Téma: Jawa
18.6.2011 v 18:58
nejdřív bych se chtěl podělit o svůj designérskej počin na téma jawy podle mejch představ
doplním že bych si v tom představoval řadovej dvouválec 600-1000 bez nějakejch vysokejch nároků na výkon atd.
a druhá věc je ta že jsem neska byl na jawa dnu a poznatky jsou takový že 250 je čilá, působí dobře akorát je teda malá. zatáčet se jí ale opravdu chce a pré jsem byl jediné člověk které jim na ní zablokoval přední kolo- nezvyk z bubnu a navíc 250 má vepředu kotouč z 650
svezl jsem se aji na 660. už od pohledu byla nádherná, v té červené barvě vypadá dokonale a milionkrát líp než na fotkách.
samozřejmě když tam měli aji PROTOTYP tak je jasný že na tom ještě plno věcí nebylo ve finální podobě.
dojmy ve zkratce.... posez je perfektní, mašina je příjemná a motor má mezi 4 a 5 tisícama zajimavej kopanec jediný co se mně nezdálo tak řadící páka. buď jsem ji nenašel nebo mně z ní noha sjela. vím že to je něco jinýho než na té mé ale na jiné mašině ani japonské jsem na to nenarazil jinak samý pozitiva
sakra mít tak zrovna pár korun navíc
Naposledy editováno 18.06.2011 20:07:06
doplním že bych si v tom představoval řadovej dvouválec 600-1000 bez nějakejch vysokejch nároků na výkon atd.
a druhá věc je ta že jsem neska byl na jawa dnu a poznatky jsou takový že 250 je čilá, působí dobře akorát je teda malá. zatáčet se jí ale opravdu chce a pré jsem byl jediné člověk které jim na ní zablokoval přední kolo- nezvyk z bubnu a navíc 250 má vepředu kotouč z 650
svezl jsem se aji na 660. už od pohledu byla nádherná, v té červené barvě vypadá dokonale a milionkrát líp než na fotkách.
samozřejmě když tam měli aji PROTOTYP tak je jasný že na tom ještě plno věcí nebylo ve finální podobě.
dojmy ve zkratce.... posez je perfektní, mašina je příjemná a motor má mezi 4 a 5 tisícama zajimavej kopanec jediný co se mně nezdálo tak řadící páka. buď jsem ji nenašel nebo mně z ní noha sjela. vím že to je něco jinýho než na té mé ale na jiné mašině ani japonské jsem na to nenarazil jinak samý pozitiva
sakra mít tak zrovna pár korun navíc
Naposledy editováno 18.06.2011 20:07:06
Anketa: líbí? (návrh)
jo
12
ne
28
kterýho inženýra napadlo ten klakson vypíčit pod masku?
Sportárd je voheň!
Trolly bych si dovolil upozornit, že je to prototyp, na sériovce co tam stála opodál byl tuším klaxon jinde.
Výtvor je pěknej, jenom jsi zapoměl zmínit ten královskej hřídel ;)
Nechytil tě dyšť cestou domů? Já jel až do Blanska po mokru...
P.S. tu přední brzdu si sprav, že ti brzdí míň než moje kejvačková není úplně ideál :)
zdravim do Lysic od Jevička
Trolly bych si dovolil upozornit, že je to prototyp, na sériovce co tam stála opodál byl tuším klaxon jinde.
Výtvor je pěknej, jenom jsi zapoměl zmínit ten královskej hřídel ;)
Nechytil tě dyšť cestou domů? Já jel až do Blanska po mokru...
