globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: yamaha XVS 1100 Dragstar vs XVS 950 Midnightstar
Čauky nadšenci jedné stopy. Přemýšlím o koupi jedné z těchto motorek a řeším dilema. Rád bych slyšel názory Vás zkušenějších,které by mi rozhodování ulehčili. Koupit raději postaršího Dragstara 1100,nebo došetřit nějakou kačku a koupit zánovního Midnightstara? Co má ta či ona motorka za klady a zápory? Hlavně nevepisujte rady jako ,,vybírej srdíčkem´´. Obě tyhle motky mě za něj berou,takže to pro mě neni rada. Předem díky za jakýkoli názor,jakoukoli radu a jakoukoli zkušenost,o kterou se se mnou podělíte. S pozdravem Pytlák.

1 reakcí na tento příspěvek yamaha XVS 1100 Dragstar vs XVS 950 Midnightstar

31.8.2011 v 10:02 | Nahoru | #1
Čau, popravdě Midnightstára moc neznám, ale co se draka týče tam neuděláš chybu. Ten je podle mě ve svý třídě pro ostatní etalonem. Bezproblémový motor, dostatek místa i výkonu a vzhled..... však ty víš

yamaha XVS 1100 Dragstar vs XVS 950 Midnightstar

31.8.2011 v 11:47 | Nahoru | #2
Za mě Dragstara. 950ka se mi nelíbí a moc nevím proč. Snad ten řemen, nebo ty pseudomoderní tvary... Velkej Dragstar je krásnej a ještě dlouho bude. Je to asi ta nejlepší kopie HD.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yamaha XVS 1100 Dragstar vs XVS 950 Midnightstar

Skvělá odpověď, děkuji! 31.8.2011 v 15:43 | Nahoru | #3
ahoj, velkej drak je fajnová motorka bez vážnějších problémů...až na...obligátní volnoběžku...výměna bratru za 13-15000 k č, dost na to velcí draci trpí,pokud by byla již vyměněna tak není problém...měl jsem ho, postihlo mě to také...vím jaké to je a zvláště uprostřed sezóny.Jinak jízda příjemná, čištění drátů...příšerné... , custom se mi zdál příjemnější na ovládání,classic je taková "lokotka" ale pokud nejsi závodník tak opravdu příjemná jízda. Snadná a jednoduchá údržba a ne moc složitá rozborka a sborka...pokud je třeba , velký drag by měl mít papírově snad větší krouťák,o kousek větší výkon (a to vše na nižších otáčkách)a o pár kg lehčí než 950 Mid, www.motorkari.cz/motokatalog/yamaha/yamaha-xvs-1100-dragstar.html a www.motocykl-online.cz/testy/Yamaha_xvs_950_a_midnight_star , MID je modernější má i delší servisní intervaly(DRAG je od myslím 2006 měl už taky) a tak se budeš muset asi rozhodnout podle toho srdíčka...a peněženky ,sorry že jsem se tak zapomněl a rozepsal,Přeju štastnou volbu

(reakce na) yamaha XVS 1100 Dragstar vs XVS 950 Midnightstar

Skvělá odpověď, děkuji! 31.8.2011 v 21:15 | Nahoru | #4

BadBady píše: ahoj, velkej drak je fajnová motorka bez vážnějších problémů...až na...obligátní volnoběžku...výměna bratru za 13-15000 k č, dost na to velcí draci trpí,pokud by byla již vyměněna tak není problém...měl jsem ho, postihlo mě to také...vím jaké to je a zvláště uprostřed sezóny.Jinak jízda příjemná, čištění drátů...příšerné... , custom se mi zdál příjemnější na ovládání,classic je taková "lokotka" ale pokud nejsi závodník tak opravdu příjemná jízda. Snadná a jednoduchá údržba a ne moc složitá rozborka a sborka...pokud je třeba , velký drag by měl mít papírově snad větší krouťák,o kousek větší výkon (a to vše na nižších otáčkách)a o pár kg lehčí než 950 Mid, www.motorkari.cz/motokatalog/yamaha/yamaha-xvs-1100-dragstar.html a www.motocykl-online.cz/testy/Yamaha_xvs_950_a_midnight_star , MID je modernější má i delší servisní intervaly(DRAG je od myslím 2006 měl už taky) a tak se budeš muset asi rozhodnout podle toho srdíčka...a peněženky ,sorry že jsem se tak zapomněl a rozepsal,Přeju štastnou volbu

...má pravdu předseda,sedlal sem Draka customa 11tku 3.sezony,a naprosto bez oprav,a jiných problémů,ani ta volnoběžka mě nevypekla,měl sem najeto cca.35.tis,tak na to bylo asi ještě brzo?!Rád na něj vzpomínám,byl dost dobrej,ale vývoj nezastavíš,šel sem po větším obsahu,ale záhy sem zjistil,že to nebyl krok vpřed,aspoň co se ježdění týče!Za mě teda Drak 1100 1A !!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yamaha XVS 1100 Dragstar vs XVS 950 Midnightstar

1.9.2011 v 07:37 | Nahoru | #5

BadBady píše: ahoj, velkej drak je fajnová motorka bez vážnějších problémů...až na...obligátní volnoběžku...výměna bratru za 13-15000 k č, dost na to velcí draci trpí,pokud by byla již vyměněna tak není problém...měl jsem ho, postihlo mě to také...vím jaké to je a zvláště uprostřed sezóny.Jinak jízda příjemná, čištění drátů...příšerné... , custom se mi zdál příjemnější na ovládání,classic je taková "lokotka" ale pokud nejsi závodník tak opravdu příjemná jízda. Snadná a jednoduchá údržba a ne moc složitá rozborka a sborka...pokud je třeba , velký drag by měl mít papírově snad větší krouťák,o kousek větší výkon (a to vše na nižších otáčkách)a o pár kg lehčí než 950 Mid, www.motorkari.cz/motokatalog/yamaha/yamaha-xvs-1100-dragstar.html a www.motocykl-online.cz/testy/Yamaha_xvs_950_a_midnight_star , MID je modernější má i delší servisní intervaly(DRAG je od myslím 2006 měl už taky) a tak se budeš muset asi rozhodnout podle toho srdíčka...a peněženky ,sorry že jsem se tak zapomněl a rozepsal,Přeju štastnou volbu



po kolika najetych km ti ta volnoběžka odešla?

1 reakcí na tento příspěvek yamaha XVS 1100 Dragstar vs XVS 950 Midnightstar

Skvělá odpověď, děkuji! 1.9.2011 v 07:48 | Nahoru | #6
mam taky 11ku draka a maximalni spokojenost a kdyz se na tom projedes zjistis ze takovato motka ti muze slouzit klidne nekolik sezon neomrzite a nebudes mit po roce pocit ze bys mel menit za silnejsi protoze ti nestaci

Midnightstar je novejsi a asi i rychlejsi ale pokud nepotrebujes jezdit rychle coz asi ne jinak bys neuvazoval nad temamo znackama tak i kdyz ten drag je starsi porad je to nesmrtelna a bezudrzbova motka... a hlavne u Midnightstara narozdil od draka kdyz ti prdne remen muzes jit tak akorat na vlak s nadsazkou receno kardan je kardan

ale byt tebou urcite se na obou svez par desitek km a sam poznas kera ti vic sedne

ale za me drak

(reakce na) yamaha XVS 1100 Dragstar vs XVS 950 Midnightstar

1.9.2011 v 13:47 | Nahoru | #7
BadBady> OKej a jak na první pohled (resp.poslech) poznám že ta volnoběžka je před skolabováním? Uslyšim kovovej zvuk při nastartovaným studeným motoru? Nebo při samotným startování? Jde to nějakým způsobem překontrolovat,pokud bude prodávající strana děvka a bude to zapírat,jak poznám jestli je v pohodě,nebo ne?

(reakce na) yamaha XVS 1100 Dragstar vs XVS 950 Midnightstar

1.9.2011 v 13:52 | Nahoru | #8
medved.> zdarec medvěde,draka jsem neměl od nového... takže zaručit předešlé km jde asi těžko ale když se mi to přihodilo měl něco okolo 38000( zvuky se začaly objevovat už někdy okolo 34000), když jsem ho kupoval už mě ty občasné zvuky při startování zarazily...ale neměl jsem zkušennosti a ani nikoho kdo by mi řekl co by to mohlo v budoucnu znamenat...nedávno jsem se s kamarádem byl mrknout na jednoho Bulldoka(motor z Draka) přibližně podobné km...a zaslechl jsem podobný "začátek" ...raději jsem doporučil vycouvat...,když jsem na jednom chopperáckém fóru kdysi dělal průzkum co se týká volnoběžky u XVS 1100,všichni majitelé dělali mrtvé brouky...a nebo měli mašiny skoro nové...postupem času se ale začala právě u starších strojů tahle bolest projevovat(i v tomhle je skryto nebezpečí stáčených km...dostane tě v dané době neočekávané...)to je asi tak vše co k tomu mám, co se týká opravy a možností je to spíš na pokec než na psaní. zdar

yamaha XVS 1100 Dragstar vs XVS 950 Midnightstar

1.9.2011 v 22:17 | Nahoru | #9
Mám najeto 24000km a zatim nic.Vše ok.

yamaha XVS 1100 Dragstar vs XVS 950 Midnightstar

Skvělá odpověď, děkuji! 3.9.2011 v 08:47 | Nahoru | #10
Zdar, za mě určitě 1100 Drag. Také jsem uvažoval o koupi nové 950 a moc mne nechytla. Projížděl jsem jí novou v Olomiku. Zvuk v základu jako vysavač a vzhledově nic moc. Už jen rozdíl v počtu nachromováných dílů. Je to taková chudá příbuzná. Jináč se ale 950 dobře vodila a je tam spoustu nových technologií. Ale kdybych si měl vybrat určitě bych šel do Dragstára v Clasik provedení a volnoběžky se neboj. Ono jak se k tomu kdo chová. Jednomu odejde třeba už ve dvaceti, jinému vydrží do aleluja.

