assassin píše: no cece to bych skoro rekl ze te ten passat r36 setril, od nakejch 160-180 nahoru uz bude zrychlovat asi lip jak ten fazer...
Předloni jsem se kousek tahal s Porsche 996 turbo cabrio (asi 309kW). Do 200km/h jsem se ho tak tak udržel, nad dvě kila mi ujel. Jestli jel půl plynu nebo plný samozřejmě nevím, ale zadek měl přilepený na zemi docela slušně. Taky mám FZ6, takže věřím, že 220kW Passat mohl byt na akceleraci pomalejší jak Fazer. Každopádně toho poršáka bych bral
E: teď mě ale napadá, že to ale nemuselo být turbo ale jen nějaký paket nebo si tam jen přidal křídlo. Ze předu jsem ho viděl jen v zrcátkách...
Naposledy editováno 04.10.2011 17:15:15
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) No nenaštvalo by vás to
311F píše: Koupím vochcávku 1.9tdi a vrak avie. zn: musí mít funkční čerpadlo. Já vám dám vy pumpičkáři zasraný
stejne je to podle me kravina... ciste mechanicky radovy cerpadlo vs cerpadlo v oktavce kde dodavku nafty ridi elektronika? tzn ze by se v podstate veskera elektronika motoru mohla vyhodit a byl by jen dotazenej plyn na to mechanicky cerpadlo? to by fakt fungovalo moc prima...
jako delaly se predelavky na m-tdi treba do starejch golfu atd kde zastavba veskere el. byla problematicka, ale to se ta elektronicka hlava predelala na mech. a i tak to jelo bidne, max vykon ok, ale regulace na prd.. krom toho i to seriovy cerpadlo doda dost nafty to nebude ten zasadni problem jak dostat z toho motoru vykon navic
assassin píše: stejne je to podle me kravina... ciste mechanicky radovy cerpadlo vs cerpadlo v oktavce kde dodavku nafty ridi elektronika? tzn ze by se v podstate veskera elektronika motoru mohla vyhodit a byl by jen dotazenej plyn na to mechanicky cerpadlo? to by fakt fungovalo moc prima...
jako delaly se predelavky na m-tdi treba do starejch golfu atd kde zastavba veskere el. byla problematicka, ale to se ta elektronicka hlava predelala na mech. a i tak to jelo bidne, max vykon ok, ale regulace na prd.. krom toho i to seriovy cerpadlo doda dost nafty to nebude ten zasadni problem jak dostat z toho motoru vykon navic
Tak to se budou muset prdelohoniči spokojit s mojí oblíbenou disciplínou ,,hod vajglem,,
hold deutschlandi umi 500koni je 500koni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) No nenaštvalo by vás to
assassin píše: no cece to bych skoro rekl ze te ten passat r36 setril, od nakejch 160-180 nahoru uz bude zrychlovat asi lip jak ten fazer...
Nevím, já se ho neptal , každopádně to bylo na dálnici a vždycky nás nějaký auto zpomalilo na těch 100 - 120, pak jsem vystřelil do plných a když jsem se při cca 200kmh podíval do zrcátka tak Pašík pěkně zaostával, naopak dál při 220 jsem ho měl zase za prdelí a víc už jsem se v tom provozu bál jet, ale je jasný, že by mě dal,já mám max 235 a on ve 250 omezovač, bez něj to dá 280 nebo kolik
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) No nenaštvalo by vás to
abcman píše: Nevím, já se ho neptal , každopádně to bylo na dálnici a vždycky nás nějaký auto zpomalilo na těch 100 - 120, pak jsem vystřelil do plných a když jsem se při cca 200kmh podíval do zrcátka tak Pašík pěkně zaostával, naopak dál při 220 jsem ho měl zase za prdelí a víc už jsem se v tom provozu bál jet, ale je jasný, že by mě dal,já mám max 235 a on ve 250 omezovač, bez něj to dá 280 nebo kolik
...popravdě bych tě chtěl vidět jak jedeš trvale a delší dobu na Fazeru 600 220 km/h!
...a taky,jak ujedeš 300 koňovému autu na "elasticitu" v rychlostech kolem 200 km/h ,aby "pěkně zaostávalo"!!
Naposledy editováno 04.10.2011 21:18:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) No nenaštvalo by vás to
2LEKO píše: ...popravdě bych tě chtěl vidět jak jedeš trvale a delší dobu na Fazeru 600 220 km/h!
