globalmoto_duben_nolan




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Rozdíly mezi SSkama...
V čem se liší 900SS, 800SS a 750SS?? Padly mi do oka a jsem, přiznávám, líný hledat...

Uzavřeno 13.01.2012 v 12:19 uživatelem Rampaged

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

15.8.2011 v 13:17 | Nahoru | #31
selkie> přesně tak...a možná bych u toho nemusel bejt jak ostříž a hlídat každý otočení plynem a šáhnutí po brzdě. Tohle je prostě raketa, kde se chyby moc neodpouštěj(na druhou stranu, jakákoli chyba na horším vybavení brzd a podvozku by znamenala daleko dřív ztrátu kontroly) ... jenže tahle příšera ti našeptává tak uhrančivě, že se jen tak tak držíš při smyslech...
(jedeš za Saphirou na pařbu ? )

(reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

15.8.2011 v 13:35 | Nahoru | #32
t_freedom> přesně tak...ale aspoň to svezení za to stojí

nn, nevim o ničem

(reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

15.8.2011 v 16:18 | Nahoru | #33

selkie píše: Rampaged> svojí devítku bych si klidně dovedl představit se čtyřma kvaltama...takže chybějící šestka u sedumpade nebude takovej problém


Já si na šestce Monsteru tu šestku a sedmičku dokážu představit celkem bez potíží... Pětka je tam hned a pak už jen "řadím" to prázdna...

(reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

15.8.2011 v 18:08 | Nahoru | #34
t_freedom> taky si myslím záleží kolik váží jezdec.Můžeš mít sebelehčí stroj,ale když budeš sám vážit 150 kg,tak je lepší mít sice těžší motorku,ale s pořádným výkonem..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

15.8.2011 v 23:40 | Nahoru | #35

t_freedom píše: nevím proč hodně lidí potřebuje tolik koňů ... nikdo vůbec neřeší váhu.

Přitom když máš 180kg/ 90HP => 0,5 hp/kg

nebo máš litra kterej má 225-230kg/ 140HP => 0,6hp/kg

stejně tě udělá ten polomotorovej slaboch, protože 30-50kg váhy prostě udělá svoje a v technickejch pasážích na tebe prostě široká čtyřválcová stavba nemá. Koně jsou koně, ale kila nevochčiješ, ty se musej umět vodit a odbrzdit.

...ale fakt je ten, že nejlepší "kompromis" je polomotor s nízkou vahou a obrovským výkonem a ještě lepšíma brzdama



ja to vedel ze me mas rad...

jen nechapu (takovej velkej kluk) proc zustavas tak pri zdi...asi se bavis o cestakach vid?

230 kg a 140 k - to snad mela jeste ZX9 ne? nebo ThunderAce.. no mozna mely taky o par kg vic..

dnes je to 206 kg s dvojlaufem a plnou nadrzi a 190 k s naporem.. jasne muzeme se prit ze tam naky chybej.. ale s 90 konma toho moc nevymylis

..k tomu vodění.. skoda ze jsem lakomec a je mi lito zainvestovat do kawy.. ma jen 125 k a vazi natankovana urcite kolem 280 kg... rok vyroby je 86... nechci rict ze bych na ni honil supersporty.. ale slabsi a ne velmi dobre vedeny polomotory by se asi zle cervenaly..!

KLICÍ.. VY TY POLOMOTORY PROSTE PRECENUJETE ANIZ BYSTE VEDELI CO SE DA DELAT NA LEHKYM CTYRVALU..

a ten kluk co postnul ta trivalcova videa ma mozna pravdu.. ale jeste to musim otestovat.. ale nejdriv musi polomotor z baraku.. nemuzu mit 5 motorek.. to by jedna musela prezimovat na desti.. a domu by me asi prestali poustet

Naposledy editováno 15.08.2011 23:50:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

15.8.2011 v 23:43 | Nahoru | #36

Jindra650 píše: t_freedom> ....ale zas ty polomotory neprecenovat, motor jako motor a vic je limitem podvozek a um ridice, jak vykon



presne.. ale mit o par koni vic tak by u 140 nezustalo..

a druhak.. dejte mu do ruky neco silnejsiho, jako mate vy.. chvili ho nechte na tom pojezdit.. a pak uz mu nikdy stacit nebudete..

