globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cukání motoru při nízkých otáčkách
Zdravim,
projížděl jsem všechny témata na foru, ale nijak jsem podobné téma nenašel. Chtěl jsem se proto zeptat, zda nevíte, čím by mohlo být, že moje motka při nízkých otáčkách "za studena" cuká, nebo jako by vychává. po ujetí cca 10km, už to pak cukne jak občas. ale je zajímavý, že když jedu na cca poloviční sitič, tak to nedělá VŮBEC.
při prvním startu nechávám motku vždy běžet na sitič nějakejch cca 5-8 minut než se doobleču. takže zahřátá by tak trochu měla bejt. jinak svíčky jsou nový, ale černý jak bota. a vzduchovej filtr jsem tedy novej nekupoval, ale vyčistil, za tak zasratej nebyl.

díky za případné rady. Slíva.

Cukání motoru při nízkých otáčkách

17.8.2011 v 17:33 | Nahoru | #1
tak poštelovat karbec

1 reakcí na tento příspěvek Cukání motoru při nízkých otáčkách

17.8.2011 v 18:04 | Nahoru | #2
Ono se to na VTX 1300 japoncům moc nepovedlo, někdy není správně ohřátá ani po 15km. Nebylo by na škodu zkusit přidat bohatost.

Cukání motoru při nízkých otáčkách

17.8.2011 v 21:07 | Nahoru | #3
Mrkni jestli máš dobře utaženou baterku. 18tky na to dost trpí...

Cukání motoru při nízkých otáčkách

17.8.2011 v 21:20 | Nahoru | #4
ta batrka je dobrej tip

(reakce na) Cukání motoru při nízkých otáčkách

18.8.2011 v 00:35 | Nahoru | #5

Katana píše: Ono se to na VTX 1300 japoncům moc nepovedlo, někdy není správně ohřátá ani po 15km. Nebylo by na škodu zkusit přidat bohatost.



Vyřešil jsem to přidáním bohatosti směsi ...ovšem spotřeba se zvedla. podstatně se taky tento problém zmenšil natankováním 98 okt

1 reakcí na tento příspěvek Cukání motoru při nízkých otáčkách

18.8.2011 v 05:53 | Nahoru | #6
Na sytič 5-8 minut? Nemám VTX, mám Virgla, ale na sytič to nechám tak 5-8 sekund. Když sem to nechával dýl tak se mi taky zasírali svíčky a cukalo to a po čase odešla svíce na předním válci úplně. Od tý doby co to na sytič nechám prakticky jen probudit a stáhnu ho tak sou svíčky v pohodě a nekucká.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cukání motoru při nízkých otáčkách

Skvělá odpověď, děkuji! 18.8.2011 v 06:18 | Nahoru | #7
Lucky-Luke> Jak píše Luke - děláš to blbě! Přece nestartuješ v mínus třiceti!! Nastartovat se sytičem, oblíct rukavice a blembák - to je tak maximálně půlminuta a radši ještě míň a hned vyrazit a po ujetí pár metrů už začít stahovat sytič dolů co to snese aby šel motor bez cukání. A už po pár metrech jak to jen půjde ho vypnout úplně a zahřát opatrnou jízdou tak na třetinu plynu, ale nepodtáčet - mít tam tak půlku max. otáček a postupně za to začít brát víc a víc. Takhle máš svíčky v háji a nejspíš nezbyde než je vyměnit - černý svíce jsou většinou od příliš bohatý směsi a ta je od toho sytiče (pokud je ostatní OK).

(reakce na) Cukání motoru při nízkých otáčkách

18.8.2011 v 07:53 | Nahoru | #8

charlie.vtx1800 píše: Lucky-Luke> Jak píše Luke - děláš to blbě! Přece nestartuješ v mínus třiceti!! Nastartovat se sytičem, oblíct rukavice a blembák - to je tak maximálně půlminuta a radši ještě míň a hned vyrazit a po ujetí pár metrů už začít stahovat sytič dolů co to snese aby šel motor bez cukání. A už po pár metrech jak to jen půjde ho vypnout úplně a zahřát opatrnou jízdou tak na třetinu plynu, ale nepodtáčet - mít tam tak půlku max. otáček a postupně za to začít brát víc a víc. Takhle máš svíčky v háji a nejspíš nezbyde než je vyměnit - černý svíce jsou většinou od příliš bohatý směsi a ta je od toho sytiče (pokud je ostatní OK).

souhlas. Jen s těma svícema, stačí očistit a budou OK. Teda pokud jsi je úplně nezalil.

Naposledy editováno 18.08.2011 07:54:00

(reakce na) Cukání motoru při nízkých otáčkách

18.8.2011 v 08:01 | Nahoru | #9
charlie.vtx1800>
díky za rady, ale když jí nakopnu tak bez sytiče nedrží a hnedka chcípne. to mam poštelovat taky volnoběh???

