Chci trochu zvolnit a pocestovat takže hledám to pravý vořechový. Jezdim primárně sám, ale sem tam se pojede ve dvou. 50% bude představovat cesta do práce po okresce, částečně dálnice a skrz prahu po spojce, když pojedu ven tak předpokládám horší cesty, počítám časem i s cestami do míň vyspělých zemí bez znalosti asfaltu, občas lesní cesta, polňačka.. Ve výběru jsou:
Honda XRV 750 Africa Twin - nebude pro cestování ve dvou už slabá?
Suzuki DL 1000 V-Strom - odjakživa se mi nelíbila
BMW R 1100 GS - cenově hodně přijatelná, líbí se mi, ale co ovladatelnost atd.?
BMW R 1150 GS - cenově asi hodně na hraně, zbytek jako 1100GS
Yamaha TDM 850
Yamaha TDM 900
Honda XL 1000V Varadero
Aprilia ETV 1000 Caponord - vůbec nevim co si o týhle Italce mám myslet
S hodně oplastovanýma kusama jako je DL a XL bych se asi na nějaký blátivější průjezdy bál.. možná neoprávněně
Finance hrají podstatnou roli, jako všude - co nejvíc muziky za nejmíň peněz. 120 tis. je naprostý maximum, vzhledem k tomu, že to bude první enduro od doby SLR 650 radši bych se pohyboval kolem kilča aby bylo na nějakou výbavu, prvotní servis atd..
P.S. kdyby někdo měl dost endura a chtěl třeba CBR tak lze domluvit i výměnu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura - přechod ze sportu
DolphinXXL píše: Tak proč jsi si teda koupil bramboru ?
vždyť to píšu ani Varan ani Strom se nemůžou s bramborou rovnat. Po roce na bramboře můžu zodpovědně prohlásit, že prakticky v ničem
Moje už je prodaná, teď vyhlížim buď 1150ADV, 1200GS nebo KTM950/990
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura - přechod ze sportu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura - přechod ze sportu
mirazciny píše: vždyť to píšu ani Varan ani Strom se nemůžou s bramborou rovnat. Po roce na bramboře můžu zodpovědně prohlásit, že prakticky v ničem
Moje už je prodaná, teď vyhlížim buď 1150ADV, 1200GS nebo KTM950/990
Promiň, ale to jsou čtyři motorky a každá jiná.....
To to moc ujasněné nemáš
1 reakcí na tento příspěvek Výběr endura - přechod ze sportu
Srovnání s Baworem neumim udělat, páč jsem na 1150 nejel, ale můžu zodpovědně prohlásit, že ten Tigr jede jak utrženej...
BagoBorec píše: Možná se budu opakovat, už jsem ti to v nějakým vlákně jednou psal, ale co zapřemejšlet o Tigerovi?
Srovnání s Baworem neumim udělat, páč jsem na 1150 nejel, ale můžu zodpovědně prohlásit, že ten Tigr jede jak utrženej...
Já bych se nebál Tigřích jízdních vlastností a kvalit, ale z čeho mi vstávaj vlasy na hlavě je nedostupnej servis a díly. Tim nemyslim jenom na tigra.. Kolega s Triumfem čekal jenom na posraný origo plasty 3 měsíce! Navíc i když by to zmáknul spravit asi šikovnej servisák tak ten muj je nechce dělat a pro mě je obrovská výhoda mít prověřenýho servisáka 3 minuty cesty z garáže
Jinak přítelkyně bratrance nevlastní bratr (fakt ) v tom má za letošek 3. baterku a druhý regulátor, který mu jí odpaluje. Už ho nechal v Chorvatsku
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 | Milanbohy | 7 | 13.4.2024 v 21:59 StiefTomas |
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin | Kadlina | 16 | 4.4.2024 v 21:40 Anti |
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing | Rocco10000 | 38 | 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp |
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero | mkl33 | 6 | 15.3.2024 v 23:48 Fiko |