globalmoto_duben_nolan




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ladak na bandasku 1250 (teoria+prax)
20.7.2011 v 14:55
Ahoj, uz sa mi moc nechce pocuvat, ze jazdim na mixery a rozmyslam o nahrade original megalaufu za nieco ine

pri tomto vsak u mna vyvstali dve otazky...

1) Co sa stane zmenou vyfuku? jak sa to prejavy na charakteristike motoru, na spotrebe, pripadne je treba nejake upravy koli tomu, alebo nastavenia...
2) Ktory vyfuk sa tam hodi najviac (zatial neriesim vzhlad)

Nerad by som dopadol tak, ze dam prachy za nieco co mi pokur.. vykonostnu charakteristiku motoru ale za odmenu zvysi spotrebu...

Předchozí
1 2
Následující

Ladak na bandasku 1250 (teoria+prax)

20.7.2011 v 15:13 | Nahoru | #1
Pokud budeš kupovat jakoukoliv koncovku zavedených výrobců, nic ti nehrozí. Pokud bys kupoval něco samo doma vyrobené, tak problémy hrozí. Ale pozor, nesmíš věřit taky všemu co tu kdo napíše o zvyšování spotřeba atd. atd. Dost často jsou to velké bláboly

Pokud máš motorku s karbecema (nedíval jsem se co máš za ročník), tak je po instalaci lepší dát seřídit směs. Stříkačka si s tím poradí. Pak ale taky hraje otázku to, zda máš origo či otevřený filtr. Opět, není pravda, že s laděnou koncovkou musíš vždy dát i otevřený filtr. Naopak v některých případech motorky pracují lépe s origo méně propustným. Pokud bys však pocítil, že se motorka v některé fázi "dusí", pak to může být právě malou propustností a je třeba ho vyměnit.

Jinak za sebe, a to tu každý ví, ti mohu doporučit naše výrobky Creptus

Ladak na bandasku 1250 (teoria+prax)

20.7.2011 v 15:22 | Nahoru | #2
Známej má taky 1250,dal na něj teď nedávno LeoVincka.
Zvuk pěknej,jede stejně,žere stejně ale při zavření střílí.

2 reakcí na tento příspěvek Ladak na bandasku 1250 (teoria+prax)

20.7.2011 v 15:42 | Nahoru | #3
Strávil jsem poslední dobou dost času, abych vybral laďák (jen koncovku) na mojí bandasku. Požadavky:
- aby nezpůsoboval propad krouťáku v nízkejch točkách (a ten krouťák dole dělá pro mě motorku atraktivní)
- homologace a aby moc neřval
- kompatabilní s mými kufry (aby s nimi nekolidoval a nefoukal na ně zplodiny)

Do užšího výběru se dostaly:
- Remus Hexacone (ale prodejce mně nezaručil, že to bude pasovat, ale zaručil, že si ho rozhodně neveme zpět, když nebude sedět)
- Scorpion (prodejce mmně potvrdil, že to asi bude pasovat, dokonce, i že ho veme zpět)
- samozřejmě Yoshi (neseděl by asi s kufry)
- Akrapovič (neseděl by asi s kufry)

Nejvíc se mně líbil Remus, navíc ho mám i na 4kolce.

Ve výsledku jsem si nekoupil zatím nic. Třeba mě budete inspirovat...

Naposledy editováno 20.07.2011 15:43:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladak na bandasku 1250 (teoria+prax)

20.7.2011 v 15:43 | Nahoru | #4
LeonKrkon> Mít homologace, tak ti řeknu, že odpovědí je zakázková výroba.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladak na bandasku 1250 (teoria+prax)

20.7.2011 v 15:52 | Nahoru | #5
saly.pce> ale s homologacema jste vyhrožovali nebo ne?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladak na bandasku 1250 (teoria+prax)

20.7.2011 v 15:55 | Nahoru | #6

LeonKrkon píše: saly.pce> ale s homologacema jste vyhrožovali nebo ne?



