paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nové moto po 10 letech
Zdravím všechny přítomné a chtěl bych požádat o radu.

Je tomu již 10 let co jsem naposled seděl na motorce jako řidič a aktivně jí řídil. Byla to stará dobrý Jawa 350, ale potom co jsem ji zrušil při autonehodě a narazil do baráku jsem se tohodle koníčku vzdal. Nicméně čas šel dál a já letos na dovolené v Chorvatsku potkal "tlupu" motorkářů co jeli na dovču a ve mě se probudil motorkářský duch více než kdy dřív za těch 10 let.

Asi jsem již nějak vyrostl a proto se již nějak nechci zajímat o rychlost, ale pohodlí, není to o blbnutí, ale poznávání. No zkrátka chtěl bych poradit nějakou motorku pro 185 cm vysokého a téměř metrák vážícího chlapa, na které by se dalo pohodlně cestovat po té naší krásné planetě s cenou max do 150 tis. Plus vlastně veškeré věci které k tomu patří. Návrhy na helmy, oblečení, boty ... vše si rád pročtu a předem díky

Rovnou bych rád touto cestou našel partu pohodových lidí nejlépe z Prahy a okolí, kteří by mě přizvali na nějakou tu vyjížďku a třeba dovolenou.

Díky Honza

Uzavřeno 26.11.2012 v 11:03 uživatelem cedavera

Naposledy editováno 21.07.2011 16:36:08
1 2 3 4

Skvělá odpověď, děkuji! 21.7.2011 v 15:09 | Nahoru | #1
V-strom oblečení - textil, boty - tour, rukavice - jaký chceš , helmu - arai, shark, xlite, suomy, uvex.. A pak nějaký ty kufry . Bral bych V-stroma, ale pokud budeš jezdit i ve 2 tak bych bral spíš Litra . Hodně štěstí při výběru..

21.7.2011 v 15:22 | Nahoru | #2
V-Strom 650 je teďka v "akci" za 159900,- s DPH

Skvělá odpověď, děkuji! 21.7.2011 v 15:24 | Nahoru | #3

21.7.2011 v 15:26 | Nahoru | #4
nigga> no jezdit spíš sám - manželka se bojí Každopádně díky za info ... V-Storm se mi líbí nejméně ... ale hodně ho doporučují, proto jsem ho zařadil

21.7.2011 v 15:29 | Nahoru | #5

Dr.Houba píše: Ani s jednou z nich neuděláš chybu, ale osobně bych být tebou šel do V-Stroma, přece jen některé ty naše "poznávací" cesty zvládá z výše jmenovaných nejlépe. Navíc je to skvělá motorka za ty peníze co stojí ...něco takového, s kufrem, padacím rámem, krytem motoru, ABS...vše se ti bude hodit a nebudeš to pak muset kupovat zvlášť

Díky

21.7.2011 v 15:38 | Nahoru | #6

cedavera píše: U BMW se mi nejvíc libí řemen nicméně ten storm je až na ten příšerný výfuk (vzhledově) pěkný

Díky

2 reakcí na tento příspěvek Nové moto po 10 letech

21.7.2011 v 15:48 | Nahoru | #7
Už jsi velkej, rozumnej, jezdil jsi, máš praxi.

Kup si Bandit 1250 (loni jsem byl v úplně stejné situaci a udělal jsem dobře, že jsem zvolil "větší" motor)

21.7.2011 v 16:00 | Nahoru | #8

LeonKrkon píše: Už jsi velkej, rozumnej, jezdil jsi, máš praxi.

K tématu: v-strom je vážně dobrá mašina. Pro začátek z toho všeho co jsi uvedl je nejvhodnější. Nejlépe ovladatelná. Pak TDM, pak F800S

21.7.2011 v 16:14 | Nahoru | #9

seikos píše: Co to tady plácáš za nesmyly že je velkej, rozumnej a s praxí? Sám píše že na motorce 10 let neseděl a když, tak na Jawě.

21.7.2011 v 16:31 | Nahoru | #10
Já se taky dlouho rohodoval mezi Transalpem a V Stromem. V Strom se mi moc ze začátku nelíbil. Ale čím déle jsem ho prohlížel a četl reference bylo vybráno. Bezproblémová mašina, spotřeba okolo 5 l i když jí honím a dobrá ochrana před větrem a super pohodlí. Mohu taky jen doporučit.

21.7.2011 v 16:37 | Nahoru | #11

Dr.Houba píše: Řemen je určitě fajn věc a pokud se ti líbí BMW, chybu s ním neuděláš, určitě se najdou i lidé, co ti řeknou že je lepší než V-Strom ..jinak ten výfuk u V-Stroma jde samozřejmě pořešit, třeba laďákem nebo sundat ten kryt, že

jj to určitě, nicméně si myslím, že na začátek i tak bude dost investic. Moto, oblečení, helma, ..........

21.7.2011 v 16:39 | Nahoru | #12

LeonKrkon píše: Už jsi velkej, rozumnej, jezdil jsi, máš praxi.