Naposledy editováno 15.08.2011 23:47:07

(reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

15.8.2011 v 23:46 | Nahoru | #37

Sojky píše: Já se svým půlmotorem v pohodě v zatáčkách pojezdim kámoše na 929 RR a to jezdí podstatně dýl než já a vůbec to nešetří. Holt ty italský půlmotory dali na pořádnej podvozek a dobrýma brzdama.



mozna ho na tom pojezdis... ale kdyby to bylo obracene.. tak bys s nim na motorce vubec neztracel cas..a hledal by sis na vyjizdky jiny kamarady..

takze kdybys misto na svym polomotoru mel 929 a mel ho v ruce.. zlke by sis na tom svymu polomotoru ujel..

(reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

16.8.2011 v 09:03 | Nahoru | #38

Jindra650 píše: Ten zvuk je prave na tom to nejlepsi, protoze klika po 120° tomu dava neobycejnej krasnej


máš pravdu,jen tady na těch Youtube to není vůbec to,jak to ve skutečnosti zní,
na mé Daytoně jsem měl orig.racing výfuk a tak krásně nasranej zvuk co z toho lez,
to bylo něco neskutečnýho

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

16.8.2011 v 09:36 | Nahoru | #39
SPIJKER> zase přišel prudit

Hele, mě rychlosti nad 200km/h fakt nezajímaj. Jsou borci co dají se 130HP polomotorem Most za 1:48 (Jindra Hudeček 749SP) což je myslím slušnej výkon. Což mi logicky vnuká myšlenku:

1) Jestliže se na okruhu dá se 130lehkejma polomotorovejma koněma zajet čas o 12s pomalejší než rekord - nač potřebuju 200HP?
2) Do 120km/h můžu díky umu, a níž položenýmu krouťáku zatápět čtyřválcový SS potvoře i na rozjezd
3) V zatáčkách budu díky krátkýmu rozvoru a nižší váze vždycky lepší i s míň koňma.

4) Na rovině na mě snad někde počkaj ...

Těch 80HP jsem bral tak někdy až se zklidním... pořítám tak kolem 80.narozenin

Všechny body nahoře smáze každej argumentem, že "JDE VŽDY O MEZIKUS" a je to svatá pravda.
Kolik SS 600ccm jsem dal s 1200ccm ZRX na Dubé a to se hoši snažili z kolmo postavený motorky spustit koleno až na zem

Naposledy editováno 16.08.2011 09:38:45

(reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

16.8.2011 v 09:47 | Nahoru | #40
t_freedom> na mě na rovině nečekaj...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

16.8.2011 v 11:48 | Nahoru | #41
Jindra650> taky mi tenhle zvuk nikterak neučaroval. Kdysi jsem měl GPZ 500 a musím říct, že když jsem pak sednul na 4vál, tak jsem se cítil tak nějak víc jako na motorceAle každýmu se hold líbí něco jinýho....

Rozdíly mezi SSkama...

16.8.2011 v 12:00 | Nahoru | #42
asi bych se podíval po SS1000

(reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

16.8.2011 v 12:22 | Nahoru | #43

tiba35 píše: Jindra650> taky mi tenhle zvuk nikterak neučaroval. Kdysi jsem měl GPZ 500 a musím říct, že když jsem pak sednul na 4vál, tak jsem se cítil tak nějak víc jako na motorceAle každýmu se hold líbí něco jinýho....

nevim, sudy pocty valcu nedelitelny 3ma maj proste takovej omselej zvuk, kterej me nijak moc nevzurusoval, 4valce s ladakem jsou jak auto s prasklym vejfukem, 2valce zase jen dunej ....vzdycky, kdyz jsem zaslech nejakej 6valec, jak to odhrabnul na krizovatce, tak mi hnedka poskocilo srdicko a musel jsem se za nim otocit ....no a u 3valce je to to samy, sice na volnobeh to hrka jak rozbitej 4valec, viz. jak vsichni nadavaj na HTPcka, ale kdyz se vytoci, tak to je zvuk 6valce jak vysitej, malokdo to ale oceni

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly mezi SSkama...

16.8.2011 v 12:25 | Nahoru | #44
tak si sežeň rovnou šestiválec :)

CBX1000
Benelli 900 sei

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

Skvělá odpověď, děkuji! 16.8.2011 v 12:40 | Nahoru | #45

SPIJKER píše: presne.. ale mit o par koni vic tak by u 140 nezustalo..

a druhak.. dejte mu do ruky neco silnejsiho, jako mate vy.. chvili ho nechte na tom pojezdit.. a pak uz mu nikdy stacit nebudete..

Me teda nezalezi na tom, jestli jsem kralem silnice kvuli 150-200k pod zadkem a moznosti kazdymu nakopat prdel ...jezdim proto, abych si uzil jizdu a kdyz mi to dela poteseni, tak i 50kW je parada, proto posledni dobou jezdim vic sam, jedu si svoje tempo, nemusim nikoho nahanet a uzivam si to maximalne ...prijde mi, ze reci o tom, ze neco omrzi a ze to "nejede" jsou jen dusledkem potreby pomerovat pera a toho, ze smyslem jezdeni dotycnych je jen se s nekym nahanet ...pak logicky misto uzivani si jizdy nevnimam zazitek z jizdy, klopeni, prace s motorkou, ale to, ze mi tenhle ujizdi, ze mu to jede vic jak me a nestiham ho dojizdet, ani kdyz to rvu co to da. Kdyz pred 20-30lety jezdili nasi "otcove" na tehdy novych motorkach(mysleno na zapade), tak jim rozhodne neprislo, ze by GSX-R750 nejelo, i kdyz nemelo ani tolik vykonu a schopnosti, co dnesni 6ka. Takze to, ze jsou nizsi vykony motorek zavrhovany neni ani tak o koncepci 2v 4v, ale o tom, ze spouste lidi se jezdeni smrsklo v zavody napric kubaturama ....kdyz jedu sam, nikdy mi v hlave nevyskakuje potreba mit dvakrat vykonnejsi stroj, to az kdyz jedu s nekym na litru a musim nahanet jeho rovinkareni s 50kW nahacem a tak to, ze tedka budu kupovat 100konovku znamena jen to, ze si chci splnit sen o 3valci, ale kdyz nechci dalsiho veterana, tak slabsi i kdybych chtel, neexistuje

(reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

16.8.2011 v 12:43 | Nahoru | #46

VlastíkPlamínek píše: tak si sežeň rovnou šestiválec :)

CBX1000
Benelli 900 sei

no, jako clovek na zacatku produktivniho veku s jeste dalsima zalibama bych asi tech vic jak 4k Euro neunes, nehlede na jizdni zklamani tech obrovskych masin ...takze trivalec je jasna volba ....ale asi bych mel zacit setrit na Horex VR6, abych si ho moh za par let jako ojetinu koupit


Naposledy editováno 16.08.2011 12:45:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

16.8.2011 v 13:14 | Nahoru | #47

Jindra650 píše: Me teda nezalezi na tom, jestli jsem kralem silnice kvuli 150-200k pod zadkem a moznosti kazdymu nakopat prdel ...jezdim proto, abych si uzil jizdu a kdyz mi to dela poteseni, tak i 50kW je parada, proto posledni dobou jezdim vic sam, jedu si svoje tempo, nemusim nikoho nahanet a uzivam si to maximalne ...prijde mi, ze reci o tom, ze neco omrzi a ze to "nejede" jsou jen dusledkem potreby pomerovat pera a toho, ze smyslem jezdeni dotycnych je jen se s nekym nahanet ...pak logicky misto uzivani si jizdy nevnimam zazitek z jizdy, klopeni, prace s motorkou, ale to, ze mi tenhle ujizdi, ze mu to jede vic jak me a nestiham ho dojizdet, ani kdyz to rvu co to da. Kdyz pred 20-30lety jezdili nasi "otcove" na tehdy novych motorkach(mysleno na zapade), tak jim rozhodne neprislo, ze by GSX-R750 nejelo, i kdyz nemelo ani tolik vykonu a schopnosti, co dnesni 6ka. Takze to, ze jsou nizsi vykony motorek zavrhovany neni ani tak o koncepci 2v 4v, ale o tom, ze spouste lidi se jezdeni smrsklo v zavody napric kubaturama ....kdyz jedu sam, nikdy mi v hlave nevyskakuje potreba mit dvakrat vykonnejsi stroj, to az kdyz jedu s nekym na litru a musim nahanet jeho rovinkareni s 50kW nahacem a tak to, ze tedka budu kupovat 100konovku znamena jen to, ze si chci splnit sen o 3valci, ale kdyz nechci dalsiho veterana, tak slabsi i kdybych chtel, neexistuje



krasnes to napsal.. budu teda chvili za rozumnyho jo..

