bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM EXC 350F
28.6.2011 v 10:31
Nemáte někdo již tuto krasavici doma? Rád bych slyšel skutečné reakce na stroj (případně srovnání s podobným strojem), nikoli že má dravý vzhled a že je super novinka ...

Díky všem.
Předchozí
1 2
Následující

KTM EXC 350F

28.6.2011 v 12:49 | Nahoru | #1
Tady je pěkné srovnání.

Naposledy editováno 28.06.2011 12:56:03

KTM EXC 350F

1.7.2011 v 12:01 | Nahoru | #2
našel jsem další informace

KTM EXC 350F

28.5.2012 v 09:57 | Nahoru | #3
Uz jste na ni nekdo jel?

1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 350F

10.6.2012 v 21:30 | Nahoru | #4
Tak ji mam konecne doma a odjel jsem prvni 1.1mth. Mam ji v profilu i s komentarem a srovnanim s 450 2009.
Kdyz budou nejake zajimave postrehy, napisu, inac se proste ptejte.
Zatim jsem z ni nadsenej, lehka, obratna, neridi se jen plynem, ale umi to. Jen to chce zvyknout si na plyn, strikacka se chova jinak. Reaguje o hodne rychleji, otacky po pusteni taky spadnou hned.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 350F

11.6.2012 v 20:09 | Nahoru | #5
Jacob_M800> Koukal jsem a cetl jsem. To se nekdo ma,kdyz muze mit 2 motorky a jednu funglovku :). Koukam po 450,uvidime... :)

(reakce na) KTM EXC 350F

12.6.2012 v 09:17 | Nahoru | #6
mrazikxr>Ono to tak slavné taky není nechávám si jen 350, 450 jde do světa a zrovna v inzerci hledá kupce, každý se ale bojí 302mth, což mě dost mrzí, narval jsem do ní hrozně peněz a je komplet včetně motoru udělaná.

Teď když o tom přemýšlím, tak ta 450 má svoje kouzlo, je charakterově jiná a nemůžu říct, že by byla jedna horší, nebo lepší, jsou prostě jiné. Já sem hlavně zvědavej, kdy si zvyknu na stříkačku a její průběh....

KTM EXC 350F

12.6.2012 v 11:00 | Nahoru | #7
Chtelo by se na tom svezt....
Ja ted nasel na netu : http://www.pk-cars....exc-odpocet-dph.html ale na to kolik ma najaeto mi prijde nejaka zhuntovana,ne?

1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 350F

12.6.2012 v 12:10 | Nahoru | #8
Za 155 mi to neprijde zajimave, to uz tu byla se 3mth od tusim Sette za 165 myslim, nekde tu byla v inzerci. A maji tam akrapa za priplatek u toho taky, ale akrap asi neni uplne nutnej.

Dph si sice odpovitat muzes, ale ono to nedela zase tolik penez, aby to obhajilo 43mth nevisjakeho zachazeni a rozdil oproti nove 2012 co jsou ted v akci neni tak veliky, kdyz budes dobre shanet.

(reakce na) KTM EXC 350F

12.6.2012 v 13:11 | Nahoru | #9
Jacob_M800> no je za 175 v shive,ale bez moznosti odpoctu dph...,takhle vyjde na 130 bez dph,to je rozdil 45 a to je pro me dost...Nato,ze ji nekde budu nicit.. a nova je nekde za 155 bez dph,rozdil 25 no...Dost to neni a malo taky ne.. Volal jsem mu a prej to ma nejakej zbohatlik a kauzdej rok kupuje jinou...Blby je,ze je to daleko...

1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 350F

12.6.2012 v 15:05 | Nahoru | #10
No, takhle jak to pises to malo zase neni, to je fakt
Tak za podivani by to stalo ne, jak to mas daleko? A vis ni neco vic?
Lidi sou ruzny, ale po 45mth a jedne sezone davat moto pryc? Proc? Spatny vyber? Chut testnout jinou, nebo je to jinak?

KTM EXC 350F

12.6.2012 v 15:09 | Nahoru | #11
Olomouc neni tak pekelne daleko, ne? Odkud je ta motka? Puvod zahranici...

(reakce na) KTM EXC 350F

12.6.2012 v 15:37 | Nahoru | #12
Jacob_M800> Prej je to jeho kamarada co ma autodopravu, prej vatar co kazdy rok kupuje jinou...ale lide jsou ruzni a nemuzes dnes nikomu verit

KTM EXC 350F

15.6.2012 v 22:02 | Nahoru | #13
Tak jsme zase trochu pojezdili, tentokrát si půjčil 350 i kamarád a shodli jsme se, že je znatelně lehčí než 530 a 450 a lépe manévrovatelná, ale také jí snadněji ve výjezdech rozhodí různé věci, musí se víc pracovat tělem.