To stále platí a je tam dokonce plánovaný i Bandit. Ale museli jsme to kvůli sezoně odložit na zimu. Táhne se to..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladak na bandasku 1250 (teoria+prax)

20.7.2011 v 15:57 | Nahoru | #7
saly.pce> dobrá zpráva

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladak na bandasku 1250 (teoria+prax)

20.7.2011 v 17:10 | Nahoru | #8
zrovna na Bandita byl test v motocyklu 7/2010 máš tam 14koncovek i s obrázkama jak to vypadá a se změřením na brzdě

(reakce na) Ladak na bandasku 1250 (teoria+prax)

20.7.2011 v 20:34 | Nahoru | #9
Palomoto> a právě tento test mně otevřel oči

Ladak na bandasku 1250 (teoria+prax)

20.7.2011 v 22:31 | Nahoru | #10
El-Chio:
Ahoj. Ja som riešil podobný problém ako ty, tiež mám Bandasku 1250. Motor jak hovado a zvuk jak vysávač Tak som začal pozerať laďáky a ja som si vybral Ixil. No čo sa týka tvojich otázok, spotreba sa vôbec nezmenila, pri normálnej jazde nie je problém pod 4,5 L ďalej výkon som nemeral pred nahodením laďáku, ale po nahodení a zmeraní mi vyšli veľmi pekné hodnoty, krivka vyrovnaná a maximum vraj až 126 NM A keď som potom skúšal nahodiť homologizačnú vložku (čo by mohlo byť podobné originálnej koncovke), vtedy sa mi zdal ten spodok taký menej agresívny, nešlo to pri 2000ot. tak rýchlo na zadné . Takže za mňa, choď do toho a myslím že medzi výrobcami nebudú veľké rozdiely vo vlastnostiach tých koncoviek, akurát by som vybral homologizovanú.

(reakce na) Ladak na bandasku 1250 (teoria+prax)

21.7.2011 v 10:54 | Nahoru | #11
LeonKrkon> To je dalsia vec tie kufre, mam asi tie iste aspon podla foto...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladak na bandasku 1250 (teoria+prax)

21.7.2011 v 10:56 | Nahoru | #12
saly.pce> S tou homologizaciou, ma to pre mna nejake pozitiva? Ci teda homologizovanu koncovku, alebo nie?

(reakce na) Ladak na bandasku 1250 (teoria+prax)

21.7.2011 v 10:57 | Nahoru | #13
Palomoto> Skusim najist a pozret dik

Ladak na bandasku 1250 (teoria+prax)

21.7.2011 v 11:48 | Nahoru | #14
Ja neviem, ale podla tohoto testu to nie je az tak zle.... http://www.tourenfahrer.de/index.php?id=632

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladak na bandasku 1250 (teoria+prax)

21.7.2011 v 12:00 | Nahoru | #15

El-Chio píše: saly.pce> S tou homologizaciou, ma to pre mna nejake pozitiva? Ci teda homologizovanu koncovku, alebo nie?



Pozitivum toho, když je koncovka homologované je jediné, a to že policie nemá problémy (pokud je tedy dodržena nainstalovaná tlumíc vložka).

My samozřejmě také děláme koncovky s vyndavací tlumící vložkou, které splňují parametry hlukové normy stejně jako homologované verze, jen prostě nemáme to osvědčení. Ve výsledku to ale znamená, že naše koncovky s instalovanou tlumíc vložkou při měření hluku obstojí a stejně tak není ani průchodná koncovka, takže i tolik oblíbené měření průchodnosti koncovky drátem pak nemá významu.

Máme mnoho zákazníků, kteří jezdí pravidelně za hranice i do tolik obávaného Rakouska a je vše bez problémů. Tady se dělá všeobecně velký bubák ohledně homologace (tím však samozřejmě neříkám, že není potřeba), ale pokud kdekoliv v Evropě pojedu dle předpisů, nebudu zbytečně prudit policii a moje motorka nebude již zdálky řvát, tak policie nemá důvod stavět. A když už zastaví, tak nemá důvod dělat problémy kvůli koncovce. Ale názory se různí, proto i my chceme mít homologace. Ale spíš to považujeme za super marketingový tah pro prodejce homologovaných koncovek, kdy se straší s tím, že bez ní nemá cenu někam jezdit.

Takže asi tak Mimochodem nás ve firmě dostalo, že například některé koncovky Akrapovič mají s instalovanou tlumící vložkou mnohem hlasitější projev než máme u stejné koncovky my. To pak tak trochu nevím, zda jsou jinde v Evropě jiné hlukové limity či to nějak obcházejí. Ale to jen taková perlička

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladak na bandasku 1250 (teoria+prax)

21.7.2011 v 12:15 | Nahoru | #16
saly.pce> No ja som prave rozmyslal nad ponechanim si originalu na nejake cesty do zahranicia... takze to az tak neriesim...

A s tym co je namerane a jak sa to zda... Tak aj metody merania mozu byt rozne :)

Ale teda ked mam homologomanu koncovku (teda mam k nej nejaky certifikat o sposobilosti...) Tak ju mozem s kludnym svedomim pouzivat kdekolvek pojdem a nikde nehrozi, ze by ma niekto prcal?

