bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha XVS 400
Zdravím,
mému známému se naskytla možnost koupit tuto motorku. Chce typického cruisera ale má papíry do 25kW. Je také velmi omezen finančně takže na 650tku to nevyjde. Chci se vás proto zeptat, jaký je nato váš názor.
A jestli je tu někdo, kdo četl, že dragstary jsou lenivé a přitom na žádném nejel, tak by se mohl zdržet rádoby vtipných poznámek.
Díky

Yamaha XVS 400

29.7.2011 v 20:28 | Nahoru | #1
Mám 650 a jsem spokojenej. A co koupit 650tku se sníženým výkonem na 25 kw ?

Naposledy editováno 29.07.2011 20:33:15

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XVS 400

29.7.2011 v 20:29 | Nahoru | #2

Yamaha XVS 400

Skvělá odpověď, děkuji! 29.7.2011 v 20:33 | Nahoru | #3
klidne jdi to toho osobni zkusenost, 3 roky bez investic pouze oleje a filtry,je o 2o kg lehci nez 65o spotreba 4 L, rychlost ve dvou az 150. pokud ale pojedes na vykon aby jsi stacil motorkam o dvojnasobnem obsahu bude jizda vykoupena spotrebou 6 L a tocit do vyssich otacek a stim spojene razeni,dily shodne xvs 650 rozhodne neni liná jen se musi trochu zatahnot bezny provoz tak na tretinu, hodne svizna jizda ta trictvrte, naplno pouze na dalnici

Yamaha XVS 400

29.7.2011 v 20:36 | Nahoru | #4
akorat budes muset vymenit sedlo spolujezdce, je tak tvrde ze se na dom sedet nedá

(reakce na) Yamaha XVS 400

29.7.2011 v 20:43 | Nahoru | #5

rancher píše: Tuhle?


jo, je naprosto krásná.
Kdybych byl starší tak prodám cokolic abych ji měl.
Jinak 650 jak jsem psal jsou nad finanční možnosti.
Jak jsem četl je to dost vyjimečná motorka, a proto ani moc nějakých informací není.
Také by mě zajímalo, jak je to s dostupností ND?
Wlastimil - ty máš přímo tu 400ku?

Kurva, ona je fakt nádherná
EDIT: rancher, uhodnout to není tak těžké, když v čr je těch motorek jak prstů na jedné ruce :D

Naposledy editováno 29.07.2011 20:44:29

Yamaha XVS 400

29.7.2011 v 21:06 | Nahoru | #6
S ND to je problém, protože je neobjednáš.. Spotřební věci ale ano. Jen kdyby se vysralo něco, co koupíš jen orig., tak to je průser a u nás nekoupíš nic.. Někdy se zadaří objednat něco z venku.

Yamaha XVS 400

29.7.2011 v 21:10 | Nahoru | #7
Možná část bude shodná s 650 verzí, ale zbytek...
ND je to, co mě zatím natom trápí nejvíc, a potom na místě technický stav

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XVS 400

30.7.2011 v 07:42 | Nahoru | #8
je naprosto totozna s 650kou rozdil je jen ve vecech souvisejicich s obsahem coz je velikost valcu (pouze vyska) a mozna saci potrubi jinak je totozna, dělal se i virgl ve 4oo a ten podle neoverenych informaci měl mít jinou eletriku , jak je to u tohoto netusím ale myslim ze to bude stejne. podle pánečka u yamaha ve zline objedna cokoliv jen si musis pockat az to dovezou.

Naposledy editováno 30.07.2011 07:44:50

Yamaha XVS 400

30.7.2011 v 08:48 | Nahoru | #9
a vymenit vyfuky ty co tam jsou tam rozhodne nepatri a vypadaji priserně.kilometrum never ,toto najezdim za rok,nekdo za dva, pokud chces orientacne zjistit kilometry porovnej pneumatiky s brzdovym kotoucem,podle toho nahrubo zjistis pocet vymen pneumatik a pak podle vzorku orientacne km. ja tu moji koupil jeste s japonskou pnematikou, pokud tam bude jina znacka napr. barum a bude v polovine zivotnosti je temer jasne ze motorka ma za sebou min 45 ooo to zanamena dobre vyzkousena motorka

(reakce na) Yamaha XVS 400

30.7.2011 v 09:24 | Nahoru | #10

Wlastimil píše: je naprosto totozna s 650kou rozdil je jen ve vecech souvisejicich s obsahem coz je velikost valcu (pouze vyska) a mozna saci potrubi jinak je totozna



A tím si jistý nebo si to jen myslíš?

Nevím jak XVS, ale běžně jsou japonské 400ccm verze zcela odlišné od běžných. Stačí se podívat na parametry XVS 400 a 650 a je mi jasné, že stejné nebudou. Motor se neliší jen vrtáním, ale i zdvihem, jiné zapalování, jiný rozměr kol, jiný zdvih tlumičů, jiný rozvor, jiné rozměry předních kotoučů i zadního bubnu, což znamená, že ani kola nebudou stejné, kryty i spousta věcí vypadá podobně, ale ne stejně. Dokonce mají i jiný objem nádrže, takže i ty budou jiné. Motory budou úplně jiné, převodovka samozřejmě jinak odstupňovaná a opět nic nebude zaměnitelného.

400ccm verze se v japonsku dělají leckdy mnohem dříve, než větší obsahy a většinou jsou technicky vyspělejší než verze pro vývoz. Například dříve než CBR 900RR bylo 400RR, o 5 let, už v roce 87! Až když se osvědčilo, tak uvedli v roce 92 900RR. Nebo GPZ 400R už v roce 86 mělo hliníkový rám, kdežto GPZ 600R se nidky hliníkového rámu ani nedočkala, všechny rozměy motrky a motoů byly zcela jiné a zaměnitelných je tak 5% dílů a to jen vesměs spotřebních.