2 reakcí na tento příspěvek Cukání motoru při nízkých otáčkách

18.8.2011 v 08:13 | Nahoru | #10
ne. systič nech, ale jen na chvilku po startu než se oblečeš a jak nasedneš a jedeš tak ho stáhni a zahřívej ji pomalou jízdou...
Motor má nejhorší spalování při volnoběžných otáčkách (jsou dvoje , klasickej volnoběh a pak přetočenej motor), takže zahřívat dlouho na systič, ničemu neprospěje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cukání motoru při nízkých otáčkách

18.8.2011 v 08:40 | Nahoru | #11
Dřík>
dobrá tedy. zkusím dnes.

já totiž ji mam krátce a ještě o ní nevim vše.

díky za přízpěvky všem

(reakce na) Cukání motoru při nízkých otáčkách

18.8.2011 v 18:28 | Nahoru | #12

Dřík píše: ne. systič nech, ale jen na chvilku po startu než se oblečeš a jak nasedneš a jedeš tak ho stáhni a zahřívej ji pomalou jízdou...
Motor má nejhorší spalování při volnoběžných otáčkách (jsou dvoje , klasickej volnoběh a pak přetočenej motor), takže zahřívat dlouho na systič, ničemu neprospěje.

(reakce na) Cukání motoru při nízkých otáčkách

25.8.2011 v 21:52 | Nahoru | #13
Slivka> Tak jak, že už je to lepší ? Těch 8 minut na sytič, to už je fakt moc...

Cukání motoru při nízkých otáčkách

26.8.2011 v 06:33 | Nahoru | #14
No nakonec by neškodilo provést i synchronizaci karburátorů, taky jeden z faktorů, které zásadně ovlivňují plynulý chod motoru.

1 reakcí na tento příspěvek Cukání motoru při nízkých otáčkách

26.8.2011 v 06:53 | Nahoru | #15
Je tam jen jeden.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cukání motoru při nízkých otáčkách

28.8.2011 v 09:41 | Nahoru | #16

Katana píše: Je tam jen jeden.


No jo, napsal jsem to blbě, v tomto případě to bude nastavení klapek. Nebo to má jedno sání pro oba válce stejné? Dvě klapky asi budou,ne?

Cukání motoru při nízkých otáčkách

30.7.2012 v 16:39 | Nahoru | #17
Říkal mi kluk, od kterého jsem vtx 1300 koupil, že na místě se neohřeje. Ideál je 2-3 minuty na sytič pomalou jízdou a postupně stahovat. Tak to tak dělám, i když zatím jen chvilku, dlouho jí nemám, a zatím to funguje.

(reakce na) Cukání motoru při nízkých otáčkách

31.7.2012 v 06:51 | Nahoru | #18

boneshaker píše: No jo, napsal jsem to blbě, v tomto případě to bude nastavení klapek. Nebo to má jedno sání pro oba válce stejné? Dvě klapky asi budou,ne?

Jeden karbec s jednou klapkou tam je na gumovým T kolenu kterým jde směs do válců.

Cukání motoru při nízkých otáčkách

31.7.2012 v 19:22 | Nahoru | #19
mně to na viragu dělá taky,upravil jsem synchrony,co,a stejně cuká tak při 50,se sytičem ok,ale bez cuká i ohřátá.Tak taky nevím co s tím.

Cukání motoru při nízkých otáčkách

7.8.2021 v 08:24 | Nahoru | #20
Byť je to téma z roku 2011,protože vím, že se z reakcí čerpá ještě řadu let, tak jako já při vyhledávání, když jsem řešil tento problém. Vyčistil jsem karburátor, vzduchový filtr new, svíčky new, další pokusy se způsobem zahřívání, nechávat na volnoběhu treba i 10-15 min. nebo naopak jakmile šel sitič stáhnout hned vyjet a pomalinku...... Jednoho krásného dne jsem po zahřátí mašiny přidal na volnoběhu a cukání po studených startech třeba i po 15km bylo ta tam. Vyřešeno - můj případ.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda VTX 1300 seřízení karburátoru Honda VTX 1300 Gad 5 3.4.2024 v 17:07 Lucky_Boy
Chopper / Cruiser nadlitr pro dva -... [1, 2] Honda VTX 1300 riderr3 49 19.3.2024 v 21:05 H-D82
Pneumatiky Honda VTX 1300 Black72 5 1.9.2023 v 17:09 Krautkopf
Binkr na VTX 1300 Honda VTX 1300 matylda125 3 29.8.2023 v 20:48 poslední
Honda VTX 1300 - Otevřené sání Honda VTX 1300 Tyr_cz 1 4.8.2023 v 13:07 Ppepek


TOPlist