(reakce na) yamaha XVS 1100 Dragstar vs XVS 950 Midnightstar

26.6.2016 v 10:48 | Nahoru | #11
medved.> no z vlastní zkušenosti muzu doporučit tedy řemen... Ty nesmysly o bezudrzbe kardanu nevím kde se berou, ještě je u draka alespoň nekryty a dají se kontrolovat vůle dřív, než jsou třeba zuby v háji...pak jdeš na vlak taky, s tím se kardan stojí 30.000,- a ze odchází to se proste stává... Stačí pocist inzeraty kolik lidi ho shani. Taky jsem mel tu cest a byl jsem rad, ze me stal pouhých 13.000,- bez výměny... Tak za me řemen.

1 reakcí na tento příspěvek yamaha XVS 1100 Dragstar vs XVS 950 Midnightstar

26.6.2016 v 12:08 | Nahoru | #12
Jen bych chtěl také přidat dobré hodnocení pohonu řemenem. Záběr i řazení je sním takové "měkkčí". Životnosti se neboj - jen tak sám nepraskne, jeho životnost postupně ohrožují třeba kamínky,ale není to najednou - drobná poškození jsou tolerována a hodnocena jako pro provoz spolehlivý řemen (je na to i tabulka možných poškození v manuálu). Míval jsem i kardan a tam záleží na dobré údržbě -a to u bazarovky zaručeno nemáš. Pokud tam někdo před tebou naleje "špatný olej" (má být pro Hypoidní soukolí) tak poznáš prd ...až při servisu. Navíc Draci neměli z výroby promazané to pohyblivé drážkování a tam se vyloženě sypala rez. Při propérování se to pak neposouvá a jde to do kopru.
Takže za mě žádný strach z řemenu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yamaha XVS 1100 Dragstar vs XVS 950 Midnightstar

26.6.2016 v 13:02 | Nahoru | #13
kukal, alespilot: Určitě vaše rady po pěti letech ocení a konečně si nějakou motorku vybere

(reakce na) yamaha XVS 1100 Dragstar vs XVS 950 Midnightstar

16.9.2016 v 06:58 | Nahoru | #14

1100Virago píše: kukal, alespilot: Určitě vaše rady po pěti letech ocení a konečně si nějakou motorku vybere


Zcela jistě to ale ocení ostatní, kteří na toto fórum narazí, když shání info o daných modelech

(reakce na) yamaha XVS 1100 Dragstar vs XVS 950 Midnightstar

17.10.2016 v 16:51 | Nahoru | #15
1100Virago>
jsem tak dlouho přemýšlel

yamaha XVS 1100 Dragstar vs XVS 950 Midnightstar

17.10.2016 v 18:50 | Nahoru | #16
Mě se líbí obě. Drag je klasika, léty prověřený, osvědčený. A volnoběžka? Určitě nepostihne každý kus a ruku na srdce, každý stroj má "něco" svého. A jestli řemen, nebo kardan je pro mě jen akademická diskuze. XVS je moderna, která mne neurazí, líbí se mi. Zásadní pro mě problém a velkej rozdíl je v motoru. Ač je u XVS dle mého vkusu moc pěknej, je to vzducháč ... jeho projev byl pro mne velkým zklamáním. Je to skoro čtverec, kterej se rád točí a o to míň táhne. Rozjezd na 1 je svižnej, 2. ještě táhne, u 3. se již začíná projevovat absence krouťáku, no a 4. a 5. jsou už jen dýchavičným trápením. Tedy projev zcela nečopráckej, pro mne nepřijatelný. Ale v SCR 950 může fungovat dobře

Naposledy editováno 17.10.2016 18:51:31
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rodina Yamahy Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic, Yamaha XVS 1300A ... jidashek 24 23.3.2024 v 18:03 Bobeš1234
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... HrnčířKraus 31 21.3.2024 v 19:16 H-D82
Sedák na sedlo Yamaha XVS 1100 DragStar Dosky-CZ 19 20.3.2024 v 13:04 aar
Jaký to bude rozdíl? Harley Davidson XL 883C Custom, Yamaha XVS 1100 Drag... Mlhos 19 23.1.2024 v 08:19 puffybodie
Nové laďáky Yamaha XVS 1100 DragStar Dosky-CZ 8 30.12.2023 v 12:14 RunDr

TOPlist