globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)
Začal som sa obzerať po nejakej kapote,4vál nevynímajúc,ovšem zážitky a pocity z jazdy na Dukne sa nezabúdajú a japonská štvorka plus nemecká brambora ma neoslovujú.Je tu však silný protihráč v podobe drahokamu motocyklového dizajnu so 4vál.motorom - nová MV Agusta F4
1000..
cena v porovnaní s SPčkom plusmínus narovnako.Dizajnovo sú obe motorky jedinečné,navyše mám predstavu o jazde na Dukne (Monster S2R1000 a Streetfighter),ovšem predvádzačku MV Agusta som neobjavil,takže netuším,čo od toho čakať.Aký to má prejav,zvuk,jazdné vlastnosti,prípadné závady a.p.
V neposlednom rade vyvstáva otázka dostupnosti náhr.dielov a lehoty dodania.

Je tu niekto,kto jazdil,alebo jazdí tieto motorky a môže popísať svoje skúsenosti?



Anketa: Ktorú motorku by ste vybrali?
MV Agusta F4 1000 (2010)
40%
66
Ducati 1198 SP (2011)
48%
79
Ani jednu,sú to talianske jebky
11%
18
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

Skvělá odpověď, děkuji! 26.6.2011 v 20:57 | Nahoru | #1
Náklady na provoz/údžbu a dostupnost MV Agusty jsem řešil zde. Je to teda na F4 750, ale třeba tam něco co tě bude zajímat najdeš. Nevím jak je to v SK, ale bude to podobný s ČR. Čekací doba na origo díly bude v řádech několika týdnů a ceny budou citelně vyšší než na Ducati. Jak moc se to dá řešit na novou F4 2010 přes ebay netuším. To jsi zjisti. Jsou tam i postřehy z jízdy na 750, ale ten litr 2010 má jiný podvozek, motor, vlastně skoro vše. Takže spíš jen pro představu co čekat. Na cestování to nebude. Původní F4 je netvrdší SS na kterým jsem jel.

Naposledy editováno 26.06.2011 21:00:26

Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

26.6.2011 v 21:07 | Nahoru | #2
Copak, street tě nebaví?! Dost o něm posledních pár měsíců přemýšlím...

2 reakcí na tento příspěvek Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

26.6.2011 v 21:14 | Nahoru | #3
MV augusta nesmysl je to předražená mrdka . Dukna už je opoznání lepší

Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

26.6.2011 v 21:59 | Nahoru | #4
Ducati

Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

26.6.2011 v 22:05 | Nahoru | #5
¨desdro --> mel si tam dat fotky z druhy strany - to by vynikly jejich dyzajnovy prednosti (letmo chyceny kola)
jinak za me agusta. Tu jen tak nekdo nema...pro me je to vetsi skvost, ikdyz obe sou krasny

Naposledy editováno 26.06.2011 22:07:41

Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

26.6.2011 v 22:11 | Nahoru | #6

Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

26.6.2011 v 22:22 | Nahoru | #7
slysel jsem, ze Ducati se kazi..
kolik jsi najel na Streetfighteru a pri kolika km se zadrel?

(reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

26.6.2011 v 23:07 | Nahoru | #8
tigerbou> je vidět, že žádnou zkušenost nemáš...

3 reakcí na tento příspěvek Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

26.6.2011 v 23:16 | Nahoru | #9
Ducati jsou dobré do 998, dál už je to servis a servis. F4 je nádherný stroj a pokud mohu doporučit tak F4. Měl jsem čest se prolítnout na obou strojích a nedá se výkon srovnat. Na druhou stranu F4 díly. Někdo to tu už psal. Min. servis kde se vyznají a čekání na díly. Každopádně mezi těmito stroji bych bral F4. V poměru cena/kvalita bych volil mezi BMW S 1000 RR a Aprília RSV4 Factory. Kdybych neřešil finnance, tak F4

Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

27.6.2011 v 00:39 | Nahoru | #10
Pokud se jedná jen o tyhle dva kousky, tak určitě tu F4ku , protože černá mi k Ducati nějak nesedí! Ale jinak na ježdění určitě jedině Ducati!

(reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

27.6.2011 v 10:30 | Nahoru | #11

Waldys píše: Ducati jsou dobré do 998, dál už je to servis a servis. F4 je nádherný stroj a pokud mohu doporučit tak F4. Měl jsem čest se prolítnout na obou strojích a nedá se výkon srovnat. Na druhou stranu F4 díly. Někdo to tu už psal. Min. servis kde se vyznají a čekání na díly. Každopádně mezi těmito stroji bych bral F4. V poměru cena/kvalita bych volil mezi BMW S 1000 RR a Aprília RSV4 Factory. Kdybych neřešil finnance, tak F4



Haha....jen servis a servis....dobrej žvást

Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

27.6.2011 v 15:44 | Nahoru | #12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

27.6.2011 v 15:55 | Nahoru | #13
Waldys> naopak ducati do 998 se pěkně sraly .1198 super motka a sevis docela dobrej co kámoš na to sehnal toprostě u japonců snad ani nejde ikdyž ty ceny nic moc.
Ale F4 prostě motorka jen proty co chtěj mít unikát nic víc

Naposledy editováno 27.06.2011 16:00:59

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

27.6.2011 v 20:24 | Nahoru | #14
Poggy,
dík za link - v podstate som tam v jednom threade našiel čo som aspoň na začiatok potreboval.

(reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

27.6.2011 v 20:41 | Nahoru | #15
desdro>
Za málo.

2 reakcí na tento příspěvek Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

27.6.2011 v 22:26 | Nahoru | #16
Já teda nevím, jestli bych si některou z nich pořídil na silnici. Teda vím. Nepořídil. Najezdil jsem na svý 1198S na silnici 1.500km, když jsem jí zajížděl a bylo to čistý utrpení...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

28.6.2011 v 08:16 | Nahoru | #17
Biker_xx>
..to je každého boj.

(reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

28.6.2011 v 10:08 | Nahoru | #18

Biker_xx píše: Já teda nevím, jestli bych si některou z nich pořídil na silnici. Teda vím. Nepořídil. Najezdil jsem na svý 1198S na silnici 1.500km, když jsem jí zajížděl a bylo to čistý utrpení...



Pohoda bajk do města do kolony, na každej den, k vodě...prostě no fear

(reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

28.6.2011 v 10:38 | Nahoru | #19

desdro píše: Biker_xx>
..to je každého boj.



Jo, to je, bez debat. Já jen, jestli opravdu ví, do jakýho pekla se žene. Sreetfighter je proti tomu hodně pohodlnej...

2 reakcí na tento příspěvek Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

28.6.2011 v 10:50 | Nahoru | #20
taky bych to videl ze na nase silnice prestup ze streetfightera na kapotovanou 1198 nic dobreho neprinese...

kazdopadne starsich F4 sem videl par odstrojenejch a to jak je udelana se mi libi, to bych doma snesl a prave v servisu kde jsem je videl tak kluci rikali ze to i docela funguje - co se tyka spolehlivosti...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

28.6.2011 v 11:05 | Nahoru | #21

assassin píše: taky bych to videl ze na nase silnice prestup ze streetfightera na kapotovanou 1198 nic dobreho neprinese...

kazdopadne starsich F4 sem videl par odstrojenejch a to jak je udelana se mi libi, to bych doma snesl a prave v servisu kde jsem je videl tak kluci rikali ze to i docela funguje - co se tyka spolehlivosti...



assasin,
to ma zaujíma - v akom zmysle neprinesie nič dobré?

A k Aguste - určite si mal možnosť to vidieť aj rozobraté.Aký máš dojem z kvality?

(reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

28.6.2011 v 11:09 | Nahoru | #22

tigerbou píše: Waldys> naopak ducati do 998 se pěkně sraly


Ano , říká se to...

(reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

Skvělá odpověď, děkuji! 28.6.2011 v 11:09 | Nahoru | #23

desdro píše: assasin,
to ma zaujíma - v akom zmysle neprinesie nič dobré?

A k Aguste - určite si mal možnosť to vidieť aj rozobraté.Aký máš dojem z kvality?



pohodli a tak nejak zabava obecne... ta 1198s uz je proste stavena jako motorka ktera funguje perfektne na okruhu, aby te stejne bavila na silnici musis jet okruhovym stylem.. a na to uz tady neni moc provoz ani povrch, me osobne se siroky riditka a vzprimenej posez streetfightera zamlouva vic...

agusta se mi konstrukcnim resenim a provedenim hodne libila, ale prohlizel jsem takhle rozebrane ty preschozi verze F4 a brutalku.. tu novou jsem jeste na vlastni oci ani nevidel... ale predpokladam ze by to mohlo byt jen lepsi nez predchozi model :)

3 reakcí na tento příspěvek Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

28.6.2011 v 11:41 | Nahoru | #24
assasin,
ja mám práve dojem zo "streeta",že výkon sa takisto nedá v bežnej premávke využiť a na okruh tomu chýba kapota a podvozok.Okrem toho nie je menej agresívny ako 1198,skôr naopak..

Na novej F4ke som iba sedel a obzeral ju "zvonka".Ako za tie prachy je to vymyslené tak,že je potreba hneď riešiť stupačky a povedzme,že sériový nenalakovaný predný blatník z hnusnej umelej hmoty tiež nepasuje na tento stroj.Lícovanie bočných kapot pri pohľade od prednej vidle tiež nie je na 100%...čítal som niečo o ložisku v kyvke aj keď neviem,či sa to týka aj nových modelov..a.p.
...takže dilema - ale mám čas a nechcem to nejako unáhliť.

(reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

28.6.2011 v 12:00 | Nahoru | #25

desdro píše: assasin,
ja mám práve dojem zo "streeta",že výkon sa takisto nedá v bežnej premávke využiť a na okruh tomu chýba kapota a podvozok.Okrem toho nie je menej agresívny ako 1198,skôr naopak..

Na novej F4ke som iba sedel a obzeral ju "zvonka".Ako za tie prachy je to vymyslené tak,že je potreba hneď riešiť stupačky a povedzme,že sériový nenalakovaný predný blatník z hnusnej umelej hmoty tiež nepasuje na tento stroj.Lícovanie bočných kapot pri pohľade od prednej vidle tiež nie je na 100%...čítal som niečo o ložisku v kyvke aj keď neviem,či sa to týka aj nových modelov..a.p.
...takže dilema - ale mám čas a nechcem to nejako unáhliť.



chapu, ono vykon tehle motorek vsech uz je na nase cesty az moc, ale to ze ho nevyuzijes a mas rezervu je fajn, lepsi nez naopak... ta kapotovana ma podvozek a geo na okruh, to bys po silnici musel jezdit treba jen dubou apod trasy a litat to sem tam a nic jinyho.. to by ti pak ta 1198 mohla vyhovovat. tohle je ale vec preferenci, kazdymu sedi neco jinyho, evidentne nejsi zadnej novacek.. tzn bych to vyzkousel a uvidis jestli ti to sedi vic nez streetfighter.. ja bych kazdopadne na moje jezdeni po okreskach radsi streeta...

ta F4 ma naky takovyhle mouchy no.. jako dalo by se rict ze za tech pul mice by to mohlo bejt dokonaly, ale me tyhle veci netrapi... navic se vsechny tyhle dily daj koupit "tuningovy" ruzny CNC frezovany prepacka, blatnik karbonovej... kazdej takovej dil ti udela radost:)
me se hlavne libi ten CrMo svarenec ramu, to jak je to poskladany... to ze je to jinak nez to maj ostatni.. ty detaily se daj doladit...

v pripade 1198 vs F4 bych mel taky asi problemy se rozhodnout...
jo jinak je tu v databazi typek tusim z noveho boru, kterej mel/ma obe... tak mu muzes napsat, treba ti k tomu neco poradi.... tady: desmopwr

Naposledy editováno 28.06.2011 12:01:16

Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

28.6.2011 v 12:25 | Nahoru | #26
Jo,
som si preklepol databázu a písal som mu PM,ale zatiaľ sa neozval.

Ovšem vyjadril sa v profile,že F4ka je použitelnejšia v bežnej premávke - tak je to štyrvál a na pohodu sa dá ísť 60 na 6ke,čož je u Dukny vylúčené.V zatáčkách to asi nebude mať tú odozvu ako Dukna...no a máš pravdu,moje jazdenie je o tom prísť niekde ako Dubá tam pojazdiť a tradá domov,takže fakt dilema.

(reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

28.6.2011 v 12:52 | Nahoru | #27

desdro píše: assasin,
ja mám práve dojem zo "streeta",že výkon sa takisto nedá v bežnej premávke využiť a na okruh tomu chýba kapota a podvozok.Okrem toho nie je menej agresívny ako 1198,skôr naopak..

Na novej F4ke som iba sedel a obzeral ju "zvonka".Ako za tie prachy je to vymyslené tak,že je potreba hneď riešiť stupačky a povedzme,že sériový nenalakovaný predný blatník z hnusnej umelej hmoty tiež nepasuje na tento stroj.Lícovanie bočných kapot pri pohľade od prednej vidle tiež nie je na 100%...čítal som niečo o ložisku v kyvke aj keď neviem,či sa to týka aj nových modelov..a.p.
...takže dilema - ale mám čas a nechcem to nejako unáhliť.



hele to me zajima.....v cem nestiha na okruhu ten podvozek u streeta?? dyt je tam to samy co u 1198......totiz treba o mym monstru dost lidi psalo, ze podvozek nestiha motoru - pritom komplet predek z 999R, vzadu plne stavitelnej ohlins a chce to jen nastavit na vahu jezdce....nejak nechapu v cem nestiha...

2 reakcí na tento příspěvek Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

28.6.2011 v 13:05 | Nahoru | #28
Ja som to nijako nešteloval (Showa),pretože od ľudí čo jazdia častejšie okruhy sú informácie,že či tam je Showa alebo Ohlins je jedno - aj tak to chce (street)špeciálne úpravy,alebo zmeny podvozku.Možno to pre S4Rs neplatí - netuším.

(reakce na) Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

28.6.2011 v 13:44 | Nahoru | #29

desdro píše: Ja som to nijako nešteloval (Showa),pretože od ľudí čo jazdia častejšie okruhy sú informácie,že či tam je Showa alebo Ohlins je jedno - aj tak to chce (street)špeciálne úpravy,alebo zmeny podvozku.Možno to pre S4Rs neplatí - netuším.



aha, takze si to ani nezkusil a vis ze to nestiha...
no tak to v tom pripade nebude stihat ani podvozek ty 1198 ne?? teda bavime se o lidech ktery na tom chtej jezdit Brno za 2:10....

Ducati 1198SP (2011) vs. MV Agusta F4 1000 (2010)

28.6.2011 v 14:52 | Nahoru | #30
To by chcelo počkať na 1199 SSP
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Spolujízda pro motorku do DE, NL, B... BMW R 1150 GS Adventure, Ducati Multistrada 1000, BM... coach1 6 26.11.2017 v 12:56 dave-lister
Paměť palubky Ducati 1098, Ducati 1098 R, Ducati 1098 S, Ducati 11... charli.1 2 26.8.2017 v 11:27 charli.1
Výfuk DUcati Ducati 1098, Ducati 1098 R, Ducati 1098 S, Ducati 11... Hauzi11 2 22.11.2016 v 18:37 Hauzi11
Blinkry do kapot Ducati Ducati 1098, Ducati 1098 R, Ducati 1098 S, Ducati 11... maree 9 30.11.2015 v 10:18 maree


TOPlist