globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chiptuning
13.10.2011 v 13:23
Máte někdo osobní zkušenosti s chiptuningem na autě? Chci si to nechat udělat na Ford S-max 2,0 TDCi. Co jsem zatím četl, tak zatím super.

(reakce na) Chiptuning

16.10.2011 v 19:39 | Nahoru | #121

Bandaska píše: nějak mi uniká smysl celého tunění produkčních motorů....sám mám(vaším měřítkem) chcípáka 66kW a to mám ještě těch pár kiloweverek nějakejch unavenejch, po těch třinácti letech provozu a nějak nevnímám to, že bych strádal, nebo nestíhal... zajímá mně smysl toho pinožení za výkony a číslíčky... to je pro někoho fakt tak tak důležitý, mít nejvýkonější auto na vesnici?(něco ve stylu" ty jardo, přestaneme mrdat ty ovce, a necháme si vytunit naše chrochtáky s větrákem, to bude prdel) aby mohl super předjíždět a aby to mohl natírat slabším a pomalejším? no tak to potom nechoďte k čiptuzikářovi, ale zajděte si na dopravku, tam odevzdejte řidičák, hned potom si zajděte na psychiatrii za chocholouškem a hned bezprostředně potom jděte do prdele...copak nevidíte, že právě kvůli lidem(dobytkům) jako jste vy, je ježdění po českejch silnicích nebezpečný, zahuštěný, nevypočitatelný...že právě vy, autoonanisti můžete za to, že je tu spousta zbytečnejch nehod, který jsou jen a jen zaviněný vlastní nekázní a naprostou netolerantností vůči ostatním...nevidíte, že ten provoz, je už tak nahovno, že každej další zběsilej element ohrožuje jeho funkci? vy, co si myslíte , že auto je středobod vesmíru, kterej musí každýho ohromit ať stojící, jedoucí, kouřící nebo bourající, vážně si myslíte, že to na normální lidi působí tak, že si řeknou, hmmm to je frajer..asi budoucí president....ne, nepůsobí...jste jen stejný kokoti jako ti kokoti s uřvanejma rádiama a světýlkama pod autem...jen trochu jiný...uřvanci jsou k smíchu...vy s přemotorovanejma historickejma TDI jste jen nebezpeční....

to jsem se zas nasral...tolik kokotství pohromadě...



Což ty jsi mi dobrej romantik .

Auto nechipuju proto, abych s ním jezdil rychleji. Chipuju ho proto, aby se mi snáz předjíždělo či vozidlo jelo lépe v plném zatížení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

16.10.2011 v 19:40 | Nahoru | #122

BagoBorec píše: Hele whitesi, já už nějak nemám sílu se s tebou hádat, jen ti doporučím jedno.
Snaž se co nejméně vyjadřovat k věcem, o kterých toho skutečně moc nevíš.Ono je tady totiž doopravdy docela dost lidí, jejichž znalosti téhle problematiky jsou nepoměrně hlubší nežli tvoje - no a ve výsledku to vede jen k tomu, že kdyby ses naučil bučet, tak už budeš totální vůl...



Neříkej mi, co mám dělat, sokolíku. Já sám to totiž vím nejlíp.

(reakce na) Chiptuning

16.10.2011 v 19:48 | Nahoru | #123

WhiteS píše: Neříkej mi, co mám dělat, sokolíku. Já sám to totiž vím nejlíp.


