globalmoto_duben_nolan





Téma: Honda xr 650 R mot.olej
 
12.6.2011 v 19:55
Po kolika km jse mneni mot. v xr 650 r?

1 reakcí na tento příspěvek Honda xr 650 R mot.olej

16.6.2011 v 21:35 | Nahoru | #31
podle uživatelských recenzí má XR650R těsně pod 140kg s plnou nádrží. Tedy o 10kg více než XR400.

Ale výkon mi přijde brutální, já bych si na tom na těžší enduro asi netroufl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej

16.6.2011 v 21:45 | Nahoru | #32

c.j. píše: podle uživatelských recenzí má XR650R těsně pod 140kg s plnou nádrží. Tedy o 10kg více než XR400.

Ale výkon mi přijde brutální, já bych si na tom na těžší enduro asi netroufl


XR650R má 146kg plná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej

16.6.2011 v 22:47 | Nahoru | #33
prackarr>
...a máš prosím tě zváženou i pohotovostní CRF? Docela by mě ten údaj zajímal.

Díky za info, F-T

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej

16.6.2011 v 22:54 | Nahoru | #34

FilipTenere píše: prackarr>
...a máš prosím tě zváženou i pohotovostní CRF? Docela by mě ten údaj zajímal.

Díky za info, F-T


Rko má plné 108kg,jestli dobře pamatuju,Xko 124. Má 9,6l nádrž!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej

16.6.2011 v 22:56 | Nahoru | #35
trevis-pastrava>
Tak né, že by tě WR 450 neodvezla kam je potřeba, ale je to především sportovní moto. Takže výměna oleje častá (mth), min cest. komfort atd. Ale kde je vůle, je i cesta:)

Jó, strojů do nepohody moc není. V kategorii cest.endur-dual sport zůstalo jen pár mohykánů, XR4, XR650, DRZ4, TTR6, LC4, ...

Velice si považuju TTR. Italové v Belgardě udělali z "prdu bič". Není to teda žádnej MX-šampión, ale je nenáročná a nabízí hodně od terénu až po silnici. Dobrej univerzál

F-T

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej

16.6.2011 v 23:03 | Nahoru | #36
prackarr>
Díky za odpověď. Nikdy jsme to reálně nevážili, ale tušil jsem, že 450 (enduro) jde přes 120kg a některý i ke 130kg.

Těch 146kg nevyznívá pro XR tak špatně, řekl bych. Já se tehdá jen nedovedl popasovat s tím motorem. V tý době jsem neměl dost jezd.zkušeností, abych se na tom v terénu pěkně svezl. Když to ale člověk umí třeba tak, jako pánové na tom videu, dá se s tím jet opravdu střelba. XR je dimenzováná dostatečně.

F-T

(reakce na) Honda xr 650 R mot.olej

16.6.2011 v 23:05 | Nahoru | #37

FilipTenere píše: prackarr>
Díky za odpověď. Nikdy jsme to reálně nevážili, ale tušil jsem, že 450 (enduro) jde přes 120kg a některý i ke 130kg.

Těch 146kg nevyznívá pro XR tak špatně, řekl bych. Já se tehdá jen nedovedl popasovat s tím motorem. V tý době jsem neměl dost jezd.zkušeností, abych se na tom v terénu pěkně svezl. Když to ale člověk umí třeba tak, jako pánové na tom videu, dá se s tím jet opravdu střelba. XR je dimenzováná dostatečně.

F-T


Přes 120kg kvicht mají prakticky všechna 450 endura.

