globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zástavba krosového motoru do silničního rámu
Lze zastavět motor z krosky do silničního rámu? jaká to má úskalí a přinese to nějaké výhody? Jak to bude s dosahovanejma rychlostma a tak. Zajímalo by mně co nejvíc informací o týhle problematice

1 reakcí na tento příspěvek Zástavba krosového motoru do silničního rámu

28.7.2011 v 18:14 | Nahoru | #1
Proč proboha?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zástavba krosového motoru do silničního rámu

28.7.2011 v 18:38 | Nahoru | #2
todvora> proč ne? větší bestie než se sériovým motorem, něco co nemá každej a tak dál

1 reakcí na tento příspěvek Zástavba krosového motoru do silničního rámu

28.7.2011 v 18:52 | Nahoru | #3
Zajímavě položený dotaz.. takový dost konkrétní
Co to je silniční rám?
Co to je krosový motor?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zástavba krosového motoru do silničního rámu

28.7.2011 v 18:55 | Nahoru | #4
PetrXX> jo, máš pravdu, tak třeba motor z čz 125/519 do rámu z 175/477 :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zástavba krosového motoru do silničního rámu

28.7.2011 v 18:57 | Nahoru | #5
Pure.Biker> Protože je ten motor dělanej na úplně jinej druh provozu? Protože údržba krosovýho motoru se dělá častěji než u silničního? Protože silniční motory mají větší výkon? Příjde mi to jako nesmysl Ale možná se pletu, uvidíme co napíšou ostatní...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zástavba krosového motoru do silničního rámu

28.7.2011 v 19:02 | Nahoru | #6

todvora píše: Pure.Biker> Protože je ten motor dělanej na úplně jinej druh provozu? Protože údržba krosovýho motoru se dělá častěji než u silničního? Protože silniční motory mají větší výkon? Příjde mi to jako nesmysl Ale možná se pletu, uvidíme co napíšou ostatní...



tak zrovna třeba u příkladu kterej sem dal ( ČZ 125/519 a 175/477 ) má větší výkon motor 519 nicméně protože jsme v rovině teoretické tak bych zanedbal náhled ze strany praktičnosti a pohodlí

1 reakcí na tento příspěvek Zástavba krosového motoru do silničního rámu

28.7.2011 v 19:03 | Nahoru | #7
To je přeci motorka pro třídu "Supermono" Supersport s jednoválcovým motorem a obsahem do 800ccm. Viděl jsem jednu pěknou s motorem s husqvarny.

Naposledy editováno 28.07.2011 19:05:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zástavba krosového motoru do silničního rámu

28.7.2011 v 19:04 | Nahoru | #8
Pure.Biker> Psal jsem tak dlouho, že jsi mezitím stihl poslat konkrétní typy motorek. A o těch já nic nevím, tak už mlčím a nechám mluvit zdatnější

(reakce na) Zástavba krosového motoru do silničního rámu

28.7.2011 v 19:09 | Nahoru | #9
todvora> však v pohodě, o nic nejde

(reakce na) Zástavba krosového motoru do silničního rámu

28.7.2011 v 19:10 | Nahoru | #10
Kazy> trochu pochybuju že kombinacemi motorů a rámu o kterých přemýšlím by vzniknul supersport :D :D

1 reakcí na tento příspěvek Zástavba krosového motoru do silničního rámu

28.7.2011 v 19:12 | Nahoru | #11
Tak nic neni neproveditelné.. největší pakec asi budeš mít s náhonem, 519 cross má levostranný oproti pravostrannému u 477. U té 125/519 ale počítej s podstatně vyššími nároky na údržbu, soutěžácký motor chce své.
Otázka je, čeho chceš dosáhnout, jestli jen nabastlit motor do rámu nebo spáchat stavbu.

Zástavba krosového motoru do silničního rámu

28.7.2011 v 19:17 | Nahoru | #12
Mě třeba svého času fascinovala tahle stavba, motor je plochodrážní Jawa 500 DOHC

(reakce na) Zástavba krosového motoru do silničního rámu

28.7.2011 v 19:20 | Nahoru | #13

Pure.Biker píše: PetrXX> jo, máš pravdu, tak třeba motor z čz 125/519 do rámu z 175/477 :)



jsem se málem utopil v čaji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zástavba krosového motoru do silničního rámu

28.7.2011 v 19:24 | Nahoru | #14

PetrXX píše:
Otázka je, čeho chceš dosáhnout, jestli jen nabastlit motor do rámu nebo spáchat stavbu.



spíš stavbu, něco ve stylu starejch závoďáků skřížený s cafe racerem, sám ještě nemám pořádně promyšleno o co přesně by mělo jít

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zástavba krosového motoru do silničního rámu

Skvělá odpověď, děkuji! 28.7.2011 v 20:25 | Nahoru | #15
www.cezetmania.info/modely/index.html Pure.Biker> 519 motor je hodně malej na 477 rám.Co se spíš upravovalo na silniční závody tak 250/980 byl to pětikvalt.

Naposledy editováno 28.07.2011 20:32:00

Zástavba krosového motoru do silničního rámu

28.7.2011 v 20:27 | Nahoru | #16
To mi příjde jako nesmysl..Se nudíš nebo co?

(reakce na) Zástavba krosového motoru do silničního rámu

28.7.2011 v 20:31 | Nahoru | #17

Madball píše: www.cezetmania.info/modely/index.html Pure.Biker> 519 motor je hodně malej na 477 rám.Co se spíš upravovalo na silnicní závody tak 250/980 byl to pěťikval.



dík, konečně info co mně posunulo dál

1 reakcí na tento příspěvek Zástavba krosového motoru do silničního rámu

29.7.2011 v 22:23 | Nahoru | #18
ono by to samozrejme slo, ale musel bys hodne laborovat s retezovkou - koleckama aby to melo nejakej smysl pokud nechces hrabat do prevodovky.
otazkou je co myslis crosskovej motor a co silnicni motorku. treba takovej motor z CR500 by sel :D
ale pocitej s tim, ze silnice je o hodne tezsi nez crosska

mas k tomu nejakej racionalni duvod?

(reakce na) Zástavba krosového motoru do silničního rámu

29.7.2011 v 23:09 | Nahoru | #19
KubaLC8> je racionální důvod bláznovství ??? :D ne, byl to jen takovej nápad co sem nosil v hlavě delší dobu

1 reakcí na tento příspěvek Zástavba krosového motoru do silničního rámu

31.7.2011 v 16:05 | Nahoru | #20
normálně se s nima jezděj závody, tak co tady blázníte http://www.supermono.cz/

(reakce na) Zástavba krosového motoru do silničního rámu

31.7.2011 v 17:29 | Nahoru | #21

beeRg píše: normálně se s nima jezděj závody, tak co tady blázníte http://www.supermono.cz/



Presne, ja videl FE 650 predelany na supermono a XTZ 660 stejne tak. Ty predelany masiny jedou jak prase.

1 reakcí na tento příspěvek Zástavba krosového motoru do silničního rámu

31.7.2011 v 18:26 | Nahoru | #22
Jenomže tady není řeč o línejch velkejch čtyřtaktních chrochtadlech, ale o pravěkejch ostrejch uřvanejch malejch dvojtaktech. Tam bych se docela bál, že to při delší ostřejší vyjížďce utaví. Navíc ty převody na silnici taky nic moc.

(reakce na) Zástavba krosového motoru do silničního rámu

31.7.2011 v 18:51 | Nahoru | #23
Ba jo, pardon. Uz jsem si vsiml v typu ČZ prestavby.

Zástavba krosového motoru do silničního rámu

12.6.2013 v 22:36 | Nahoru | #24
favoriti :D

(reakce na) Zástavba krosového motoru do silničního rámu

12.6.2013 v 23:49 | Nahoru | #25
Pure.Biker> kdo se blbě ptá a ještě čeká na rady, ten nikdy nic nespáchá... takže další forum s odkazama a jinak takzvaně o hovínku

Zástavba krosového motoru do silničního rámu

21.6.2013 v 16:41 | Nahoru | #26
Tak třeba MTX dělal silniční motorky s motorami ČZ 513 a 516, později udělali vodou chlazené a u typu 516 se dávalo rotační šoupátko, v podstatě motokárový motor. Jde to a bude to i fungovat, samozřejmě údržba bude náročná a drahá. Osobně bych použil obsach 250cc třeba do rámu ze 180
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak vyměnit gufera u těhle vidlí?? ČZ Přestavby Packyn 12 3.3.2011 v 14:35 tis40
Tlumice Cz cross ČZ Přestavby, ČZ Ostatní TomeKX2 8 10.10.2009 v 21:03 fatman


TOPlist