Každý svého štěstí strůjce

(reakce na) Chiptuning

16.10.2011 v 21:44 | Nahoru | #124

Bandaska píše: nějak mi uniká smysl celého tunění produkčních motorů....sám mám(vaším měřítkem) chcípáka 66kW a to mám ještě těch pár kiloweverek nějakejch unavenejch, po těch třinácti letech provozu a nějak nevnímám to, že bych strádal, nebo nestíhal... zajímá mně smysl toho pinožení za výkony a číslíčky... to je pro někoho fakt tak tak důležitý, mít nejvýkonější auto na vesnici?(něco ve stylu" ty jardo, přestaneme mrdat ty ovce, a necháme si vytunit naše chrochtáky s větrákem, to bude prdel) aby mohl super předjíždět a aby to mohl natírat slabším a pomalejším? no tak to potom nechoďte k čiptuzikářovi, ale zajděte si na dopravku, tam odevzdejte řidičák, hned potom si zajděte na psychiatrii za chocholouškem a hned bezprostředně potom jděte do prdele...copak nevidíte, že právě kvůli lidem(dobytkům) jako jste vy, je ježdění po českejch silnicích nebezpečný, zahuštěný, nevypočitatelný...že právě vy, autoonanisti můžete za to, že je tu spousta zbytečnejch nehod, který jsou jen a jen zaviněný vlastní nekázní a naprostou netolerantností vůči ostatním...nevidíte, že ten provoz, je už tak nahovno, že každej další zběsilej element ohrožuje jeho funkci? vy, co si myslíte , že auto je středobod vesmíru, kterej musí každýho ohromit ať stojící, jedoucí, kouřící nebo bourající, vážně si myslíte, že to na normální lidi působí tak, že si řeknou, hmmm to je frajer..asi budoucí president....ne, nepůsobí...jste jen stejný kokoti jako ti kokoti s uřvanejma rádiama a světýlkama pod autem...jen trochu jiný...uřvanci jsou k smíchu...vy s přemotorovanejma historickejma TDI jste jen nebezpeční....

to jsem se zas nasral...tolik kokotství pohromadě...



Ty vole,že ty patříš k dědkům,co se serou v zatáčkovitým úseku s jedinou krátkou rovinkou svých 60km/h,nalepení na středové čáře se smrtí v očích,a za nimi jede 6 nasranejch řidičů?
Tak právě na tyhle situace je dobrý mít výkonnější nebo čiplý auto.protože než toho debila předjedeš s litrovým autem o výkonu celých 33kW,tak tě dávno smete auto z protisměru a zse budou na TV Hovna reportáže o tom,jak pirát silnic při nebezpečném předjíždění poslal lidi do špitálu a k smrti vylekal starého pána,co přeje jel táááák pomalu .

Tak se kurva zamysli nad tím cos napsal,každej nemá auto čiplý jen kvůli egu.A ano,mám taky auto čiplý a stejně pokud někam extra nespěchám,jedu svých 90-100.Hlavně,že to jede do 5.5l/100km

1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning

16.10.2011 v 21:46 | Nahoru | #125
checht... hlavne, ze jezdi za 5,5... predtim jezdilo za kolik? za 6?
za kolik km se Ti vrati tech 5-10kkc za ten chip?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

16.10.2011 v 21:50 | Nahoru | #126

MedWed píše: checht... hlavne, ze jezdi za 5,5... predtim jezdilo za kolik? za 6?
za kolik km se Ti vrati tech 5-10kkc za ten chip?


Ježiškriste,další co četl jen poslední řádek...
Tak za prvý - Jak to jezdilo předtím nevím,koupil jsem to už s čipem (o tom jsem nevěděl).
Za druhý - Tyhle motory jezděj všechny kolem 5 litrů,jde mi o to,že když občas ty koně potřebuju,že tam jsou,čili šlápnu-jedu.
O žádnou úsporu čipováním tu nejde,a auto jako investice?To snad nemyslíš vážně...

(reakce na) Chiptuning

16.10.2011 v 21:58 | Nahoru | #127

WhiteS píše: Protože je jenom na škodu! Ubírá výkon, při častější jízdě po městě se zanáší, apod.



těch 5koní ani nepoznáš a stačí vyjet za město a tam se vysype Takže u mě půjde ven až bude v prdeli, jinak je to zbytěčná investice

2 reakcí na tento příspěvek Chiptuning

16.10.2011 v 22:00 | Nahoru | #128


Bandaska

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

16.10.2011 v 22:05 | Nahoru | #129

Krovak píše: Ježiškriste,další co četl jen poslední řádek...
Tak za prvý - Jak to jezdilo předtím nevím,koupil jsem to už s čipem (o tom jsem nevěděl).
Za druhý - Tyhle motory jezděj všechny kolem 5 litrů,jde mi o to,že když občas ty koně potřebuju,že tam jsou,čili šlápnu-jedu.
O žádnou úsporu čipováním tu nejde,a auto jako investice?To snad nemyslíš vážně...



aha.. a predchozi majitel byl predpokladam samaritan... aa cenu chipu do prodejni ceny nezapocital :D :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

16.10.2011 v 22:15 | Nahoru | #130

MedWed píše: aha.. a predchozi majitel byl predpokladam samaritan... aa cenu chipu do prodejni ceny nezapocital :D :D


Předchozí majitel byl šprechťák,po dotažení k nám to měla firma,pak to šlo na komisi do bazaru.Jestli započítal,nebo ne,to netuším,ale každopádně to někdo stočil o +/-100tis.km.
To že tam je čip jsem zjistil až u čiptunera a i bratránek říkal,že je to na těch psaných 72kW nějak moc živý,páč jel v sériový.Ještě nějaké otázky?

edit:Tak promiň,neměla to firma,ale předchozí (jediný český) majitel na lízačku.
Nebyl jsem línej otevřít ten techničák

Naposledy editováno 16.10.2011 22:17:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

16.10.2011 v 22:23 | Nahoru | #131

Krovak píše: Předchozí majitel byl šprechťák,po dotažení k nám to měla firma,pak to šlo na komisi do bazaru.Jestli započítal,nebo ne,to netuším,ale každopádně to někdo stočil o +/-100tis.km.
To že tam je čip jsem zjistil až u čiptunera a i bratránek říkal,že je to na těch psaných 72kW nějak moc živý,páč jel v sériový.Ještě nějaké otázky?

edit:Tak promiň,neměla to firma,ale předchozí (jediný český) majitel na lízačku.
Nebyl jsem línej otevřít ten techničák



dobra prace (s tim technicakem) :D
jinak ja nemam zapotrebi se hadat... ostatne ja jdu na chip+vynrani DPF 26.10.
jen me zarazi to, jak jsi psal o spotrebe jako malem o nejvetsi vyhode... :)

(reakce na) Chiptuning

16.10.2011 v 22:32 | Nahoru | #132

MedWed píše: dobra prace (s tim technicakem) :D
jinak ja nemam zapotrebi se hadat... ostatne ja jdu na chip+vynrani DPF 26.10.
jen me zarazi to, jak jsi psal o spotrebe jako malem o nejvetsi vyhode... :)


Tak tos mě nepochopil.Spotřeba je jedna z největších výhod,ale ne čiptuningu,ale toho auta.Prostě,po benzínový 2.2 co žrala přes 11 litrů i s kurevsky lehkou nohou jsem řekl,že další auto bude jezdit za polovic,s podobným výkonem.Takže z toho logicky vypadlo turbochrochtadlo.Sice je od francouzských soudruhů s pičou ve znaku,ale na nadávky koncerňáků nehledím,důležitý je,že jezdí,vyhovovalo mi výbavou,vzhledem,spotřebou a hlavně cenou

(reakce na) Chiptuning

17.10.2011 v 01:30 | Nahoru | #133
Bandaska> JDI SE LECIT!!

