bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tlak v centrálním tlumiči 2
8.6.2011 v 14:08
Zdarec, tak se mi podařilo zjistit, že tlak dusíku v tlumiči má být 0,8-1, jenže když sem ho chtěl dofoukat tak to nešlo, postupně se tlak ztrácel, něco málo tam zůstalo, ale nejde to pořádně změřit. Proto se ptám jak moc je ten tlak podstatný a kde to může ucházet? Přes ventilek to nejde. Dá se ten tlumič nějak opravit? Bo sehnat jiný? Dík

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlak v centrálním tlumiči 2

8.6.2011 v 14:34 | Nahoru | #1
assassin> dík za vyčerpávající info... byl jsem s tím v pneuservisu, pokaždé když to natlakoval tak se to postupně ztrácelo, měření a plnění bylo v pořádku, olej z tlumiče neteče, tlumič chodí v pohodě, tak tam bude zrada jinde asik...

jj šlo to vidět na měřáku jak tlak ubývá...

Naposledy editováno 08.06.2011 14:35:52

(reakce na) Tlak v centrálním tlumiči 2

8.6.2011 v 15:01 | Nahoru | #2

Dany650 píše: assassin> dík za vyčerpávající info... byl jsem s tím v pneuservisu, pokaždé když to natlakoval tak se to postupně ztrácelo, měření a plnění bylo v pořádku, olej z tlumiče neteče, tlumič chodí v pohodě, tak tam bude zrada jinde asik...

jj šlo to vidět na měřáku jak tlak ubývá...



predpokladam ze to tam maj na foukani pneu... to to umi nafoukat i 10atm? cece ono pokud to ma konec klasickej na autoventilek na foukani pneu.. tak tech 10atm muze delat kde co a kdovi co to pak meri... ty ventily na tech 10atm co jsou urcene primo na plneni tech tlumicu jsou takovy masivnejsi... zkusil bych to premerit treba tou pumpickou na kolo (na tlumice) ja s tim mam nafoukanou expanzku vzduchem...

(reakce na) Tlak v centrálním tlumiči 2

27.1.2017 v 00:43 | Nahoru | #3
Dany750>
Obsah plynu v tlumiči je cca 0,5-1 deci. Když k tomuto prostůrku přiložíš manometr, ufoukneš do něj tolik plynu, že se ti tlak v tlumiči změní. Podobně při foukání kompresorem na pneu stačí nepatrná netěsnost systému, a nezměříš nic. U pneu to nehraje roli.
Pumpička na velo tlumiče bude asi nejlepší cesta.
Kupodivu se mi podařilo tlumič nafoukat na dostatečný tlak kompresorem z Lidlu, když byl nový. Dal až 12 atm, tak při rychlém odpojení cca 10 zůstalo. Ale o nějakém ladění není řeč...

Tlak ... je třeba brát v potaz, že jeho výše, u neseřizovatelných tlumičů, má vliv na útlum. Při větším natlakování je nucena kapalina protéci nad píst. Při malém nemusí protéci všechna, nad pístem se udělá malá vakuová bublina.
Tady nevím jistě, ale zdá se mi, že by tlumič neměl dělat bubliny v žádné situaci... Pokud víte k tomuto více, uvítám informace... Dík
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna oleje po roce Kawasaki Z 1000 Boban37 30 29.1.2024 v 11:22 puffybodie
Pozor neferovy prodejce Kawasaki Z 1000 VladiZ 14 1.12.2023 v 09:40 neznamyScooterD
neutrál Kawasaki Z 1000 marfajz 14 23.4.2023 v 21:40 JobboSK
Oprava převodovky [1, 2] Kawasaki Z 1000 CHOSE123 36 25.2.2023 v 22:37 Deadman
Naked co jede pro 2m člověka [1 ... 14, 15] Yamaha FZ6 N, Kawasaki Z 1000, Yamaha FZ1 Fazer, Yam... KubaLC8 441 18.9.2022 v 13:23 maca44


TOPlist