Jinak velká spokojenost a kupodivu teď v nějakých 25C jsem jí bez větráku ani neutavil i když to byl les a pořád 1 a 2....výjezdy....

Takže zetím veliká spokojenost.

KTM EXC 350F

21.6.2012 v 09:30 | Nahoru | #14
Tak po 5mth mám první negativa.
- hadice, ve které je termostat za chladičem není upevněná a schránka termostaty přípo obrubou se šroubkem blátí do zadní strany chladiče. Už mám zohybané to jemné žebrování a celkem slušně si to asi bude proklepávat cestu dál. Nic kritického, ale musí se vyřešit.
- na levé straně jde z motoru svazek drátů, na 450 2009 jde ze strany u jezdcovy nohy, takže je krytý před větvemi, ale tady jde zepředu a je to nekryté....podle mě otázka času, než to nějaká větev přesekne.

Ale jinak je motorka perfektní a jsem z ní nadšenej. Ještě chybí větrák na chladič, takže při 30C v lese, kdy člověk hledá cestu a popojíždí to je tak na 10min popojíždění a 10min chlazení.....ale to je celkem jasné.

KTM EXC 350F

12.7.2012 v 13:04 | Nahoru | #15
Mám objednanou EXC 350 F Six Days 2013, pak zdělím poznatky....jinak jezdím pátým rokem Husaberg 450......Čest práci a rukám klid :o)...hlavně zdraví

KTM EXC 350F

17.7.2012 v 13:17 | Nahoru | #16
Tak to sem zvedavej co vylepsili oproti 2012, hlavne jestli je dostupnejsi "skorosytic" a zda je termostat udelanej aby neklepal do chladice a zda jsou nejak chranene kabely vlevo z motoru...
Jinak six je krasna, gratuluju.

KTM EXC 350F

16.8.2012 v 10:00 | Nahoru | #17
Tak pár poznatků:
- ten "skorosytič" neni sytič ale zvýšení otáček, měl ho Husaberg....a nikdy jsem ho nepotřeboval....stejně jako tady. Zastartuju, chytne, necham vrčet..jedu. Pouze když byla uplně nová a zatuhlá...jednou jsem ho použil.
- Termostat do chladiče neklepe a jako doraz mu slouží větrák a jeho pojistka :o)...sixdayska ho má v základu
- povedený jsou nový vidle 4CS....jen se už po 10mth rozběhaly a budu muset pořídit o stupeň tvrdší pružiny....je to na hraně...mam 86kg bez hadrů.
-

KTM EXC 350F

25.8.2012 v 22:53 | Nahoru | #18
Jo, tak se skorosytičem máš pravdu, není moc potřeba.
Pokud se týká klepání trmostatu do chladiče, model EXC-F350 2012 to má tak, že větrák je posazen výše a koleno s termostatem do chladiče klepe. Vyřešeno nalepením kusem "molitanu" (takoveh hustej onen, teplo mu nevadí...) Podotýkám, že vše origo KTM...až na molitan

Jinak i 2012 s tlumiči je tak nějak...mám cca 85 bez hadrů a je znát, že by to sneslo tvrdší pružiny....na les ok, ale....

KTM EXC 350F

28.8.2012 v 22:27 | Nahoru | #19
Sériovky jsou tuším na nějakejch 80-85kg včetně výstroje, těch 10kg na sobě člověk asi mít bude, když to spočítám.

KTM EXC 350F

30.8.2012 v 21:39 | Nahoru | #20
Jojo, tak ono na ježdění po lese uplně v pohodě, na trati to bude znát...

Jinak já mám 16mth a jsem z tý motorky nadšenej pořád víc. 450 a 530 (mají kamarádi) mi připadají hrozně těžký a neřiditelný v technickým terénu....holt su asi lama.

1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 350F

4.9.2012 v 11:02 | Nahoru | #21
....tak mam 14mth v plnym nasazení
- čekam na o stupeň tvrdší pera (85-95kg)...tlumení funguje super
- skvělá je malá spotřeba..200km po lese s trialkama na jednu nádrž..pecka
- namontovanej akrapovic a mrtvej spodek pěkně ožil!!
- už bych větší objem nechtěl, ta malá váha a ovladatelnost je parádní a rychle se na to zvykne....nejde o to kdo je lama a kdo ne...posouvá to hranice motorky dál
- výkonu je opravdu dostatek i bez akrapoviče, s laufem je to opravdu jako 450 se serii výfukem. Maximálka s převodek 13:52 je 140km/h...a je to tam stejně rychle jako na 450
- jemnější spodek neni vůbec na škodu, žádný cukání, pěkná plynulost v technickejch pasážích a když chceš kalup, jen zatopíš pod kotlem
- trochu se obávám životnosti....ale holt něco za něco. Husaberg 450 byl nesmrtelnej a najel 300h jen na benzin, filtry a olej po 10mth. Předpokládám poloviční životnost a vyší náklady

.....zatím tak

KTM EXC 350F

8.9.2012 v 05:57 | Nahoru | #22
A co tam mas za Akrapa? Myslim tim slip-on, nebo cely system? A vyndanou tlumivku? Ja ho tam dal ted taky, ale jen slip-on a zatim jsem kvuli hluku nechal utlumeny, takze necekam zadne vysledky....

(reakce na) KTM EXC 350F

9.9.2012 v 11:30 | Nahoru | #23
.

Naposledy editováno 09.09.2012 12:17:07

KTM EXC 350F

19.9.2012 v 19:47 | Nahoru | #24
S Akrapem slip-on najeto 7mth, otevreny udela krasny pevnejsi spodek a co jsem drive musel odradit na 1, ted vybuam za 2. Je to parada a i pres odpor k hluku v terenu uz odmitam nasadit tlumitko. Ten hluk zase neni tak veliky a zmena rozhodne pozitivni. Moc doporucuji.

KTM EXC 350F

27.9.2012 v 19:09 | Nahoru | #25
Nevite jake jsou servisni intervaly na 450 12,realne,ne ty z fabriky :)

KTM EXC 350F

27.9.2012 v 23:12 | Nahoru | #26
Pokud se tyka oleje, opravdu je rozumne menit po 15, max 20mth, s tim idealne sitka v palivove ceste (nebo hodne proprat)....ventily ze zacatku kontrolovat casto, jak si sedne staci jednou za treba 40mth kontrola...

Hele dost zalezi, co a jak jezdis, ja menim olej opravdu po 10-15mth, jak to zrovna vyjde. Nebojim se pretahnout na 17mth nebo tak, ale radsi to zkratka tak drzim.

1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 350F

27.9.2012 v 23:17 | Nahoru | #27
350 se osvedcila tak, ze kolega dava pryc 530 a koupili jsme 2. 350, tentokrat 2013.
Oproti te me lepe startuje za studena, ja treba 2x tuknu starter a pak se potreti musi treba 3-5s tocit nez moto chytne...se syticem. Za tepla to jde okamzite.
Ted po 26mth jde jeste naposled na kontrolu ventilu, jinak vse perfektni a naprosta nadsenost. Lepsi motorku si nedovedu predstavit. Jeste kdyz nevadi trochu hluku a otevre se Akrapek...

(reakce na) KTM EXC 350F

28.9.2012 v 07:08 | Nahoru | #28
Jacob_M800> Slo mispise o to,jestli jsi nezjistoval vymenu pistu,kliky tak...

KTM EXC 350F

28.9.2012 v 17:01 | Nahoru | #29
Hele nevim, mám vlastní zkušenost s 450 2009 a tam jsem dělal motor na 300mth a mimo pístu, který byl na hraničních rozměrech bylo vše naprosto OK, předpokládám, že to u 2012 nebude jiné, aspoň ne výzamně...ale nevím.
U 350 to začnu řešit cca na 120mth....

1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 350F

9.11.2012 v 12:07 | Nahoru | #30
Zdary zdary,
tak mam 30mth a vše si sedlo a motor šlape jako víno. Mam tam Slip-on Akrap bez tlumivky a použitelnost motoru se značně rozšířila. Jelikož si občas přeskočim ze 450 na 350, mohu s klidným svědomím říci, že 350 vyjede to smaé jen ve vyšších otáčkách s lepší kontrolou v pravém zápěstí :o))))..bez Akrapa už bych to nechtěl. Když koukam do diskuze, olej měnim po 10mth , Motorex KTM 20W60, tankuju 100oktan a používám kanystr se šnorchlem se sítkem + v nádrži přídavná fusekle. Po předešlích problémech se vstřikem u Husara leju do benzinu aditiva. Na motku jsem navěsil ALU kryt motoru, řídítka RENTHAL Twinwall. Objednaná jsou pera na váhu 85-95kg. Už bych neměnil. Je to super stroj



...sic to z videa neni moc poznat...ale je to pěkná písčitá stojka s krátkým rozjezdem do zatáčky :)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Porucha motoru KTM EXC350 mazání KTM EXC 350 zbysmen 15 1.4.2024 v 22:15 assassin
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 5 9.11.2023 v 10:56 Tadeas.
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... Olihňos 3 18.9.2023 v 20:36 Frantacz
Problém s elektrikou KTM EXC 350, KTM EXC 350 F Dan313 10 29.6.2022 v 17:29 foxdive


TOPlist