bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: v jawě se začalo s kremací
18.8.2011 v 21:05
Předchozí
1 2 3
Následující

v jawě se začalo s kremací

18.8.2011 v 21:11 | Nahoru | #1
Kremace :-/

Naposledy editováno 18.08.2011 21:38:24

1 reakcí na tento příspěvek v jawě se začalo s kremací

18.8.2011 v 21:31 | Nahoru | #2
to sxs525: nevím co je na tom k smíchu...

(reakce na) v jawě se začalo s kremací

18.8.2011 v 21:50 | Nahoru | #3
PetrSV> retardi se smějó furt

v jawě se začalo s kremací

18.8.2011 v 21:54 | Nahoru | #4
Hňupe

v jawě se začalo s kremací

18.8.2011 v 22:01 | Nahoru | #5
Jawa už se ta firma dávno nejmenuje....

v jawě se začalo s kremací

18.8.2011 v 22:21 | Nahoru | #6
debil

v jawě se začalo s kremací

18.8.2011 v 22:33 | Nahoru | #7
Co nadelame, neni to rejze a to spouste lisi vadi.

1 reakcí na tento příspěvek v jawě se začalo s kremací

18.8.2011 v 22:38 | Nahoru | #8
to zapálil majitel když viděl roční výsledovku

Naposledy editováno 18.08.2011 22:39:04

1 reakcí na tento příspěvek v jawě se začalo s kremací

18.8.2011 v 22:53 | Nahoru | #9
přátelé Jawu mám rád ale bohužel první co mě napadlo když sem si to přečet bylo tak už se konečně dočkala v japonsku sou fabriky masakrovaný zemětřesením vodou radioaktivitou a fungujou u nás holt prostě často firmy hořej tu skládka pneumatik tu sklad plastů nebo skládka dovezenýho bordelu nebo petrova bouda a teď prostě přišla řada na jawu na to slavný esíčko volepený tolika titulama bude zajímavé sledovat jak to skončí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) v jawě se začalo s kremací

18.8.2011 v 22:53 | Nahoru | #10

PRETORIAN88 píše: to zapálil majitel když viděl roční výsledovku



to těžko, páč je to snad jeden ze dvou výrobců na světě vyrábějících speciály na plochou

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) v jawě se začalo s kremací

18.8.2011 v 22:59 | Nahoru | #11
kawajawa> zrovna sem dneska koukal do ČMN na výsledky plochý dráhy ve světě a byla tam jen jediná JRM... a hádám že debata s nickem ...Jawa...nebude mít velký úspěchy takže do toho nebudeme šťourat ju

Naposledy editováno 18.08.2011 23:02:45

(reakce na) v jawě se začalo s kremací

18.8.2011 v 23:05 | Nahoru | #12
PRETORIAN88> je jich víc a ten trh je zoufale malej prostě plochá je nezajímavá nebo znáš nějakýho hobby plochodrážníka co si kupoje každej rok novej model ???

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) v jawě se začalo s kremací

18.8.2011 v 23:06 | Nahoru | #13
PRETORIAN88> JRM nové označení motocyklů z produkce Jawa Divišov, čistý roční zisk 70 milionů.

(reakce na) v jawě se začalo s kremací

18.8.2011 v 23:13 | Nahoru | #14
kawajawa> hm 70 míčů čistýho no hele du se podivat jestli nepotřebuju taky plochodrážku krize nekrize

v jawě se začalo s kremací

19.8.2011 v 07:53 | Nahoru | #15
Haha to je ale vtipný vlákno

1 reakcí na tento příspěvek v jawě se začalo s kremací

19.8.2011 v 08:42 | Nahoru | #16
Ad většina seshora: když odhlédneme od nostalgie (taky jsem začínal načerno na otcově panelce + je "naše" !!!) tak JAWA NIKDY nebyla TOP motofabrika a NIKDY neměla TOP model(i ta slavná 500 OHC se mezi odborníky nepovažuje za nic extra , zbožňování je dáno spíš tím že to bylo jediné "něco lepšího" relativně dosažitelné). Holt i v přírodě zanikají neúspěšné živočisné i rostlinné druhy...

Naposledy editováno 19.08.2011 08:43:10

v jawě se začalo s kremací

19.8.2011 v 08:55 | Nahoru | #17
Me to prislo usměvne ten popis...
Jawa jo jeto ceska znacka zacinal jsem nani ale nic extra to prome neni nebylo....

v jawě se začalo s kremací

19.8.2011 v 09:03 | Nahoru | #18
Až na to, že tohle bylo v Divišově kde vyrábí plochodrážky...

v jawě se začalo s kremací

19.8.2011 v 09:11 | Nahoru | #19
Karf Aha tak to je skoda tedla divize fakcí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) v jawě se začalo s kremací

19.8.2011 v 09:29 | Nahoru | #20

Kantorek píše: Ad většina seshora: když odhlédneme od nostalgie (taky jsem začínal načerno na otcově panelce + je "naše" !!!) tak JAWA NIKDY nebyla TOP motofabrika a NIKDY neměla TOP model(i ta slavná 500 OHC se mezi odborníky nepovažuje za nic extra , zbožňování je dáno spíš tím že to bylo jediné "něco lepšího" relativně dosažitelné). Holt i v přírodě zanikají neúspěšné živočisné i rostlinné druhy...



Ale byla TOP, měla top modely. Otázka je ale, co si pod tím člověk představí. Nedá se srovnávat sportovní motorku určenou na kvalitní silnice a nezničitelného, lehce opravitelného dělníka na dojíždění po stepi nebo pampě.

Však se podívej, jaké popularitě se stále těší fabrika v jižní americe, indii, na blízkém východě...

To, co zvládly jawy by vživotě žádný japonec nedokázal, ty motorky mají dneska přes 50 let a stále jezdí. A to si mohly o nějakém pravidelném servisu jenom nechat zdát.

v jawě se začalo s kremací

19.8.2011 v 09:45 | Nahoru | #21
Hlavně, že se pan Honda chodil k Jawě učit...

(reakce na) v jawě se začalo s kremací

19.8.2011 v 10:20 | Nahoru | #22
kawajawa> těm 70 se mi nechce věřit, to už asi neni zisk z motorek co

(reakce na) v jawě se začalo s kremací

19.8.2011 v 10:26 | Nahoru | #23
JyrkaFM>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) v jawě se začalo s kremací

19.8.2011 v 10:34 | Nahoru | #24

JyrkaFM píše: Ale byla TOP, měla top modely. Otázka je ale, co si pod tím člověk představí. Nedá se srovnávat sportovní motorku určenou na kvalitní silnice a nezničitelného, lehce opravitelného dělníka na dojíždění po stepi nebo pampě.

Však se podívej, jaké popularitě se stále těší fabrika v jižní americe, indii, na blízkém východě...

To, co zvládly jawy by vživotě žádný japonec nedokázal, ty motorky mají dneska přes 50 let a stále jezdí. A to si mohly o nějakém pravidelném servisu jenom nechat zdát.



Přesně tak, dneska je to pořád stejný. Podívejte se do Afriky, jezdí tam samý 150cc číny, co si člověk opraví pomocí provázku a šutru u krajnice. Drahá japonská motorka plná elektroniky by jim nebyla k ničemu. Jawa byla zaměřená na obyčejný lidi. Je jasné, že většina dnešních pilotů japonských žihadel jí neuznává, protože to jsou motorky k něčemu úplně jinému.

v jawě se začalo s kremací

19.8.2011 v 10:35 | Nahoru | #25
jsi pitomec.

jednak proto, že se tlemíš neštěstí druhejch
druhak proto, že jsi úplně mimo, kde vlastně hořelo

JRM, dříve Jawa Divišov, ještě dříve ESO, byla firma, která patří po celou dobu jejch činnosti ke špičce v oboru. a jestli myslíš, že je to proto, že v segmentu není konkurence, tak si o Speedway něco vygoogli.

možná jsi se chtěl vysmát Týnci (ó jak hrdinský!), ale tentokrát jsi minul.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) v jawě se začalo s kremací

19.8.2011 v 10:46 | Nahoru | #26

FiffiQ píše: Přesně tak, dneska je to pořád stejný. Podívejte se do Afriky, jezdí tam samý 150cc číny, co si člověk opraví pomocí provázku a šutru u krajnice. Drahá japonská motorka plná elektroniky by jim nebyla k ničemu. Jawa byla zaměřená na obyčejný lidi. Je jasné, že většina dnešních pilotů japonských žihadel jí neuznává, protože to jsou motorky k něčemu úplně jinému.


Podívejte se do Evropy, jezdí tam samý 600cc a 1000cc japonci, co si člověk koupí za pár výplat. Levná čínská motorka bez výkonu s mizernou ovladatelností, nepohodlná a poruchová by byla k ničemu. Japonci jsou zaměřený na lidi, co očekávají kvalitu s užitnou hodnotou. Je jasné, že piloti těch levných koncepčně starých vehiklů japonskou kvalitu neuznávají, protože to jsou motorky k něčemu úplně jinému

1 reakcí na tento příspěvek v jawě se začalo s kremací

19.8.2011 v 12:56 | Nahoru | #27
jawa byla špička v motorkách v poválečném světě a s uspěchu péráků a kejvaček v podstatě žila až do převratu 89 pan Honda se od jawy určitě neučil studoval všechny značky a převzal různá řešení které zdokonalil za japonským uspěchem stojí neustálí vývoj designu a technologii dokonalá metalurgie a přesnost výroby jawa všechno tohle po válce rychle opouštěla a proto to dopadlo takto po roce 89 se ten trend ještě zhoršil

(reakce na) v jawě se začalo s kremací

19.8.2011 v 13:16 | Nahoru | #28
sxs525> jsi mimo...

(reakce na) v jawě se začalo s kremací

19.8.2011 v 13:17 | Nahoru | #29

karf píše: Podívejte se do Evropy, jezdí tam samý 600cc a 1000cc japonci, co si člověk koupí za pár výplat. Levná čínská motorka bez výkonu s mizernou ovladatelností, nepohodlná a poruchová by byla k ničemu. Japonci jsou zaměřený na lidi, co očekávají kvalitu s užitnou hodnotou. Je jasné, že piloti těch levných koncepčně starých vehiklů japonskou kvalitu neuznávají, protože to jsou motorky k něčemu úplně jinému


no, vono to asi neni uplne tak jak pises...ten vyber tech japoncu,4 znacky je malo..a chlapi by sahli i po necem jinem a proto je pro nas dulezite udrzet evropske vyrobce(jakekoli i jawu)...a k tem 600-1000ccm-nejvic japonci chrleji prave ty mali sracky po cele asii, africe a americe od mexika az po ohnovou zemi
a ktem "par vyplat"....no coment
a kazdej pytlik co si hraje na "motorkare" a smeje se kdyz se stane jinemu nestesti by zaslouzi nakopat do kuli aby se na motorku dlouho neposadil , neni mnoho firem v cechach ktere si zaslouzi uctu jako zrovna v divisove.

Naposledy editováno 19.08.2011 13:24:58

1 reakcí na tento příspěvek v jawě se začalo s kremací

19.8.2011 v 14:15 | Nahoru | #30
Tak já to spíš považuju za chybu režimu a lidí, protože, cca v létech 60-70-89, byla výroba zboží jako průmyslová produkce hnaná dvěma koly, jedno kolo je armáda a druhé kolo je civil, a to armádní kolo otáčelo civilním ne naopak, a, že jawy nebyli TOP?
Tam kde jawa nastartovala by japonec nenastartoval.
Asi jsi opravdu trochu mimo, /já možná s touhle hypotézou taky.../ ale tyhle jawy projeli vším, projeli antarktidou, projeli saharou, prostě projeli všude tam kam se dalo, proč nebyl vyráběn 5. přev. stupeń?
Protože do terénnu se to nehodilo, a armádě to bylo k ničemu, a jelikož byl režim nakloněn k neustálému zbrojení, tak prostě tyto motory byli Top, ale v jinde a jinak než na japonci, použití motorek se nedá srovnávat.
A díky tomu, že peníze šli do armády tak prostě na civilní výrobu peníze nebyli, proto taky jawa byla a je tam kde je, samozřejmě než se začnete ohánět argumenty, musím napsat, že v tom bylo víc faktorů...
Než se začneme bavit o režimech, tak chci říct, že každé mělo svoje, a nedá se výlučně říct, že to nebo to bylo nejhorší, každá doba měla svoje výhody.
Dnes? Chci si nechat něco někde vyrobit, můžu? Nemůžu, z továren jsou dnes vytrhané stroje, zavírají se fabriky, výroba se přesunuje, zlevňuje, zprofitovává..
Tehdy? byl svazarm, to bych nemusel děla všechno před barákem, sviňit všechno všude od oleje.
Jednoduše bych si tam zajel, a udělal to tam, nebo v továrně či na výučnáku, bych zašel za mistrem, řekl bych "můžu si něco udělat?" Samozřejmě kdybych nebyl lempl a ve škole k nečemu byl. Nebyl by s tím problém..
Dnes? Když nemám korunu, nic taky neudělám!
Když si vzpomenu na Karla Kryla, jeho snahu a učení proti Blbosti, je mi z toho režimu ale hlavně z LIDÍ na blití. Každý si sáhne na svoji rohožku, a tam taky musí začít...
Ale nikdy bych se nechtěl k socialismu vrátit, prostě ty zla co se děli za doby, byli neúprosné a poznamenali nás.
Ale dnes? Mě to přijde, že je to pravý opak socialismu, nebo chcete-li komunismu...
Jenže než někdo začne plivat, tak si všichni vzpomeňte jaké to bylo za 1. republiky!
Kapitalismus, Národ se sunul dopředu, měli jsme obrovský potenciál, řadili jsme se mezi špičky. Ale jak se chovalo k dělníkům, tatíček Masaryk do nich nechal střílet..
Do dělníků se tenkrát střílelo!
Nikdy není něco za nic.. Všechno, vždy má své klady a zápory...
Já osobně říkám, že žádný režim ani kapitalismus ani socialismus a bla bla bla nevydrží, všechno je to o lidech a všechno se extrémizuje, což nikdy nemůže být dobré pro všechny..
Joooo, až nikdo z nás nebude pracovat, stroje nám budou vyrábět obživu, budou za nás pracovat. Tak možná...

Naposledy editováno 19.08.2011 14:26:35
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22
Majitelé motocyklů Čs. výroby z Kro... [1 ... 11, 12] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, Jawa 250/559, Jawa 50/20... Doly_cz 344 19.1.2018 v 09:54 Doly_cz
Dnes v pátek vyhlášen úpadek - Jawa... Jawa 500 Speedway, Jawa 500 OHV Dovi 10 22.1.2013 v 15:28 tornadojoe


TOPlist