bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Guzzi V 50
7.10.2011 v 15:17
Chlapci,mám Moto Guzzi V 50 policejní verzi r.v.79.Poradí mi někdo,jak zjistím kolik mi zbývá benzínu v nádrži?Žádný otvor na měrku jsem nenašel.Jo a ještě mi rupl náhon otáčkoměru-na ebay je toho habakuk,ale poštovné je 5x dražší než náhon(
upravil bych z českého,ale MG má menší průměr) díky

1 reakcí na tento příspěvek Guzzi V 50

7.10.2011 v 15:27 | Nahoru | #1
otvor na měrku? a kudyma tam ten benzín leješ?

osobně bych vzal plnou, zjistil kolik na to ujedu km a pak podle toho tankoval s nějakou rozumnou rezervou

Na náhon se zkus pozeptat zde nebo tady

Guzzi V 50

7.10.2011 v 15:29 | Nahoru | #2
To nezjistíš - musíš mi jí prodat dřív, než Tě někde nechá Tak za dvacku? hm?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guzzi V 50

7.10.2011 v 15:44 | Nahoru | #3
dva_hrnce> Jen jsem se ptal.Jde totiž jezdit za 4 nebo za 8,my staří jawáci a trbanťáci jsme mohli jezdit v klidu,stačilo otočit víčkem,udělat kuk a bylo to.A jezdit kolikrát cmrndat do nádrže zbytečně mě taky nebaví.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guzzi V 50

7.10.2011 v 15:46 | Nahoru | #4
petrik1> nj, zlatej Trabi a jeho nerozbitný palivoměr - tedy pokud ho člověk neztratil, tak byl navěky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guzzi V 50

7.10.2011 v 16:13 | Nahoru | #5
dva_hrnce> na těch palivoměrech bylo vidět kdo je kdo.Lidé pořádkumilovní a bohatí si zakoupili v mototechně origo plastový palivoměr z NDR.Dědečci si vyráběli z dřevěných lišt a přesně ocejchovali kuličkovým perem-rysky krásně rovné,číslice úhledné.Já osobně jsem vozil halůzku zastrčenou pod drátěnou výztuhou durakrytové kapoty.Dnes každý natankuje a po pár kilometrech začíná být ve stresu z padající ručičky.To trabi,to bylo jiné kafe.Člověk si to tak svištěl krajinou beze stresu,v určitý moment trabant začal chrchlat,člověk řekl-kurva-,sehnul se,přepl kohout o 180 stupňů a stres se dostavil až v tento moment.Co je lepší?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guzzi V 50

7.10.2011 v 16:21 | Nahoru | #6
petrik1> zakoupili (vyrobili) v případě ztráty?

Já myslel že to bylo v základním příslušenství, ale já nikdy nového trbabnta neměl, na to jsem moc mladej

jinak místo uložení sedí, mám to taky pod kapotou úpo ruce

a co je lepší těžko říct, ale je fakt že tachometr mi stačí a nic mi v tom autě nechybí

jen je blbý když začne kuckat při předjíždění

(reakce na) Guzzi V 50

7.10.2011 v 17:19 | Nahoru | #7
petrik1> My to s kamarádama v trabi měřili vždy druhou stranou kladiva, který nesmělo v nářadí chybět. Kolik to bylo litrů nás moc netrápilo, stačilo že konec kladiva byl mokrej od benzínu. Ale to byly doby, kdy jsme byli na pumpě schopni natankovat za 20kč do babety a vyrazit vztříc dobrodružstvím a policii

1 reakcí na tento příspěvek Guzzi V 50

7.10.2011 v 19:22 | Nahoru | #8
Ale ale Martin začíná být mlsný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guzzi V 50

7.10.2011 v 20:05 | Nahoru | #9
dva_hrnce>Originální tmavěhnědý plastový i s ryskami (á 2 litry) byl v origo výbavě , upevňoval se do sponek na boku nádrže. Bordeláři ho ztratili a museli si pomoct halúzkú či iným bazmekem...

(reakce na) Guzzi V 50

7.10.2011 v 20:11 | Nahoru | #10

hollas píše: Ale ale Martin začíná být mlsný



Jen to zkouší co kdyby...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guzzi V 50

7.10.2011 v 20:14 | Nahoru | #11
Kantorek> jsem si myslel že to patřilo určitě do základní výbavy vozu
Akorat na ten bok nádrže se budu muset teda podivat, to jsem si nikdy nevšim nějakých držadel na palivoměr.
Jinak mám doma spíš cerné, takovou tmavě hnědou snad jen jednu a ta je oboustranná, jedna strana je ještě pro před-typ P 70, který měl jiný tvar nádrže, ta byla součástí Trabanta 600, kterému jsem neodolal a musel ho mít

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guzzi V 50

8.10.2011 v 11:11 | Nahoru | #12
dva_hrnce> Měl jsem taky 600, kombíka. Kde přesně ta držadla na palivoměr byla, si nepamatuju, možná nebyla přímo na nadrži, ale v jejím okolí či zevnitř na kapotě. Cos tam lil za olej když u pump došly mixy?

(reakce na) Guzzi V 50

8.10.2011 v 23:43 | Nahoru | #13
Kantorek> škoda že už ho nemáš, ten mi ještě chybí do sbírky
Hele když zrušili mixy tak jsem ještě nemel ani řidičák na fichtla, to pamatuju už jen jako malý kluk
Jinak tam leju klasiku M2T, nebo lepší Mogul TS, to je asi ideální mazivo, nic lepšího nemá do těch motorů smysl.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Lakýrník - Plzeň a okolí Moto Guzzi V50 Monza krivaneka 0 20.2.2023 v 09:01 krivaneka
Přihlášení Moto Guzzi v50 Monza - k... Moto Guzzi V50 Monza krivaneka 16 4.8.2022 v 15:02 krivaneka


TOPlist