byl jsem si trochu zajezdit a spojka se odporoučela do věčných lovišť. nejdřív při řazení ze 4 na 5 v ostrým tempu jakoby vypadnul kvalt, přišlo mi to jak falešnej neutrál, nevěnoval jsem tomu pozornost. pak po třech svižných rozjezech prokluz jako prase na všechny převody, nejmarkantnější je to na ty těžší, tzn šestka nejhorší. spojka zabírá na posledních asi 2mm chodu páčky. tak tak jsem dojel domu a v pondělí servis.
a teď dotaz- zed je rok a dva měsíce starej, tzn stále v záruce (navíc mám prodlouženou warranty na 4 roky pro případ problémů). na co se připravit ze strany kawasaki (ani ne tak servisu, ale přímo výrobce). jak funguje záruka a spojka? čekám totiž, že se budou snažit to hodit na to, že s tím neumím jezdit apod. podotýkám, že za ten rok a kus má motorka najeto 7tis km, tzn skoro nic, okruhy nejezdím, sedím na ní v průměru 2-3dny v měsíci a trasy max 100-150km
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
olej do tlumiče ČZ 125/488 | Stapio | 8 | 27.3.2022 v 20:28 cmiral |
pístní kroužky ČZ 125/488 ČZ 125/488 | Stapio | 9 | 13.2.2022 v 21:46 Stapio |
Válec ČZ ČZ 125/488 | Stapio | 7 | 31.1.2022 v 18:30 Destroyer |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |