globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vybrace řídítek a následné rozvlnění motorky
25.6.2011 v 23:04
Čau chlapi, potřeboval bych poradit. Pří rychlosti nad 135km/h se mi na rovině rozkmitají řídítka a jako by se rozvlnilo přední kolo, motorka se pode mnou rozvlní jak had a musím ubrat nebo bych tu motorku neudržel na silnici. Pokud si ale sednu až na nádrž, tak se to zmírní. Tlak pneu dobrý, ovalita ráfku je ve 2stovkách a vycentrovaný je v rozmezí 4desetin, pne originál a nasazená dobře. Nikde nejsou žádné vůle, v krčku v kolech prostě vše je pevné jako kámen. Někdy se mi to trochu i rozvlní ze zatáčky když ho hodně roštnu a nebo když to postavím na zadní a při dopadu se to taky zavlní. Vše jsem zkontroloval a vše se zdá v pohodě. Už nevím co s tím. Pouze mne ještě napadá jestli to nemůže být v nastavení tlumičů, zdají se mi docela tvrdé(ale třeba to je pouze můj dojem). Pokud s tím máte někdo nějaké zkušenosti tak díky za rady.

Naposledy editováno 25.06.2011 23:04:40

Vybrace řídítek a následné rozvlnění motorky

25.6.2011 v 23:11 | Nahoru | #1
Guma nebo v každy vidli jinak oleje nebo rozdílně predpeti pružiny

Vybrace řídítek a následné rozvlnění motorky

25.6.2011 v 23:21 | Nahoru | #2
Mně tohle dělalo, když jsem měl špatnou přední gumu, přejeď ji rukou jestli na ní náhodou nemáš nějaké boule . Jestli ne, tak bych to tipnul na nějakou chybku v tlumičích

1 reakcí na tento příspěvek Vybrace řídítek a následné rozvlnění motorky

25.6.2011 v 23:50 | Nahoru | #3
na motárdu si myslim, že to je celkem normál.. lítat 200 s tim holt nemůžeš. To přední kolo je prostě hovno zatížený, tlumič řízení asi taky nemáš, stačí blbůstka a rozhodí to kolo. Jako měkčí tlumiče zkusit můžeš, ale řek bych, že ti to "moc" nepomůže.

Vybrace řídítek a následné rozvlnění motorky

26.6.2011 v 03:44 | Nahoru | #4
Mně tohle kdysi dávno dělala špatná zadní guma (To sem jezdil ještě po silnici). Byla vyvážená vše v pohodě, ale v určitý rychlosti mi rozházela motorku tak, že výš to už nešlo. Potřebovala hodně závaží.
Na chybu v pneu bych to viděl. Ty to rozhážou.

Naposledy editováno 26.06.2011 03:45:51

(reakce na) Vybrace řídítek a následné rozvlnění motorky

26.6.2011 v 11:13 | Nahoru | #5

mi-psi píše: na motárdu si myslim, že to je celkem normál.. lítat 200 s tim holt nemůžeš. To přední kolo je prostě hovno zatížený, tlumič řízení asi taky nemáš, stačí blbůstka a rozhodí to kolo. Jako měkčí tlumiče zkusit můžeš, ale řek bych, že ti to "moc" nepomůže.

No 200 sice ne, ale Husaberg FS 570 zvladal kolem 190 a nevlnil se. Pokud mas ostatni vsechno v cajku, tak bych to prisuzoval spatne nastavenymu podvozku.

1 reakcí na tento příspěvek Vybrace řídítek a následné rozvlnění motorky

26.6.2011 v 13:53 | Nahoru | #6
Viděl si zutej ráfek ? Může být koplej, mě to dělá taky.Nastavení přední vidlice v brejlích ? Pokud sou popuštěný vrať si je zpět a bude stabilnější jen nebude tak hravá
Pak jinak klasika guma, ložiska v krku nebo v kole.

(reakce na) Vybrace řídítek a následné rozvlnění motorky

26.6.2011 v 16:45 | Nahoru | #7
Antigos> Ráfek jsem sundanej neměl, ale proměřoval jsem ho hodinkama z venku a chodil jen pouze v řádu pár desetin. Teď jsem shodil přední kolo a zkoušel ložiska v kole, vůle nemají ale jdou docela z tuha, prstama je docela problém s nimi otočit. Co tím myslíš, tím nastavením vidle v brejlích? Máš namysli EXTENSION (UPPER REGISTER), to mám podle manuálu na 15cvaknutí. Teď jsem si ale všiml docela zásadní věci, na kterou jsem já blbec úplně zapomněl!!! Ani na jednom kole není vůbec žádné závaží , to asi bude ten problém.

