v jedné diskusi (tady) okopíroval jeden motorkář odpověď ze Suzuki servisu ohledně spotřeby oleje.
Z toho servisu mu odpověděli, že:
"Ani 2 litry oleje na 6000km neznamenají žádný problém." (u DL650, SV650,..atd.)
tj. 3,3 deci na 1000 km!
To se mi zdá už nějak moc, ne?
Nebo je to fakt normální?
A nebo je to jen pohled divícího se Hondaře, který dává Deauvillku do servisu každých 12000 km a mezi tím žádný olej nedolívá? (a ani nic jihého s motorkou nedělá)
Ptám se proto, že uvažuji o nějakém cestovním enduru (TA650, DL650 nebo 1100GS), no a Strom je jedna z možností.
Tak co, jsou ty 2 litry moc, nebo ne?
Nebo třeba 1 litr u Stromu co má najeto přes 60 tis.km.?
Kolik si to bere vám, co máte V-Stromy 650?
PS:
tak jsem ještě našel, že Trinidad píše, že mu začala žrát olej až mezi 50-70 tis. km, takže je možné že většina z vás odklikne, že nedolíváte nic, že ještě tolik nemáte najeto.
Pokud dolíváte, můžete do diskuse připsat kolik desítek tisíc km máte (popř. soukromě do zprávy, pokud nechete tady veřejně)
děkuji všem za odpovědi
Naposledy editováno 07.09.2011 06:24:40
3 reakcí na tento příspěvek kolik žere oleje V-Strom 650 ? 2 litry/6000km?
měl jsem několik V-Stromů 650 a nikdy jsem olej nedolíval. Co 6tis. km jsem měnil celou náplň u autorizovaného prodejce, ale nikdy mě neupozornil na to, že by bylo třeba dolít. Sám při průběžné kontrole jsem nikdy nezaznamenal nedostatek oleje nebo snad potřebu dolít olej k rysce.
Jen jeden problém jsem měl co se týče oleje - chtěl jsem dát svému "Stromíkovi" to nejlepší, tak jsem zkusil MOTUL 300V 4T FACTORY LINE 10W-40
(Překračuje normy všech zkušeben
MOTUL 300V 4T FACTORY LINE 10W-40: Vyroben na bázi rostlinných, biologicky odbouratelných surovin. Odolává velmi vysokým teplotám. Velmi účinný proti otěru a opotřebení motoru, nepřestřižitelný olejový film zajišťuje plný výkon v každém režimu otáček i v dlouhodobě extrémních podmínkách.
Specifikace:
Tento olej je podrobován trvale testům továrních závodních teamů a jeho formulace se podle dosažených výsledků pravidelně upravuje. Z tohoto důvodu není možné jej homologovat podle amerických a evropských certifikačních testů. Vysoce překračuje všechny aktuální normy API a CCMC (ACEA).)
A ten byl tak dobrý, že klouzaly písty jak nahoru a dolů jako blázen, ale bohužel začala nenápadně klouzat i spojka a to tak dlouho, dokud se úplně nespálila...
Takže jsem se zase vrátil k předepsaným normám a vše v nejlepším pořádku.
Mimochodem V-Stroma mohu jen doporučit! Sám teď vybírám motorku na několik následujících sezon a vidím to tak, že se pokusím někde ještě sehnat starý model V-Stroma 2011. Nový model se mi nelíbí a na nechci (nemůžu) utratit cca 300 tis. na to co by bylo lepší než V-Strom.
ferovychlap píše: Ahoj,
měl jsem několik V-Stromů 650 a nikdy jsem olej nedolíval. Co 6tis. km jsem měnil celou náplň u autorizovaného prodejce, ale nikdy mě neupozornil na to, že by bylo třeba dolít. Sám při průběžné kontrole jsem nikdy nezaznamenal nedostatek oleje nebo snad potřebu dolít olej k rysce.
Jen jeden problém jsem měl co se týče oleje - chtěl jsem dát svému "Stromíkovi" to nejlepší, tak jsem zkusil MOTUL 300V 4T FACTORY LINE 10W-40
(Překračuje normy všech zkušeben
MOTUL 300V 4T FACTORY LINE 10W-40: Vyroben na bázi rostlinných, biologicky odbouratelných surovin. Odolává velmi vysokým teplotám. Velmi účinný proti otěru a opotřebení motoru, nepřestřižitelný olejový film zajišťuje plný výkon v každém režimu otáček i v dlouhodobě extrémních podmínkách.
Specifikace:
Tento olej je podrobován trvale testům továrních závodních teamů a jeho formulace se podle dosažených výsledků pravidelně upravuje. Z tohoto důvodu není možné jej homologovat podle amerických a evropských certifikačních testů. Vysoce překračuje všechny aktuální normy API a CCMC (ACEA).)
A ten byl tak dobrý, že klouzaly písty jak nahoru a dolů jako blázen, ale bohužel začala nenápadně klouzat i spojka a to tak dlouho, dokud se úplně nespálila...
Takže jsem se zase vrátil k předepsaným normám a vše v nejlepším pořádku.
Mimochodem V-Stroma mohu jen doporučit! Sám teď vybírám motorku na několik následujících sezon a vidím to tak, že se pokusím někde ještě sehnat starý model V-Stroma 2011. Nový model se mi nelíbí a na nechci (nemůžu) utratit cca 300 tis. na to co by bylo lepší než V-Strom.
joooo souhlas ,strom 2011 je lepší než ten nový
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom | Stromowner | 23 | 16.2.2024 v 20:26 Edyk |
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom | Bocik13 | 4 | 13.2.2024 v 16:49 Bocik13 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 5 | 12.2.2024 v 19:03 elvis78 |
Kompresní poměr vs prémiový benzín [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom | zahadnytajemny | 72 | 23.1.2024 v 09:43 Krautkopf |