Chci tak trochu navázat na předchozí vlákno , kde se nám společně podařilo zorganizovat, sice skromné, ale vcelku vydařené setkání. Vlastně vše díky tomu, že nás spojuje 1 česká motorka !
Napadlo mě, že by tohle spojení "Blatařů" mohlo fungovat i prostřednictvím tohoto fóra. Mám na mysli to, že bychom se tu na jednom místě mohli vzájemně dělit o zkušenosti, zážitky, aktuální dění okolo našich motorek nebo třeba naplánovat nějakej další srázek .
Budu rád, když se zapojí kdokoliv . Stačí jen, aby ho Blata 125 trochu zajímala .
Naposledy editováno 30.04.2013 12:38:04
Jo, nová auta mají oproti stodvacítce do sebe určitě minimálně to, že jsou pohodlnější, výkonnější a rychlejší . To ostatně platí i u těch motorek. Akorát ty nová auta mi osobně připadají až moc nudná a tak dokonale přetechnizovaná, že jsou vlastně až nedokonalá . Nevím kde se to ve mně vzalo, ale dříve jsem byl do aut zažraný a dnes bych si snad ze současné produkce ani nedokázal vybrat a raději bych šel do bazaru pro zachovalého Favorita
Naposledy editováno 17.03.2014 22:18:38
Cena je zde velice silný a pádný argument. Jak píše Martin, mít doma tichou domácnost, nebo pro změnu italskou, to nechce asi nikdo. Chce to určitý kompromis. Pořád je zde řešení koupit ojetou Blatu. Na trhu jich je docela dost za dobré peníze
Jinak musím říci, že nová auta mají něco do sebe. Sice ty emoce jdou dolů, na druhou stranu delší jízda je absolutně neporovnatlená + bezpečnost. Jsem zvědav, jak to doma vyřešíte. Snad se najde nějaké řešení, které by vyhovovalo všem
1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
3 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Ja ti klidne starou jetou CR8E muzu poslat na pokusy (Kdyztak posli SZ).
Naposledy editováno 20.03.2014 08:49:04
1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Jinak, já kvůli problému s občasným náhodným chcípáním (viz můj popis výše) také před pár dny vyměnil VN kabel. Původní uhlíkový nahradil měděným. Zatím jsem ale z různých důvodů najel jen pár kilometrů a motor nevyzkoušel na delší trase. Jsem zvědav, co přinese další testování.
DanyBiker píše: Tak opět po dlouhé době :D. Odpory přeměřeny, Bílý-žlutý cca 199 a bílý červený cca 580. Takže by měli souhlasit. Jediná věc, kterou jsem objevil a předčasně jásal, byl zlomený svíčkový a kabel a tudíž menší jisrka, po výměně, no nahrazení ze skútru také nezabralo, jiskra sice byla o poznání lepší. Jelikož v servisu mají pořád plno, kdo ví kdy vyjedu :X. A svíčka NGK nikde v okolí není k sehnání, jako naschvál. Je asi vážně zakletá.
580 ohmů je na hraně a viděl bych to na cívky statoru.Samozřejmě KO zapalování.Píšu to proto,protože jsem před měsícem opravoval známýmu blatu,kde bylo v háji zapalování a mělo 570 ohm po výměně zapalování zase šlape.Tak ho zkus vyměnit.Jinak mám doma nový zapalování který mi je už k ničemu,tak ti ho můžu za menší poplatek prodat
PS: novější zapalování mají kolem 600 ohm místo starších zapalování 620 omhů ale odchylka je +- max 10omh pořád
(všechny hodnoty jsou při studeném motoru)
Naposledy editováno 03.04.2014 21:39:31
1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Jep, už jsme vyměnili cívku i snímač, vlastně všechno co na tom víku vyměnit šlo je vyměněný :D. I s novou cívkou byl odpor 580 +-, i snímač měl cca 195. Takže jsme se domluvili přímo s Blatou, poslali jsme jim celé to víko i se starým rotorem. Technik nám říkal že se na to podívá, nastaví, seřídí a pošle zpátky. Tak snad tento týden už naskočí :)
DanyBiker> Bych se na tvém místě už snad zbláznil, mít takovou dobu motorku nepojizdnou . Kéž by se to už vyřešilo a motor naskočil. Rozhodně informuj o novinkách.
1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
A proč nevozím Uvexku?
1) protože se mi s kšiltem nevejde do kufru
2) "šetřim" ji pro lepší příležitosti - delší cesty, terénní vyjížďky
3) LS2ka je sice nepohodlná, ale celkově skladnější, lépe se s ní manipuluje a jelikož je už všelijak obouchaná, netrápí mě při každodením provozu nějaký ten šrám navíc.
1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Teď když jsme to dali znovu celé dokupy, jednou už zazněl výbuh, ale byl jen jedenou. Zkusíme během dneška ještě nějaké kouzla, a když nenaskočí. Tak pojede do Blaty. Tam už si snad budou vědět rady :).
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
P. S. Na sraz přijela jedna ČZ 180, já jsem přijel na Jawě 650.Co se dá dělat. ..fotky jsou např. v sekci Jawa 350 /634 - Jawablázni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
milan1963> Tak to je smutný, když se člověk těší na sraz a technika takovou událost sabotuje . Podle zákona schválnosti přichází poruchy v nejnevhodnější chvíli. Alespoň že máš vždy nějaký tuzemský stroj v zásobě. Na otázku, jestli se tohle může stát u Blaty odpovím: Ne, nemůže... protože je to čtyřtakt a tudíž nemá gufera na klice . Ale jinak jsou tam samozřejmě zase jiné možné zdroje problémů, takže možnost, že člověk někde zůstane také existuje. Mě kolaps před nějakou velkou plánovanou akcí zatím nepotkal. Vzpomínám si ale, jak se modlil před dvěma roky kolega 125Marek den před odjezdem na náš třídenní výlet a sraz na Moravě. Jestli se nepletu, motorku si "pro jistotu" dal před cestou do servisu na seřízení ventilů, jenže při seřizování mu mechanik strhl šroubek (možná důsledek předchozího zásahů jiného servisu). Naštěstí náhradní díl přišel v pátek odpoledne, takže motorka byla v nočních hodinách zprovozněna a my mohli v sobotu ráno vyrazit . Možná z toho plyne ponaučení, že se nevyplatí něco zásadního preventivně měnit a seřizovat těsně před velkou cestou, i když zároveň se zas určitě nesmí vše nechat náhodě a raději vše 2x vyzkoušet
Jinak, opravdu myslíš, že je to guferem? Asi to možné je, ale podle mého názoru by gufero nepřestalo těsnit takhle ráz naráz. Spíš by postupně začal kolísat volnoběh, ochudila se směs, ale mělo by to být stále provozuschopné.
Naposledy editováno 13.04.2014 01:00:50
2 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Blata 125 průměr podtlakového venti... Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | vondris6 | 0 | 18.3.2023 v 22:19 vondris6 |
Blata Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | Panturis | 0 | 3.10.2022 v 10:07 Panturis |
Blata 125 BXM (původ motoru) Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | Panturis | 2 | 21.8.2022 v 12:14 Ariete |
Zkušenosti servis Honda Pardubice [1, 2, 3] Blata 125 Enduro | czech-mirecek | 64 | 6.6.2022 v 12:11 Ariete |
Spotřeba u 125 2t vs 4t Derbi Senda 125 R, Yamaha DT 125 X, Blata 125 Motard... | Snasy_222 | 15 | 30.4.2021 v 09:17 mito7 |