Pri nehomologovanej asi teda mozem narazit na sulina v zelenom, co ma bude cvicit...

A jak je to s tym vykonom?

Nie ze by som s tym chcel nahanat kone, ale jak som cital niektore postrehy pisu tu, ze im to zvadlo v nizkych otackach...to by som bol velmi nerad...

Je vobec mozne, ze ak mam priechodnejsi vyfuk tak moze sposobit pokles vykonu (krutiaku)? Alebo to je o tom na aku rezonanciu je naladeni a v ktorom pasme otacok sa to prejavi?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladak na bandasku 1250 (teoria+prax)

21.7.2011 v 12:23 | Nahoru | #17

El-Chio píše: saly.pce> No ja som prave rozmyslal nad ponechanim si originalu na nejake cesty do zahranicia... takze to az tak neriesim...

A s tym co je namerane a jak sa to zda... Tak aj metody merania mozu byt rozne :)

Ale teda ked mam homologomanu koncovku (teda mam k nej nejaky certifikat o sposobilosti...) Tak ju mozem s kludnym svedomim pouzivat kdekolvek pojdem a nikde nehrozi, ze by ma niekto prcal?

Pri nehomologovanej asi teda mozem narazit na sulina v zelenom, co ma bude cvicit...

A jak je to s tym vykonom?

Nie ze by som s tym chcel nahanat kone, ale jak som cital niektore postrehy pisu tu, ze im to zvadlo v nizkych otackach...to by som bol velmi nerad...

Je vobec mozne, ze ak mam priechodnejsi vyfuk tak moze sposobit pokles vykonu (krutiaku)? Alebo to je o tom na aku rezonanciu je naladeni a v ktorom pasme otacok sa to prejavi?



Přesně tak, pokud máš homologovanou koncovku, nebudou ti nikde dělat problémy. Leda bys jezdil bez instalované tlumící vložky. To pak koncovka strácí homologizaci. Pokud ji nebudeš mít a narazíš na šíleného policajta, tak ti udělá problém. Ale stejně tak ti ho může udělat za závažíčka a já nevím co vše, protože vše na motorce má být správně homologizaci.

S výkonem to je jednoduché. Žádné extra koně od toho nečekej. O nových motorek to je tak max. okolo 1 koně, ale spíš méně, protože ty motorky jsou už tak vyhoněné výkonově, že přidávat koně navíc jde jen výměnou celého výfukové systému a zásahem do motoru.

Opět, jsou tu různé fámy a mýty. Koukal jsem na ten test a docela mě až zarazilo, že by Laser měl o tolik lepší hodnoty a ostatní výrobci skoro nic. Trochu to zavání, ale to je jen spekulace.

Věci se mají tak, že když dáš otevřenou koncovku bez dB killeru, tak většinou přijdeš o spodek, ale získáš na vršku výkonu. Pokud instaluješ dB killer, tak se ti zase vrátí krouťák od spodku a ztratíš vršek. na tohle vše má vliv i celková délka výfukové suystému a další aspekty. Většinou je to vše jen placebo efekt a protože má motorka hlasitější projev, tak se zdá, že i jinak jede atd. ale to zase člověk přidává něvědomky víc plynu atd. atd. Je toho hodně. Více koní získáš u starších motorek.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladak na bandasku 1250 (teoria+prax)

21.7.2011 v 13:20 | Nahoru | #18
saly.pce> Takze zas jak tomu dobre rozumiem, tak zisk ani strata nejsu nijak vyrazne a pohybuju sa v par konoch, co asi ani nie je poznat... Ja mam striekacku, tak pocitam, ze sa s tym elektronika pobije sama a spravnu zmes si najde bez vonkajsej pomoci :)

aj tak asle stale nechapem dovod toho, preco pri spodku spriechodnenie vyfuku zhorsuje priebeh motoru....