Ale jak říkám, konkrétní zkušenost s XVS 400 nemám, jen s jinými japonskými verzemi. Nejlépe zavolat k dealerovi yamahy a zeptat se, jestli dokáži díly objedant. Já většinou dostal odpověď "400ccm? Taková motorka neexistuje.."

Ale díly bych až tak neřešil, pokdu je technicky v dobrém satvu, tak je velice malá pravděpodobnost, že budeš muset nějaký orig. díl objednávat.. Pokdu nechceš riskovat, tak kup něco, co se u nás normálně prodávalo.

Yamaha XVS 400

30.7.2011 v 12:19 | Nahoru | #11
Oukej, všem moc díky za rady.
Odpoledne napíšu do yamahy

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XVS 400

31.7.2011 v 21:26 | Nahoru | #12
Kdyby to s touhle motorkou nevyšlo, jákého CRUISERA do 25Kw by jste doporučili?
dost se mi líbí tyto
M800 intruder
XVS650 dragstar
Má někdo nápad na nějakou další?

(reakce na) Yamaha XVS 400

31.7.2011 v 23:06 | Nahoru | #13
Vitic: To čtyřkilo je drahé a je to japonský atyp. Ve 25 kW pojedou všechny cruisery stejně špatně, takže na jízdní výkony moc nekoukej. Výhoda verzí prodávaných u nás je ve snazším následném prodeji, atypy nikdo nechce.
Klidně ať dotyčný koupí, co se mu líbí vzhledem. A pokud to bude za dobrou cenu a v dobrém stavu, klidně i neškrcené a pak si to může nechat zavřít za pár tisíc sadou od AlphaTechnik. Ta má výhodu, že se pak dá motorka snadno otevřít, bez drahých výměn dílů.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XVS 400

1.8.2011 v 13:15 | Nahoru | #14
Tak mi psali z Yamahy že by potřeboval znát vin. motocyklu, co to je to vin?
Ale obecně jsou díly pro to čtyřkilo dostupné, jen místo obvyklých 2 dnů je to okolo 14 dnů.

(reakce na) Yamaha XVS 400

Skvělá odpověď, děkuji! 1.8.2011 v 15:02 | Nahoru | #15
Vitic>

Vehicle identification number – Identifikační číslo vozidla

Yamaha XVS 400

1.8.2011 v 20:57 | Nahoru | #16
ok. díky
A ještě jeden dotaz, bude rozdíl mezi:
1. 650ccm, 25kw, 229kg XVS 650 dragstar
2. 400ccm, 24kw, 187kg XVS 400 dragstar
jestli když koupím i uškrceného draga 650 jestli si v něčem pomůžu (kromě toho že půjde otevřít)
EDIT: detail

Naposledy editováno 01.08.2011 20:58:15

Yamaha XVS 400

2.8.2011 v 21:18 | Nahoru | #17
JASNE: u 650- dvojnasobne povinne ruceni kazdy rok,drazsi nakup,3 deci oleje navic.a stejna maximalka s 4ookou ,(jedenacti stovka jede malo prez 160) se 400 pohne i pritulkine,

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha XVS 400

3.8.2011 v 12:54 | Nahoru | #18
No můj osobní názor je podobný, že ikdyž to bude mít menší kubatůru ale výkon bude zhruba stejný ale je tam pořád ten rozdíl 30kg

(reakce na) Yamaha XVS 400

3.8.2011 v 13:27 | Nahoru | #19
Vitic> 30 kg sem, 30 kg tam, důležitější je dostupnost náhradních dílů...

(reakce na) Yamaha XVS 400

3.8.2011 v 13:34 | Nahoru | #20
Vitic: Kde jsi přišel na těch 187 kilo? Čtyřstovka má skoro stejnou hmotnost jako 650 - 225 Kg. Není se čemu divit, ty mašiny jsou úplně stejné a liší se jen tím objemem.

Yamaha XVS 400

3.8.2011 v 19:37 | Nahoru | #21
Prodávájící mi napsal hmotnost 184 (trošku jsem to popletl)
Jestli je dostupnost dílů, jak mi psali z Yamahy 14 dnů tak to nevidím jako velký problém.
Jestli bych bral uškrceného draga tak bude mít stejně jen 25kw.
Ještě si to nechám projít hlavou.
Všem moc díky za odpovědi (docela se divím, že sem nepřišel nějaký profík s : kup radši R1 pyčo

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XVS 400

1.1.2012 v 10:52 | Nahoru | #22
Zdravím mám 400 a vše v pohodě nevím proč se řeší náhradní díly když v dnešní době je internet a seženete tam cokoli max do měsíce.spotřební věci jsou dostupne normalně (filtry atd.)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XVS 400

1.1.2012 v 11:31 | Nahoru | #23
zip.opava> určitě z Motoscootu, že?

(reakce na) Yamaha XVS 400

5.2.2012 v 16:45 | Nahoru | #24
c.j.> jj :) jak jinak
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... HrnčířKraus 32 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ
Laďák vs originál [1, 2] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Suz... HrnčířKraus 33 24.7.2019 v 11:47 DrDNA01
Co na chrom? Suzuki VS 1400 Intruder, Yamaha XV 1100 Virago, Suzu... Kalanis 26 19.5.2017 v 12:14 Bůča_
Dragstar 400 rada Yamaha XVS 400 DragStar JohnySanka 1 2.4.2016 v 21:32 Shadom
Nová moto? Yamaha XVS 400 DragStar neverhood 11 29.1.2014 v 11:47 Saxn


TOPlist