1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vynucený průjezd na červenou
Želva_2 píše: Hele, a co jak tu nekdo psal, ze snad v Tabore to resili ridici tim chodeckym tlacitkem? Pac to po stisknuti zpusobi, ze ta srandovni svetylka zaradi do cyklu i zelenou pro chodce, po ni nasleduje cervena pro chodce a zelena pro vas, co tam cekate.
Tak proste kdyz zjistim, ze to nefacha, slezu a zmacku to tlacitko, vratim se k motorce a za chvili jedu.
Otazka pak je, jak to resit v prip. semaforu, kde to chodecky tlacitko neni.
Ani to chodecký tlačítko nemusí být řešení při odbočování z levýho odbočovacího pruhu, pokud semafor ten pruh ignoruje a po zelený chodcům dá zas jen zelenou na přímej směr. A s tou zelenou vlnou je to občas taky sranda - v Plzni na výjezdu na Písek, kde je asi 10 semaforů v mírným stoupání za sebou fungovala fakt dobře - kdyžs´měl mezi 65-68 v hodině. Takže večer s naloženým kamionem sem se buď musel 10x rozjíždět z křižovatky, nebo to valit tou sedmdesátkou. Jsem ohleduplnej k životnímu prostředí obyvatel Plzně - takže to byla varianta b).
charlie.vtx1800 píše: Ani to chodecký tlačítko nemusí být řešení při odbočování z levýho odbočovacího pruhu, pokud semafor ten pruh ignoruje a po zelený chodcům dá zas jen zelenou na přímej směr. A s tou zelenou vlnou je to občas taky sranda - v Plzni na výjezdu na Písek, kde je asi 10 semaforů v mírným stoupání za sebou fungovala fakt dobře - kdyžs´měl mezi 65-68 v hodině. Takže večer s naloženým kamionem sem se buď musel 10x rozjíždět z křižovatky, nebo to valit tou sedmdesátkou. Jsem ohleduplnej k životnímu prostředí obyvatel Plzně - takže to byla varianta b).
To je jasný a mimoto mi říkal chlápek z dopravní obsluhy města Plzně, že těchto semaforů je v Plzni 90% a že furt někdo volá . Ale tyhle semafory se samosebou staví dál,.. Kdyby dali aspoň vedle do trávy tlačítko, ale to ne.