A teda podla toho co tu zatial citam, jedinym kriteriom na vyber vyfuku, je dizajn, zvukovy prejav, zlozitost instalacie (pripadne oriestorove omedzenie s ohladom na kufre a t.d.) a pre cestovatelov pre istotu homologizacia....

takze asi vacsina veci sa da pozret, alebo vycitat na nete... ale kde zistim aky zvuk ma ktory vyfuk???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladak na bandasku 1250 (teoria+prax)

21.7.2011 v 13:25 | Nahoru | #19
El-Chio> strikacka si s tim poradi asi jak karbec..tedy NIJAK uz je to zde psaneho more...strikacka u MOTO neni strikacka u auta
Cti a hledej zde vice.
Bejt tebou jestli ti nejde o zvuk ani vykon se na ladak vysrat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladak na bandasku 1250 (teoria+prax)

21.7.2011 v 13:47 | Nahoru | #20
z-x-r> Prave mne ide o ten zvuk. Pride mi to dimne ked motor o objeme 1255 ccm ma zvuk jak prinasraty vysavac... Ale s vykonom a selkovo jeho priebehom som naopak spokojny.... Skusim pohladat viac o tom jak funcuje vstrekovanie u moto (ja mam prehlad u aut len u dieslov )

(reakce na) Ladak na bandasku 1250 (teoria+prax)

21.7.2011 v 14:00 | Nahoru | #21

El-Chio píše: z-x-r> Prave mne ide o ten zvuk. Pride mi to dimne ked motor o objeme 1255 ccm ma zvuk jak prinasraty vysavac... Ale s vykonom a selkovo jeho priebehom som naopak spokojny.... Skusim pohladat viac o tom jak funcuje vstrekovanie u moto (ja mam prehlad u aut len u dieslov )



zxr ma pravdu, strikacka si sama poradi tak na volnobeh a to jeste dost omezene... pri akceleraci se davkuje palivo podle pevne danych map tudiz nema sanci si cokoliv nejak upravovat...

ale je tu takovej fakt ze ty koncovky vetsinou nemaj zadnej velkej vliv na vykon/jeho prubeh.. tudiz ani nic moc neudelaj se smesi, obzvlast vyfuky velkejch vyrobcu - u ruznejch samo domo muzou nastat i nejaky odlisnosti. takovej vejfuk kdyz namontujes tak nic nehrozi ikdyz s tim dal nic delat nebudes, ziskas zvuk a nizsi hmotnost.. ale jede to +- stejne jako predtim...

pokud by slo o nakej "racing" vyfuk u kteryho se vi ze je mozny s nim ziskat xx koni navic tak je jasny ze u takovyho uz se s tim odvodem spalin neco deje a ze se musi upavit i zbytek - ale tohle je vetsinou zalezitost az full systemu (tzn i se svody)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladak na bandasku 1250 (teoria+prax)

21.7.2011 v 14:20 | Nahoru | #22

El-Chio píše: saly.pce> Takze zas jak tomu dobre rozumiem, tak zisk ani strata nejsu nijak vyrazne a pohybuju sa v par konoch, co asi ani nie je poznat... Ja mam striekacku, tak pocitam, ze sa s tym elektronika pobije sama a spravnu zmes si najde bez vonkajsej pomoci :)

aj tak asle stale nechapem dovod toho, preco pri spodku spriechodnenie vyfuku zhorsuje priebeh motoru....

A teda podla toho co tu zatial citam, jedinym kriteriom na vyber vyfuku, je dizajn, zvukovy prejav, zlozitost instalacie (pripadne oriestorove omedzenie s ohladom na kufre a t.d.) a pre cestovatelov pre istotu homologizacia....

takze asi vacsina veci sa da pozret, alebo vycitat na nete... ale kde zistim aky zvuk ma ktory vyfuk???



Assassin ti to popsal správně, i ZXR. Stříkačka umí opravdu jen nepatrné korekce. Jen pro upřesnění, nejde o ztrátu nebo zisk koní, ale ztrátu a zisk krouťáku v určitých pásmech. To, že ho ztratíš dole, na to má vliv to, když je či není koncovka utlumena nějakou přepážkou či dB killerem. Je to o rychlsoti splodin versus opouštěná výfukového systému atd. atd. a to je na dlouhé povídání a rozepisování by bylo ještě na déle. A na to bohužel není čas.

A co se týče toho zvuku, tak například u nás jsme schopni ti zvuk udělat takový, jaký ho budeš chtít. To je váhoda oproti sériové výrobě, kdy to prost bouchají z továrny s nějakým zvukovým projevem a dál to neřeší.

Naposledy editováno 21.07.2011 14:21:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladak na bandasku 1250 (teoria+prax)

21.7.2011 v 14:25 | Nahoru | #23

saly.pce píše: Assassin ti to popsal správně, i ZXR. Stříkačka umí opravdu jen nepatrné korekce. Jen pro upřesnění, nejde o ztrátu nebo zisk koní, ale ztrátu a zisk krouťáku v určitých pásmech. To, že ho ztratíš dole, na to má vliv to, když je či není koncovka utlumena nějakou přepážkou či dB killerem. Je to o rychlsoti splodin versus opouštěná výfukového systému atd. atd. a to je na dlouhé povídání a rozepisování by bylo ještě na déle. A na to bohužel není čas.

A co se týče toho zvuku, tak například u nás jsme schopni ti zvuk udělat takový, jaký ho budeš chtít. To je váhoda oproti sériové výrobě, kdy to prost bouchají z továrny s nějakým zvukovým projevem a dál to neřeší.



jen mala technicka... vykon=kroutak x otacky(uhlova rychlost) ... tzn ztrata kroutaku v urcitem pasmu se projevi ztratou vykonu v tom pasmu.. jsou to pevne svazane veliciny..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladak na bandasku 1250 (teoria+prax)

21.7.2011 v 14:30 | Nahoru | #24

assassin píše: jen mala technicka... vykon=kroutak x otacky(uhlova rychlost) ... tzn ztrata kroutaku v urcitem pasmu se projevi ztratou vykonu v tom pasmu.. jsou to pevne svazane veliciny..



Souhlas, nicméně doplním, že ztráta na spodku = zisk na vršku a naopak. Za sebe řeknu asi toto. U cestovních motorek je lepší, když jede od spodu, protože není předpoklad vytáčení motoru jako je tomu u závodních a silničních motorek, které zase nevyužijí spodek a potřebují vršek. I naši zákazníci toto hledají u koncovek, když je poptávají a zcela je chápeme

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladak na bandasku 1250 (teoria+prax)

21.7.2011 v 15:06 | Nahoru | #25
saly.pce> no vidis a me uz hodne kluku reklo ze litr sport je nej preci do mesta...tahne uz odspoda

(reakce na) Ladak na bandasku 1250 (teoria+prax)

21.7.2011 v 15:09 | Nahoru | #26

z-x-r píše: saly.pce> no vidis a me uz hodne kluku reklo ze litr sport je nej preci do mesta...tahne uz odspoda



To za mě do města jedině skůtr Ten táhne pořád jako divej

Naposledy editováno 21.07.2011 15:10:02

Ladak na bandasku 1250 (teoria+prax)

14.9.2011 v 18:43 | Nahoru | #27
Sháním výfuk (koncovku), může být jakkoli poškozená, levně. Tak pokud jste někdo měnil za laďák, tak písněte. gombin@seznam.cz

1 reakcí na tento příspěvek Ladak na bandasku 1250 (teoria+prax)

11.2.2012 v 12:30 | Nahoru | #28
Tak jsem to rozštípnul, dnes jsem namontoval Scorpion Factory Oval
http://www.scorpion-...ails.html?autoid=165
sedí perfektně, kufry no problem, zvuk super...

1 reakcí na tento příspěvek Ladak na bandasku 1250 (teoria+prax)

12.2.2012 v 09:50 | Nahoru | #29
Vypada hodne dobre... A zmenilo sa nieco aj na charaktere motoru? (ale to sa v zime asi zle zistuje )
no ni hlavne z prahy to mam kusok, ked poficim na karlstejn tak by som sa rad na to pozrel osobne a vypocul si to pripadne nejake slovko o tom porehodil, ak teda to bude mozne ale vypada fakt vymazlene

(reakce na) Ladak na bandasku 1250 (teoria+prax)

12.2.2012 v 13:16 | Nahoru | #30
El-Chio> Ahoj, teď jsem to jenom nastartoval, projedu se až na jaře. Tenhle výfuk by neměl způsobit propad krouťáku, i to byla jedna z podmínek. Není problém se kdykoliv zastavit, podívat se a tak.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Reakce plynu Suzuki Bandit 1250 Suzuki GSF 1250 Bandit V.e.n.c.a__zr7s 5 14.1.2024 v 08:36 Krautkopf
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Suzuki gsf 1250 Bandit-vibrace Suzuki GSF 1250S Bandit, Suzuki GSF 1250 Bandit V.e.n.c.a__zr7s 21 14.11.2022 v 11:01 V.e.n.c.a__zr7s
Suzuki GSF 1250 N Bandit - koupě [1, 2] Suzuki GSF 1250 Bandit V.e.n.c.a__zr7s 34 22.8.2021 v 09:52 V.e.n.c.a__zr7s
Řídící jednotka tunning Suzuki GSF 1250 Bandit Fanda-gsxr 2 27.5.2021 v 06:51 milor

TOPlist