21.7.2011 v 16:40 | Nahoru | #13

LeonKrkon píše: Píšu mu svoje zkušenosti. Návyky a reflexy se nezapomínaj. To máš jako bruslení/plavání/kolo. Stačí být ze začátku opatrnej a všechno se vrátí. Na Jawce se možná naučíš víc, než na moderní motce.

Jojo. A pak nemaj byt aleje plny pomnicku. Že mu rovnou nedoporucis nejaký silný litr

21.7.2011 v 16:44 | Nahoru | #14
seikos> každej má svůj názor. Zeptal se, poradil jsem mu podle svého nejlepšího svědomí. Pokud jsem se Tě dotknul, tak se omlouvám. Velkej Bandit je hodná motorka, ale má rezervu výkonu (krouťáku), váží úplně stejně jako malej. Ostrej litr hodná motorka rozhodně není

Naposledy editováno 21.07.2011 16:44:52

2 reakcí na tento příspěvek Nové moto po 10 letech

21.7.2011 v 16:51 | Nahoru | #15
Já bych třeba na ten rok až dva koupil něco levnějšího. Třeba za cca 50 - 60 na rozježdění. Za tohle bys sehnal i pěknou starší matorku jako Bandit 600, Kawu ZR 7 apod jako alternetivu k enduru.

21.7.2011 v 16:57 | Nahoru | #16
Kdyby měl o pár let ještě trošku víc,tak klidně cesťáka nad litr doporučím...je to o hlavě,to přece víme... já bch to přirovnal i třeba k autu,s čím se bude líp jezdit začátečníkovi? Š120 s cca 40KW nebo kolik to má nebo s nejakým 150KW bourákem,třeba nějakou audinou apod...? Když má člověk rozum a neskáče na zalehávačku,tak se to dá zmáknout...

Naposledy editováno 21.07.2011 16:58:30

21.7.2011 v 17:02 | Nahoru | #17
Asi za mesic budu mit na prodej krasneho V-Stroma 650 na silnicnich gumach

21.7.2011 v 17:08 | Nahoru | #18
Njn ta cena 150 tis. byla tak nějak nejvíc co bych byl ochotný dát .... pravdou je, že čím by to bylo levnější tím by to bylo samo lepší. Popravdě a bez mučení se musím také přiznat, že jsem na samém začátku, takže ještě finance nemám na to, abych se rozhodl si zítra, za týden, měsíc motorku koupit bohážel.

to Poggy: Díky za typ .. zkusím popřemýšlet ta Kawa by mohla bát good.

Dřív jsem měl větší přehled, tím, že jsem se zajímal ... dnes jsem ho již ztratil a pomalu se snažím dostat zpět

21.7.2011 v 17:27 | Nahoru | #19
Na pohodlné cestování TDM 900 vlastní zkušenost ,dostatek výkonu i příznivá spotřeba,s V-Stromem neuděláš taky chybu, zvládne lépe menší terén,levnější pneu a vetší výběr .

Skvělá odpověď, děkuji! 21.7.2011 v 17:50 | Nahoru | #20

21.7.2011 v 18:01 | Nahoru | #21
osobně bych si z tohohle výběru vybral TDM900
U toho Vstromu bych se bál lehce výkonu. Tohle nejsou sporty ale cesťáky, maximálky jsou u všech +-200km/h. Takže pro pohodovou jízku kolem 150 ty menší obsahy budeš muset honit, to není nic moc příjemnýho.
Navíc sám máš pomalu metrák a až motku naložíš...

Jinak počítej

10-15 tis na oblečení, helmu, rukavice a boty
pak něco na motku (padáky, vyhřívané rukojeti, nosiče, kufry atd...) tohle se dá do 10tis

21.7.2011 v 18:11 | Nahoru | #22
Já na jaře kupoval motorku, zkušenosti žádný, koupil sem za 50 litrů kawu ZR-7 a úplná spokojenost. Se stavem silnic si poradí v pohodě, žere slušných 5 litrů, primitivní motor s karburátorama, chlazenej vzduchem, takže se tam nemá moc co posrat. Je relativně velká, větší než třeba hornet 6ka. S přítelkyní se na ní poskládáme v pohodě (já 185cm, 105kg, ona 169cm, 70kg). Teď jí postupně obaluju doplňkama na cestování. Neni to žádnej trhač asfaltu, ale zabírá už od nízkejch otáček a na pětku se dá jet skoro pořád (6 st. nemá), motor neni záludnej a nestalo se mi, že by mě něčim vyděsil. Na dálnici se dá jet pořád těch 130-140, víc je docela nepříjemný kvůli větru (štítek nemám). Od jara jsem najezdil 4 000 km a jen si jí pochvaluju, tankuju a čistim hmyz. Takže za mě jednoznačně

21.7.2011 v 18:16 | Nahoru | #23
Begy>

10-15 tis na oblečení, helmu, rukavice a boty

Potvrzuju, nakoupil jsem zlevněný výběhový modely v německu u louise, helma cca 2000, textilní kalhoty+bunda cca 5000, boty 2000, páteřák 1-2 000, rukavice zhruba 1000. Když si člověk dá záležet a vychytá jejich akce a nebo výprodeje, dá se podle mě pořídit do 15.

Pak jsem dokupoval padací rám (1000 ve výprodeji), kufr 42 litrů givi za 1920 i s plotnou novej u louise. Ještě mě čeká nosič pro kufr (cca 2500) a tankvak/brašny pod sedlo (2100).

21.7.2011 v 18:26 | Nahoru | #24

cedavera píše: na Bandita si v tak velké konfiguraci netroufám ... přiznám se, že i to co jsem napsal nahoře za výběr mi dá zabrat .... Dřív jsem byl divočák, tak snad jsem už uklidnil

I přes ty bebina je fakt slušnej a aspoň Tě nebude s.át, až ho při otáčení položíš.
Ale kdybych nechtěl prodat, tak bych Ti doporučil taky 12ku.

21.7.2011 v 18:38 | Nahoru | #25

Lucky-Luke píše: Za mě bych doporučil toho Stroma. Moje rozhodování kam dál po Viragu bylo dlouhý a každej tejden sem měnil názor až sem dospěl k tomu Stromu, ale pro mě litrovýho. S tím 650, ale chybu neuděláš. Je to obrovsky "hodná" mašina s kultivovaným chodem motoru která dovede jet i pěkně svižně, ale na cestování je přímo stvořená. Spotřeba nízká a má 6 kvaltů takže to nemusíš točit jak blázen a dýl ten motor vydrží. Pro mě je to zkrátka motorka která tě pohladí po duši a uklidní nervy. Co se oblečení týče já nakoupil MBW textil a jsem spokojený. Ceny maj nízký a na to sem hodně koukal protože sem do tý doby jezdil jen v kůži a neměl s textilem žádný skušenosti a tak sem chtěl aby mě to finančně moc nebolelo když by mi textil nevyhovoval a já to hodil po psoj, ale sem jak říkám hodně spokojenej. Helmu sem měl na čopra vždy otevřenou, ale nějak sem zparchantěl nebo co a začal sem pokukovat po něčem pohodlnějším a nejlíp výklopku. Pořídil sem si LS2 a chrochtám si blahem. Spousta lidí mě varovala že v takle levný vyklápěčce bude kravál, ale podle mě není. Jezdím tak že závodím s motýlama a na takovej styl jízdy stačí s rezervama. Vyskoušel sem ji v cca 165 za hodinu a v pohodě, ale tak rychle stejně nejezdím. Když by ses chtěl na cokoliv zeptat tak klidně písni zprávu, já nekoušu, a přeju dobrou ruku při výběru

ta přilba je good taky jsem uvažoval o vyklápěčce, spíš bych ale preferoval enduro helmu s plexi pokud se dělá, někde jsem ji viděl. A oblečení? 100% dík za typ to se mi fakt líbí určo projdu a něco vyberu

21.7.2011 v 19:02 | Nahoru | #26

Poggy píše: Nevím jestli bych si v tvé situaci kupoval moto hned za cca 150. Jseš z Prahy. Je tam hodně bazarů a tak by nemusel být problém si projet bazary a na nějakou motorku si sednou, zkusit jak se s ní manipuluje a tak. Zkusit třeba cestovní enduro, naháče apod.

No moc bazarů tady není. Každopádně mám v plánu se vrátit k motorkám způsobem jaký popisuješ. Mám v plánu tak na rok (možná dva) naháče kolem 50t a pak se uvidí.

21.7.2011 v 19:20 | Nahoru | #27

DrIVER. píše: Máš recht, vem malýho. Nejlíp toho mýho http://www.motorkar...0-bandit-286134.html

Jo ten mě zaujal, jen by ta nabídka měla přijít tak za dva měsíce

21.7.2011 v 19:34 | Nahoru | #28

Vendous píše: Jo ten mě zaujal, jen by ta nabídka měla přijít tak za dva měsíce

Možná tam ještě bude Ne, doufám, že už bude prodanej, taky mám vyhlídnutý něco novýho.

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové moto po 10 letech

21.7.2011 v 20:23 | Nahoru | #29

21.7.2011 v 21:09 | Nahoru | #30

cedavera píše: Njn něco na tom asi bude takže máte někdo zkušenosti s cestovní motorkou kolem 50 tis.? rád bych obsah 500 a víc. Vždy se mi líbila Suza GS500E, ale je na mě tak žalostně malinká

GS je fakt malá žaba, sám jsem ji měl... Nevim co řešíš, větší půlka lidí tu radí stroma, však u něj nemusíš zůstat nafurt. Když tě to po sezoně přestane bavit, tak to pošleš dál a pokud to nebude funglovka nebo s tím neplesknešo zem, tak na tom ani nemusíš ztratit... Za mě teda radši TDM, ale já se na to dívám jiným okem, už jsem něco málo odjezdil...
1 2 3 4
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... Banditak650 3 Dnes v 07:36 kalous72
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 Včera v 21:27 škvára18
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 Milanbohy 7 13.4.2024 v 21:59 StiefTomas
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk