2 reakcí na tento příspěvek Vynucený průjezd na červenou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vynucený průjezd na červenou
par.2
j) chodec je i osoba, která tlačí nebo táhne sáňky, dětský kočárek, vozík pro invalidy nebo ruční vozík o celkové šířce nepřevyšující 600 mm, pohybuje se na lyžích nebo kolečkových bruslích anebo pomocí ručního nebo motorového vozíku pro invalidy, vede jízdní kolo, motocykl o objemu válců do 50 cm3, psa a podobně,
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek Vynucený průjezd na červenou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vynucený průjezd na červenou
TomElefant750 píše: Marex> Ale prd, velebnosti
par.2
j) chodec je i osoba, která tlačí nebo táhne sáňky, dětský kočárek, vozík pro invalidy nebo ruční vozík o celkové šířce nepřevyšující 600 mm, pohybuje se na lyžích nebo kolečkových bruslích anebo pomocí ručního nebo motorového vozíku pro invalidy, vede jízdní kolo, motocykl o objemu válců do 50 cm3, psa a podobně,
Čau, Tom
Takže to spadá pod ty sáňky?
Čau, Tom
dareckov píše: Na takovém semaforu jsem ještě nestál. Asi jsem furt vesnický buran
Mne se to taky jeste nestalo, zato u nas "velice dobre" funguje tzv. zelena vlna. Na prvnim semaforu z vice, ktery jsou podel jedne dlouhe hlavni ulice, skoci zelena, normalne se rozjedes a kdyz dodrzujes pade za hodinu, tak jsou udajne naprogramovane tak, ze projedes vsechny dalsi na zelenou. U nas to funguje spis naopak. Takze bud musis jet asi tak 15 km/h, nebo pred kazdym dalsim semaforem stojis na cervenou anebo vylitnes z prvnich svetel kilo, abys stihnul zelenou na tech dalsich
1 reakcí na tento příspěvek Vynucený průjezd na červenou
Tak proste kdyz zjistim, ze to nefacha, slezu a zmacku to tlacitko, vratim se k motorce a za chvili jedu.
Otazka pak je, jak to resit v prip. semaforu, kde to chodecky tlacitko neni.
1 reakcí na tento příspěvek Vynucený průjezd na červenou
Pokud mě flojdi chytnou, nejsem řidič a pro chodce je pokuta většinou malá.
Popřípadě to můžu vzít po přechodu u velký křižovatky...
- zaznamenat datum a hodinu kdy se to stalo
- na případném správním řízení předložit popis
- není-li správní orgán ochoten uznat situaci, lze se odvolat na správní orgán
- pokud ani ten nepomůže...... rok je včudu a nic se neřeší
Psalo se docela několik petic na Magistrát a TSK. Bezvýsledně. Byl nějaký velký tunel a dodavatelská firma ani magistrát s tím nehodlají nic dělat. Prostě arogance moci. Jedině pozitivní je, že se snad v Praze už nově nezřizují.
Docela proběhla spontální akce, že se nerozsvícení zelené má hlásit hlavně v noci nebo brzo ráno na soukromý mobil odpovědného úředníka, ale on změnil číslo a mobil začal na noc vypínat.
Z vlastní praxe vím, že GSX smyčku většinou vybavuje a pokud jedu na kole po Praze, tak to vemu po chodníku nebo jedu na červenou. Zatím mne nechytli.
Pokud bych jel v autě nebo na motorce, tak je možno:
a) zavolat na PČR a ohlásit překážku v provozu.
b) projet a v případě zastavení PČR neplatit, vzít si právníka a jít do správního řízení.
Ani jedno řešení není určitě ideální , ale...
Naposledy editováno 04.07.2011 06:02:17
Ze pri implementaci v cechach na takovy detail zapomeli me neprekvapuje. Spis nevim proc jeste nestoji benga za par vytipovanejma semaforama. Asi je to jeste nenapadlo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vynucený průjezd na červenou
Želva_2 píše: Hele, a co jak tu nekdo psal, ze snad v Tabore to resili ridici tim chodeckym tlacitkem? Pac to po stisknuti zpusobi, ze ta srandovni svetylka zaradi do cyklu i zelenou pro chodce, po ni nasleduje cervena pro chodce a zelena pro vas, co tam cekate.
Tak proste kdyz zjistim, ze to nefacha, slezu a zmacku to tlacitko, vratim se k motorce a za chvili jedu.
Otazka pak je, jak to resit v prip. semaforu, kde to chodecky tlacitko neni.
Ani to chodecký tlačítko nemusí být řešení při odbočování z levýho odbočovacího pruhu, pokud semafor ten pruh ignoruje a po zelený chodcům dá zas jen zelenou na přímej směr. A s tou zelenou vlnou je to občas taky sranda - v Plzni na výjezdu na Písek, kde je asi 10 semaforů v mírným stoupání za sebou fungovala fakt dobře - kdyžs´měl mezi 65-68 v hodině. Takže večer s naloženým kamionem sem se buď musel 10x rozjíždět z křižovatky, nebo to valit tou sedmdesátkou. Jsem ohleduplnej k životnímu prostředí obyvatel Plzně - takže to byla varianta b).
1 reakcí na tento příspěvek Vynucený průjezd na červenou
1 reakcí na tento příspěvek Vynucený průjezd na červenou
1. nasrat se tam za nějakým autem,
2. vyjebat s tim
Většinou vyjebávám, rozhlídnu se a jedu....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vynucený průjezd na červenou
Mr.Dreamer: No, já to řeším tak, že sesednu z motorky, dotlačím jí tam, kam chci, nasednu a nazdar. Pokud mě flojdi chytnou, nejsem řidič a pro chodce je pokuta většinou malá.
Popřípadě to můžu vzít po přechodu u velký křižovatky...
Fajn, takže se ti těch přestupků nasčítá několik, protože když tlačíš moto nad 50 ccm, tak jsi pořád řidič a musíš mít na to dokonce i řidičák. Jet nebo tlačit po přechodu je samozřejmě taky zakázáno. Takže tvé řešení akorát navýší pokutu
privateer píše: No potkal sem těhle semaforů taky několik a měl sem problém jen s jedním(tam to bylo nastavený asi na průjezd tanku)jinak všechny funovaly normálně-na to je jednoduchej recept-pořídit si poctivý motorky z opravdovýho železa a né aby půlka byla z umělé hmoty a druhá z hliníku
Přes tři metráky poctivýho železa by snad měly postačovat, ne? A stejně je to pro některý semafory málo.
Sefo píše: Máme to kolem Barrandová skoro na každý....buď:
1. nasrat se tam za nějakým autem,
2. vyjebat s tim
Většinou vyjebávám, rozhlídnu se a jedu....
Taky už jsem na Barrandově musela jet párkrát na červenou - večer to jde, ale přes den nic moc... No ale přece tam nebudu stát celou věčnost
Honza 1400 píše: No ono je problem v tom, ze spousta lidi neumi bez semaforu jezdit. A pravidlo prave ruky znaji snad uz jen lidi nad 40 let
U nás teď řídil jednu hlavní křižovatku 3 dny policajt rukama a to jsi měl vidět ten mazec! Policajt byl na prášky,pískal jak o duši,mraky lidí nevědělo kdy má jet.... Všichni jsou zvyklí na světla bez nich ani ťuk.
charlie.vtx1800 píše: Ani to chodecký tlačítko nemusí být řešení při odbočování z levýho odbočovacího pruhu, pokud semafor ten pruh ignoruje a po zelený chodcům dá zas jen zelenou na přímej směr. A s tou zelenou vlnou je to občas taky sranda - v Plzni na výjezdu na Písek, kde je asi 10 semaforů v mírným stoupání za sebou fungovala fakt dobře - kdyžs´měl mezi 65-68 v hodině. Takže večer s naloženým kamionem sem se buď musel 10x rozjíždět z křižovatky, nebo to valit tou sedmdesátkou. Jsem ohleduplnej k životnímu prostředí obyvatel Plzně - takže to byla varianta b).
To je jasný a mimoto mi říkal chlápek z dopravní obsluhy města Plzně, že těchto semaforů je v Plzni 90% a že furt někdo volá . Ale tyhle semafory se samosebou staví dál,.. Kdyby dali aspoň vedle do trávy tlačítko, ale to ne.