globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíly mezi SSkama...
V čem se liší 900SS, 800SS a 750SS?? Padly mi do oka a jsem, přiznávám, líný hledat...

Uzavřeno 13.01.2012 v 12:19 uživatelem Rampaged
Předchozí
1 2 3
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Rozdíly mezi SSkama...

14.8.2011 v 12:28 | Nahoru | #1
že by kubatůrou? jinak na tlačení jsou lehčí ty nižší obsahy

(reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

14.8.2011 v 12:31 | Nahoru | #2
Dominik-Duka> čekal jsem, kdo s eozve s podobnou odpovědí jako první (takový malý sociální průzkum )...myslel jsem samozřejmě rozdíly, které nejsou zřejmé z názvu moto takže cokoliv, kromě kubatury...

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly mezi SSkama...

14.8.2011 v 12:39 | Nahoru | #3
rozdíly jsou v motorech. samozřejmě že ve výkonu, jinak devítka je šestikvalt, sedmička pětikvalt.
no a devítka má narozdíl od menší sestřičky suchou spojku.
víc si nepamatuju.
pokud budeš chtět detailnější přehled, v manuálu ty rozdíly nandeš rychle.
taky se mně zamlouvá a uvažuju o ní, akorát pořád nevim kterou

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

14.8.2011 v 12:41 | Nahoru | #4
memphis.unv> aha aha, takže asi devítku, pětikvalt je jedna ze dvou věcí, které se mi (jako jediné) nezamlouvají na ZR7 a díky, určitě počtu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

14.8.2011 v 13:09 | Nahoru | #5
Rampaged> ono je to sice anglicky ale je to čistě manuál takže věcem jako "5 degree gearbox/transmission", "58kW" a "dry clutch" rozumí všichni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

14.8.2011 v 13:18 | Nahoru | #6
memphis.unv> kein problem pohodička to přelouskám s prstem v zadnici...s němčinou by byl mnohem větší problém...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

14.8.2011 v 13:22 | Nahoru | #7
Rampaged> to je zvouček

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

14.8.2011 v 15:30 | Nahoru | #8

memphis.unv píše: Rampaged> to je zvouček

takhle znela sousedova benzinova sekacka, kdyz mela prasklej vejfuk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

14.8.2011 v 15:54 | Nahoru | #9
memphis.unv> By mě zajímalo, proč každou pravou zatáčku jede v protisměru

Naposledy editováno 14.08.2011 15:56:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

14.8.2011 v 15:55 | Nahoru | #10

memphis.unv píše: Rampaged> to je zvouček

Mě se také líbijí ale škoda že to má jen 85koní Aspon kdyby měla 110 jako VTR 1000

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

14.8.2011 v 17:19 | Nahoru | #11
Jindra650> tomu se říká závist

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

14.8.2011 v 17:28 | Nahoru | #12
Coolasice> vole vždyť je to vzducháč! navíc dvouventil
pokud chceš tak její stejně starý sestřičky 996/998 co mají vodu rády mají už koní 120 ale po klasice nechtěj zázraky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

14.8.2011 v 19:38 | Nahoru | #13

memphis.unv píše: Coolasice> vole vždyť je to vzducháč! navíc dvouventil
pokud chceš tak její stejně starý sestřičky 996/998 co mají vodu rády mají už koní 120 ale po klasice nechtěj zázraky

Mno ale ty jsou cenově někde jinde

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

14.8.2011 v 22:15 | Nahoru | #14

memphis.unv píše: Jindra650> tomu se říká závist

To tak zavidet sekacku me srdce nepatri ani 2v ani 4v, ale 3v

(reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

14.8.2011 v 23:22 | Nahoru | #15
Coolasice> na předjíždění aut to stačí a na roviny sere pes, do zatáček to stačí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

14.8.2011 v 23:24 | Nahoru | #16
Jindra650> to je divné počet, ve fauně má taky všechno 2 nebo 4 nohy, třínozí jsou postižení

(reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

14.8.2011 v 23:36 | Nahoru | #17

memphis.unv píše: Jindra650> to je divné počet, ve fauně má taky všechno 2 nebo 4 nohy, třínozí jsou postižení

takze 5valec by byl v pohode?

(reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

14.8.2011 v 23:51 | Nahoru | #18

Dominik-Duka píše: že by kubatůrou? jinak na tlačení jsou lehčí ty nižší obsahy


To platí tak možná u Japončíků , ale SSka od Ducati váží téměř stejně bez rozdílu objemu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

14.8.2011 v 23:52 | Nahoru | #19

Jindra650 píše: To tak zavidet sekacku me srdce nepatri ani 2v ani 4v, ale 3v


Triumph má jen jedinou chybu - ten zvuk , zní to jak nachlazenej vysavač...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

15.8.2011 v 00:48 | Nahoru | #20

DMC.motobiker píše: Triumph má jen jedinou chybu - ten zvuk , zní to jak nachlazenej vysavač...