1 reakcí na tento příspěvek Honda xr 650 R mot.olej

17.6.2011 v 15:47 | Nahoru | #38
Tak ram xr 650 je hlinik dalši duležita vec no myslim že Wr 450 f ttr drz 400 vyřadim a budu volit hondu xr 650 R snad sni budu spokojeny jak xr 400

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej

19.6.2011 v 21:51 | Nahoru | #39
OldDog> tak co si navažil jakej rozdil max 2,5 ? mysliš že hmotnostni rozdil hlinikovýho ramu xr 650 je tak moc rozdilnej od trubkače čtyřkila ?
sem se dočet že je vaha 277.0 pounds = 125.645086 kilograms a xr 400 116.5 nikde netvrdim že udaje z netu sou přesne, 650 sem v životě neviděl. mimochodem o jakych hmotach motoru mluviš, to sem dost nepochopil

(reakce na) Honda xr 650 R mot.olej

19.6.2011 v 21:57 | Nahoru | #40
trevis-pastrava> wr 450 bejt tebou bych nevyřazoval, to je dobra motorka, akorat na nějaky cestovani by si si asi musel upravit sedlo, čtyřkilo xr mělo sedlo relativně pohodlny, když kouknu na sedlo 650 xr uš se to zda byt lavice mučedníka na nějaky delší přesuny

(reakce na) Honda xr 650 R mot.olej

19.6.2011 v 22:12 | Nahoru | #41
FilipTenere> až na tu poruchovou převodofku a pořat tekoucí přední tlumiče tt r sem měl vod nova a bida děs, na jednu stranu a na tu druhou jak ty řikaš z prdu bič tak jo no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej

19.6.2011 v 22:13 | Nahoru | #42

pedal píše: OldDog>
sem se dočet že je vaha 277.0 pounds = 125.645086 kilograms a xr 400 116.5 nikde netvrdim že udaje z netu sou přesne



Jo, to odpovídá.. Je to suchá, takže pohotovostní má 400ka 130 a XR 650 má 140kg..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej

19.6.2011 v 22:16 | Nahoru | #43

c.j. píše: Jo, to odpovídá.. Je to suchá, takže pohotovostní má 400ka 130 a XR 650 má 140kg..

XR650 má 146kg. 140 má XR600

1 reakcí na tento příspěvek Honda xr 650 R mot.olej

19.6.2011 v 22:38 | Nahoru | #44
i těch 130kg u XR400 je při enduru strašně moc.. Dneska po pěti hodinách trápení v jeseníkách jsem ji už měl plné zuby

(reakce na) Honda xr 650 R mot.olej

20.6.2011 v 15:00 | Nahoru | #45
prackarr> zajimalo by mě jak se na tom 650 jede, pocitově. silu motoru neberu ta je jasna, spiš mě zajima geometrie.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej

20.6.2011 v 15:12 | Nahoru | #46
c.j.> mě připadalo čtyřkilo jako nejlechči motorka na světě, pocitově z jizdy, hlavně užasně hodnej zatah motoru. nejlepčí hračka pro amatery. jinak po pěti hodinach f sedle superpohodlny cestovni motorky bych byl taky tuhej takže pokud si to přežil za řiditkama čtyřkila je to uspěch jak tvuj tak stroje od určiteho věku sebepohodlnější motorkařeni je strašna dřina

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej

20.6.2011 v 19:15 | Nahoru | #47
pedal> Tak si meju hlavu - byls blíž!
Navážil jsem 146,5kg u XR650R v "STK verzi" (tzn. zrcátka, blinkry, homolog.vejfuck, držák s SPZ), takže budeme-li brát v potaz Pračkou zvážené XR400 se 130kg, je reálnej rozdíl 16kg.
Asi jsem byl v době, kdy jsem na 650 jezdil v terénu, v nějaké enormně dobré kondici.
Hmotama motorů jsem myslel hmotnosti.
A jen tak mimochodem: XR650R má o 4,5kg lehčí suchej motor než XR600R! Asi hrajou roli chybějící žebra a to, že 650 nemá litinovou vložku válce, ale nikasil.
Jo a ještě k těm pocitům při jízdě na 650: nemá tak strmé řízení, jako 400 - takže mezi stromy to s ním jde trochu hůř. Zase ale ve vyjetých kolejích, kde na 400 lítám jako hadr na holi, jede 650 jako tank.
Tady je ten rozdíl v "položení vidlí" patrnej:
XRka

Naposledy editováno 20.06.2011 19:19:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej

20.6.2011 v 21:17 | Nahoru | #48
OldDog> To já psal 146kg pro XR650,ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej

20.6.2011 v 21:23 | Nahoru | #49
OldDog> nic si na kedlubnu lejt nemusiš, ja myslel že hmotama motoru mysliš jako při jejich praci, větčinou ma pocitově a asi i realně větčí obsah větčí pohyblyve hmoty, takže pocitově když vemeš 450 čtyř takt a 600 nebo 650 a daš do stejnyho ramu, 450 se ti bude zdat lehčí i když by hmotonost obou stroju byla stejna, to samo je rozdil mezi třeba 450 čtyřtak a dvěpade dvoutakt, vahy stroju skoro stejny, vykon možna taky zhruba ale pocitově 250 dvoutakt bude lehčí. aspon teda z mojeho pohledu. jinak když naplníš 650 kapalinama a 600 taky jen volejem tak se ty vahy hodně přibližej ne li vyrovnaj. se suchejma motorama cejnak nikdo nejezdi že jo nebo kdo jo tak asi ne dlouho ale to už je o kilech, ne o desitkach. šumak na šestpade sem najezdil prd, dost mě to zajima a laka, ale porad do mě hustěj aď posilim na nějakou 450 no dybych posilil na 650 musel bych asik misto prace travit v posilovně jinak bych se asik moc nepovozil, nebo ne ? taky by mě zajimalo jak asi lita ve vzduchu ad to už stoji za to

(reakce na) Honda xr 650 R mot.olej

20.6.2011 v 22:56 | Nahoru | #50

prackarr píše: OldDog> To já psal 146kg pro XR650,ne?


... jasně že jo.
Taky se to potvrdilo.
Já jen použil i tebou váženou hmotnost XR400, protože svoje mám trochu odstrojené a na váhu s ním teď nepojedu.

(reakce na) Honda xr 650 R mot.olej

20.6.2011 v 23:02 | Nahoru | #51
pedal> Já jsem to srovnání suchejch motorů 600 a 650R uved´ jen jako spíš takovou technickou perličku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej

21.6.2011 v 09:28 | Nahoru | #52

pedal píše: c.j.> mě připadalo čtyřkilo jako nejlechči motorka na světě, pocitově z jizdy, hlavně užasně hodnej zatah motoru. nejlepčí hračka pro amatery. jinak po pěti hodinach f sedle superpohodlny cestovni motorky bych byl taky tuhej takže pokud si to přežil za řiditkama čtyřkila je to uspěch jak tvuj tak stroje od určiteho věku sebepohodlnější motorkařeni je strašna dřina



No strašně lehounká byla má bývalá XLR 250, když jsem ji utopil v bahně až po karbec, tak nebyl problém ji zvednout a odnést o kus dál na pevnou zem To už s XR400 nějak nejde.. Nejlehčí hračka pro amatéry bude asi typu EXC 200/250/300, ale EXC 300 mě nějak neučarovala, všude se píše že má spodek jako 4T, ale mě to přijde dole stejně ucukané jako jawa.. Takže za mě jen 4T. Než WR bych volil spíše EXC 400/450. Z okolí, co se týče spolehlivosti, jsou na tom EXC lépe než WR či Bergy FE. A svezení na EXC 450 je parádní, motorka je malá, nízká (oproti XR), prostě človek si připadá jako na 250, s XR se to nedá ani nijak srovnat. XR je prostě oproti EXC 450 do terénu zcela nevhodné.

S EXC bych se vlese natrápil mnohem méně, hlavně díky váze a díky startéru, takže by to bylo určitě pohodlnější (obzvláště vzhledem k mé absenci svalových hmot ), ale na druhou stranu zatím jsem s XR nenarazil na nic, co by nezvládla, jen se prostě více nadřu a dříve odpadnu

Ale byla by to nuda, kdyby měli všichni "stejnou barvu"


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej

21.6.2011 v 18:04 | Nahoru | #53
c.j.> no nemožu si pomoc ale na těch fotkach je nejheščí ta červena to ostatni ně šecko připadne jak vergl, ukaš ně kateemku z roku např 97 ve slušnem stavu s puvodnima dilama. neukažeš ale ikserek čtyřkil sou mraky mraku jasně že nemužem srovnavat starší koncepci motorky oproti novejm technickejm pokrokum, ale na druhou stranu je třeba si všimnout nadčasovosti stroju xr, i dnes stačí pokulhavat za nejnovější konkurencí, to se o jinejch motorkach řic neda. ty už nekulhaj pač nejezděj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej

21.6.2011 v 23:19 | Nahoru | #54

pedal píše: c.j.> no nemožu si pomoc ale na těch fotkach je nejheščí ta červena to ostatni ně šecko připadne jak vergl, ukaš ně kateemku z roku např 97 ve slušnem stavu s puvodnima dilama. neukažeš ale ikserek čtyřkil sou mraky mraku jasně že nemužem srovnavat starší koncepci motorky oproti novejm technickejm pokrokum, ale na druhou stranu je třeba si všimnout nadčasovosti stroju xr, i dnes stačí pokulhavat za nejnovější konkurencí, to se o jinejch motorkach řic neda. ty už nekulhaj pač nejezděj

to neni ale o motorkách nýbrž o rukách kolikrát jsem na závodech předjel "zavodniky" na KTM 450 apod

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej

21.6.2011 v 23:28 | Nahoru | #55

pedal píše: .. ukaš ně kateemku z roku např 97 ve slušnem stavu s puvodnima dilama. neukažeš ale ikserek čtyřkil sou mraky mraku



jj, přesně tak Sám bych si nekoupil starší KTM než z roku 03. Stav trhu to i pěkně odráží, KTM novější než XR se prodává levněji.. Kámoš teď koupil zachovalou 03ku EXC450 za 55tis. Já měl problém sehnat ještě starší XR za 60tis

Z KTM bych se momentálně asi zbláznil a už uvažoval o repasu motoru XR mám 7 měsíců a najeto 85MTH a to ještě pořádně nezačla sezóna

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej

21.6.2011 v 23:32 | Nahoru | #56
roberto.cz> to je jasny špageťaku že se najde ovar keryho natřeš aj na slapčí motorce ale věčinou ti to nandaj pač ty šplhaš po stromech misto aby si jezdil po zemi

a koukej nahrat nějaky nový videjo, pač tohle už je ohrany jak vodráčkový hyty

Naposledy editováno 21.06.2011 23:54:05

(reakce na) Honda xr 650 R mot.olej

21.6.2011 v 23:39 | Nahoru | #57
c.j.> ja osobně bych si ktm nekoupil ani novou, je to sice špica stroj ale za dva roky se to začne srat pokud to neservisuješ jak se ma a to stoji sakra prachy. vono to stoji sakra prachy aj ten běžnej servis prostě kateemku jen f případě že bych zbohatl a to se nestane nikdy ja bych rači zustal u hondy nebo popřípadě jaaaaaamahy. ale jinak bych se moc do věčich akci nepouštěl. docela taky nahltam hodiny a u ostry motorky bych to finančně nerozchodil

2 reakcí na tento příspěvek Honda xr 650 R mot.olej

21.6.2011 v 23:42 | Nahoru | #58
Mě to povídej, v pátek jsem byl v pneu servise přezout zadní gumu a dnes jsem v garáží zjistil, že přední je po víkendu oskákaná jak pila, takže znova do pneu servisu

A to na XR gumu jen ojedu, nějaké utrhané špalky u těch 30ti koní nehrozí

(reakce na) Honda xr 650 R mot.olej

21.6.2011 v 23:49 | Nahoru | #59
c.j.> nejlepčí svezeni je na novejch gumach, po par hodinach jizdy při pohledu na nedavno koupenou gumu se rozbrečim pač vim že sahnu do kapci a je tam tak akorat na pivo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej

22.6.2011 v 00:02 | Nahoru | #60

pedal píše: roberto.cz> to je jasny špageťaku že se najde ovar keryho natřeš aj na slapčí motorce ale věčinou ti to nandaj pač ty šplhaš po stromech misto aby si jezdil po zemi

a koukej nahrat nějaky nový videjo, pač tohle už je ohrany jak vodráčkový hyty

voe mám tam par novejch, musíš čekovat profil
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist