Byl jsem na tom jako tvůj mladej, umanul jsem si že chci NSR a po dlouhé době jsem ho koupil s tátou, všichni jeho kámoši (motorkáři) říkali že jsu blázen at radsi koupim CBR. NSR je moje první motorka, předtím jsem jezdil na strojích od kámošů. Jestli budeš chodit po inzerátech tak si všimneš že každý NSR bylo aspoň jednou položený, já jsem nepoložený NSR najít nemohl (taky by stálo od 40 tis vejš). Co se spolehlivosti týče za tuhle sezónu jsem pouze měnil brzdový desky (vpředu), jinak žadné jiné investice. Hodně lidí říká že je dobré koupit NSR po GO, já koupil 27 tis km bez GO, ale zavřená na 11kW. Je potřeba se dívat jestli je motor otevřený (až na 23kW) nebo zavřený (vložka ve výfuku), podle toho motor vydrží. Tahle motorka ale potřebuje taky dobrou údržbu, to je pravidelná výměna převodového oleje, napínaní řetězu, ale hlavně lít kvalitní plno-syntetický olej, to se na této motorce nešetří! Takže jestli mladej bude údržbu flákat tak jako na každým 2-t 125ccm stroji se mu to oplatí. Na rok se nedívej, každý NSR je stejný (98-03), dívej se na celkový stav, nejde vyloučit že je jich hodně stočených (nevím, myslím si to protože je to 10 let stará motorka). Já jsem vybral dobře, ale až na potřetí, první návštěva byla katastrofální přes celou ČR, vybíral jsem samozřejmě očima podle inzerátu, všechno se zdálo být OK a na místě, tekly vidle, trochu křivej přední rám, různě poopravovany, profík co tam byl semnou řekl že by za to dal maximálně 15 tisíc. Takže doporučuji tohle: nedívat se na fotky a seřadit si motorky podle kraje, pak je všechny objet a vybrat tu nejlepší, ty fotky můžou být dost upravený a ani tam nejsou focený vady, nebo si jich nevšimneš a lepší než jezdit přes celou ČR. Postřehy při kontrole NSR: jako u všech motocyklů prozkoumat celkový stav, u NSR vyzkoušet plynulost motoru a jestli neslyšíš divné zvuky, motocykl taky na plný plyn musí pravidelně akcelerovat a přes 7 tis ucítíš menší škubnutí, pak zkontrolovat kvalty a doporučuju si nechat sundat oba boční plasty, abys nedopadl jak tady někdo koupil prasklej rám. No za mě je to suprová motorka, jen je potřeba pečlivě vybírat! Podle mě nejlepší stroj pro mladý s poměrem výkon/spolehlivost. A spotřeba ? na 9 litrů ujedu 225km (4l/100km) a to motor nešetřím. Mám to ale výkonově zavřený takže otevřený co jsem slyšel si veme 5 až 6 víc opravdu ne. Jinak jestli přemýšlíš o zavřeném NSR tak počítej stím že si to mladej setejně otevře, časem ho ten výkon omrzí
. Můj celkový verdikt: Koupíš dobrej kus a budeš ty i tvůj syn spokojenej.