...a taky,jak ujedeš 300 koňovému autu na "elasticitu" v rychlostech kolem 200 km/h ,aby "pěkně zaostávalo"!!
Ale neco takovyho vubec nepsal ..psal od 100-120 vejs..na youtube to daval passat ze 100 na 210 za 16 vterin a fz6 za 11 vterin..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) No nenaštvalo by vás to
_monty píše: Ale neco takovyho vubec nepsal ..psal od 100-120 vejs..na youtube to daval passat ze 100 na 210 za 16 vterin a fz6 za 11 vterin..
...a co píšu já...chtěl bych to vidět a zažít!..prostě jednoduše a realně..ten Fazer nemá vůbec šanci se "honit" s R36 na dálnici,když řidič toho auta bude chtít a bude "průměrný" pilot!..to je vše!
...a hlavně můžem to někdy vyzkoušet!
2LEKO píše: ...a co píšu já...chtěl bych to vidět a zažít!..prostě jednoduše a realně..ten Fazer nemá vůbec šanci se "honit" s R36 na dálnici,když řidič toho auta bude chtít a bude "průměrný" pilot!..to je vše!
...a hlavně můžem to někdy vyzkoušet!
Kdyby byla prazdna dalnice a jelo se dlouho, tak je to jasny..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) No nenaštvalo by vás to
Hlavně nevím proč máš pořád potřebu mi opakovat, že by mě to auto "pojezdilo" - já to uznal už v prvním příspěvku
A vůbec, nemám potřebu tě přesvědčovat, já vím jak to bylo, ty tomu samozřejmě věřit nemusíš..
PS: Na akci nežij vteřinou jsem kecal s posádkou policejního R36 a kluci sami říkali, že to auto sice výkon má, ale než se rozhýbe, tak to trvá. Říkal to v souvislosti s tím, že jim ujel borec ve Ferari
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) No nenaštvalo by vás to
edit: a mel to ladeny na brzde. presnej vykon a kroutak ti ale nereknu. to bych kecal...
Naposledy editováno 05.10.2011 00:07:22
abcman píše: 2LEKO> 220 je pro mě už dost nekomfortní rychlost, ale kolem 180 - 190 se dá jet celkem normálně.
Hlavně nevím proč máš pořád potřebu mi opakovat, že by mě to auto "pojezdilo" - já to uznal už v prvním příspěvku
A vůbec, nemám potřebu tě přesvědčovat, já vím jak to bylo, ty tomu samozřejmě věřit nemusíš..
PS: Na akci nežij vteřinou jsem kecal s posádkou policejního R36 a kluci sami říkali, že to auto sice výkon má, ale než se rozhýbe, tak to trvá. Říkal to v souvislosti s tím, že jim ujel borec ve Ferari
...já jenom píši,že nediskutuji o teorii,ale o praxi,a že "kecy" jak komu ,kdo a kde na motorce ujel na "DÁLNICI" beru s rezervou!...a trochu mě zarazila poznámka "pěkně zaostávalo,výrazně ztrácí a že se nechytá vůbec"...a když dojde k nabídce to "vyzkoušet",tak většinou se začnou měnit fakta!..to vše!
..ale je možné,že jsi mu ujel..ale jak psal Assassin..že si řidič u té "honičky" honil péro a vedle buchtě šahal na "buchtu"!!!
..a nechci slovíčkařít,závodit a nějak to moc rozebírat!..takže končím a těším se na další "veselou" historku!!
Naposledy editováno 05.10.2011 07:28:53
dejf. píše: abcman> jemu jen tak neco nevysvetlis. Ikdyz snim vlastne souhlasis, tak si beztak bude mlejt tu svou a bude se te snazit presvedcit o necem, cemuz ty rozumis a vubec o tom nepochybujes je to marny.
..já nepotřebuji nic vysvětlovat..já mám totiž pravdu...a to je ta základní myšlenka a důvod proč tu píšu a vadí mě "bláboly"!
Naposledy editováno 05.10.2011 07:25:39
Výkon turbo dvoulitru je k 500PS dens jiz celkem bezny(drive bezny jen v zavodeni-pred 20 let v rally skupina B)seriove 2litry turbo maji temer 300 PS.(EVO,Sti)
Po upravach za Xtisic vozu je mozne se dostat bezne pres 400PS.samozdrejme za cenu ze motor nevydrzi 200tis km,ani 100tis km,ale to ani ten na R6
Astra s prednim nahonem a vykonem pres 400PS je dobra opravu jen pro tyto videa na dalnicich.
Naposledy editováno 26.11.2011 10:07:08