Téma: Repliky dvoutaktních GP 500 strojů
10.8.2011 v 12:21
Z dnešních hledisek "výkonnostní podvýživa", ale :
Koupil jsem sám (bez "pomoci"profi-dovozců ojetin)ve SRN v r.2008 a doteď se na ní učím ...
Je to skutečně o hodně vyšší "level", než T350R/1972 a GT750A/1976 na kterých jsem dosud
jezdil!
Vždycky jsem o ní snil, ale politické/ekonomické/administrativní okolnosti byly takové,
že před vstupem ČR do EU bylo yvloučeno, aby ze zahraničí improtovaný DVOUTAKT,navíc málem
20 let starý, mohl být v ČR zaregistrován pro provoz na veřejných komunikacích.
NYNÍ, pokud je "na papírech" a po STK ve KTERÉKOLI zemi EU, nezbývá "českému byrokratovi"
nic jiného, než I TYTO DVOUTAKTY Z POLOVINY 80.let zaregistrovat !!!
Souputnicí RG500 je taky Yamaha RD500LC (ze mně neznámých důvodů o 30!kg těžší,ale taky mo-
tocykl"mazel") a Honda NS400R (s nejlepším chassis mezi těmito replikami strojů GP500 -
ještěže Japonci tuto původně zamýšleli jen pro domácí trh a nevyrobili i verzi 500ccm! Byla
by totiž v jízdních vlastnostech LEPŚÍ, než moje životní láska RG500).
Budu se snažit do tohoto fóra posléze přidávat i další moje poznatky a informace, i když
zatím neznám nikoho dalšího, kdo by RG500 v ČR "měl na papírech" .
Koupil jsem sám (bez "pomoci"profi-dovozců ojetin)ve SRN v r.2008 a doteď se na ní učím ...
Je to skutečně o hodně vyšší "level", než T350R/1972 a GT750A/1976 na kterých jsem dosud
jezdil!
Vždycky jsem o ní snil, ale politické/ekonomické/administrativní okolnosti byly takové,
že před vstupem ČR do EU bylo yvloučeno, aby ze zahraničí improtovaný DVOUTAKT,navíc málem
20 let starý, mohl být v ČR zaregistrován pro provoz na veřejných komunikacích.
NYNÍ, pokud je "na papírech" a po STK ve KTERÉKOLI zemi EU, nezbývá "českému byrokratovi"
nic jiného, než I TYTO DVOUTAKTY Z POLOVINY 80.let zaregistrovat !!!
Souputnicí RG500 je taky Yamaha RD500LC (ze mně neznámých důvodů o 30!kg těžší,ale taky mo-
tocykl"mazel") a Honda NS400R (s nejlepším chassis mezi těmito replikami strojů GP500 -
ještěže Japonci tuto původně zamýšleli jen pro domácí trh a nevyrobili i verzi 500ccm! Byla
by totiž v jízdních vlastnostech LEPŚÍ, než moje životní láska RG500).
Budu se snažit do tohoto fóra posléze přidávat i další moje poznatky a informace, i když
zatím neznám nikoho dalšího, kdo by RG500 v ČR "měl na papírech" .
Naposledy editováno 11.08.2011 20:51:50
zdravím Vás, taky miluju 2T, sice v enduru, ale 2T jako 2T :)
chtěl bych se zeptat, kde se shání pístní sady na tyhle stroje?
Já jsem si sehnal Gilerku RC250 Rally, luxusní kousek, ale potřeboval bych sadu. Nová samozřejmě nikde není, tak si říkám jak to asi dělají lidé se stejným postižením :) necháváte odlít na zakázku?
chtěl bych se zeptat, kde se shání pístní sady na tyhle stroje?
Já jsem si sehnal Gilerku RC250 Rally, luxusní kousek, ale potřeboval bych sadu. Nová samozřejmě nikde není, tak si říkám jak to asi dělají lidé se stejným postižením :) necháváte odlít na zakázku?
1 reakcí na tento příspěvek Repliky dvoutaktních GP 500 strojů
Nechávali jsme si dělat píst na Suzu RG250, vyšlo to i celkem levně, kolem 2tis.
1 reakcí na tento příspěvek Repliky dvoutaktních GP 500 strojů
Pro "geomuse" z Čáslavi mám špatnou zprávu : i Hujer má problém najít pístní sadu pro jeho
Gileru RC250 Rally Ale vážně. Můj "Guru přes 2T - ND" je skeptickej a jedině nalézt
nějakou(??)možnost porovnat Tvůj píst s jinými (Aprilia, Cagiva, ?) a tento, asi pro mladší
ročníky výroby, pak "shánět". Jakej vlastně r.v. ta Tvoje RC250 je ???
Gileru RC250 Rally Ale vážně. Můj "Guru přes 2T - ND" je skeptickej a jedině nalézt
nějakou(??)možnost porovnat Tvůj píst s jinými (Aprilia, Cagiva, ?) a tento, asi pro mladší
ročníky výroby, pak "shánět". Jakej vlastně r.v. ta Tvoje RC250 je ???
Na závěr ještě dodám, že to schema přívěr je Suzuki RG500Gamma, vyřešených tak, že
nemohou, při nějakém"výpadku" elektroniky, kolidovat s písty
a taky malou opravu textu Porovnania RG / NS / RD :
motor RG není ŘADOVÝ čtyřválec,ale čtyřválec ČTVERCOVÉ koncepce(po anglicku SQUARE FOUR).
ŘADOVÝ DVOUTAKTNÍ čtyřválec "nabízely" naposledy závodní Yamahy TZ 700/750...
nemohou, při nějakém"výpadku" elektroniky, kolidovat s písty
a taky malou opravu textu Porovnania RG / NS / RD :
motor RG není ŘADOVÝ čtyřválec,ale čtyřválec ČTVERCOVÉ koncepce(po anglicku SQUARE FOUR).
ŘADOVÝ DVOUTAKTNÍ čtyřválec "nabízely" naposledy závodní Yamahy TZ 700/750...
IvanDvoutakťák> Moje Gilera je rok 1985. Podle všeho mám snad jedinou v ČR. Nikdy jsem ji neviděl v inzerci a díly nejsou ani na e-bay.. Píst mám oměřený a teď v sobotu budu hledat na burze v chotusicích. Akorát mám problém s válcem, dole jak jsou ty vodící nálitky dva, tak mám zadní ulomený. Tak si říkám, jestli to s ním vůbec pojede.. Někdo říká vyvařit a vyfrézovat do původní podoby, někdo zase že má píst i tak dostatečné vedení a že by neřešil protože se vyvařováním celý válec zkroutil. Mám dva motory, ale jen jeden válec a píst a to zadřený. Zřejmě selhalo čerpadélko oil masteru.
Je to tak, musí mít najeto hrozně málo. motor má původní lak, i zespodu bez porušení, i ráfky uplně bez škrábanců, krásně zlaté, akorát plastovou nádrž někdo zprznil nějakou divnou modrou barvou snad štětcem. Původní majitel chtěl nechat udělat nicasil a prý celý vršek motoru někde "ztratili" v té firmě. Na e-bay byl válec na prodej asi před rokem, ale prodal se za 600 éček :/ tenhle válec s pístem mám z gilery NGR250 a ta už měla něco za sebou..
dal jsem i inzerát že koupím jiný rozumný 2T motor, ale v našich končinách asi není 2T moc moderní :(
dal jsem i inzerát že koupím jiný rozumný 2T motor, ale v našich končinách asi není 2T moc moderní :(
1 reakcí na tento příspěvek Repliky dvoutaktních GP 500 strojů
jedna krasavice na prodej
ještě jedna kracavice
Suzuki rg500 racing bike
vyvolávací cena na ebay :AU $46.000,00 Circa EUR 36.018,54:
ještě jedna kracavice
Suzuki rg500 racing bike
vyvolávací cena na ebay :AU $46.000,00 Circa EUR 36.018,54:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
starší silníčák ... Suzuki RG 500 Gamma | mira76 | 12 | 7.1.2012 v 08:41 bob750 |
Suzuki rg500 pánové není to škoda? Suzuki RG 500 Gamma | mira76 | 23 | 10.11.2011 v 12:33 IvanDvoutakťák |