bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přebíjí
19.7.2011 v 19:15
Ahoj.
Dal jsem nový regulátor a pořád přebíjí,nevíte čím jiným by to mohlo být?

Přebíjí

19.7.2011 v 19:23 | Nahoru | #1
že by pak alternátor...

1 reakcí na tento příspěvek Přebíjí

19.7.2011 v 20:57 | Nahoru | #2
Zkontroluj zda je regulator dobre ukostreny

(reakce na) Přebíjí

19.7.2011 v 21:01 | Nahoru | #3
4star> a to poznám jak

1 reakcí na tento příspěvek Přebíjí

19.7.2011 v 21:11 | Nahoru | #4
Co znamená že přebíjí? Jaké máš napětí na baterii při běžícím motoru? Jak je stará baterie?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přebíjí

19.7.2011 v 21:14 | Nahoru | #5
SonicX> při vysokých otáčkách kolem 15V ale na volnoběh sotva 12V...baterka je stará rok

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přebíjí

19.7.2011 v 21:16 | Nahoru | #6
-Evžen-> 14-15V je OK

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přebíjí

19.7.2011 v 21:19 | Nahoru | #7
SonicX> jo jenže já to neměřil na max. otáčky a nemám multimetr abych to přeměřil,ale vím že čím víc otáček tím větší bylo napětí,takže to bude víc jak 15V....a navíc se mi pořád pálijou žárovky,takže tam nejspíš jde fakt hodně ''šťávy''

(reakce na) Přebíjí

19.7.2011 v 21:50 | Nahoru | #8
-Evžen-> Na max otáčky se vykašli, stejně se jich za normálního provozu nikde nedosáhne a když, tak krátkodobě. Napětí nestoupá lineárně s otáčkami, od toho je tam ten regulátor. Normální hodnota dobíjení je 13,8 - 14,2 V. Je-li baterka horší je tedy 14-15 V v pohodě (jak píš SonicX). Po nějaké době jízdy ohmatej konektory, jestli jsou moc teplé, je tam přechodový odpor a pracují "samy pro sebe". Moc teplé znamená, že pálí. Když je podržíš normálně v ruce a netrpíš u toho, jsou OK. Žárovky to je jiná otázka. Jde o to jestli se palijou nebou uklepajou. Některé prostě stojí za lejno. v každém případě bych doporučil navštívit někoho, kdo ti změří "palubní napětí", odpor na spojích a tak.

Naposledy editováno 19.07.2011 21:51:13

(reakce na) Přebíjí

19.7.2011 v 22:51 | Nahoru | #9
-Evžen-> To vypadá na ten regulátor, ale je to divné když jsi jej měnil. Neznám podrobně elektroinstalaci tohoto stroje, tak že nebudu plácat další nesmysly..

Přebíjí

20.7.2011 v 10:50 | Nahoru | #10
napeti nestoupa linearne s otackami (to by platilo jen pro alternator zapojeny naprazdno, coz neni pripad zapojeni se zkratovym regulatorem)... tech 14-15V tam nameris lehce nad volnobehem a pak uz se napeti zvysovat nebude

Přebíjí

10.10.2012 v 19:02 | Nahoru | #11
Mam stejny problem Pri volnobehu dokonce 18V Regulator a konektory vymeneny ale zadna zmena, nevite co s tim

Přebíjí

10.10.2012 v 19:35 | Nahoru | #12
jen aby ty vaše měřáky nebyly nahovno.. někde si oveřte že ukazují správně.

Přebíjí

11.10.2012 v 11:38 | Nahoru | #13
Pokud se dostává napětí nad 15V je to problém, žárovky hoří....ve většině případů to je špatně připojenej regulátor...některý se kostří, některý mají referenční plusovou sondu...to dělaly třeba na starších hondích regulátorech...ale tvůj problém bude nejspíš ve špatném ukostření regulátoru...zkus ošmejdit barvu z rámu na jeho montážním místě...druhá možnost je, že regl je vnitřně poškozenej, nediv se, čína to moc neřeší...kolikrát se mi dostaly do ruky na servis nový a už nefunkční díly...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nestratuje po opravě Lifan LF 125GY, Lifan 125t2c, Lifan LF 125-9J Antitalent 4 19.7.2018 v 12:26 MartasUS
Čištění vzduchového filtru Lifan LF 125-9J -Evžen- 7 13.8.2011 v 10:27 milion
Servis Lifan LF 125-9J -Evžen- 5 29.7.2011 v 07:04 vladaobi
Ukazatel zařazeného rychlostního st... Lifan LF 125-9J -Evžen- 8 23.7.2011 v 12:55 -Evžen-
Zapojení regulátoru Lifan LF 125-9J -Evžen- 2 14.7.2011 v 15:11 -Evžen-


TOPlist