načerpal jsem tento benzín a motorka začla cca po 15km zlobit.
shell info
Netáhne od spodku = 1000/min, cuká, nejede plynule. Prostě jak dyž mě dochází benzín a přepínám na rezervu.
Nad 2500 jede už celkem obstojně.
Mám více kandidátů ožné závady, ale rád bych se zeptal na vaše zkušenosti s tímto benzínem, než pujdu testovat svíce a další.
Dle mého je to jen jiný název, ale projistotu se ptám. Jestli tam necpou nějaké sračky, co mohli ucpat karbec. (mám jich 6, tak stačí jeden a pak to zlobí)
Díky, Petak.
jak tu zaznělo hned na začátku: """no vidíš, to já dneska na tu sračku viděl teprve reklamu ale proč bych to měl lejt do motorky teda opravdu nevím""" - oni jinej Natural 95 totiž už nemají, takže pokud u Shell N95 tak jedině Eco.
a druhá: """Jo a shell opravdu v-power nedela poradne nic""" - V-Power 95 -toto obsahuje pouze navíc čistící složky, takže krom toho, že to nezasírá tolik motor to opravdu nic jinýho nedělá, výkon to opravdu nepřidává, spíše naopak. Ale o tom si může každej přečíst v oficiálních testech německých společností.
V každym případě tankuju pouze u Shell pokud je v dosahu a neměl jsem nikdy problém včetně té nové EcoHaluze.
"nechápů jak jiný názve benzínu může ušetřit palivo "
DO KAMENE TESAT. Admin by měl banovat uživatele, kteří mají nedávnou registraci a píší o shellu.
Podle mě je tohle vlákno a nejen tohle totální kravina, na všech serverech, a to je zajímavé, se periodicky objevují témata Shell je palivo na..... prostě Shell platí člověka, který leze po fórech a spamuje je... negativní reklama taky reklama, to se obecně ví, že důležité je, aby se o vás vědělo.
Výsledkem prostě je že se všude mluví o tom, zda Shell je lepší nebo horší a obojí má 50% zastánců. Se-rte na to, je to jen reklama.
Když bylo palivo za 30, Shell tvrdil "prospívá motoru, čistí, prodlužuje životnost vstřiků". Teď je benál na cestě za hranici 35 Kč (víc lidi nedají, tak ceny u pump začly zase klesat), a najednou "fuel save". K smíchu. Pokud chcete snížit vnitřní tření v motoru, přejděte na LPG a dávejte mazivo Flash Lube... stojí 500 Kč na 15000 km a máte záruku, "že tam je".
Což se u Shellu nedá čekat, viz případ zadřených motorů při smíchání nafty s benálem v cisterně, jejíž půlka se vytočila na shellu a druhá před Makrem v Hradci Králové .-) lidi proberte se už.
** nereaguji na komentáře, nemá to cenu
Ale zaplatíš 5 litrů, a zjistíš že tam nezávadné složky nejsou a můžeš jít plakat.
To že to je palivo jako každé jiné bych taky netvrdil, oni si z aditivama nevymýšlí.
Akorát že tam je halířová položka na litr a připlatíš několik korun.
Aditiva dávjí všechny značkový benzínky, ty s cenou o 2 koruny nižší je tam prý nemají..
A už na to jezdím 7 let, beru i v jzd a nikdy nic jsem neměl...
Sorry ale můj závěr... kdyby ti před týdnem když si bral na OMV odešla svíčka budeš teď špinit prozměnu je... Nic proti tobě, ale psát o že chybělo 80 procentech výkonu, po výměně tomu chybí ještě 20 procent a když to vyčistíš tak to bude 100%. To se tomu nemůžu nic než pousmát.
ed. - výkon měřit těsně nad volnoběhem - neříká se tomu spíše krouťák? výkon je ten ve špičce, ten si taky měřil podle ručičky a nálady?
No a abych do tebe neryl... aditiva ti uvolnili bordel co si tam měl a máš ucpanou volnoběřnou trysku.. rozdělat vyčistit jezdit nešpinit
Naposledy editováno 10.07.2011 07:45:15
1 reakcí na tento příspěvek Shell FuelSave Natural 95
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shell FuelSave Natural 95
NecMaster píše: Jak už jsem jednou psal, netankuju jinde než u Shell, nikdy jsem neměl problém. Problém nastal, až když jsem natankoval u Benziny, nebo OMW. A to je přesně ono, opravdu to bylo tím jejich benzínem ? Rozhodně nelobuju za Shellku, ale když vidim, jak někdo napíše, že natankoval u Shellky a pak mu cukala motorka, to je docela sranda.
Ne,nejspis to bylo ridkym vzduchem v nadrzi a zcista jasna po vyjeti a natankovani jinde to ustalo
asi 8 roků zpět - nissan cabstar nafta tankovaný jen u agipu v kunovicích a pak jen u Aral u uh. na aral najednou jezdil asi o 60 km na nádrž víc. další zimu ta benzinka koplet zamrzla.
asi 5 roků - motorka - dojezd +-230 km do rezervy... pak asi 10 nádrží v poweru a najednou kontrolka blikala o 30 - 60!!! km pozděj
asi 2 roky - fobia 1.4 16V napřed shell a pak agip a dojezd byl najednou tak o 30 km víc...
na všechny paliva sem jezdil před i po změně třeba 10, 20, 30 nádrží, jízdní styl stejný... žádné větší závaží. na motorce jsem přibral asi 10 kg, ale jestli to udělá 1l - 1,5l, tak se tu potrhám smíchy :) a myslím, že mi to nikdo nevysvětlí, hlavně né to s tím V powerem... teď už to zase bere moc, tak to po 5 rokách zkusím znovu.... a uvidím.
jo a kamoš natankoval do VTR F vervu 100 a skoro to nejelo, střílelo, kuckalo....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Doporučte servis Zlín [1, 2] Honda F6C Valkyrie | Petaksmetak | 31 | 11.5.2023 v 13:37 Pedl |
membrány karburátory F6C Honda F6C Valkyrie | zolik. | 2 | 16.2.2022 v 12:03 Konqui |
Bezklíčové zapalování [1, 2, 3] Honda F6C Valkyrie | Konqui | 67 | 18.1.2022 v 18:11 Kubák |
Batoh na plotnu Honda F6C Valkyrie | Konqui | 16 | 29.7.2020 v 10:43 VlČek67 |
Náplně Valkyrie F6C Honda F6C Valkyrie | matesxxx | 8 | 20.11.2019 v 08:11 matesxxx |