Téma: Úsporná motorka
5.7.2011 v 20:17
Ahoj, mám dotaz jaká motorka je úsporná.
1) spotřeba
2) nenáročná na údržbu
3) levné díly
Vím že nejlíp asi dopadnou 250tky se spotřebou do 4litrů, řetězovka se skoro nemění a pneu za hubičku, ale zajímá mě jestli se dá při normálním způsobu jízdy (tj. předpisově + sem tam něco předjet) jezdit za 4litry třeba na ER6, Bandit a dalších podobných.
Prosím o uvádění reálné spotřeby, ne nějaké těžko dosažitelné minimum.
1) spotřeba
2) nenáročná na údržbu
3) levné díly
Vím že nejlíp asi dopadnou 250tky se spotřebou do 4litrů, řetězovka se skoro nemění a pneu za hubičku, ale zajímá mě jestli se dá při normálním způsobu jízdy (tj. předpisově + sem tam něco předjet) jezdit za 4litry třeba na ER6, Bandit a dalších podobných.
Prosím o uvádění reálné spotřeby, ne nějaké těžko dosažitelné minimum.
1 reakcí na tento příspěvek Úsporná motorka
S každou z vybraných motorek se dá jezdit úsporně, záleží na tvém pravém zápěstí.
Motorku nemůžeš kupovat podle levnejch dílů, jsou to všechno japonci tak co bych chtěl měnit, jako díly? Jako že bys stím někde praštil? To bude drahý u každé motorky.
Gumy neřeš a kup motorku která se ti líbí
Motorku nemůžeš kupovat podle levnejch dílů, jsou to všechno japonci tak co bych chtěl měnit, jako díly? Jako že bys stím někde praštil? To bude drahý u každé motorky.
Gumy neřeš a kup motorku která se ti líbí
Já jezdil s SVčkem v pododě kolem 5ti litrů a to jsem jezdil celkem svižně, vůbec ne úsporně, musim říct že s Kawou Z1000 se dá jezdit taky hodně levně (co se týče benzínu) , neřekl bych že mám o moc víc než s SV, teda pokud s ní jezdim tak jak píšeš, cca předpisově. Jinak na 4l jsem se nedostal ani s SVčkem, lehce pod 5 asi jo, ale míň ne, zase je pravda že jezdim pro zábavu a spotřebu neřešim, jedu jak chci, ale myslim že za 4l/100 to nejde....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úsporná motorka
No tak to na Bandasku muzes rovnou zapomenout ,ma sice v technicaku 4.9 l/ 100 km , ale toho se mi nikdy nepodarilo dosahnout , pod 6 l jsem se jeste nedostal , cestovni spotreba je kolem 7 l/100 Holt je to tezky , a aby to jelo , tak se musi tocit.Zas ma nesmrtelnej motor , a dobre se na to shani nahradni dily.
1 reakcí na tento příspěvek Úsporná motorka
cbr 125
1 reakcí na tento příspěvek Úsporná motorka
Pokud by jsi chtel fakt neco nenarocnyho a levnyho na provoz , tak doporucuju Jawu 250 travel.Maji ji tu soused jezdi kolem 3l/100km,vsechno se da v pohode udelat doma.Ale moc to nejede
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úsporná motorka
deny1234> Proč zapomenout ?Ty máš starou mrdku ,ale on má v seznamu i Suzuki GSF 650S Bandit a stou se dá od 5-do 6l jezdit úplně v pohodě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úsporná motorka
Endurak11 píše: Pokud by jsi chtel fakt neco nenarocnyho a levnyho na provoz , tak doporucuju Jawu 250 travel.Maji ji tu soused jezdi kolem 3l/100km,vsechno se da v pohode udelat doma.Ale moc to nejede
Myslím že nepsal že hledá veterány1 reakcí na tento příspěvek Úsporná motorka
Deauwille 650. Nemá takovou sílu a tak gumy vydržej dýl. Má kardan takže odpadaj investice do řetězovky. Spotřeba je super a cestovat se na tom dá kam chceš.
Tak já byl teď o víkendu na Slovensku. Jel jsem v závěsu s autem, takže jsem valil po dálnicích, což už příště absolvovat nechci.
Ale spotřeba, převážně po dálnici +-100-160Km/h, byla 4L, což znamená, že pokud bych jel vyhlídkovou jízdu, kterou jezdívám vždy, toto byla výjimka, tak by spotřeba byla pod čtyřmi litry na sto, což si myslím, je slušné.
Edit: Moto Suzuki GS500E otevřená. Díly seženeš téměř všude a o její výdrži a o tom, že stačí lít benzín, a občas na něco kouknout, jsou zvěsti snad všude
Naposledy editováno 05.07.2011 21:42:05
Ale spotřeba, převážně po dálnici +-100-160Km/h, byla 4L, což znamená, že pokud bych jel vyhlídkovou jízdu, kterou jezdívám vždy, toto byla výjimka, tak by spotřeba byla pod čtyřmi litry na sto, což si myslím, je slušné.
Edit: Moto Suzuki GS500E otevřená. Díly seženeš téměř všude a o její výdrži a o tom, že stačí lít benzín, a občas na něco kouknout, jsou zvěsti snad všude
Naposledy editováno 05.07.2011 21:42:05
Mám Bandita 650 r.v. 06.
1) kombinovaná 5 - 5,5l/100km, dálnice cca 4 - 4,5l/100km
2) Jako u každé motky - olej,filtr. Po určitých ujeých km seřízení ventilů + karburátorů a výměna vzduchového filtru.
3) Originální díly - cena nic moc.
Neorig - stačí hledat na netu, na Bandasku je toho celkem mraky
1) kombinovaná 5 - 5,5l/100km, dálnice cca 4 - 4,5l/100km
2) Jako u každé motky - olej,filtr. Po určitých ujeých km seřízení ventilů + karburátorů a výměna vzduchového filtru.
3) Originální díly - cena nic moc.
Neorig - stačí hledat na netu, na Bandasku je toho celkem mraky
2 reakcí na tento příspěvek Úsporná motorka
Tak nějak postupně jsem došel k tomu, že žádná motorka není levná. Starší a zkušenější jezdci mi to samozřejmě říkali dávno.
S motorkou se nedá jezdit bez povšimnutí 30tis km mezi servisními intervaly jako s autem, gumy jsou drahý jako prase a děsně rychle mizej, díly (i ty spotřební) jsou drahý jako prase a měnit se musí, sami motorky žerou taky jako prase, protože to prostě (skoro) nikdo nevydržíme a dráždíme je pravou rukou, jak to jde... kdyby byl plyn na obou stranách, přidávali bychom obouruč, protože spotřebu v tu chvíli nikdo neřeší... hadry a ostatní vybavení je drahý jako prase, pojistka je drahá jako prase... Je to prostě koníček, drahej a NÁDHERNEJ KONÍČEK, ale (sorry, musím to napsat) nejúspornější motorka je auto...
S motorkou se nedá jezdit bez povšimnutí 30tis km mezi servisními intervaly jako s autem, gumy jsou drahý jako prase a děsně rychle mizej, díly (i ty spotřební) jsou drahý jako prase a měnit se musí, sami motorky žerou taky jako prase, protože to prostě (skoro) nikdo nevydržíme a dráždíme je pravou rukou, jak to jde... kdyby byl plyn na obou stranách, přidávali bychom obouruč, protože spotřebu v tu chvíli nikdo neřeší... hadry a ostatní vybavení je drahý jako prase, pojistka je drahá jako prase... Je to prostě koníček, drahej a NÁDHERNEJ KONÍČEK, ale (sorry, musím to napsat) nejúspornější motorka je auto...
osobne doporucuji Suzuki GS 500E , Honda CB 500E nebo Kawasaki ER-5 , nad 5 se nedostanes pokud budes mit postelovano, vykon to na predjizdeni plechovkaru ma, nenarocny, celkem levny ( vim cem mluvim jsem student ), pohodlny, pri lehkem padu mene skody nez na kapote :), za me GS 500E :D :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úsporná motorka
blafan píše: deny1234> Proč zapomenout ?Ty máš starou mrdku ,ale on má v seznamu i Suzuki GSF 650S Bandit a stou se dá od 5-do 6l jezdit úplně v pohodě
No starou mrdku mam proto , ze se mi libi stary klasicky motorky , za 7 jezdim proto ,ze nejsem zadnej mrdal,za to ty mas asi nejakou uzasnou novou masinu , co jeste navic zere 3 l / 100 , ty BLBE P.S vypln si alespon profil.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úsporná motorka
MartinXL650V píše: .... nejúspornější motorka je auto...
auto mám, na motorku jsem se ptal. prostě mě zajímá, co mě zrujnuje co nejméně
kawasaki ER-5 Výměna oleje a filtru po 6000 km- cca 1000 Kč
řetězovka (ČZ) 2500 -měnil jsem přčdchozí po 10000 a bůhví kolik už měla nakroucena
gumy sada 4500 měněno po 10 000 km a to otec už když jsem moto kupoval říkal, že jsou sjetý
spotřeba- při rychlosti kolem 100 km/h spotřeba kolem 4 l/100 km, při normální jízdě 4,5 cca. Při úplný kudle-full gas po dálnici a pořád co to jede si to vzalo 6,5 l na sto. Dlouhodobý průměr mám 4,8 L. ZA tu dobu jsem najel 12 000 kma pečlivě si schovávám všechny účtenky. Dost toho najezdím i po městě, 500 km z toho je jízda ve dvou, poslední dobou vozím s sebou i dost krámů na mašině.
řetězovka (ČZ) 2500 -měnil jsem přčdchozí po 10000 a bůhví kolik už měla nakroucena
gumy sada 4500 měněno po 10 000 km a to otec už když jsem moto kupoval říkal, že jsou sjetý
spotřeba- při rychlosti kolem 100 km/h spotřeba kolem 4 l/100 km, při normální jízdě 4,5 cca. Při úplný kudle-full gas po dálnici a pořád co to jede si to vzalo 6,5 l na sto. Dlouhodobý průměr mám 4,8 L. ZA tu dobu jsem najel 12 000 kma pečlivě si schovávám všechny účtenky. Dost toho najezdím i po městě, 500 km z toho je jízda ve dvou, poslední dobou vozím s sebou i dost krámů na mašině.
tomik.cesko píše: auto mám, na motorku jsem se ptal. prostě mě zajímá, co mě zrujnuje co nejméně
Suza GS500 Hravá, lehká, malá, servisně méně náročná (i když do starších kusů vždycky něco zahučíš), obecně uznávaný držák, řetězovku i gumy nelikviduje tak moc rychle, spotřeba v normě, přitom slušně jede. Bude ti trochu žrát olej (jako skoro každej starší vzducháč), normálka je tak deci na 1k km, to ale není žádá moc položka, jenom se na to nesmí zapomenout... Pak by asi investice do servisu byla větší...
Na detaily mrkni do mýho profilu na předchozí motku.
EDIT:písmenka
Naposledy editováno 05.07.2011 23:23:50
Čusky.
Dneska vejlet já s mladou cca 65+65 kg...pomerne svizna jizda, hodne kopcovita trat. GS500E rok 96 spotreba 4,8. jinak klasicky jezdim dlouhodobe kolem 4,5..kdyz jedu peklo tak 5l. myslim ze se to da a nebude to tak utahane jako 250. na druhou stranu 6tka to neni
Dneska vejlet já s mladou cca 65+65 kg...pomerne svizna jizda, hodne kopcovita trat. GS500E rok 96 spotreba 4,8. jinak klasicky jezdim dlouhodobe kolem 4,5..kdyz jedu peklo tak 5l. myslim ze se to da a nebude to tak utahane jako 250. na druhou stranu 6tka to neni
Suzuki GS500E : 4,02L/100km
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Brzdové destičky na Suzuki GS 500E Suzuki GS 500E | ViraxRider | 6 | 24.3.2024 v 18:22 ViraxRider |
DOT 4 vs DOT 4 LV Suzuki GS 500E | Dejwidos | 16 | 12.3.2024 v 11:45 Radek2107 |
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 19 | 11.3.2024 v 15:19 rg250 |
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 8 | 10.3.2024 v 14:59 PlusOne |