(reakce na) Chiptuning

17.10.2011 v 01:50 | Nahoru | #134
TAK NECO OD MNE!
MAM PASSATA 96KW 310NM CHIPLEHO NA 127KW 420NM, A ME POZNATKY CHIP CIMBU (tovarni chip MTM, cena cca 24 tis) chipovani v cca 80tis km dnes 270tis, olej od vymene k vamene neresim, problemy 0 krom desticek atd.maximalni rychlost tacho 260 gps 238, ve 200 to jeste tlaci do sedacky, dlohodoba spotreba o cca 1,5 litru mene 5,3-5,6 a to jezdim svizne okresky 150 dalnice 160 - 190km/h jde o to nevyuzivat nadstandatni vykon stale, ale pouze castene.
pri tunibgu samo ze auto ktere melo maximalni spotrebu 9litru bude mit maximalku 15litru ale pri vyuziti plneho vykonu, ale ten v praxi ani nejde vyuzit, nejde litat pres 200 km,h stale, ale reakce na plyn a potrebna reserva pri predjizdeni, je jen bezpeci, a je bezne znamo ze pri vyuziti standartniho vykonu a stylu jizdy jako bez chipu spotreba diky vyzsimu vykonu razantne klesne. je potreba si pouze uvedomit ze vyrobce stavi motor pro max zivotnost a vsestrane vyuziti, pokud zvolite byt tovarni mapu (MTM a pod) a samo ze ne chip od kolika z gqaraze, kterej je chytrejsi nez miliardy E a spousty vedcu z automobilky.nejde pouzivat zvyseny vykon porad, samo ze se vse vyce hreje tlakuje a pod, zvyseny vykon lze pouzit jen na potrebnou dobu k predjizdeni ci zarazeni do pruhu a pod, ale pokud by se motor drzel na dalnici v maximu tak se normalne upece pak to stoji prasule, ale pri vyuziti s citem a rozumem, to motoru neublizi!!
toto za mne!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

17.10.2011 v 01:54 | Nahoru | #135
Rampa89> no ty se jsi take lecit!

2 reakcí na tento příspěvek Chiptuning

17.10.2011 v 08:40 | Nahoru | #136
no, vždyť to říkám, jste kokoti...strčte si ty žvásty do prdele... a dost hluboko, aby se vám za nima ještě vešly ty vaše čipovaný kraxny.....jste jen socky...místo aby jste si koupili výkonný auto, tak to děláte neofiko....abyste ušetřili...vlastně vy ne....vaši rodiče...

ale abych jen neprudil, tak když mi někdo přednese jeden opravdu rozumnej důvod, tak jsem ochoten připustit, že tím kokotem ten dotyčný není....vyjma MedWeda, to je kamarád a ten má vyjímku

předjíždění opravdu tím důvodem není...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

17.10.2011 v 08:45 | Nahoru | #137

dabelskababicka píše: Rampa89> no ty se jsi take lecit!



asi jsem fak tupej, protože to cos napsal dává veliký smysl...chápu že to je překlep, ale takovej se může stát jen tobě...víš proč, viď? proto že seš .... s chipem

Chiptuning

17.10.2011 v 09:41 | Nahoru | #138
jak píše "dabelskababicka", auto při vyšším výkonu, v přibližně stejných otáčkách, má se stejným nákladem míň práce..tudíž by se dalo říct i menší spotřeba..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

17.10.2011 v 09:47 | Nahoru | #139
Bandaska> hodne spatny hochu. Je videt, ze ti asi pán nedal moc granulí. Nevim proc mam dycky potrebu se ktomu vyjadrovat, pac si pak beztak dycky uprostred psani prispevku uvedomim, ze je to zbytecny. Bav se s volem bez klacku jak se rika.

...a ta radoby utírací reakce na klasickej preklep je vic nez uboha. tim ses celkem potopil

(reakce na) Chiptuning

17.10.2011 v 10:55 | Nahoru | #140
dejf.> aha.... co tam máš dál?