P.S. tu přední brzdu si sprav, že ti brzdí míň než moje kejvačková není úplně ideál :)
zdravim do Lysic od Jevička
Zdar jo u toho blokancu kola sem byl, (byl sem ten typek ve žlutym triku), hlavně žes to ustal, ale rano prej nějakej typek tu 660 trochu položil. Jinak motorky supr, ta 250 solidní, lehká obratná motorka pro široký masy na takové to domácí ježdění. Sportard je špičkovej, ta mašina má silný charizma nebo jak se říká koule a je udělaná poctivě a promyšleně, prostě sračka to rozhodně neni. Plno lidí na to plive ale bezdůvodně, mě se líbila už na fotce ale ted jsem ji viděl na živo, svezl se a můžu říct že je opravdu skvělá. Hlavně je to motorka za kterou se budou lidi otáčet, za japoncem se neska neotočí už nikdo. Jinak jawaden ok, těšil jsem se na něho měsíc a nebyl jsem zklamanej,akorat ze netočili pivo na to sem se taky dost těšil. Borec s fabriky byl supr a motorky sme taky trochu protáhli. Dále se mě ještě a i bratrovi dost líbíla 650 clasic, na fotce jsem si vždycky říkal že je to strašná motorka ani na tento styl moc nejsu, ale ted jsem ji poprvé viděl osobně a je to fakt krásnej stroj 1A kterej bych jednou chtěl. Ještě jsme se taky trochu projeli na jawě robby, ta nás dostala nejvíc Jawa je dobrá značka a dělá dobrý stroje, škoda že ta komunikace a propagace ze strany fabriky neni nic moc, ty motorky se nemají za co stydět. Na závěr bych dodal asi toto: Když už nevíš coby, kup si jawu robby
czm175> tak jako ono to nebylo nic hroznýho, prostě to akorát hvízdlo, ani mě to nerozhodilo
jo, zatáčelo to výborně, se třipade se to vůbec nedá srovnat
ten motor u 660 je úžasnej, nejdřív takový nic, člověk si říká jestli snad nic nepřijde a najednou mašina vyrazí a letí je z toho úplně cítit že chce víc
však já pořád říkám že nejlepší je kus pořádnýho nešizenýho železa
ten classic se mně nelíbil nikdy ani na fotkách ani v reálu, nevim, přinde mně to takový divný.
borec říkal že přece stránky mají a facebook mají a tohle a víc nemají protože nejsou peníze.
pokud vím tak na jejich stránkách třeba o akcích informují ale pořád tam mají ještě v nabídce 650 a o 660 mezi produktama ani slovo tak nevim jestli si dělají prdel, to mně přinde jak demence
na robby jsem nejel ale přišlo mně že ať na to sednul kdokoliv tak se to vlažně plazilo vpřed
ale ta jejich dváca měla drsné zvuk
ta 660 ale fakt stála za to
jo, zatáčelo to výborně, se třipade se to vůbec nedá srovnat
ten motor u 660 je úžasnej, nejdřív takový nic, člověk si říká jestli snad nic nepřijde a najednou mašina vyrazí a letí je z toho úplně cítit že chce víc
však já pořád říkám že nejlepší je kus pořádnýho nešizenýho železa
ten classic se mně nelíbil nikdy ani na fotkách ani v reálu, nevim, přinde mně to takový divný.
borec říkal že přece stránky mají a facebook mají a tohle a víc nemají protože nejsou peníze.
pokud vím tak na jejich stránkách třeba o akcích informují ale pořád tam mají ještě v nabídce 650 a o 660 mezi produktama ani slovo tak nevim jestli si dělají prdel, to mně přinde jak demence
na robby jsem nejel ale přišlo mně že ať na to sednul kdokoliv tak se to vlažně plazilo vpřed
ale ta jejich dváca měla drsné zvuk
ta 660 ale fakt stála za to
Hehe, ten tvůj designérský počin... no když už jsme v době kopírování, proč rovnou nevzít Griso od MG a místo boxera mu dát dva motory na výběr jak to je u bandasky. Nějakej 600, třeba z er6 a pak něco pořádného, třeba z Super Tenere. A máme pořádnou klasickou českou motorku, co vypadá dobře a umí i jet jak lokomotiva:) Je mi jasné, že v praxi je to na hovno, když firmy jako Buell padají či další mnohem víc rozjete automobilky či motovýrobny...
čoveče 660 je fakt dobrá, design je perfektní a je to docela i kus železa, navíc přední maska s rožnutýma krajníma světlama vypadá zabijácky a to se mě líbí Nezlobil bych se kdyby ta nová červená co tam byla na ukázku stála u mě v garáži
memphis.unv> toš kdo brzdí prohrává ale občas se to hodí. Je dobře, žes nechytil mračno a jel domu po suchu, mě na těch mitaskách nebylo uplně veselo :)
fakt se me ta 66O libi, je to dustojnej nastupce 353, zadna macka, jenom se modlim, aby jeste byla ve vyrobe, az na ni konecne nasetrim, uz mam vybranou i barvu, skoda SD9470 modra lagunova metaliza, to bude pecka :)
fakt se me ta 66O libi, je to dustojnej nastupce 353, zadna macka, jenom se modlim, aby jeste byla ve vyrobe, az na ni konecne nasetrim, uz mam vybranou i barvu, skoda SD9470 modra lagunova metaliza, to bude pecka :)
Jako grafik by ses neuživil, ale ten návrh se mi líbí (teda když si domyslim jak yb to asi tak vypadalo )
tvuj "designersky" pocin je strasidelny ... tvá odvaha to někomu ukázat nevídaná))
Ten návrh - no je to pořád skoro stejné jako XR1200 , takže to prostě nemůžu hodnotit... Jinak ale Sportard je fakt mazec! Mít na to, tak do něj jdu hned! Je to fakt moc pěkná mašina...
Jak to jede?
Jak to jede?
DMC.motobiker> rám je klasika a celá stavba je tak jak má byt takže jsem se nemusel drbat s rozmístěním, je to obdobný tak jak bych si to představoval
ale 660 je fakt neco úžasnýho, teď už mně to přinde jako hřích vůči němu mluvit o něčem jak by mělo byt
moc prostoru teda zrovna nebylo protože to bylo jedna- dva, brzdit, zatočit, obrátit se, rozjezd do zatáčky-dva-brzdit takže to jak to pujde do zatáček se hodnotit nedá, brzdy dobrý a motor úžasnej, ten kopanec mezi 4 a 5 tis byl fakt něco
ale 660 je fakt neco úžasnýho, teď už mně to přinde jako hřích vůči němu mluvit o něčem jak by mělo byt
moc prostoru teda zrovna nebylo protože to bylo jedna- dva, brzdit, zatočit, obrátit se, rozjezd do zatáčky-dva-brzdit takže to jak to pujde do zatáček se hodnotit nedá, brzdy dobrý a motor úžasnej, ten kopanec mezi 4 a 5 tis byl fakt něco
memphis.unv> Já bych si chtěl toho Sportarda při nějaké dobré příležitosti taky zkusit! Je to opravdu parádní mašina , která se mi zalíbila hned na první pohled - nic takového na silnicích jen tak nepotkáš... Akorát je holt mimo moji cenovou relaci , nebo lépe řečeno, za tu cenu si dokážu představit mnoho jiných pro mě lepších strojů... Ducati, HD, Buell - všechno tohle se dá za tu cenu sehnat v TOP stavu , i když zas na novou motorku to není až tak hrozná cena , nicméně je to stejně zatím jenom pro srdcaře!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 - spojka Jawa Přestavba | 125ccm | 27 | 15.3.2023 v 09:51 Jirk_K |
Co s tekoucí nádrží? [1, 2] Jawa 350/634, Jawa Přestavba | derryn | 44 | 21.2.2022 v 14:19 FJRPEPA |
Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu [1, 2] Jawa Přestavba | Fidlous | 32 | 24.10.2018 v 06:34 MartinED250 |
Nová Jawa 1000 [1 ... 20, 21] Jawa Přestavba | drrath | 606 | 27.5.2016 v 09:14 HonzaHus |
nejšílenější přestavby pincků :-)... [1 ... 7, 8] Jawa Přestavba | Roman2bk | 239 | 18.5.2015 v 00:03 markus |