2 reakcí na tento příspěvek Výfuky na z-ko 04-06
Tedy pohledat Leose nebo Akrapa.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuky na z-ko 04-06
z-x-r píše: Bejt tebou sefe OKOPCIM nejakou znamou znacku jak prumery tak delky at je to funkcni a ne zmastenina..
Tedy pohledat Leose nebo Akrapa.
Přesně tak!!
tady máš skoro komplet výrobní dokumentaci :)
E: a neříkej mi, že tohle v creptusu ještě neviděli :)
Naposledy editováno 16.08.2011 13:44:25
Všem moc díky za info....
Jo a v creptusu,to asi nemají,když mi psali at přijedu,že to udělalí na místě jak si to představuji,že druhý svod musí nastavit tak aby to vyšlo,ale fotky tam už mají,z 1000 04-06
Takhle má Zko vypdat a je to taky creptus, ale original vzhled
Vykašli se na 4v1, ale 4v4 je pro správné chlapi
Foto je od uživatele Mr.Zed (snad ti to nevadí )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuky na z-ko 04-06
z-x-r píše: Bejt tebou sefe OKOPCIM nejakou znamou znacku jak prumery tak delky at je to funkcni a ne zmastenina..
Tedy pohledat Leose nebo Akrapa.
Teď už sorry, ale ty jsi fakt jouda, funkční to je jak od nás, tak od statních českých značek. Čím víc sleduju tvoje příspěvky, tak tím víc je mi jasné, že o výrobě nemáš ani páru a vlastně si jedeš jen to svoje, že jedině Akrap...to už vapadá jako když tě za to platí
To samé platí u koncovek. Kdo si myslí opak, ať se klidně přijede přesvědčit do výroby na vlastní oči. S tím nemáme problém.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuky na z-ko 04-06
saly.pce píše: Teď už sorry, ale ty jsi fakt jouda, funkční to je jak od nás, tak od statních českých značek. Čím víc sleduju tvoje příspěvky, tak tím víc je mi jasné, že o výrobě nemáš ani páru a vlastně si jedeš jen to svoje, že jedině Akrap...to už vapadá jako když tě za to platí
Jelikož patřim mezi ty, co s ním ohledně té funkčnosti souhlasej, tak se do toho s dovolením vložím. Podle mě přehodit origo koncovku za nějakou jinou je na 4taktu celkem legrace. To skutečně zvládně vyrobit téměř každý zámečník. Ale něco jiného už je poměrně radikální zásah do celé výfukové soustavy (změna z 4-2 na 4-1). To už dle mě taková prča není. Docela se bavím jak si tu týpek zaslepil svody a píše že v pohodě :) Podle mě mu tam ty zplodiny dělají slušnou paseku, což vzhledem k výkonu motoru možná ani nepozná. Ale třeba vzít ty svody termokamerou by bylo zajímavý.
A aby se to samý nestalo zakladateli tématu je nejjednodušší nic nevymýšlet, ale okopčit už vymyšlené a odzkoušené, zvlášť když píše, že po něm ty podklady chcete.
E: ještě dodám, že nejsem zastáncem plagiátů, ale v tuhle chvíli je to jediná rozumná rada. Nejlepší by bylo objednat rovnou toho vincka, nebo něco podobnýho. Co jsem zaslechl, tak cenový rozdíly českej vs. renomovanej světovej výrobce jsou dnes už minimální. Což je škoda.
Naposledy editováno 18.08.2011 14:12:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuky na z-ko 04-06
Co se týče toho zaslepení, tak to je jedna z variant, která také jde, pokud chceš zanechat do budoucna možnost použít zase druhou koncovku. Ale má to své náležitosti a pravidla pro výrobu. Jinak svedí do ze 4-2 na 4-1 žádné problémy nečiní. Rozhodně ně z technického pohledu, ale opět je třeba přemýšlet o jistých náležitostech rozměrů atd. Každopádně 2 koncovky jsou převážně jhen estetická záležitost a s funkčností to nemá co dočinění. Spíš je to jen zbytečná váha navíc. Ale jsou prostě motorky, kterým to sluší a lidé, kteří to vyhledávají.
Co je záasadní rozdíl je to, když chce někdo udělat kompletní svody. To je opravdu velký zásah, přecdevším z toho pohledu, že cílem je úspora váhy a zvýšení, především zvýšení výkonu. A to už je opravdu věda a laborování. A nestydím se říci, že mnohdy je opravdu v takovém případě nejjednodušší cesta kopírovat, ale mnohdy to také nelze a je třeba to dělat hezky postaru na brzdě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuky na z-ko 04-06
saly.pce píše: Dave81>
Možná se pletu, klidně mě oprav, ale zkusim doplnit nějaký komenty
To máš pravdu, rozdíly jsou minimální, protože se sem tahají renomované koncovky, které nemají homologaci nebo mají, ale ne pro ČR. To souhlas a s tím se bohužel nedá nic dělat. ČR má v době EU ještě nějaké vlastní homologace? Přece co je zhomologované pro EU je zhomologované i pro ČR, nebo ne?