jenze (zucela mimo tema..) pred deseti lety s MS Endurance jezdili casy reknu okolo 2:10 v Brne na superbikovy GSXR750, tedy dost upraveny motorce.. No a dnes sednes na Bawo (ten samej jezdec) a bez uprav jen na slusnych gumach zajedes (na serii) 2:08.. (jeden muj kamarad jezdil na prelomu tisicileti..)

jinak ja takky rikam.. (ale vetsinou ne tady na foru.. ) ze sranda je na kazdy motorce.. sam si moc dobre pamatuju dobu kdy GS500 bylo vrcholem blaha a kosmicka lod Enterpice.. ale jen do ty doby nez pred tebe nekdo postavi treba i prvni starou R1.. a ta se zase zmensi hned jak vedle ni postavis bawo, nebo 1198..

ono taky zalezi na preferencich.. co kdo chce.. ja se na motorce nepotrebuju kochat..na to mam auto (nekdy) a ovladani si uziju i kdyz nekoho nahanim.. a me to bavi tak.. proste chci motorku ktera bude rychla.. jezdim do říše a tech moznosti kdy uz tacho stoji a otackomer jde dal za rok neni jen par..

(reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

16.8.2011 v 13:17 | Nahoru | #48

t_freedom píše: SPIJKER> zase přišel prudit

Hele, mě rychlosti nad 200km/h fakt nezajímaj. Jsou borci co dají se 130HP polomotorem Most za 1:48 (Jindra Hudeček 749SP) což je myslím slušnej výkon. Což mi logicky vnuká myšlenku:

1) Jestliže se na okruhu dá se 130lehkejma polomotorovejma koněma zajet čas o 12s pomalejší než rekord - nač potřebuju 200HP?
2) Do 120km/h můžu díky umu, a níž položenýmu krouťáku zatápět čtyřválcový SS potvoře i na rozjezd
3) V zatáčkách budu díky krátkýmu rozvoru a nižší váze vždycky lepší i s míň koňma.

4) Na rovině na mě snad někde počkaj ...

Těch 80HP jsem bral tak někdy až se zklidním... pořítám tak kolem 80.narozenin

Všechny body nahoře smáze každej argumentem, že "JDE VŽDY O MEZIKUS" a je to svatá pravda.
Kolik SS 600ccm jsem dal s 1200ccm ZRX na Dubé a to se hoši snažili z kolmo postavený motorky spustit koleno až na zem



ach jo.. ty ses dneskka nakej rozumnej..

me rikal .kolda. ze se se seriovou RSV (125k) da jet Most za 46.. n to jezdil za 46 na ty svy prevrtany.. ted ma CBR RR a jezdi i 41.. jinak ale rekord v moste drzi bawo
a je to 1:35.xx letos Andy Mecklau!!!

ja taky pocitam ze az se zklidnim, ze bych si pral Griso... no.. uvidime..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

16.8.2011 v 13:31 | Nahoru | #49
SPIJKER> no, ja to myslel torchu jinak, nez jezdit kochacku ....proste az do momentu, kdy se budu snazit zavodit s necim vykonnejsim, tak muzu klidne klopit na hranu, akcelerovat ze zatacek a prinasi to to samy uspokojeni ...ale jakmile je tu srovnani a potreba dohnat a predehnat, tak misto zazitku je akorat zoufalstvi, ze ta mrdka nejede a jak je to nepohodlna jizda, videl jsem u spousty lidi, ze jedinym duvodem ke koupi litra bylo, ze v parte doslo k obmene a chteli drzet krok ...takze za me teda neomrzi motorka jako takova, ale vlastnik si omrzeni spis vsugeruje ...jeden muj kamarad meni motorky co pul roku a na kazdy stihne najet tak maximalne 5tis, takze tu motorku ani poradne nepozna

