Díky všem.
1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 350F
Kdyz budou nejake zajimave postrehy, napisu, inac se proste ptejte.
Zatim jsem z ni nadsenej, lehka, obratna, neridi se jen plynem, ale umi to. Jen to chce zvyknout si na plyn, strikacka se chova jinak. Reaguje o hodne rychleji, otacky po pusteni taky spadnou hned.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 350F
Teď když o tom přemýšlím, tak ta 450 má svoje kouzlo, je charakterově jiná a nemůžu říct, že by byla jedna horší, nebo lepší, jsou prostě jiné. Já sem hlavně zvědavej, kdy si zvyknu na stříkačku a její průběh....
Ja ted nasel na netu : http://www.pk-cars....exc-odpocet-dph.html ale na to kolik ma najaeto mi prijde nejaka zhuntovana,ne?
1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 350F
Dph si sice odpovitat muzes, ale ono to nedela zase tolik penez, aby to obhajilo 43mth nevisjakeho zachazeni a rozdil oproti nove 2012 co jsou ted v akci neni tak veliky, kdyz budes dobre shanet.
1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 350F
Tak za podivani by to stalo ne, jak to mas daleko? A vis ni neco vic?
Lidi sou ruzny, ale po 45mth a jedne sezone davat moto pryc? Proc? Spatny vyber? Chut testnout jinou, nebo je to jinak?
Jinak velká spokojenost a kupodivu teď v nějakých 25C jsem jí bez větráku ani neutavil i když to byl les a pořád 1 a 2....výjezdy....
Takže zetím veliká spokojenost.
- hadice, ve které je termostat za chladičem není upevněná a schránka termostaty přípo obrubou se šroubkem blátí do zadní strany chladiče. Už mám zohybané to jemné žebrování a celkem slušně si to asi bude proklepávat cestu dál. Nic kritického, ale musí se vyřešit.
- na levé straně jde z motoru svazek drátů, na 450 2009 jde ze strany u jezdcovy nohy, takže je krytý před větvemi, ale tady jde zepředu a je to nekryté....podle mě otázka času, než to nějaká větev přesekne.
Ale jinak je motorka perfektní a jsem z ní nadšenej. Ještě chybí větrák na chladič, takže při 30C v lese, kdy člověk hledá cestu a popojíždí to je tak na 10min popojíždění a 10min chlazení.....ale to je celkem jasné.
- ten "skorosytič" neni sytič ale zvýšení otáček, měl ho Husaberg....a nikdy jsem ho nepotřeboval....stejně jako tady. Zastartuju, chytne, necham vrčet..jedu. Pouze když byla uplně nová a zatuhlá...jednou jsem ho použil.
- Termostat do chladiče neklepe a jako doraz mu slouží větrák a jeho pojistka :o)...sixdayska ho má v základu
- povedený jsou nový vidle 4CS....jen se už po 10mth rozběhaly a budu muset pořídit o stupeň tvrdší pružiny....je to na hraně...mam 86kg bez hadrů.
-
Pokud se týká klepání trmostatu do chladiče, model EXC-F350 2012 to má tak, že větrák je posazen výše a koleno s termostatem do chladiče klepe. Vyřešeno nalepením kusem "molitanu" (takoveh hustej onen, teplo mu nevadí...) Podotýkám, že vše origo KTM...až na molitan
Jinak i 2012 s tlumiči je tak nějak...mám cca 85 bez hadrů a je znát, že by to sneslo tvrdší pružiny....na les ok, ale....
1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 350F
- čekam na o stupeň tvrdší pera (85-95kg)...tlumení funguje super
- skvělá je malá spotřeba..200km po lese s trialkama na jednu nádrž..pecka
- namontovanej akrapovic a mrtvej spodek pěkně ožil!!
- už bych větší objem nechtěl, ta malá váha a ovladatelnost je parádní a rychle se na to zvykne....nejde o to kdo je lama a kdo ne...posouvá to hranice motorky dál
- výkonu je opravdu dostatek i bez akrapoviče, s laufem je to opravdu jako 450 se serii výfukem. Maximálka s převodek 13:52 je 140km/h...a je to tam stejně rychle jako na 450
- jemnější spodek neni vůbec na škodu, žádný cukání, pěkná plynulost v technickejch pasážích a když chceš kalup, jen zatopíš pod kotlem
- trochu se obávám životnosti....ale holt něco za něco. Husaberg 450 byl nesmrtelnej a najel 300h jen na benzin, filtry a olej po 10mth. Předpokládám poloviční životnost a vyší náklady
.....zatím tak
Hele dost zalezi, co a jak jezdis, ja menim olej opravdu po 10-15mth, jak to zrovna vyjde. Nebojim se pretahnout na 17mth nebo tak, ale radsi to zkratka tak drzim.
1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 350F
Oproti te me lepe startuje za studena, ja treba 2x tuknu starter a pak se potreti musi treba 3-5s tocit nez moto chytne...se syticem. Za tepla to jde okamzite.
Ted po 26mth jde jeste naposled na kontrolu ventilu, jinak vse perfektni a naprosta nadsenost. Lepsi motorku si nedovedu predstavit. Jeste kdyz nevadi trochu hluku a otevre se Akrapek...
U 350 to začnu řešit cca na 120mth....
1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 350F
tak mam 30mth a vše si sedlo a motor šlape jako víno. Mam tam Slip-on Akrap bez tlumivky a použitelnost motoru se značně rozšířila. Jelikož si občas přeskočim ze 450 na 350, mohu s klidným svědomím říci, že 350 vyjede to smaé jen ve vyšších otáčkách s lepší kontrolou v pravém zápěstí :o))))..bez Akrapa už bych to nechtěl. Když koukam do diskuze, olej měnim po 10mth , Motorex KTM 20W60, tankuju 100oktan a používám kanystr se šnorchlem se sítkem + v nádrži přídavná fusekle. Po předešlích problémech se vstřikem u Husara leju do benzinu aditiva. Na motku jsem navěsil ALU kryt motoru, řídítka RENTHAL Twinwall. Objednaná jsou pera na váhu 85-95kg. Už bych neměnil. Je to super stroj
...sic to z videa neni moc poznat...ale je to pěkná písčitá stojka s krátkým rozjezdem do zatáčky :)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Porucha motoru KTM EXC350 mazání KTM EXC 350 | zbysmen | 15 | 1.4.2024 v 22:15 assassin |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | KoblaCZ | 5 | 9.11.2023 v 10:56 Tadeas. |
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | Olihňos | 3 | 18.9.2023 v 20:36 Frantacz |
Problém s elektrikou KTM EXC 350, KTM EXC 350 F | Dan313 | 10 | 29.6.2022 v 17:29 foxdive |