Chiptuning

17.10.2011 v 11:05 | Nahoru | #141
sorry že to sem cpu,nemá někdo zkušenost se solárnáím dobíječem autobaterií,nebo něčim podobným, co by dokázalo udržet funkčnost umírající autobaterie?
http://www.e-xenony.cz/nabijecky--startovaci-stanice/solarni-dobijec-baterii-udrzovaci-12v-2

Baterie mi dosluhuje, vlastně jako celý auto a nechce se mi kupovat novou , když stejně budu kupovat nový auto, stačí aby mi to přežilo zimu...

díky

Chiptuning

17.10.2011 v 13:10 | Nahoru | #142

2 reakcí na tento příspěvek Chiptuning

17.10.2011 v 13:16 | Nahoru | #143
Je zvlastni kolik lidi neveri fyzikalnim zakonum a veri ze s vetsim vykonem se snizi spotreba,a vzdycky se smeju kdyz vidim ty zavodniky co maj chiplej motor jak jedou do kopce za nimi cerno a oni maji lepsi pocit ze se jim krivka kroutaku presunula nekam jinam a pocitove to lip jede
Je mozny ze par vyjimek to chipne tak, ze to nehuli jak fabrika neco to prida, zivotnost motoru o neco ubere, ale to chce zaroven udelat upravy na spojce na brzdach atd.
Ale jednu vyhodu chiptuning bezesporu ma.. o neco prodlouzi pero
Znam 4 lidi v mem okoli, kdo si nechal chipovat auto a ani jeden z nich neni spokojen a znova by do toho nesel. Je tedy fakt ze jenom jednomu to znicilo auto u ostatnich je to zatim jeste v procesu
A to ani nemluvim o tom jaky "odbornici" to vetsinou delaj a jaky zaruky davaj...!!!

(reakce na) Chiptuning

17.10.2011 v 13:16 | Nahoru | #144

boban01 píše: Bandaska> Co takhle čtu po fóru, jsi ten kokot jenom ty ... kdo říká, že když si nechá nachipovat auto, mimochodem u nás doma Tuareg i obě oktávky, musí zákonitě jezdit jak piča? při stejným tempu bude mít auto s větším krouťákem menší spotřebu, protože nepotřebuješ tak šlapat na plyn, aby to vůbec trochu jelo ... a určitě bezpečnější oktáva chiplá na 100kw s vyježděným řidičem než děda ve felicii 1.3 53kw ...

Chiptuning

17.10.2011 v 13:21 | Nahoru | #145
Ted sem si vlastne vzpomel na dalsiho kamose co vyuzil chip tuning a odeslo mu diky tomu turbo a vlastne to auto uz celkove nikdy nedal do kupy..

1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning

17.10.2011 v 13:28 | Nahoru | #146
Zdravím, když se tu bavíte o úpravách převážně naftových motorů, tak mám jeden dotaz: Máte někdo zkušenost s odpojením EGR ventilu na TDI/TDCI a v mém případě TDDI motoru? Jak hodně se zvýší emise? Jak hodně klesne spotřeba a zvýší se zátah v nízkých otáčkách, dále jak markantní rozdíl je v zahřátí motoru v zimě? Předem dík, bikeři

(reakce na) Chiptuning

17.10.2011 v 13:29 | Nahoru | #147
edit: podaří se odstranit kouřivost (mimo maximálních otáček)

Naposledy editováno 17.10.2011 13:30:04

(reakce na) Chiptuning

17.10.2011 v 14:04 | Nahoru | #148

KrikriCBR píše: Je zvlastni kolik lidi neveri fyzikalnim zakonum a veri ze s vetsim vykonem se snizi spotreba,a vzdycky se smeju kdyz vidim ty zavodniky co maj chiplej motor jak jedou do kopce za nimi cerno a oni maji lepsi pocit ze se jim krivka kroutaku presunula nekam jinam a pocitove to lip jede
Je mozny ze par vyjimek to chipne tak, ze to nehuli jak fabrika neco to prida, zivotnost motoru o neco ubere, ale to chce zaroven udelat upravy na spojce na brzdach atd.
Ale jednu vyhodu chiptuning bezesporu ma.. o neco prodlouzi pero
Znam 4 lidi v mem okoli, kdo si nechal chipovat auto a ani jeden z nich neni spokojen a znova by do toho nesel. Je tedy fakt ze jenom jednomu to znicilo auto u ostatnich je to zatim jeste v procesu
A to ani nemluvim o tom jaky "odbornici" to vetsinou delaj a jaky zaruky davaj...!!!



Já měl čipnutý 2 auta a šel bych do toho znova, nevykurvilo se mi ani jedno turbo ani spojka ani nic....všechno v klídu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

17.10.2011 v 15:42 | Nahoru | #149

Bandaska píše: no, vždyť to říkám, jste kokoti...strčte si ty žvásty do prdele... a dost hluboko, aby se vám za nima ještě vešly ty vaše čipovaný kraxny.....jste jen socky...místo aby jste si koupili výkonný auto, tak to děláte neofiko....abyste ušetřili...vlastně vy ne....vaši rodiče...

ale abych jen neprudil, tak když mi někdo přednese jeden opravdu rozumnej důvod, tak jsem ochoten připustit, že tím kokotem ten dotyčný není....vyjma MedWeda, to je kamarád a ten má vyjímku

předjíždění opravdu tím důvodem není...



Když to vztáhnu na sebe-máš pocit,že mi auto koupila maminka?Znáš mě?Tak co tu meleš za krávoviny?O co ti jde s tím tvým "neofiko"?Když se mi líbí auto i motorizace,která má jedinou nevýhodu v tom,že má relativně malý výkon,komu tím ublížím,že to nechám čipnout,když silnější se to nevyrábí?Když si koupíš procesor a přetaktuješ ho,bereš to jako strašlivě krutý podvod na prodejce?Jak si to vůbec nějaký overclocker může dovolit,takovou prasečinu,vždyť to zničí a určitě je to nelegální...kecy v kleci.

Co se týká důvodů,bylo jich tu předneseno dost,akorát ty je nechceš připustit.Takže ve finále jsi za debila ty a nebo mi dokaž,že to není pravda.

A ještě jedna věc.Nesnáším kretény,co maj furt plnou hubu socek,protože urážet někoho jen kvůli tomu,že nemá na účtě jen tak pár set tisíc může jenom duševní mrzák.

KrikriCBR píše:
Znam 4 lidi v mem okoli, kdo si nechal chipovat auto a ani jeden z nich neni spokojen a znova by do toho nesel. Je tedy fakt ze jenom jednomu to znicilo auto u ostatnich je to zatim jeste v procesu
A to ani nemluvim o tom jaky "odbornici" to vetsinou delaj a jaky zaruky davaj...!!!



Znám 4 lidi ve svém okolí kdo si nechal načipovat auto a všem ty jejich plechovky pořád jezděj,včetně mě.To,že u nich je znát podstatný nárůst výkonu,lepší zátah odpodu i vršek,je asi věc nepodstatná,že.A nemám to vycucaný z prstu,ale podložený grafem z diagnostiky,kdy turbo dosahuje maximálního plnícího tlaku zhruba od 1800ot/min. až do 3500ot/min.Konkrétně Laguna II 1.9 dCi.To,že ten motor předtím byl pod 1600ot/min prakticky nepoužitelnej a ucukanej,kdežto teď i na čtyřku táhne prakticky od volnoběhu taky asi nemá smysl říkat...

Naposledy editováno 17.10.2011 15:48:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

17.10.2011 v 15:55 | Nahoru | #150
Krovak> ne, neznám tě, zaplať pánbůh....ještě tak znát někoho jako ty ...a proč si přišel šňafat, když se tě to netýká?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 soccer 3 19.3.2024 v 09:12 xb
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 Binkeee 3 23.9.2023 v 08:48 krokoš
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 1155 63 16.9.2023 v 14:51 Firecracker
Zbláznila se elektrika ? [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 m.z. 65 9.6.2023 v 18:23 Čouda112
prestavba polokapotaze na nahace Kawasaki ZR 7 raull80 10 20.1.2023 v 20:35 kotzitzaq


TOPlist