Ten zvuk je prave na tom to nejlepsi, protoze klika po 120° tomu dava neobycejnej krasnej zvuk 6valce ....1, 2, 4valce, to nas obklopuje vsade, je to furt stejny, 1+2v to jen duni a hulaka, 4valec s hlasitym laufem jen rve, ale 3 a 6valec, to ma v sobe cosi hudebniho, slastnej zvuk ....kdyz slysim 6valec nebo pekne roztocenej 3valec, to je skoro na orgac




Naposledy editováno 15.08.2011 00:49:44

(reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

15.8.2011 v 10:30 | Nahoru | #21
Jindra650> na tym druhym videu pekny prase , aspon kdyby mel zahrate motor

Rozdíly mezi SSkama...

15.8.2011 v 10:50 | Nahoru | #22
miluju závodníky co potřebujou přes 100HP

Včera jsem si půjčil Aprilku Pegaso 650 jednobuch ... tolik srandy jsem zažil jen na svý Duckně a do 80km/h(což na okresky v národním parku České Švícarsko bohatě stačí)to zrychluje pekelně.

Neustále mě nahlodává myšlenka, že až se jednou vyblbnu na 140koňový příšeře, tvrdý jak prkno a lámající běžně hranici 200km/h do 10s ...pořídím cafe racera se 160kg, 80HP/85Nm a budu šťastný a vyrovnaný muž.

Rozdíly mezi SSkama...

15.8.2011 v 10:55 | Nahoru | #23
bez 100HP ani ranu

4 reakcí na tento příspěvek Rozdíly mezi SSkama...

15.8.2011 v 11:28 | Nahoru | #24
nevím proč hodně lidí potřebuje tolik koňů ... nikdo vůbec neřeší váhu.

Přitom když máš 180kg/ 90HP => 0,5 hp/kg

nebo máš litra kterej má 225-230kg/ 140HP => 0,6hp/kg

stejně tě udělá ten polomotorovej slaboch, protože 30-50kg váhy prostě udělá svoje a v technickejch pasážích na tebe prostě široká čtyřválcová stavba nemá. Koně jsou koně, ale kila nevochčiješ, ty se musej umět vodit a odbrzdit.

...ale fakt je ten, že nejlepší "kompromis" je polomotor s nízkou vahou a obrovským výkonem a ještě lepšíma brzdama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

15.8.2011 v 12:03 | Nahoru | #25
t_freedom> Me to rikat nemusis, do zatacek staci malo ...to se nas drzi i kamos na CB400 ze 70.tych kdyz jede bez mozku a na rovinkach nejedem vic jak 140 ....ale zas ty polomotory neprecenovat, motor jako motor a vic je limitem podvozek a um ridice, jak vykon

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly mezi SSkama...

15.8.2011 v 12:24 | Nahoru | #26
Já se svým půlmotorem v pohodě v zatáčkách pojezdim kámoše na 929 RR a to jezdí podstatně dýl než já a vůbec to nešetří. Holt ty italský půlmotory dali na pořádnej podvozek a dobrýma brzdama.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

15.8.2011 v 12:30 | Nahoru | #27
Rampaged> svojí devítku bych si klidně dovedl představit se čtyřma kvaltama...takže chybějící šestka u sedumpade nebude takovej problém

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

15.8.2011 v 12:31 | Nahoru | #28
t_freedom> myslim, že ty máš, co se poměru váha/výkon/ovladatelnost týká, jednu z nejlepších věcí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

15.8.2011 v 12:50 | Nahoru | #29
selkie> ještě řidiče by to chtělo na úrovni

Jsem nostalgik ...takže design klasickýho monstera s monoblokama od bremba, motorem 998(v posledním provedení) a odtučněnou mororu vahou 200-205kg + přehranou jednotkou ... ufff... to je jak soudobá technika F1 v monopostu "autounion"

Nestěžuju si...ale připouštím, že tenhle motocykl dokážu využít tak max. na 2/3 ...a to už si přidávám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi SSkama...

15.8.2011 v 12:54 | Nahoru | #30
t_freedom> ale kdeže...kolem Mácháče a pak na Ještědu jsi mi ujížděl moc pěkně

no, ale stejně bys dokázal využít 80 koňovej a 160 kilo vážící café-racer
Předchozí
1 2 3
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
desmo rozvod Ducati ST2, Ducati Monster 600, Ducati 900 SS, Ducat... adrianosciro 14 21.2.2021 v 15:57 Borntobewild
Ducati Old Crow Aneb kafáč z krabice [1 ... 11, 12] Ducati 750 SS Honzatuu 349 27.4.2020 v 09:55 Honzatuu
Ducati 750 SS padlá vrána Ducati 750 SS kokoška. 16 25.5.2019 v 12:03 Carlo888
Ve vysokých otáčkách zdechne Ducati 750 SS Ondara 4 10.9.2018 v 19:20 Ondara
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner


TOPlist