Naposledy editováno 16.08.2011 13:32:34

(reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

16.8.2011 v 14:02 | Nahoru | #50

Jindra650 píše: SPIJKER> no, ja to myslel torchu jinak, nez jezdit kochacku ....proste az do momentu, kdy se budu snazit zavodit s necim vykonnejsim, tak muzu klidne klopit na hranu, akcelerovat ze zatacek a prinasi to to samy uspokojeni ...ale jakmile je tu srovnani a potreba dohnat a predehnat, tak misto zazitku je akorat zoufalstvi, ze ta mrdka nejede a jak je to nepohodlna jizda, videl jsem u spousty lidi, ze jedinym duvodem ke koupi litra bylo, ze v parte doslo k obmene a chteli drzet krok ...takze za me teda neomrzi motorka jako takova, ale vlastnik si omrzeni spis vsugeruje ...jeden muj kamarad meni motorky co pul roku a na kazdy stihne najet tak maximalne 5tis, takze tu motorku ani poradne nepozna



jasne.. jenze me to samotnyho zase az tak nebavi.. jednak se bojim ze kdybych padnul ze me v lese nikdo nenajde a druhak mi pak chybi ze si nemam s kym povidat jaky to bylo.. takze rad jezdim ve dvou ve trech.. no.. v tomhle jsem asi spolecenskej.. nekoho bavi chodit s kamaradama na pivo.. me bavi s kamaradama jezdit..
hele jestli je pravda toco pises a fakt jsi v klidu.. tak jsi stastnej clovek.. ja bych v klidu nebyl.. protoze kdyz vim ze "kazdej" litr jede tacho pres 300 a "kazda" hajabuzna jede tacho 330.. a moje stokonovka se dostane tesne pod 250, protoze je dobre zajeta serizena a zrovna byl spravnej tlak a vlhkost vzduchu.. tak ja budu proste nespokojenej. Bohuzel mame internet a znacnou informovanost.. a doba kdy vrchol technickeho pokroku byla jawa 500ohc se 30 konma je pryc.. a kazdej rikal typýýýčo to jedejako svine.. a dneska je to kolovrátek..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

16.8.2011 v 17:36 | Nahoru | #51

t_freedom píše: SPIJKER> zase přišel prudit

Hele, mě rychlosti nad 200km/h fakt nezajímaj. Jsou borci co dají se 130HP polomotorem Most za 1:48 (Jindra Hudeček 749SP) což je myslím slušnej výkon. Což mi logicky vnuká myšlenku:

1) Jestliže se na okruhu dá se 130lehkejma polomotorovejma koněma zajet čas o 12s pomalejší než rekord - nač potřebuju 200HP?
2) Do 120km/h můžu díky umu, a níž položenýmu krouťáku zatápět čtyřválcový SS potvoře i na rozjezd
3) V zatáčkách budu díky krátkýmu rozvoru a nižší váze vždycky lepší i s míň koňma.

4) Na rovině na mě snad někde počkaj ...

Těch 80HP jsem bral tak někdy až se zklidním... pořítám tak kolem 80.narozenin

Všechny body nahoře smáze každej argumentem, že "JDE VŽDY O MEZIKUS" a je to svatá pravda.
Kolik SS 600ccm jsem dal s 1200ccm ZRX na Dubé a to se hoši snažili z kolmo postavený motorky spustit koleno až na zem


1) Ano to je pravda.. souhlasím.
2) Souhlasím pokud píšeš o čtyřválcové šestce... litr ujede dvouválu o parník a spodek mají minimálně stejný. Už dávno neplatí, že V2 dole jede líp jak Ř4. (při stejném objemu)
3)Souhlas, ale hodně to je o rukách, rovinka o tom kdo má míň mozku.
4) Na rovince čekají všichni protože bez V2 nestojí o pohled.

3 reakcí na tento příspěvek Rozdíly mezi SSkama...

Skvělá odpověď, děkuji! 16.8.2011 v 18:17 | Nahoru | #52
jestli můžu, tak mám něco k tématu..

nejsem si jistý, ale mám za to, že i 750 má šest kvaltů.

zapomněl jsi ještě na 620. pokud tě neláká lámání rychlostních rekordů, tak bych o ní rozhodně uvažoval. jede o poznání líp než 750. motor je novější a na průběhu výkonu je to znát. a když jí trochu pomůžeš výfuky, filtrem a nebo ještě jednotkou. tak budeš asi spokojenej.

podobně to asi bude mezi 800SS a 900SS, ale na osmistovce jsem nejel. co se ale motoru týče, tak bych bral i tak raději 620 než 900SS. Bohužel 620 není tak hezká - obyč kyvka, třípaprsková kola, zadní tlumič sachs, nenastavitelné přední tlumiče, nádobky na brzdovou kapalinu, ...

pokud chceš jezdit s litrovejma klukama a tak nějak jim stíhat na rovinkách, tak si kup 800SS a polaď ho. o zatáčky neměj obavy, tam musí ladit oni

1000SS je úžasná věc, ale je těžký se k němu dostat. v čechách takřka nemožný. další věc je cena.. např. ta moje je nevyčíslitelná

při rozhodování o koupi téhle motorky je třeba si uvědomit, že to není obyčejný dvouválec, ale dvouválec se dvěma ventily na válec. je to úplně něco jiného než 4ventil. tímto charakterem hravě maže rozdíl v kW. já bych si na normální ježdění dvouválcovej čtyřventil "nikdy" nekoupil. je to pro mě na půl čtyřválec.

většina lidí, co na motorkářích je, nemá s dvouventilovými dvouválci žádné zkušenosti a tím spíš ne s "nejnovější" řadou SS, takže bych byl opatrný v přebírání jejich názorů.

to je asi vše.

(reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

16.8.2011 v 21:25 | Nahoru | #53

venakucera píše: jestli můžu, tak mám něco k tématu..

nejsem si jistý, ale mám za to, že i 750 má šest kvaltů.

zapomněl jsi ještě na 620. pokud tě neláká lámání rychlostních rekordů, tak bych o ní rozhodně uvažoval. jede o poznání líp než 750. motor je novější a na průběhu výkonu je to znát. a když jí trochu pomůžeš výfuky, filtrem a nebo ještě jednotkou. tak budeš asi spokojenej.

podobně to asi bude mezi 800SS a 900SS, ale na osmistovce jsem nejel. co se ale motoru týče, tak bych bral i tak raději 620 než 900SS. Bohužel 620 není tak hezká - obyč kyvka, třípaprsková kola, zadní tlumič sachs, nenastavitelné přední tlumiče, nádobky na brzdovou kapalinu, ...

pokud chceš jezdit s litrovejma klukama a tak nějak jim stíhat na rovinkách, tak si kup 800SS a polaď ho. o zatáčky neměj obavy, tam musí ladit oni

1000SS je úžasná věc, ale je těžký se k němu dostat. v čechách takřka nemožný. další věc je cena.. např. ta moje je nevyčíslitelná

při rozhodování o koupi téhle motorky je třeba si uvědomit, že to není obyčejný dvouválec, ale dvouválec se dvěma ventily na válec. je to úplně něco jiného než 4ventil. tímto charakterem hravě maže rozdíl v kW. já bych si na normální ježdění dvouválcovej čtyřventil "nikdy" nekoupil. je to pro mě na půl čtyřválec.

většina lidí, co na motorkářích je, nemá s dvouventilovými dvouválci žádné zkušenosti a tím spíš ne s "nejnovější" řadou SS, takže bych byl opatrný v přebírání jejich názorů.

to je asi vše.



620, 750, 800 maj jednu vadu.... necinkaj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

16.8.2011 v 22:39 | Nahoru | #54

venakucera píše: jestli můžu, tak mám něco k tématu..

nejsem si jistý, ale mám za to, že i 750 má šest kvaltů.

zapomněl jsi ještě na 620. pokud tě neláká lámání rychlostních rekordů, tak bych o ní rozhodně uvažoval. jede o poznání líp než 750. motor je novější a na průběhu výkonu je to znát. a když jí trochu pomůžeš výfuky, filtrem a nebo ještě jednotkou. tak budeš asi spokojenej.

podobně to asi bude mezi 800SS a 900SS, ale na osmistovce jsem nejel. co se ale motoru týče, tak bych bral i tak raději 620 než 900SS. Bohužel 620 není tak hezká - obyč kyvka, třípaprsková kola, zadní tlumič sachs, nenastavitelné přední tlumiče, nádobky na brzdovou kapalinu, ...

pokud chceš jezdit s litrovejma klukama a tak nějak jim stíhat na rovinkách, tak si kup 800SS a polaď ho. o zatáčky neměj obavy, tam musí ladit oni

1000SS je úžasná věc, ale je těžký se k němu dostat. v čechách takřka nemožný. další věc je cena.. např. ta moje je nevyčíslitelná

při rozhodování o koupi téhle motorky je třeba si uvědomit, že to není obyčejný dvouválec, ale dvouválec se dvěma ventily na válec. je to úplně něco jiného než 4ventil. tímto charakterem hravě maže rozdíl v kW. já bych si na normální ježdění dvouválcovej čtyřventil "nikdy" nekoupil. je to pro mě na půl čtyřválec.

většina lidí, co na motorkářích je, nemá s dvouventilovými dvouválci žádné zkušenosti a tím spíš ne s "nejnovější" řadou SS, takže bych byl opatrný v přebírání jejich názorů.

to je asi vše.


Jo muj 620 půlmotor je na prodej

(reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

16.8.2011 v 23:28 | Nahoru | #55

Jindra650 píše: Ten zvuk je prave na tom to nejlepsi, protoze klika po 120° tomu dava neobycejnej krasnej zvuk 6valce ....1, 2, 4valce, to nas obklopuje vsade, je to furt stejny, 1+2v to jen duni a hulaka, 4valec s hlasitym laufem jen rve, ale 3 a 6valec, to ma v sobe cosi hudebniho, slastnej zvuk ....kdyz slysim 6valec nebo pekne roztocenej 3valec, to je skoro na orgac



To to je asi věc názoru , já jsem to nikdy až takhle do detailu neřešil... Známej má staršího Tripla a měli jsme možnost si vyzkoušet i novou Daytonu 675 a ten zvuk mě zase až tak u srdce nevzal... Je pravda, že oproti čtyřválu v řadě je to zvukově trochu jinde , ale pořád to má spíš blíž ke čtyřválu než k V2! Což pro někoho je dobře, pro mě třeba ne , já jsem holt dvouválista... Ale chraplák to je slušnej, to zase jo! Ono všechno má něco do sebe , i ten vytočenej čtyřvál se ve finále dá...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

16.8.2011 v 23:30 | Nahoru | #56

Sojky píše: Jo muj 620 půlmotor je na prodej


Koukal jsem na to, to je to od Romana, ne? Proč to tak rychle prodáváš?

(reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

17.8.2011 v 07:35 | Nahoru | #57

italšrot píše: 1) Ano to je pravda.. souhlasím.
2) Souhlasím pokud píšeš o čtyřválcové šestce... litr ujede dvouválu o parník a spodek mají minimálně stejný. Už dávno neplatí, že V2 dole jede líp jak Ř4. (při stejném objemu)
3)Souhlas, ale hodně to je o rukách, rovinka o tom kdo má míň mozku.
4) Na rovince čekají všichni protože bez V2 nestojí o pohled.


krásně napsaný, zlváště pak bod 4

(reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

17.8.2011 v 09:58 | Nahoru | #58

DMC.motobiker píše: Koukal jsem na to, to je to od Romana, ne? Proč to tak rychle prodáváš?


Jo od Romana. A důvod prodeje? SS mi prostě nesedlo, chci přesednout zpět na naháče.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

17.8.2011 v 10:05 | Nahoru | #59

t_freedom píše: SPIJKER> zase přišel prudit

Hele, mě rychlosti nad 200km/h fakt nezajímaj. Jsou borci co dají se 130HP polomotorem Most za 1:48 (Jindra Hudeček 749SP) což je myslím slušnej výkon. Což mi logicky vnuká myšlenku:



nebude nahodou tenhle honza hudecek v brne 3. zari..?
to by mohl bejt dobrej vodic...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

17.8.2011 v 10:31 | Nahoru | #60
SPIJKER> on je Jindřich ... mimo jiný zakladatel a majitel HUDY sportu. Jezdil pro Ducknu nějakej čas i továrně ...nevím ale v jaký třídě.
Když už jsem si v Mostě myslel, že jedu NESKUTEČNOU kládu a dobržďuju jak jen to jde nejpozději - tak mě máznul na brzdy v předposlední zatáčce před rovinkou (v tý dvoulomený) tím stylem, že měl obě gumy ve smyku pustil to, lupnul tam a na výjezdu do rovinky měl už 5-10m náskok ...ještě se musím hóóóóódně učit...
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
desmo rozvod Ducati ST2, Ducati Monster 600, Ducati 900 SS, Ducat... adrianosciro 14 21.2.2021 v 15:57 Borntobewild
Ducati Old Crow Aneb kafáč z krabice [1 ... 11, 12] Ducati 750 SS Honzatuu 349 27.4.2020 v 09:55 Honzatuu
Ducati 750 SS padlá vrána Ducati 750 SS kokoška. 16 25.5.2019 v 12:03 Carlo888
Ve vysokých otáčkách zdechne Ducati 750 SS Ondara 4 10.9.2018 v 19:20 Ondara
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner

TOPlist