Co se týče toho zaslepení, tak to je jedna z variant, která také jde, pokud chceš zanechat do budoucna možnost použít zase druhou koncovku.
Skutečně byste se jako firma podepsali pod zaslepení poloviny svodů??? To je přece naprostá blbost, ty zplodiny musejí odcházet a ne se točit v nějaký slepý ulici!!! (Z1000 to má propojené, ale stejně!!! stojím si za tím, že 2 válce by měly jinej tlak v potrubí než další 2.
Ale má to své náležitosti a pravidla pro výrobu. Jinak svedí do ze 4-2 na 4-1 žádné problémy nečiní. Rozhodně ně z technického pohledu, ale opět je třeba přemýšlet o jistých náležitostech rozměrů atd. Každopádně 2 koncovky jsou převážně jhen estetická záležitost a s funkčností to nemá co dočinění. Spíš je to jen zbytečná váha navíc. Ale jsou prostě motorky, kterým to sluší a lidé, kteří to vyhledávají.
Co je záasadní rozdíl je to, když chce někdo udělat kompletní svody. To je opravdu velký zásah, přecdevším z toho pohledu, že cílem je úspora váhy a zvýšení, především zvýšení výkonu. A to už je opravdu věda a laborování. A nestydím se říci, že mnohdy je opravdu v takovém případě nejjednodušší cesta kopírovat, ale mnohdy to také nelze a je třeba to dělat hezky postaru na brzdě
Podle mě komplet svody a předělání stávajících svodů je dost podobný problém vyžadující koplexní řešení a testy, nebo jak sám píšeš - kopii. A to je to, oč tu od začátku běželo, nebo ne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuky na z-ko 04-06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuky na z-ko 04-06
A sam dobre vis ze tak jak AKRAP a jine znackove vejfuky ladi testuji na brzde vsechny sve veci tak Vy to opravdu neladite.
Dave81 -Toho tunice co zde jen rizl svod a zaslepil nebudu ani komentovat...toto uz se zde resilo na GSX-F 600kach kde toto zpraseni udelalo more boorcu a pak motorka jela uplne na HOVNO.
Naposledy editováno 19.08.2011 13:22:23
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuky na z-ko 04-06
E: škoda, že jsem se tu nedočkal přímé odpovědi na otázku, zda by tot skutečně udělali.
Naposledy editováno 19.08.2011 14:46:08
Dave81 píše: z-x-r> mě na tom zaslepení nejvíc zarazilo to, že saly.pce v zásadě není proti. To bych od člověka, co se výfukama zabývá profi nečekal. Podle mě to je prasárna nejhrubšího zrna.
Moje rec..Ale u Rvace je to jedno tam se resi neco jineho.
Me Samotnemu rekl Robert z RP ze kopci take LEOSE tam neni co noveho vymejslet.
Dave81 píše: z-x-r> mě na tom zaslepení nejvíc zarazilo to, že saly.pce v zásadě není proti. To bych od člověka, co se výfukama zabývá profi nečekal. Podle mě to je prasárna nejhrubšího zrna.
E: škoda, že jsem se tu nedočkal přímé odpovědi na otázku, zda by tot skutečně udělali.
Jak jsem uvedl někde na jiném fóru, děláme 2 varianty. Buď zaslepení a nebo zcela nový mezisvod. A protože víme co vyrábíme a víme, že to co děláme zcela bez problému funguje, tak naprosto jasně říkám, že toto svedení je zcela v pořádku, když se ví jak to udělat a zachovají se správné postupy.
A to že to neděláme jako Akrap, to je jasné, ale to že to děláme klasicky postaru na brzdě, to už jsem tu psal také mockrát. Nespekulujte, ale ptejte se lidí, kteří naše produkty mají. Jako naposledy, když jsme dělali kompletní laděný systém pro okruhové ježdění pro Triumph Daytona 675 a zákazník je maximálně spokojený. A to prosím pěkně bez nějakého kopírování svodů.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna oleje po roce Kawasaki Z 1000 | Boban37 | 30 | 29.1.2024 v 11:22 puffybodie |
Pozor neferovy prodejce Kawasaki Z 1000 | VladiZ | 14 | 1.12.2023 v 09:40 neznamyScooterD |
neutrál Kawasaki Z 1000 | marfajz | 14 | 23.4.2023 v 21:40 JobboSK |
Oprava převodovky [1, 2] Kawasaki Z 1000 | CHOSE123 | 36 | 25.2.2023 v 22:37 Deadman |
Naked co jede pro 2m člověka [1 ... 14, 15] Yamaha FZ6 N, Kawasaki Z 1000, Yamaha FZ1 Fazer, Yam... | KubaLC8 | 441 | 18.9.2022 v 13:23 maca44 |