. až do 3500ot/min.Konkrétně Laguna II 1.9 dCi.To,že ten motor předtím byl pod 1600ot/min prakticky nepoužitelnej a ucukanej,kdežto teď i na čtyřku táhne prakticky od volnoběhu taky asi nemá smysl říkat...
Naposledy editováno 17.10.2011 15:48:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 | soccer | 3 | 19.3.2024 v 09:12 xb |
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 | Binkeee | 3 | 23.9.2023 v 08:48 krokoš |
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 | 1155 | 63 | 16.9.2023 v 14:51 Firecracker |
Zbláznila se elektrika ? [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 | m.z. | 65 | 9.6.2023 v 18:23 Čouda112 |
prestavba polokapotaze na nahace Kawasaki ZR 7 | raull80 | 10 | 20.1.2023 v 20:35 kotzitzaq |