globalmoto_duben_nolan





Téma: seřízení karburátoru WR450F
28.8.2011 v 09:54
Pánové, nemáte prosím tip na někoho, kdo by mi seřídil karburátor na WR450? Lítá volnoběh, občas zůstává viset v otáčkách, občas to střelí do výfuku.. mám strach do toho začít rýpat, ať to spíš nerozdrbu ještě více. Je to docela nepříjemné, hlavně když vyletí volnoběh (možná se jen seká jehla, ale i tak cítím že to chce poštelovat).
Ideálně Lounsko a okolí, když tak aj někam dále bych přifrčel.
bahnu zdar
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) seřízení karburátoru WR450F

17.9.2012 v 19:51 | Nahoru | #31
Pepa1234> Zkus svíčku, pokud svíčka nic, tak ze spod karbecu je malej zapuštěnej šroubek kterým šteluješ bohatost směsi. No a pokud nepomuže ani to tak asi ventily

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) seřízení karburátoru WR450F

17.9.2012 v 22:14 | Nahoru | #32
milan987> Já mám 42 volnoběžnou, 155 hlavní, jehlu o dva zářezy spuštěnou, směs 1,5..........a nestřílí, díru v plynu nemá, chytá na první našlápnutí. Asi to je kus od kusu. S laďákem jen jehlu zvednu - přesně na střed, zlepší se spodek, ale po zaklapnutí, nebo při dlouhém sjezdu z laufu létají ohnivé lišky. Po výměně za origo výfuk byl horší spodek a naprosto zoufalý střed - jelo to snad jen s povytaženým ochuzovačem, tak jehlu dolů a je to OK.

(reakce na) seřízení karburátoru WR450F

24.9.2012 v 22:10 | Nahoru | #33
Brůča.> Volnobežná 42 hlavní 165,jehla byla na středu,tak jsem ji zvedl o jeden zářez.Je to lepší,ale myslím že to neni pořád to pravé ořechové. Měl jsem 2tak,to je pro mě nové pole působnosti. Jak psal Dejv-3 o tom šrobku na štelování bohatosti směsi kde přesně hledat a kolik cca otáček povolit od úplného utažení.Tu svíčku ještě o víkendu také zkusím. No a ventily??? Tak na ty já si asi netroufnu,budu to muset odvézt na kontrolu nějakému odborníkovi.

seřízení karburátoru WR450F

17.3.2013 v 14:27 | Nahoru | #34
Cau chlapi ,mam WR 450 z roku 2007 ten klucina co ho mel predemnou tak si nechal pretryskovat karburator a dal vyfukovy tlumic i se svodem vse super zvuk, tah motoru ale nelibi se mi spotreba a chtel bych dat bud trysky zpet nebo jen snizit spotrebu co musim udelat nez do toho zacnu rypat? Staci jen vymenit trysky nebo jde i o nacasovani motoru? Jo a taky nekdy strili z vyfoku je to znamka nakeho problemu?

seřízení karburátoru WR450F

17.3.2013 v 23:15 | Nahoru | #35
Jestli to funguje jak má a jenom to hodně žere, tak bych do toho nesahal, akorát to rozesereš a spotřeba dolů stejně moc nepůjde

1 reakcí na tento příspěvek seřízení karburátoru WR450F

18.3.2013 v 22:59 | Nahoru | #36
Diky za radu ale abych byl uprimny tak jsi mi moc neporadil. ja se v tom nechci neodborne rypat chci tu masinu poznavat a delat vse spravne. Nevis kde bych si mohl stahnout manual v cestine? Na tuto masinu?

1 reakcí na tento příspěvek seřízení karburátoru WR450F

19.3.2013 v 07:25 | Nahoru | #37
2007 má ostrý vačky a oproti staršímu modelu žere o dva litry na nádrž víc celkem běžně. Základní nastavení je na 11KW takže nasázením originál trysek a celkovýho zavření na originál spotřebu asi malinko snížíš ale nesvezeš se. On je celkem velkej rozdíl mezi 11KW a 40KW . Takže Buď kup starší model a svezeš se velmi slušně nebo to přetryskuj a budeš všude poslední, ale ušetříš na benzínu.
Já mám 12l nádrž a dám na ní jen o rezervu víc MTH(KM) než kluci na trubkáči s 8l nádrží.

Naposledy editováno 19.03.2013 09:22:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) seřízení karburátoru WR450F

19.3.2013 v 15:52 | Nahoru | #38

Kamyll píše: Diky za radu ale abych byl uprimny tak jsi mi moc neporadil. ja se v tom nechci neodborne rypat chci tu masinu poznavat a delat vse spravne. Nevis kde bych si mohl stahnout manual v cestine? Na tuto masinu?



Vím že jsem nepomohl, ale šlo mi o to že naladit ten karburátor tak aby fungoval jak má neni jednoduchý a mohl bys pak spíš litovat..

O českým manuálu nevím, mám originál a ten je asi ve čtyřech jazycích ale čeština tam není

Naposledy editováno 19.03.2013 15:59:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) seřízení karburátoru WR450F

20.3.2013 v 21:34 | Nahoru | #39
novej> no tak si myslis ze to mam nechat byt?? my jedem na vyjizdku a kamos ma WR 400 z roku 2002 a ma nadr na 3 vyjizdky a ja na jednu a to vyjizdi veci kopce nez ja . myslis si ze by slo jen priskrtit bohatost smesi aniz bych neco podelal? a jak vis ze 07 ma ostrejsi vacky muzes poslat naky odkaz kde bych se neco vic docetl,?? ty mas 09 ze jak jsem koukal. jo mam sice 07 ale vyrobenou 18 12 2007 to asi jeste technologie motoru zustala stejna vid?

(reakce na) seřízení karburátoru WR450F

20.3.2013 v 21:35 | Nahoru | #40
Vojta_WR-f> ok ja to beru , i tak diky za nazor a zajem

(reakce na) seřízení karburátoru WR450F

21.3.2013 v 06:44 | Nahoru | #41

Kamyll píše: novej> no tak si myslis ze to mam nechat byt?? my jedem na vyjizdku a kamos ma WR 400 z roku 2002 a ma nadr na 3 vyjizdky a ja na jednu a to vyjizdi veci kopce nez ja . myslis si ze by slo jen priskrtit bohatost smesi aniz bych neco podelal? a jak vis ze 07 ma ostrejsi vacky muzes poslat naky odkaz kde bych se neco vic docetl,?? ty mas 09 ze jak jsem koukal. jo mam sice 07 ale vyrobenou 18 12 2007 to asi jeste technologie motoru zustala stejna vid?


No kámo tak to bude těžký. 450 se dělali 03/04 potom 05/06 oba modely měli trubkový rámy. Další novej model s deltaboxem (hliníkový rám) se začal dělat v roce 07. Pak byl v roce 08 facelift a tak to zůstalo až do roku 2011. V roce 2012 vyšel další novej model (stříkačka).
od roku 07 (hliníkový rám)dostal motor ostrý vačky a další úpravy týkající se spíš věcí kolem emisí. Jiná palivová mapa (spodek), bezhrazdový řídítka, plasty, elektro tachometr a prostě hafo jinejch detailů. Od roku 05 mají silnější přední tlumiče (48mm) jiný kotouče, vejfuk atp. šroubek bohatosti směsi je na ladění ideálního průběhu chodu motoru a ne spotřeby. Mimo jiné má vliv stejně jen na první třetinu chodu. Takže jestli to ochudíš tak bude rozdíl ve spotřebě max v decích, ale může se stát že když to přeženeš tak něco poděláš (propálíš píst, zadřeš).
PS: jestli si myslíš že čím větší kopec vyjedeš tím ti to musí víc žrát, kup si radši kolo než se něco stane.

Naposledy editováno 21.03.2013 07:21:47

seřízení karburátoru WR450F

21.3.2013 v 06:53 | Nahoru | #42
mimochodem podle tvýho avataru máš model 2007, dost věcnejch informací najdeš tady
edit: Mohl by to být i 08, ale to z týhle fotky nejde poznat. pošli pořádnou fotku z boku.

Naposledy editováno 21.03.2013 07:23:39

seřízení karburátoru WR450F

21.3.2013 v 20:19 | Nahoru | #43
Diky za radu s kolem na tuhle masinu jsem setril dlouho tak u ni uz zustanu. Je vyrobena 18 12 2007jak uz jsem psal, fotky naky vlozim, diky za informace

seřízení karburátoru WR450F

1.8.2013 v 22:48 | Nahoru | #44
Vypadá to, že se mi přechlastává WR, máte někdo pls zkušenost se štelováním bohatosti směsi?

1 reakcí na tento příspěvek seřízení karburátoru WR450F

2.8.2013 v 12:13 | Nahoru | #45
základní nastavení, zahřátej motor - otáčej šroubkem do mínusu a polouchej motor, až se začnou měnit otáčky, zapamatuj si polohu šroubku. Pak to začni dělat do plusu a znovu si zapamatuj polohu kdy se začne měnit zvuk. šroubek dej přesně do středu.

