v jedné diskusi (tady) okopíroval jeden motorkář odpověď ze Suzuki servisu ohledně spotřeby oleje.
Z toho servisu mu odpověděli, že:
"Ani 2 litry oleje na 6000km neznamenají žádný problém." (u DL650, SV650,..atd.)
tj. 3,3 deci na 1000 km!
To se mi zdá už nějak moc, ne?
Nebo je to fakt normální?
A nebo je to jen pohled divícího se Hondaře, který dává Deauvillku do servisu každých 12000 km a mezi tím žádný olej nedolívá? (a ani nic jihého s motorkou nedělá)
Ptám se proto, že uvažuji o nějakém cestovním enduru (TA650, DL650 nebo 1100GS), no a Strom je jedna z možností.
Tak co, jsou ty 2 litry moc, nebo ne?
Nebo třeba 1 litr u Stromu co má najeto přes 60 tis.km.?
Kolik si to bere vám, co máte V-Stromy 650?
PS:
tak jsem ještě našel, že Trinidad píše, že mu začala žrát olej až mezi 50-70 tis. km, takže je možné že většina z vás odklikne, že nedolíváte nic, že ještě tolik nemáte najeto.
Pokud dolíváte, můžete do diskuse připsat kolik desítek tisíc km máte (popř. soukromě do zprávy, pokud nechete tady veřejně)
děkuji všem za odpovědi
Naposledy editováno 07.09.2011 06:24:40
1 reakcí na tento příspěvek kolik žere oleje V-Strom 650 ? 2 litry/6000km?
díky za informace co jste mi napsali tady a i do pošty
vidím to tak, že do naprosta 50-70 tis.km většina olej nedolívá a pak ano, ale málo, spíš 1-6 deci na 6000km, to je 0,16 až 1 deci na 1000 km. Uvidím jak na tom budu.
No ale teď si spíš užívám nadšení z nákupu, jízdních vlastností, atd.
Jinak u Suzuki asi věděli, proč tam dát to sklíčko
(na kontrolu oleje)
Jak se ten olej vlastně správně kontroluje?
Studený motor a motorka stojí na kolech na rovné ploše, že jo? (jako že ne na hlavním stojanu)
Naposledy editováno 06.09.2011 07:11:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolik žere oleje V-Strom 650 ? 2 litry/6000km?
Roman2bk píše:
Jak se ten olej vlastně správně kontroluje?
Studený motor a motorka stojí na kolech na rovné ploše, že jo? (jako že ne na hlavním stojanu)
Při kontrole hladiny motorového oleje postupujte
následovně:
1. Nastartujte motor a několik minut jej
zahřejte.
2. Vypněte motor a počkejte 3 minuty.
3. Držte motocykl svisle, a zkontrolujte
hladinu motorového oleje přes okénko
pro kontrolu motorového oleje na
pravé straně motoru.
UPOZORNĚNÍ
Úroveň hladiny motorového oleje musí
vždy ležet mezi ryskami „L“ (Low - nízká
hladina) a „F“ (Full - plná), aby nedošlo
k poškození motoru.
Před každou jízdou na motocyklu proveďte
kontrolu hladiny motorového oleje
v okénku pro kontrolu motorového oleje,
přičemž je třeba držet motocykl svisle
(na pevném a rovném povrchu).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom | Stromowner | 23 | 16.2.2024 v 20:26 Edyk |
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom | Bocik13 | 4 | 13.2.2024 v 16:49 Bocik13 |
Kompresní poměr vs prémiový benzín [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom | zahadnytajemny | 72 | 23.1.2024 v 09:43 Krautkopf |