globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Proč se nasazuje přední pneu "obráceně"???
15.8.2011 v 09:32
Ptám se všech..někteří vůbec nechápou....někteří ví, že se to tak dělá, ale nedokážou vysvětlit proč: většina dezénu na pneu je směrových..... zadní se nasadí tak, že když moto jede...dezén odvádí vodu do stran....tak se mi to líbí...a přední se dává obráceně....PROČ??? Kdybych to řekl na offroad srazu..tak dostanu nakládačku:))) Je to zlomyslnost výrobců???:D
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Proč se nasazuje přední pneu "obráceně"???

15.8.2011 v 18:06 | Nahoru | #31
Jezděte na suchu a serte na dezén..

(reakce na) Proč se nasazuje přední pneu "obráceně"???

15.8.2011 v 21:26 | Nahoru | #32

Woko_O píše: Jezděte na suchu a serte na dezén..



Tak tomu rozumím ....ale jsem i zvědavý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč se nasazuje přední pneu "obráceně"???

15.8.2011 v 21:57 | Nahoru | #33

Mega-CZ píše: MARIKK> no v čase 0:51 je vidět že animace je jakoby zatáčka doprava a voda odtéká vlevo přes střed.. když pak se to změní na reálný obraz chlapík to rovná z pravého náklonu...

jinak tady další teorie od výrobce..na hamletovkách



Je to spousta blábolů...i to video....náklon nenáklon...nejen na začátku, kdy tou louží projíždí již téměř narovnaný......takže jakou zatáčku jede je jedno...protože.....
kdž se Tvé oko prokouše tím bordeldezénem uvidí, že voda neodtéká přez střed.....

Mám jíž, s pomocí Vašich příspěvků, seskládánou svou pracovní hypotézu:

Na tomto našem bordeldezénu a jeho videu + demonstrováno na přiložené fotografii...je zřejmé, že výrobce chce, aby voda šla do středu u přední a do stran u zadní pneu. Ano, na jinou stranu. Předpokládám a snad i chápu..že je vyžadován lepší výkon u přední v náklonu a u zadní při jízdě rovně, tedy při max. akceleraci......a s těmi ústřely zadního, při ranné akceleraci, si už snad každý poradí, nee??!!?

Naposledy editováno 16.08.2011 12:14:07

(reakce na) Proč se nasazuje přední pneu "obráceně"???

16.8.2011 v 09:29 | Nahoru | #34
MARIKK>

1 reakcí na tento příspěvek Proč se nasazuje přední pneu "obráceně"???

4.9.2011 v 09:38 | Nahoru | #35
Ahojte, každopádně ať to Michelin vymyslel u Pilot Road 3 jakkoliv tak to funguje báječně! Mám obutou sadu na Hornetovi 600 z roku 2006 a co to snese na mokru je až k neuvěření! Gumy fungujou opravdu skvěle i na mokru a o suchý silnici ani nemluvím. Předtim sem měl Pilot Road 2 a ty taky nebyly vůbec zlý ale 3ky sou eště lepší hlavně co se týče vody. Jediný co mě ted trápí, že co sem gumy přezul se motorka nehorázně rozkmitá od 170ti vejš a téměř nejde udržet na silnici! Je to různý asi i podle asfaltu, jinak když jedu ve dvou tak to neudělá ale když jedu sólo tak snad pokaždý. Prostě se začne vlnit a občas to je i o hubu. Nějak nemůžu pořád přijít na to čim to je, koukal sem na zadní kolo a to mi přijde rovně tak už nevim v čem to bude. Kdyby ste měli někdo nápad tak klidně sem s nim, díky.
Ale jak píšu zhora tak Michelin u Pilot Road 3 ví asi moc dobře co dělá, neboť ty gumy pracujou s vodou báječně.

1 reakcí na tento příspěvek Proč se nasazuje přední pneu "obráceně"???

4.9.2011 v 09:46 | Nahoru | #36
podle mě tvar vzorku nemá s vodou nic společnýho, a opačnej směr u přední a zadní je kvůli směru působící síly. Zadkem se akceleruje a předkem brzdí, a je zřejmě výhodný z hlediska deformace bloků gumy ten vzorek orientovat jinak.

(reakce na) Proč se nasazuje přední pneu "obráceně"???

8.9.2011 v 10:12 | Nahoru | #37

Vespa píše: podle mě tvar vzorku nemá s vodou nic společnýho, a opačnej směr u přední a zadní je kvůli směru působící síly. Zadkem se akceleruje a předkem brzdí, a je zřejmě výhodný z hlediska deformace bloků gumy ten vzorek orientovat jinak.



A jak to při tom brždění funguje?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč se nasazuje přední pneu "obráceně"???

8.9.2011 v 16:49 | Nahoru | #38

PanKuko píše: Ahojte, každopádně ať to Michelin vymyslel u Pilot Road 3 jakkoliv tak to funguje báječně! Mám obutou sadu na Hornetovi 600 z roku 2006 a co to snese na mokru je až k neuvěření! Gumy fungujou opravdu skvěle i na mokru a o suchý silnici ani nemluvím. Předtim sem měl Pilot Road 2 a ty taky nebyly vůbec zlý ale 3ky sou eště lepší hlavně co se týče vody. Jediný co mě ted trápí, že co sem gumy přezul se motorka nehorázně rozkmitá od 170ti vejš a téměř nejde udržet na silnici! Je to různý asi i podle asfaltu, jinak když jedu ve dvou tak to neudělá ale když jedu sólo tak snad pokaždý. Prostě se začne vlnit a občas to je i o hubu. Nějak nemůžu pořád přijít na to čim to je, koukal sem na zadní kolo a to mi přijde rovně tak už nevim v čem to bude. Kdyby ste měli někdo nápad tak klidně sem s nim, díky.
Ale jak píšu zhora tak Michelin u Pilot Road 3 ví asi moc dobře co dělá, neboť ty gumy pracujou s vodou báječně.


Máš to dobře vyvážené?
Zkusil bych už vyvážit i zadek, většinou to není potřeba, ale tady by to mohla být příčina

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč se nasazuje přední pneu "obráceně"???

8.9.2011 v 21:36 | Nahoru | #39
dva_hrnce> Jo vyvážený to mám, to udělali hned při přezouvání. Takže moc netušim co a proč by to dělalo. Motorku to prostě rozvlní do stran, začnou klepat řidítka a šněruju si to sem a tam. Tohle mi to nikdy nedělalo a to sem gumy měl zadní už 4 a přední 2. Teď mám 5tou zadní a 3tí přední...

Proč se nasazuje přední pneu "obráceně"???

3.9.2019 v 09:24 | Nahoru | #40
Sháním gumy a u vybraných na heurece někdo psal že na přední gumě byla šipka obráceně tak jí dal podle zadní. Taky mě zajímalo proč výrobce chce pumpovat vodu pod přední gumu a našel tohle téma. Náklonem se ledacos vysvětluje a když jsem si to tady celé přečetl, mam také jednu teorii.
Zatáčim do leva, přední guma hrne vodu do prava, abych jí neměl pod zadní gumou, která má kratší stopu a tím pádem by jela po vychlístaný vodě od předku.
Snad je to srozumitelné

(reakce na) Proč se nasazuje přední pneu "obráceně"???

3.9.2019 v 11:18 | Nahoru | #41
PanKuko> trochu mimo téma, ale mich. Pilotroad jsem měl teď nedávno na Fazeru taky. Zakoupeno s těmahle gumama. Na mokru jsem je ani nestihl otestovat. Vzorky byly ještě v klidu, ale zadní mi občas ustřelila dost nečekaně-oproti contintal, které jsem jezdil na Hornetu. A potom se přidaly vibrace do řidítek v rychlosti cca 160 až 190km/h a to mám tlumič řízení. Hledal jsem příčinu, vyvážení, přední oskákaná. A jelikož jsem tu i našel vlákno o gumách, kde mich. Pilotroad dost hanili, tak jsem je prostě vyměnil za Bridge. Battlax s21, a vibrace zmizely, a max. spokojenost. Ty micheliny bych si sám nikdy nekoupil, ani odezva od těch gum jakoby nebyla.

Proč se nasazuje přední pneu "obráceně"???

8.1.2020 v 19:31 | Nahoru | #42
Tak když už jsme u těch gum pánové pprosím vás o radu , co doporučíte na Hondu CB 600 Hornet za obutí , mam to 3 roky a s předešlíma jsem moc nebyl spokojený (předešlé gumy Pirelli Diablo)
předem Děkuji

1 reakcí na tento příspěvek Proč se nasazuje přední pneu "obráceně"???

8.1.2020 v 20:58 | Nahoru | #43
Pirelli Angel GT

(reakce na) Proč se nasazuje přední pneu "obráceně"???

9.1.2020 v 05:16 | Nahoru | #44
PlusOne> doporucuju to samé

(reakce na) Proč se nasazuje přední pneu "obráceně"???

13.12.2020 v 02:45 | Nahoru | #45
ac 9 let zpozdeni, ale spuhlas s docentem

docent píše: Obráceně se dává vepředu pneu, když tam dáváš gumu určenou na zadek. Důvod je ten, že u zadní gumy je hlavní, aby odváděla vodu při akceleraci a u přední, aby odváděla vodu při brždění - tedy jakoby při "obráceném" směru rotace.Vypadá to divně, ale je to tak.



ono je potreba si uvedomit ze ta pneu se jaksi netoci stejne rychle jako asfalt pod ni, ale (od malinko, par°/otacku - pri bezne jizde, az nekolikanasobne v motogp ) prokluzuje.. zadni se pri zatizeni - akceleraci odvaluje rychleji nez asfalt pod ni, predni se pri zatizeni - brzdeni odvaluje pomaleji nez asfalt pod ni
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
padák nebo hříbek [1, 2] Honda CB 600F Hornet biosák 38 21.3.2024 v 21:44 Slávek-TDM
Závaží řidítek Honda CB 600F Hornet Modra_Vafle 18 21.3.2024 v 20:45 satanek66
Honda hornet 2007 laděný výfuk Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet OndraWR10 1 10.3.2024 v 07:36 RTSbike
Po zahřátí chcípá cukání Honda CB 600F Hornet Tommy1869 8 3.3.2024 v 15:39 kokoška.
Hornet 600 2005 Blinkry problém Honda CB 600F Hornet KMBlaha 5 24.2.2024 v 19:51 salahadin

TOPlist