(reakce na) seřízení karburátoru WR450F

2.8.2013 v 12:57 | Nahoru | #46
novej> člověče já bych rád, ale ten šroubek je ukrytý pod deklem plovákové komory zespoda

2 reakcí na tento příspěvek seřízení karburátoru WR450F

3.8.2013 v 19:35 | Nahoru | #47
tady bikerscrown, tuningovej šroubek - 170 kč

Naposledy editováno 03.08.2013 19:40:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) seřízení karburátoru WR450F

3.8.2013 v 22:43 | Nahoru | #48
novej> ....zdravím,jak postupovat při seřízení bohatosti směsi pomocí tohoto šroubu u karb.KEIHIN fcr 39?Povolováním obohacují směs nebo ochuzuji.Mám svíčku světle šedé barvy,a myslím si,že by to bylo potřeba lechce obohatit.Díky za každý tip.

(reakce na) seřízení karburátoru WR450F

4.8.2013 v 10:51 | Nahoru | #49
mirda> máš to moc chudý, utažením to obohatíš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) seřízení karburátoru WR450F

4.8.2013 v 10:55 | Nahoru | #50
novej> yřešil jsem to lehkým zvětšením díry v krytu, takže tam šroubovákem teď dosáhnu. Každopádně to vypadá, že bude nejspíš problém ve vůli na ventilech, seřizování nezabralo (dokonce jsem dal i .48 trysku pro stabilnější volnoběh a nic). Studená běží jako víno, po zahřátí okamžitě zdechne a při startování střílí, svíčka černá jako bota. Fakticky to zahřáté neudržím v chodu, jen na vytočený motor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) seřízení karburátoru WR450F

4.8.2013 v 11:03 | Nahoru | #51
PetrXX> tak to jsi tam měl ještě zátku, až budeš sudavat víčko plovákový komory tak ho (ze vnitř ven) vyraž nějakou kulatinkou, drátem, šroubovákem

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) seřízení karburátoru WR450F

4.8.2013 v 12:19 | Nahoru | #52
novej> zkoušel jsem to vyrazit, ale ani ň, takže ve finále vrták a hotovo.
Dotaz: může dělat ten bordel se zdecháním zahřátého motoru malá vůle na výfukových ventilech? Podle manuálu má být .20-.25mm, já mám na všech třech ventilech .15mm

Naposledy editováno 04.08.2013 12:20:17

(reakce na) seřízení karburátoru WR450F

5.8.2013 v 07:48 | Nahoru | #53
PetrXX> může. za studena jsou zavřený a když se to ohřeje zůstanou otevřený a pálí to s otevřenejma výfukovejma ventilama. Ty vůle jsou fakt malý, , dřív nebo později ventily kleknou, radši ty podložky zbruš co nejdřív.

Naposledy editováno 05.08.2013 07:48:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) seřízení karburátoru WR450F

5.8.2013 v 18:39 | Nahoru | #54
PetrXX> Asi blbej dotaz, ale nespletl sis sací ventily s výfukovýma? Já jen že píšeš že na všech třech je 0,15 mm, přitom výfukový jsou jen dva a vůle 0,15 by odpovídala těm sacím.. Ty mají mít mezi 0,1 - 0,15 mm.

(reakce na) seřízení karburátoru WR450F

5.8.2013 v 19:05 | Nahoru | #55

Vojta_WR-f píše: PetrXX> Asi blbej dotaz, ale nespletl sis sací ventily s výfukovýma? Já jen že píšeš že na všech třech je 0,15 mm, přitom výfukový jsou jen dva a vůle 0,15 by odpovídala těm sacím.. Ty mají mít mezi 0,1 - 0,15 mm.

no jasně že jo to mně ani netrklo, jestli jsou tři tak jsou to sací a je to OK.

seřízení karburátoru WR450F

5.8.2013 v 19:43 | Nahoru | #56
Sorry všem za místyfuckaci, myslím dva, píšu tři
jedná se o DVA výfukové ventily, tři sací jsou přesně v normě

seřízení karburátoru WR450F

10.10.2020 v 18:27 | Nahoru | #57
Kluci máte ještě někde uloženy to video k tomu karburátoru nejde mi to pustit děkuji
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Yamaha wr 450f omezovač otačok Yamaha WR 450F Yamahawr 10 19.7.2023 v 21:28 Jenecek
Řidičák A1 jízda se silnější moto... Yamaha WR 450F Zabra 23 2.6.2023 v 07:23 cmiral
Yamaha wr 450 dobíjanie Yamaha WR 450F ales181 7 16.1.2023 v 18:21 Pájmen
Yamaha Power tuner GYTR Yamaha WR 450F OLDKLADIVO 0 30.12.2022 v 23:36 OLDKLADIVO

TOPlist