globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nedobíjí mě alternátor-jsem v koncích
1.8.2011 v 22:38
Zdar všem,abych se dlouho neradoval...nastal problém s dobíjením baterie u mojí čtyřkolky Linhai 276ccm...Když nabiju byterii tak ujedu max 20km a jsem mrtvej.
Alternátor mě nedobijí...tak jsem vyměnil regulátor nabíjení,ani to pomohlo....tak si řikam čím by to mohlo byt....OK poslední možnost-ROTOR.Tak jsem tedy sehnal věnec prehodil jsem ho a na 99% jsem věřil že bude vše v poho...Opak byl pravdou.Z rotoru jdou 3 žluté dráty (ani z jednoho jsem nenaměřil napětí) a pak 2 dráty ze snímače....No a ted nevím co dál...napadlo mě ještě vyměnit magneto ,ale to mě pčijde nepravděpodobné...díkas za všechny užitečné i neužitečné rady

Nedobíjí mě alternátor-jsem v koncích

1.8.2011 v 22:56 | Nahoru | #1
Hod to sem

Naposledy editováno 01.08.2011 22:56:57

Nedobíjí mě alternátor-jsem v koncích

1.8.2011 v 23:00 | Nahoru | #2
jojo ale víc hlav víc ví...navím v motorce je to teměř to samé....naví nekdo najakou radu?

1 reakcí na tento příspěvek Nedobíjí mě alternátor-jsem v koncích

1.8.2011 v 23:49 | Nahoru | #3
Dráty jdou z rotoru,nebo statoru ?
Předpokládám,že ze statoru a na 99% se jedná o třífazový alternátor,pokud nejsou přerušeny cívky,tak je prakticky nemožné,aby jsi něco nenaměřil.

Nedobíjí mě alternátor-jsem v koncích

2.8.2011 v 00:04 | Nahoru | #4
no přísahám bohu...uplná nula voltů...ani z jednoho toho žluteho drátu.ještě vyměnit rotor...ale co by mohlo byt s rotorem....to je divné....

(reakce na) Nedobíjí mě alternátor-jsem v koncích

2.8.2011 v 00:39 | Nahoru | #5

mirek42 píše: Dráty jdou z rotoru,nebo statoru ?
Předpokládám,že ze statoru a na 99% se jedná o třífazový alternátor,pokud nejsou přerušeny cívky,tak je prakticky nemožné,aby jsi něco nenaměřil.





Ma pravdu ten hoch A meril jsi ty civky ohmetrem , mezi sebou a proti kostre ?

Naposledy editováno 02.08.2011 00:42:37

Nedobíjí mě alternátor-jsem v koncích

2.8.2011 v 08:13 | Nahoru | #6
no vzhledem k tomu ze je to nakej cinskej kram tak bych se nespolehal na to ze novy nahradni dil musi byt zarucene v poradku. rotor je jen magnet, tzn jestli magnetuje nemelo by mu nic byt... civky maji obvod? meris to napeti na stridavej rozsah? u toho stareho alternatoru si primo na jeho vyvodech neco nameril? nebo si proste koupil novej regulator a nic nemeril?

Nedobíjí mě alternátor-jsem v koncích

2.8.2011 v 08:36 | Nahoru | #7
Rada Zcela zdarma!!! Mezi kostrou a drátem naměříš napětí jen v případě že je alternátor špatný. Musíš měřit mezi dvěma dráty- až 200 V střídavé. Jinak když se podíváš na stránky , Ignitechu je tam popsaný kompletní postup měřění- kde, co,kolik. Pochopí to i úplný blb.(nic osobního)Magnet neměň je to pitomost.

Nedobíjí mě alternátor-jsem v koncích

2.8.2011 v 08:45 | Nahoru | #8
Zkus to měřit podle tohohle schématu Jen pro upozornění, z alternátoru leze střídavej, nemáš jen špatně nastavenej měřák?

1 reakcí na tento příspěvek Nedobíjí mě alternátor-jsem v koncích

2.8.2011 v 23:47 | Nahoru | #9
střídavej..to je na tomto zlutem multimetru tak kde je 200 a 700V-že?

skousel jsem ten odpor ale porad na displeyi tam svítí jen 1.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjí mě alternátor-jsem v koncích

5.8.2011 v 00:21 | Nahoru | #10
stále nem nedobijí alternátor.Z alternátoru jdou 3 žluté dráty ze statoru (věnce) a 2 dráty ze snímače.Nevím přesně jak se májí měřit v tomto případě hodnoty a jaké to má ukazovat,ale když kamaoš přijel s linhajem 260 ccm tak to má zapojený uplně stejně.A když se nastaví voltmetr na stejnosměrný proud a změří se ty 3 dráty mezi sebou co jdou ze statoru tak při nastartování to ukazuje okolo 20V stejnosměrného.Když ale nastartujeme tu naší 276 ccm tak ukazuje maximálně 0,9-1,1 V stejnosměrného. jak to diagnostikovat,už jsme měnili jak stator tak rotor a pořád nic

(reakce na) Nedobíjí mě alternátor-jsem v koncích

5.8.2011 v 06:34 | Nahoru | #11

kawasaki-man píše: stále nem nedobijí alternátor.Z alternátoru jdou 3 žluté dráty ze statoru (věnce) a 2 dráty ze snímače.Nevím přesně jak se májí měřit v tomto případě hodnoty a jaké to má ukazovat,ale když kamaoš přijel s linhajem 260 ccm tak to má zapojený uplně stejně.A když se nastaví voltmetr na stejnosměrný proud a změří se ty 3 dráty mezi sebou co jdou ze statoru tak při nastartování to ukazuje okolo 20V stejnosměrného.Když ale nastartujeme tu naší 276 ccm tak ukazuje maximálně 0,9-1,1 V stejnosměrného. jak to diagnostikovat,už jsme měnili jak stator tak rotor a pořád nic



Možná kdybys to někam odvezl a zaplatil 500, ušetřil bys!

(reakce na) Nedobíjí mě alternátor-jsem v koncích

5.8.2011 v 08:30 | Nahoru | #12

kawasaki-man píše: stále nem nedobijí alternátor.Z alternátoru jdou 3 žluté dráty ze statoru (věnce) a 2 dráty ze snímače.Nevím přesně jak se májí měřit v tomto případě hodnoty a jaké to má ukazovat,ale když kamaoš přijel s linhajem 260 ccm tak to má zapojený uplně stejně.A když se nastaví voltmetr na stejnosměrný proud a změří se ty 3 dráty mezi sebou co jdou ze statoru tak při nastartování to ukazuje okolo 20V stejnosměrného.Když ale nastartujeme tu naší 276 ccm tak ukazuje maximálně 0,9-1,1 V stejnosměrného. jak to diagnostikovat,už jsme měnili jak stator tak rotor a pořád nic



na volnobeh to mezi jednotlivejma fazema ma ukazovat kolem 20-30V stridavejch, v otackach az kolem 50V.... merit to na stejnosmernej rozsah je blbost - jo a nenastavuje se to na stejnosmernej proud ale napeti...

kdyz meris odpor mezi jednotlivejma fazema tak tam bejt par ohmu ... jestli ti to ukazuje jednicku tak to bude nejspis znak pro "mimo rozsah" tzn v tomto pripade rozpojenej obvod = blby vinuti..sice ste to vymenily ale za blbej dil (samo za predpokladu ze merite spravne a ten multimetr je vubec schopnej neco merit)

1 reakcí na tento příspěvek Nedobíjí mě alternátor-jsem v koncích

5.8.2011 v 09:36 | Nahoru | #13
AVC je střídavý-že?tak na ten to měřím...nastavím to na 200V střídavých a dávaám to mezi ty tři dráty co vedou z věnce...a vubec nic to neukazuje...tak maximalne 1 V.Já kdybych mel poblíž nejaky servis tak to tam dovezu...ale ty me reknou to same ze je spatný stator...a ten se menil....

Nedobíjí mě alternátor-jsem v koncích

5.8.2011 v 09:38 | Nahoru | #14

(reakce na) Nedobíjí mě alternátor-jsem v koncích

5.8.2011 v 09:39 | Nahoru | #15

kawasaki-man píše: AVC je střídavý-že?tak na ten to měřím...nastavím to na 200V střídavých a dávaám to mezi ty tři dráty co vedou z věnce...a vubec nic to neukazuje...tak maximalne 1 V.Já kdybych mel poblíž nejaky servis tak to tam dovezu...ale ty me reknou to same ze je spatný stator...a ten se menil....



no a myslis ze neni mozny zes ho vymenil za spatnej? jako proste je to jen klubko namotanyho dratu, kdyz se kolem nej pohne magnet tak se v nem indukuje napeti... na magnetu se pozna jestli magnetuje(rotor) a kdyz na tom klubku dratu neni napeti tak je nekde preruseny.. to je cely....

jako jestli nepripustis ze to je ve statoru ani v rotoru protoze oboje si menil tak nevim co tam chces dal vymyslet, protoze nic dalsiho tam neni.. to uz pak leda k samanovi ne do servisu...

Naposledy editováno 05.08.2011 09:40:25

Nedobíjí mě alternátor-jsem v koncích

5.8.2011 v 09:56 | Nahoru | #16
přesně tak...to jsou lehké počty...leda že by třeba bylo jiný rozměr vinutí a byl moc vzdálený od rotoru....to je jedine co me napada....ale to je nesmysl protoze je to stejny jako to stary....

Nedobíjí mě alternátor-jsem v koncích

6.8.2011 v 23:53 | Nahoru | #17
Vezmi merak, prepni na AC na cca 200V a promer ty tri draty co vedou do regulatoru dobijeni mezi sebou, meli by byt bily a nebo zluty. Nezapomen kazdej, treba 1. s 2., 1. a 3., 2. a 3. Pri volnobehu by si tam mel mit 20V(+- 10) a pri pridani plynu by to melo jit hodne nahoru a vsechny by mela davat stejne. Pak nastav na merak na mereni odporu (nejnizsi rozsah) a udelej to same. Vsechny faze by mely byt stejne a davat kolem 1 ohmu, vic jak 1,5 a min jak 0,5 je spatne.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Schéma předního diferenciálu u čtyř... Linhai ATV 300 kawasaki-man 13 4.2.2012 v 23:40 kawasaki-man


TOPlist