1 reakcí na tento příspěvek Vybrace řídítek a následné rozvlnění motorky

27.6.2011 v 17:39 | Nahoru | #8
Kola nevyvažuji.Pokud máš motorku popuštěnou v brejlích dolů, je pak neklidnější.
Poznáš to , že ti vidle kouká nad brejle.Jsou tam i zářezy.

(reakce na) Vybrace řídítek a následné rozvlnění motorky

27.6.2011 v 22:01 | Nahoru | #9
Antigos> Ano to mi kouká 2,5zářezu, kolik to kouká tobě? Tobě se to vůbec neklepe ve vyšších rychlostech? Třeba DRZ měla max155km/h a byla pěkně klidná i v té maximálce. Dnes jsem to byl vyvážit a na předek dával 35g olova, na zadek 10g. Zítra to projedu a jsem zvědav jestli to pomůže.

Vybrace řídítek a následné rozvlnění motorky

28.6.2011 v 14:02 | Nahoru | #10
Tak jsem to projel a je to stále stejné, to jsem z toho jelen!
Myslíte že to může být vážně těmi pneu? Nechcou se mi kupovat nové protože ty originály co tam jsou, tak jsou krásně sjeté a ta přední je jak nová a zadek má tak 3mm.

Vybrace řídítek a následné rozvlnění motorky

28.6.2011 v 15:23 | Nahoru | #11
taky mám vidli popuštěnou.Řidítka se mi klepou , ale nic hrozného.Jukni na olej ve vidlích,jestli je v obou dostatek.Jinak si můžeš vrátit vidle zpět zároven a bude klidnější.

Vybrace řídítek a následné rozvlnění motorky

29.6.2011 v 10:23 | Nahoru | #12
Já bych to tipoval na gumu! Pokud motorka dlouho stojí (třeba přez zimu) a celou zimu se s ní nehne může guma kvůli tlaku trochu změnit tvat a potom by to mohlo dělat to co dělá!

Vybrace řídítek a následné rozvlnění motorky

29.6.2011 v 10:32 | Nahoru | #13
me prijde na ty SMR dost zbytecny ty vidle o tolik poustet nahoru... vratil bych to zpet.. jinak to bude nejspis v pneu... taky bych zkontroloval nastaveni vidlic... jinak ono to kmitani nemusi byt nutne problem vepredu.. muze to byt klidne i neco spatne na zadnim kole...

1 reakcí na tento příspěvek Vybrace řídítek a následné rozvlnění motorky

30.6.2011 v 15:02 | Nahoru | #14
hele při prudký axceleraci sem mi Husaberg na 135Kmúh rozvlní taky, je to normál....

(reakce na) Vybrace řídítek a následné rozvlnění motorky

14.9.2011 v 19:52 | Nahoru | #15
mě to dělá u DRZ taky do 130 normal a pak se vlní jak užovka :D

Vybrace řídítek a následné rozvlnění motorky

25.12.2011 v 22:55 | Nahoru | #16
Zdar já nato nacpal co největší kolečko do předu na řetěz a co nejmenší rozetu do zadu,jelo to přes 170km a žádné kmitání.Měl jsem pravda co nejdál zadní kolo,tedy co nejdelší možnej řetěz.Dost záleží zda máš zadní kolo co nejvíc vzadu,přeci jenom to má krátkou kyvku.

Vybrace řídítek a následné rozvlnění motorky

26.5.2019 v 09:39 | Nahoru | #17
Na příklad mě to dělalo to samý a po dlouhým bádání jsem zjistil že to dělá zadní kufr na motorce, nejspíš narušoval aerodynamiku. Kufr jsem sundal a vše v pořádku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Trénink supermoto v zimě ??? Husqvarna SM 510R Sliders 8 3.1.2022 v 21:28 assassin
Husqvarna SM 510R rozcipany 6 kvalt Husqvarna SM 510R Edgar666 6 4.7.2021 v 15:56 LMgroup
Husqvarna 510 záměna ventilu Husqvarna SM 510R Folby 6 24.6.2021 v 20:46 Folby
Servis Husqvarna Husqvarna SM 510R Coca 6 8.6.2021 v 03:06 LMgroup
husqvarna 2006 polepy Husqvarna TE 450, Husqvarna WR 250, Husqvarna SM 510... Folby 11 5.1.2021 v 00:48 ondrejsed


TOPlist